پویان مختاری کیست؟

پویان مختاری کیست؟

پویان مختاری، بلاگر معروف اینستاگرام با تعداد فالوور های بالا، یکی از گرداننده های بزرگ سایت شرطبندی است. او به همراه چند نفر دیگر موجب راه اندازی و تبلیعات سایت های شرطبندی در ایران شدند.
وی در شهرستام ایذه خوزستان در سال 1369 متولد شد. او دارای یک خواهر و یک برادر به نام های پدارم و نیکیتا است. خواهر و برادر او به همراه مادرشان در ترکیه زندگی میکنند.

مختاری دارای مدرک نقشه کشی صنعتی از دانشگاه اصفهان است. او تا مقطع فوق دیپلم پیش رفت و سپس وارد دنیای موزیک شد.

پویان مختاری
پویان مختاری

فعالیت پویان مختاری در موسیقی

پویان مختاری بعد از اتمام مقطع فوق دیپلم خود وارد این صنعت شد. او از ابتدا در سبک پاپ با زبان فارسی فعالیت کرد اما چندی بعد سعی در ورود به موسیقی سنتی با زبان لری گرفت.
به گفته خود او، پویان به همراه دوستان خود به صورت سرگرمی موزیکی ساخت. این آهنگ به طور اتفاقی به بیرون درز کرد. او بعد از گرفتن بازخورد های مثبت از این موزیک، تصمیم به فعالیت جدی در این زمینه گرفت.

سایت شرطبندی پویان مختاری

سایت شزطبندی حضرات، بزرگترین سایت شرطبندی ایرانی است که توسط پویان مختاری میگردد. این سایت به تولید مونتیگو بود که در واقع به علت جایگاه پویان مختاری در فضای مجازی، مسئولیت تبلیغات این سایت به پویان مختاری سپرده شد.
افراد دیگری همچون نیلی افشار از دیگر تبلیغ کنندگان این سایت بودند.

آهتگ های جدید پویان مختاری

دانلود آهنگ مارگاریتا پویان مختاری با کیفیت 320

پویان مختاری همچنان در زمینه موسیقی فعالیت دارد و همچنین هم به زبان فارسی و هم زبان لری موزیک درست میکند. موزیک های جدید او از صفخه یوتوب شخصی پویان مختاری منتشر میشود.

نظرخودتان را ثبت نمایید

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات