پیش بینی بازی بین دو تیم رئال سوسیداد و پاریسن ژرمن + پیش بینی بازی بین دو تیم اتلتیکومادرید و اینترمیلان

– پیش بینی لیگ قهرمانان اروپا
– پیش نمایش نیمه نهایی
– پیش بینی بازی بین دو تیم رئال سوسیداد و پاریسن ژرمن
– پیش بینی بازی بین دو تیم اتلتیکومادرید و اینترمیلان

پیش بینی های این هفته لیگ قهرمانان را با تحلیل و آنالیزی که وبسایت فوتبالی در اختیار شما قرار میدهد بهبود بببخشید.

لیگ قهرمان اروپا وارد هفته پنجم خودش شد و ما سعی میکنیم آمار و اطلاعات تیم های حاظر رو در اختیار شما قرار دهیم.

پیش بینی بازی بین دو تیم رئال سوسیداد و پاریسن ژرمن

وضعیت نامشخص کیلیان امباپه برای فصل بعد تیم پاریسی رو یکم سردرگم کرده اما در بازی رفت هفه گذشته به خوبی توانست با نتیجه ۲-۰ تیم سوسیداد رو شکست دهد.

این نتیجه به این معناست که تیم اسپانیایی باید برای برگرداندن نتیجه بسیار تلاش کند و با فشار بیشتری بازی را جلو ببرد اما شایسسد اسیر ضد حملات پاریسن ژرمن شود.

تیم میزبان این روزها اصلا وضعیت جالبی ندارند و در ۹ بازی قبلی خود تنها یکبار برنده شده اند و در آخرین بازی لیگ هم مقابل تیم سویا با نتیحه ۴-۳ شکست خورده اند.

برعکس تیم سوسیداد تیم پاریسی در این روزها بسیار خوب کار میکند و در ۱۳ بازی که در تمامی رقابت ها انجام داده اند در ۱۰ مسابقه پیروز بوده اند. پس حمایت از برد این تیم با ضریب ۲.۷۹ بسیار منطقی به نظر میرسد.

بخوانید: با سایت وان ایکس بت بیشتر آشنا شوید.

پیش بینی بازی بین دو تیم اتلتیکومادرید و اینترمیلان

تیم اتلتیکومادرید در بازی رفت با نتیجه ۱-۰ شکست خورد اما با توجه به این اینکه آمار بسیار خوبی در بازیهای خانگی ثبت کردخ است احتمالا امشب بتواند پیروز شود.

این تیم در ۲۰ بازی که در تمامی رقابت ها در ورزشگاه خانگی خود برگزار کرده است در ۱۸ بازی پیروز بوده است که آمار وحشتناک خوبی است و امشب می توانیم ازش حمایت کنیم.

هر چند تیم اینتر میلان به گفته اکثر کارشناسان آماده ترین تیم اروپایی به شمار میره ولی با توجه به آمار خوب تیم میزبان در بازی های خانگی حمایت از تیم میزبان با ضریب ۲.۸۵ بسیار محتمل می باشد.

پیش بینی بازی بین دو تیم بورسیا دورتموند و پی اس وی

در بازی رفت این دو تیم با توجه به بازی خوب و پر از هیجان دو تیم بالاخره با نتیجه ۱-۱ به پایان رسید و تکرار این نتیجه در بازی فردا شب بسیار محتمل است.

پی اس وی در طول بازی های این فصل لیگ قهرمانان فقط یک بار شکست خورده است که در مقابل آرسنال بوده در کل توانایی خوبی در کامبک و برگشت نتیجه داره.

پی اس وی در حال حاظر در لیگ هلند با اختلاف ۱۰ امتیاز نسبت به تیم دوم در صدر جدول قرار دارد و در بازی هفته گذشته با تیم فاینورد به تساوی ۲-۲ رسید.

هنگامی که این مقاله را می نوشتم، تیم میهمان در چهار بازی از هشت دیدار اخیر به تساوی رسیده است و در برابر تیم بوروسیا دورتموند روبرو می‌شوند که در شش دیدار گذشته خود سه بار به تساوی رسیده است.

احتمالاً بین این دو تیم تفاوت چندانی وجود ندارد و ممکن است نیاز به اضافه شدن وقت باشد، بنابراین به تساوی با ضریب 3.740* حمایت کنید.

پیش بینی بازی بین دو تیم بارسلونا و پورتو

بارسلونا در زمان نامناسبی دچار نوسان شده است چون صعود خود را تقریبا قطعی کرده بود اما با باختی که در مقابل شاختار کسب کرد فعلا با پورتو هم امتیاز شده است. پورتو تیم سرحال و جنگده ای است و قطعا بارسلونا را با چالش جدی مواجه خواهد کرد.

بارسلونا در بازی اخیر خود در لالیگا برابر رایوکانو به تساوی ۱-۱ رضایت داد. تیم بارسلونا در ۶ دیدار اخیر خود تنها در یک بازی توانستند کلین شیت کنند در حالی که تیم پورتو در۶ دیدار اخیر خود حداقل دو گل زده همچنین پورتو در ۴ دیدار اخیر خارج از خانه خود پیروز بوده است.

با این حال تنها دو تیم منچستر سیتی (۱۳.۳) و بایرن مونیخ (۸.۹) از بارسلونا (۷.۷) در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آمار بهتری داشته اند. پس قطعا تیم میزبان قدرت زدن یک گل را دارد و ما گزینه هر دو تیم گل میزنند را به شما پیشنهاد میکنیم.

______________________
اختصاصی وبسایت فوتبالی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل