پیش بینی بازی بین دو تیم تاتنهام و آرسنال + آنالیز و بررسی مسابقه بین دو تیم منچسترسیتی و برنتفورد

– پیش بینی بازیهای لیگ برتر
– آماربازی های لیگ برتر
– پیش بینی بازی بین دو تیم منچسترسیتی و برنتفورد
– پیش بینی بازی بین دو تیم تاتنهام و آرسنال

هدف ما از نوشتن این مقاله این است که آمار و ارقام بازی های لیگ برتر جزیره را دقیق بر ای شما بررسی و آنالیز کنیم به امید اینکه شما بتوانید پیش بینی بهتری برای این باز ها داشته باشید.

پیش بینی بازی بین دو تیم تاتنهام و آرسنال

پیش بینی لیگ انگلیس

دو تیم آرسنال و تاتنهام با نتایج ضعیف و دور از انتظاری به سراغ بازی های ملی رفتند، بنابراین اولین دربی شمال لندن از حساسیت و هیجان زیادی برخوردار خواهد بود.

تاتنهام در شروع فصل دراولین بازی خود اورتون با نتیجه ۴-۰ شکست داد اما در مقابل نیوکاسل شکست خورد و در لستر به تساوی رسید.

تیم آرسنال هم در اول فصل شروعش خوب بود و توانست دو تیم ولورزهمپتون و استون ویلا را شکست دهد و در بازی خانگی خود در مقابل برایتون متوقف شد.

آرسنال در مقابل برایتون اولین گل فصلش را خورد و غیبت دکلان رایس این تصوررا به ما می دهد که این بازی می‌ تواند به یک دیدار باز و هجومی تبدیل شود.

در فصل گذشته این دو تیم در دوبازی که با هم انجام دادند توانستند هر دو تیم گلزنی کنند و تکرای این این اتفاق ضریب ۱.۶۰ دارد و بسیار انتخاب هوشمندانه ای خواهد بود. همچنین پیش بینی ما برای این بازی بالای ۲.۵ گل با ضریب ۱.۶۵ می باشد.

در اولین دیدار فصل گذشته دو تیم به تساوی ۲-۲ رضایت دادند و بازی برگشت دو تیم که در بهار امسال برگزار شد آرسنال توانست با نتیجه ۳-۲ پیروز شود.

بیشتر بخوانید: پیش بینی و آنالیز بازی های لالیگا

آنالیز و بررسی مسابقه بین دو تیم منچسترسیتی و برنتفورد

تیم برنتفورد آخرین تیمی بود که مهمان ورزشگاه اتحاد بود و توانست تیم پپ گواردیولا را در نوامبر۲۰۲۲ شکست دهد.

تیم برنتفورد برنتفورد برای تکرارموفقیت و برد در مقابل تیم منچسترسیتی ضریب ۱۲.۸۰ را دارد و این ضریب اندازه دشواری کار را مقایل این تیم نشان میدهد. سیتی که در سه بازی لیگ برتر این فصل با مجموع امتیاز 9-2 پیروز شده و همچنین جام اتحادیه را نیز به دست آورده است.

به نظر می‌ رسد که تیم پپ گواردیولا در این فصل نیز به روند موفقیت‌ آمیز خود ادامه می‌ دهد و هدفش کسب پنجمین عنوان قهرمانی متوالی در لیگ برتر است.

با این حال، دریافت گل از ایپسویچ و وست‌هم نشان می‌ دهد که تیم پپ گواردیولا بدون ضعف هم نیست و آسیب‌ پذیر نشون داده است و سرعت حمله برنتفورد می‌ تواند مشکلاتی برای آن ایجاد کند.

پیش بینی من برا این بازی برد تیم میزبان و گلزنی هر دو تیم با ضریب ۲.۵ خیلی عاقلانه می باشد.

بررسی و پیش بینی مسابقه بین دو تیم ساوتهمپتون و منچستریونایتد

تجربه اینو ما میگه که بازی های شنبه همیشه یک سری غافلگیری هایی به همراه دارد ، به ویژه پس از تعطیلات رسمی و بازی های بین المللی، و ساوتهمپتون قصد دارد با ارائه یک بازی خوب و حساب شده تیم منچستریونایتد را غافلگیر کند.

ساوتهمپتون تحت هدایت راسل مارتین امتیازات هر سه بازی لیگ برتر را از دست داده است و به وضوح هنوز در حال سازگاری با حضور دوباره در لیگ برتر پس از جذب چندین بازیکن جدید در تابستان است.

تیم تن هاخ نیز در تابستان چندین خرید بزرگ انجام داده و تا کنون عملکرد پایداری و مورد انتظاری نداشته است. آنها در اولین بازی خود فولام را شکست دادند، اما پس از آن در برابر برایتون و لیورپول شکست خوردند.

در این روزها فشارر بسیار زیادی بروی دوش سرمربی تیم منچستر هست و در آخرین مصاحبه اش هم از عملکرد خودش دفاع کرد و گفت این تیم در حال ساخته شدن است.

تعهد راسل مارتین به اصول بازی مبتنی بر مالکیت باعث شده است که تیمش مداوم در موقعیت‌ های دشواری قرار گیرد. تنها گل تیم نیز به عنوان یک گل تسلی‌بخش در دقیقه 95 بازی در برابر برنتفورد به ثمر رسید، جایی که با نتیجه 3-1 شکست خوردند.

پیش بینی من برای این بازی این است که تیم ساوتهمپتون موفق به زدن گل نخواهد شد که ضریب وسوسه کننده 3.00 را هم دارد.


اختصاصی وبسایت فوتبالی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل