پیش بینی بازی بین دو تیم رئال مادرید و خیرونا + پیش بینی بازی بین دوتیم لاس پالماس و والنسیا

– پیش بینی بازی های این هفته لالیگا
– آمارتیم های لالیگا
– پیش بینی بازی بین دو تیم رئال مادرید و خیرونا
– پیش بینی بازی بین دوتیم سویا و اتلتیکومادرید

در این بخش، قصد دارم پیش‌ بینی‌های خود را درباره نتایج نهایی فصل جدید لالیگا براساس آمار و احتمالات ارائه شده توسط سایت فوتبالی بررسی کنم. همچنین، برای هر تیم، اخبار و تحلیل‌های تیمی را نیز بررسی می‌کنم.

بیشتر بخوانید: با سایت شرط بندی وان ایکس بت بیشتر آشنا شوید.

پیش بینی بازی بین دو تیم رئال مادرید و خیرونا

در هفته ۲۴ بازی های لالیگا یک بازی حساس بین دو تیم رئال مادرید و خیرونا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو انجام خواهد شد. این جدال سخت بین دو تیم رده بالای جدول که رئال مادرید در رتبه نخست و خیرونا در رتبه دوم قرار دارد انجام خواهد شد و در تعیین سرنوشت قهرمانی بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

فاصله دو تیم در جدول رده بندی تنها ۲ امتیاز است. خیرونا در فصل گذشته در رتبه دهم جدول بود که این فصل با عملکرد فوق العاده خودش توانسته پا به پای رئال مادرید حرکت کند.

کاتالان ها در مقابل رئال مادرید با آزمون سختی روبه رو خواهند شد و اخیرا هم تیم خیرونا به افت جزئی روبه رو شده است چون در مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری در مقابل مایورکا حذف شد و در اخرین بازی لیگ هم به تساوی رسید.

تیم مهمان در حال حاظر با مصدومیت چند بازیکن خود با مشکلاتی روبه رو شده است در حالی که حضور مهاجم کلیدی آرتم دووبیک در بازی امشب معلوم نیست.

حمایت از برد تیم رئال با ضریب ۱.۴۵ منطقی به نظر می رسد ولی گزینه بهتر اینه که هندیکپ ۱- را برای تیم رئال مادرید با ضریب ۲.۲۱ انتخاب کنیم.

پیش بینی بازی بین دوتیم لاس پالماس و والنسیا

فاصله سه امتیازی بین لاس پالماس و والنسیا در جدول رده بندی لالیگا دیدار آنها را در استادیوم گران کاناریا به یک بازی حساس و هیجان انگیز تبدیل کرده است.

لاس پالماس این روزها در بهترین فرم خودش قرار دارد و از چهار بازی اخیر خود تنها یک بازی را از دست داده اون هم در مقابل تیم صدر نشین لیگ بوده که با نتیجه ۲-۱ بوده است.

انتخاب برد مساوی برای تیم لاس پالماس با ضریب ۱.۸۵ بسیار منطقی به نظر می رسد.

والنسیا در آخرین بازی خود به سختی توانست از سد المریا با نتیجه ۲-۱ عبورر کند و قبل از این بازی در سه بازی نتوانسته بود پیروز شود.

پیش بینی بازی بین دو تیم سویا و اتلتیکومادرید

اتلتیکومادرید در بازی دربی و حساس هفته گذشته در مقابل رئال مادرید توانست به تساوی ۱-۱ دست پیدا کند و بازی خوب و قشنگی از خودش به نمایش گذاشت.

قبل از سفر به اندلوسیا، آتلتیکومادرید ابتدا باید در مرحله نیمه‌ نهایی کوپا دل ری با آتلتیک بیلبائو روبرو شود، اما آنها هنوز به اندازه‌ی کافی زمان برای استراحت دارند تا خستگی در دیدار فرد یکشنبه تأثیرگذار نباشد.

حمایت از برد تیم مهمان بسیار منطقی به نظر می رسد.

—————
اختصاصی وبسایت فوتبالی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل