پیش بینی بازی بین دو تیم بارسلونا و سویا + پیش بینی بازی بین دوتیم خیرونا و رئال مادرید

– پیش بینی بازی های این هفته لالیگا
– آمارتیم های لالیگا
– پیش بینی بازی بین دو تیم بارسلونا و سویا
– پیش بینی بازی بین دوتیم رئال سوسیداد و اتلتیکوبیلبائو

در این بخش، قصد دارم پیش‌ بینی‌های خود را درباره نتایج نهایی فصل جدید لالیگا براساس آمار و احتمالات ارائه شده توسط سایت فوتبالی بررسی کنم. همچنین، برای هر تیم، اخبار و تحلیل‌های تیمی را نیز بررسی می‌کنم.

لالیگا با بازی‌های مهمی از جمله دربی باسک میان رئال سوسیداد و آتلتیک بیلبائو، از جمعه تا دوشنبه ادامه خواهد یافت.

بارسلونا و رئال مادرید در مواجهه با بازی‌ های سختی قرار دارند و به نظر می‌ رسد که این دور از مسابقات لالیگا همچنان لحظات هیجان‌ انگیزی را در انتظار دارد.

بیشتر بخوانید: با سایت شرط بندی وان ایکس بت بیشتر آشنا شوید.

پیش بینی بازی بین دو تیم بارسلونا و سویا

روز جمعه یک بازی دیدنی در انتظار داریم، که در آن بارسلونا در ورزشگاه استادی اولیمپیک لوئیس کمپانیس، موقتا به عنوان خانه خود، میزبان سویا می‌شود.

هواداران بارسا نگران بوده‌اند که تیمشان چگونه به ورزشگاه موقتی خود پاسخ خواهد داد در حالی که نیوکمپ در حال تعمیر است، ولی تا حالا عملکرد آنها عالی بوده است.

آنها تیم‌های کادیز، رئال بتیس و سلتا ویگو را با نتایج به ترتیب ۲-۰، ۵-۰ و ۳-۲ شکست داده‌اند. همچنین در لیگ قهرمانان با پیروزی ۵-۰ مقابل آنتورپ، نمایش قابل توجهی داشته‌ اند.

سویا، حریفی که بطور کلی با مشکلات روبرو شده، تنها توانسته در دیدارهای خارج از خانه مقابل الاوس و اوساسونا یک امتیاز کسب کند.

آنها از سال ۲۰۰۲ نتوانسته‌ اند در ورزشگاه بارسلونا در لالیگا پیروزی کسب کنند. احتمال تکرار پیروزی ۳-۰ میزبانان در این مصاف، فصل گذشته با شرط ۸٫۸۹۰* است.

پیش بینی بازی بین دوتیم خیرونا و رئال مادرید

خیرونا، که در بیشتر روزهای فصل گذشته در رده‌های برتر جدول رده بندی قرار داشت اما سرانجام در رتبه ۱۰ جدول جای گرفت، خیرونا در این فصل شگفت انگیز بوده و در هر سه بازی خانگی از فصل ۲۰۲۳-۲۴ موفق به کسب پیروزی شده‌اند.

آنها میزبان رئال مادرید هستند. این تیم پیش از این، اتلتیک بیلبائو، آلمریا و سلتا ویگو را در خارج از خانه شکست داده بود، اما در یکشنبه گذشته با شکست دل‌ شکنانه ۳-۱ مقابل رقیب شهری، اتلتیکو مادرید، روبرو شد.

پس از شکست مقابل اتلتیکو، کارلو انچلوتی ضعف های دفاعی تیم رئال مادرید را مسئول دانست. با در نظر گرفتن اینکه در آخرین بازی خانگی خیرونا، مایورکا را با نتیجه ۵-۳ شکست داد، انتظار می‌ رود روز یکشنبه بازی حماسی‌ ای دیده شود.

در آخرین دیدار این دو تیم در استادیوم مونتیلیوی در ماه آوریل، خیرونا با نتیجه ۴-۲ پیروز شد. یک پیروزی دیگر برای میزبانان با شرط ۳٫۶۹۰* انتظار می‌ رود که ارزش توجه دارد.

این ضریب بالاست، ولی شاید همچنان فرصتی باشد تا بیشتر از آن استفاده کنیم. خیرونا در فصل گذشته در برنابئو ۱-۱ مساوی کرده و به نظر می‌ آید راه مناسبی برای مواجهه با رئال مادرید پیدا کرده است.

آمار خیرونا نشان‌ دهنده توانایی‌ فوق العاده در گل‌ زنی است. با توجه به این آمار، شانس پیروزی خیرونا در خانه با گل‌ زنی توسط هر دو تیم با ضریب ۵٫۷۶۰* برای بازی شنبه می‌ تواند جذاب باشد.

پیش بینی بازی بین دو تیم رئال سوسیداد و اتلتیکوبیلبائو

دربی‌ های باسک میان رئال سوسیداد و اتلتیک بیلبائو همواره لحظات هیجانی را به همراه دارند. چیزی که این دربی را منحصر به فرد می‌ کند این است که بسیاری از بازیکنان هنوز اهل همان منطقه هستند. این موقعیت باعث می‌ شود شور و شوق دربی‌ها نه تنها درون زمین، بلکه در میان هواداران نیز به اوج برسد.

هرچند این دیدارها اغلب در شرایط هوایی بارانی و وزش قوی باد در خلیج بیسکای برگزار می‌شوند، اما به نظر می‌ رسد هوای شنبه دلپذیر و ملایم باشد، که این موضوع می‌ تواند به تبدیل شدن بازی به یک رویارویی سراسر حمله و جذاب کمک کند.

هر دو تیم آغاز خوبی درفصل جدید لالیگا داشته‌ اند. سوسیداد در خانه شکست نخورده است – ابتدا ۱-۱ با خیرونا و سلتا ویگو مساوی شده و سپس گرانادا را با نتیجه ۵-۳ و ختافه را با نتیجه ۴-۳ شکست داده است. همچنین در لیگ قهرمانان با اینتر میلان ۱-۱ مساوی کرده‌اند.

بیلبائو در بازی‌های خارج از زمین خود در لیگ هیچ شکستی ندیده است. آنها هم در بازی‌های مقابل اوساسونا و الاوس با نتیجه ۲-۰ پیروز شده‌اند و نیز در مصاف با مایورکا به تساوی بدون گل رسیده‌اند.

امکان تساوی با شرط ۳٫۱۵۰* واقعا جذاب به نظر می‌رسد، و این جذابیت با گزینه “هر دو تیم گل می‌زنند – بله” همراه با تساوی و شرط ۴٫۶۲۰*، بیشتر می‌شود.

در شش دیدار اخیر در ورزشگاه رئال آرنا، هر دو تیم موفق به گلزنی شده اند. با توجه به اینکه این الگو در چهار بازی خانگی رئال در این فصل هم دیده شده، می‌ توان انتظار دیداری جذاب و پرهیجان را داشت.

پیش بینی مسابقه بین دو تیم ختافه بارسلونا

در نهایت، بیایید به یکی از پرانتظارترین و هیجان‌انگیزترین بازی‌های هفته در اروپا نگاهی بیندازیم. رقابتی که هر دو تیم فوتبال پایتخت اسپانیا، رئال مادرید و آتلتیکو مادرید، را به میدان می‌برد. این دو تیم همیشه رقابت‌هایی داغ و حساس با یکدیگر داشته‌اند و هر دیدار آنها بر انتظارات فوتبال دوستان جواب می‌دهد. در این بازی، هم نام و افتخار و هم سه امتیاز مهمی در لیگ برای گرفتن است.

رئال مادرید با شروع قوی در لالیگا، پنج پیروزی متوالی را کسب کرده‌ است. در تابستان، انتظار می‌ رفت تیم یک جایگزین برای کریم بنزما جذب کند، اما این موضوع به واقعیت پیوسته نشد. ولی با ورود جوان و پرتوان، جود بلینگهام، هواداران کمتر حس فقدان بنزما را احساس می‌ کنند. بلینگهام با زدن پنج گل در پنج بازی اولیه‌ ی خود در لالیگا نشان داده است که می‌ تواند یکی از ستون‌ های اصلی حمله رئال مادرید باشد و به تیم کمک کند تا به اهداف بزرگ‌ تر خود نزدیک‌ تر شوند.

رقیب محلی رئال، اتلتیکو مادرید، با شوک شکست ۳-۰ مقابل والنسیا روبرو شد و به دنبال بازگشت قوی در بازی‌های بعدی بود. در مسابقه بعدی خود با لاتزیو، اتلتیکو تا دقایق پایانی در حال حاکم بودن بر بازی و کسب سه امتیاز بود، اما با گلی که در دقیقه ۹۵ دریافت کرد، فرصت برای جبران شکست قبلی را از دست داد. این نتایج نشان‌دهنده چالش‌ها و فشارهایی است که آتلتیکو در این فصل با آن مواجه شده است.

تیم اتلتیکو مادرید به رهبری دیگو سیمئونه در ورزشگاه خانگی‌ شان عملکردهای قوی‌ ای داشته است. در فصل گذشته فقط در سه مسابقه لیگ در ورزشگاه متروپولیتانو شکست خورده‌اند و در تنها بازی خانگی این فصل، گرانادا را با نتیجه ۳-۱ شکست داده‌اند. ولی جالب است که رئال مادرید یکی از این سه تیم بوده که سال گذشته توانسته در ورزشگاه اتلتیکو پیروز شود. با این حال، با ضریب ۲٫۶۹۰*، امیدواری‌هایی برای تکرار این پیروزی از سوی رئال وجود دارد.

—————
اختصاصی وبسایت فوتبالی

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات