پیش بینی بازی بین دو تیم برایتون و مارسی + پیش بینی بازی بین دو تیم وستهم و فرایبورگ

– پیش‌ بینی‌های این هفته لیگ اروپا
– آماربازیهای این هفته لیگ اروپا
– پیش‌ بینی بازی برایتون و مارسی
– پیش‌ بینی بازی وستهم و فرایبورگ

با استفاده از بررسی ضرایب تیم ها و همچنین تحلیل و اخبار تیم‌ها، پیش‌ بینی‌های خود در لیگ اروپا را به یک سطح بالاتر ببرید.

با آغاز مرحله گروهی لیگ اروپا در پنجشنبه، بیایید به سه رویارویی جذاب این هفته نگاه عمیق‌ تری داشته باشیم.

پیش بینی بازی بین دو تیم برایتون و مارسی

تیم برایتون صعود خود را به مرحله حذفی لیگ اروپا قطعی کرده است اما این بازی قطعا برای این تیم تشریفاتی نخواهد بود چون برایتون می خواهد همچنان صدرنشین باشد.

برایتون در این بازی در صورت برنده شدن دیگر با تیم هایی که در رقابت های لیگ قهرمانان رتبه سوم را کسب کرده اند رو به رو نخواهد شد. اگرچه برایتون در ۷ بازی اخیر خود در ورزشگاه خود بسیار خوب عملکرده و بدون نقص بوده اما در بعضی مواقع با مشکلاتی هم روبه رو شده است.

برایتون در چهار بازی اخیر خود نتوانسته نتیجه ای بهتر از تساوی کسب کند و اگر در این بازی هم به تساوی رسید عجیب نخواهد بود.

تیم مارسی بسیار خوب عمل کرده و از چهار بازی اخیر خود چهار پیروزی متوالی کسب کرده است و با روحیه ای بهتر و مضاعف تر به میدان خواهد آمد. تیم مارسی یک امتیاز بیشتر از برایتون دارد و کسب نتیجه تساوی برای آنها بسیار خوب خواهد بود.

پیش بینی ما برای این بازی برد مساوی تیم برایتون می باشد.

بخوانید :‌ با سایت شرط بندی وان ایکس بت بیشتر آشنا شوید.

پیش بینی بازی بین دو تیم وستهم و فرایبورگ

دو تیم وستهم و فرایبورگ در حالی به مصاف هم می روند که هر دو تیم با ۱۲ امتیاز در صدر جدول قرار گرفته اند و تیمی که امشب برنده برنده بازی شود مستقیم به مرحله ۱/۸ میرود.

تیم وستهم هنوز در شوک باخت ۵-۰ به تیم فولام می باشد ولی در این بازی با برد در مقابل فرایبورگ می تواند وضعیت خود را بهبود ببخشد و روحیه ی خود را بازگرداند. آمار تیم وستهم در بازی های خانگی بسیار خوب بوده و در تمامی ۹ مسابقه ای که در خانه انجام داده اند برنده بوده اند.

وستهم از ۴ بازی اخیر خانگی خود ۳ بازی را برده اند از جمله بازی در مقابل تیم های آرسنال و المپیاکوس را می توان نام برد. در طرف مقابل تیم فرایبورگ در لیگ امسال نصف بازی هایی که به عنوان مهمان بازی کرده باخته است.

تیم وستهم از ۱۴ بازی اخیر خود تنها در ۲ بازی توانسته اند کلین شیت کنند و تیم فرایبورگ هم در این فصل لیگ اروپا آمار فوق العاده ای در زمینه گلزنی ثبت کرده اند.

پیشنهاد ما برای این بازی گلزنی هر دو تیم می باشد.

پیش بینی بازی بین دو تیم رئال بتیس و رنجرز

بازی امشب می تواند بسیار حساس و هیجان برانگیز باشد چون تیم رنجرز در صورت برنده شدن در این بازی به مرحله بعدی صعود می کند و در صورت باخت از صعود باز می ماند. در طرف مقابل تیم رئال بتیس در حال حاظر در فرم خوبی قرار دارد و برای صدر جدول خواهد جنگید.

تیم رئال بتیس در بازی های خانگی خود عملکرد بهتری داشته و می تواند در این بازی پیروز میدان باشد. با توجه به پایین بودن آمار گلزنی این تیم باید نگاهی هم به تعداد گل های زده داشته باشیم.

تیم بتیس ۶ بازی قبلی خود را در ورزشگاه خانگی به پیروزی رسیده اند و می توان به بازی خوب آنها در مقابل رئال مادرید هم اشاره کنیم که اگر کمی حوش شانس بودند پیروز هم می شدند.

پیش بینی ما برای این بازی زیر ۲.۵ گل می باشد.


اختصاصی وب سایت فوتبالی

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات