پویان مختاری و آناشید حسینی

پویان مختاری و آناشید حسینی در یک دوره رابطه دوستانه ای را با هم آغاز کردند. پویان مختاری خواننده معروف و مشهور موسیقی تلفیقی در ایران است. ترانه های بختیاری  آقای مختاری بسیار مورد توجه مردم قرار گرفت و هواداران زیادی پویان را در فضای مجازی دنبال می کنند. پویان با سعی تلاشی که کرد در ایران نتوانست به خواسته های قلبی خود برسد و تصمیم گرفت که به ترکیه مهاجرت کند. آقای مختاری ابتدا کلیپ های خوانندگی خود رادر اینستاگرام به اشتراگ گذاشت و توجه بیشتر کاربران را به خودش جلب کرد. دوستی و رابطه با نیلی افشار و سرانجام ازدواج با نیلی بسیار در اینستاگرام پر بازدید بود. راه اندازی سایت شرط بندی پویان به نام حضرات بت از پویان یک سلبریتی معروف وث روتمند ساخت که جنجال های را در فضاهای مجازی به وجود آورد. با مجله در همین مطلب همراه باشید تا از حاشیه های دوست دختران پویان مختاری بیشتر بدانید.

پویان مختاری و آناشید حسینی
پویان مختاری و آناشید حسینی

پویان مختاری و دوست دختران

آقای مختاری سلبریتی معروف و شاخ اینستاگرام با منتشر کردن عکس های از خود و دوست دختران خود در اینستاگرام بسیار حاشیه ساز است. پویان با رابطه و دوستی با نیلی افشار توانست فالوورهای زیادی را به همراه داشته باشد. البته ای رابطه دوستی خیلی زود به ازدواج پویان با نیلی مرتبط شد. در بیشتر کلیپ های خوانندگی پویان خانم افشار به عنوان رقاص در کلیپ ها حضور داشت. پس از چند سال از زندگی با نیلی با وجود قهر و آشتی های زیاد تصمیم به جدایی می گیرند.

پس از جدایی پویان با دختران زیادی در رابطه دوستی قرار گرفت که هر کدام جنجالی را در فضاهای مجازی به وجود آوردند. خانم صدف طاهریان، ریحانه پارسا و یک دختر روسی نیز از دوستان دختر پویان مختاری به شمار می آیند. حال آقای مختاری با منتشر کردن عکس های از خود با خانم آناشید حسینی می خواهد که با او ازدواج کند.

رابطه پویان مختاری با آناشید حسینی

با منتشر کردن عکس های آناشید حسینی در کنار پویان مختاری نظر بیشتر کاربران جذب این رابطه شد. مختاری با خانم آنا شید حسینی عروس سابق سفیر در رابطه دوستی قرار دارد. به نظر می رسد که این ادعای امین فردین است که بیشتر ین حاشیه ها را برای افراد معروف درست می کند و به نظر می رسد که خانم آناشید حسینی تمام این فرضیه های رابطه با پویان مختاری را رد می کند. در لایوی که پویان مختاری منتشر کرد از آناشید خواستگاری  کرد و جواب بله را دریافت کرد. خانم حسینی برای این که برند خود را بتواند به کشور های معرفی کند این حواشی ها را به جان خرید و از دنیای مجازی فاصله نگرفت.

آناشید حسینی و پویان مختاری

آناشید حسینی متولد چهارم بهمن هزار و سیصد و هفتاد در اهواز است. خانم حسینی از جمله زنان موفق ایرانی است که با فعالیت در زمینه کسب و کار خود توانست به یکی از ثروتمند ترین زنان در حرفه مدلینگ شود. آناشید در کار برند لباس های محجبه بسیار موفق و فروش زیادی را این برند لباس ها در تبلیغات به دست آورد. آناشید چند سال قبل با پسر سفیر سابق ایران ازدواج کرد و پس از مدتی از وی جدا شد و حواشی های زیادی را به دنبال داشت. خانم حسینی حاشیه های زیادی را به دنبال دارد. حواشی طلاق، حضور آناشید در برنامه کامران تفتی، آناشید با ریحانه پارسا، آناشید در خندوانه، آناشید و پویان مختاری از حاشیه های به روز آناشید در اینستاگرام است.

نظرخودتان را ثبت نمایید

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات