پیش بینی بازی بین دو تیم سویا و رئال مادرید + پیش بینی بازی بین دوتیم سلتاویگو و اتلتیکومادرید

– پیش بینی بازی های این هفته لالیگا
– آمارتیم های لالیگا
– پیش بینی بازی بین دو تیم سویا و رئال مادرید
– پیش بینی بازی بین دوتیم بارسلونا و اتلتیکوبیلبائو

در این بخش، قصد دارم پیش‌ بینی‌های خود را درباره نتایج نهایی فصل جدید لالیگا براساس آمار و احتمالات ارائه شده توسط سایت فوتبالی بررسی کنم. همچنین، برای هر تیم، اخبار و تحلیل‌های تیمی را نیز بررسی می‌کنم.

لالیگا در این هفته پس از وقفه بین‌المللی به خاطر بازی های ملی به روند خود ادامه می‌ دهد و تیم‌ های بزرگی مانند رئال مادرید، اتلتیکو مادرید و بارسلونا که به امید درخشیدن هستند، همگی با چالش‌های سنگینی در ارزیابی توانایی‌های خود مواجه خواهند شد.

بیشتر بخوانید: با سایت شرط بندی وان ایکس بت بیشتر آشنا شوید.

پیش بینی بازی بین دو تیم سویا و رئال مادرید

بعد از پیروزی در سه بازی اخیر در رقابت‌های لالیگا بدون اینکه گلی به دروازه خود راه دهند، رئال مادرید در صدر جدول لالیگا قرار دارد. با این حال، این مسیر موفقیت – حداقل بخش کلین شیت – ممکن است زمانی که در روز شنبه تیم سوویا را در زیر نظر مدیریت جدید می‌بینند، به پایان برسد.

دیگو آلونسو مسئولیت مدیریت تیم رامون سانچز را بعد از برکناری ژوزه لوئیس مندیلیبار که توانسته بود در هشت بازی لیگی این فصل تنها به دو برد دست پیدا کند، به عهده گرفت.

کسب پیروزی ممکن است برای تیم سوویا دشوار باشد، اما آن‌ها توانسته‌ اند هفت گل را در دو بازی اخیر خانگی به ثمر برسانند و همچنین در پنج دیدار اخیر خود با رئال مادرید نیز توانسته‌ اند گلزنی کنند.

آمار جالب اینجاست که تیم سوویا تاکنون در هیچ یک از این دیدارها نتوانسته پیروز شود و در چهار دیدار اخیر شکست خورده است. شاید رئال با ضریب ۳٫۴۴۰* برای برنده شدن در این بازی و همچنین بازی شدن هر دو تیم، ارزش خوبی را ارائه دهد.

پیش بینی بازی بین دوتیم سلتاویگو و اتلتیکومادرید

آغاز فصل جدید در ارتش سلتا ویگو برای سرمربی رافائل بنیتز سختی زیادی داشته است. تا به حال تیم اودر ۹ بازی اخیر لیگ تنها یک در۱ بازی برنده شده است، این سلسله نتایج منجر به ورود آنها به منطقه سقوط گرفته است.

روز شنبه، برای تیم اسکای بلوز، وضعیت سخت‌ ترهم پیش خواهد رفت، زیرا آن‌ها میزبان آتلتیکو مادریدی هستند که این چند وقت بسیار عالی کار کرده اند وتوانسته پنج بازی پیاپی در تمام رقابت‌ها برنده شود.

اتلتیکو مادرید همچنین چهار برد متوالی در برابر سلتا دارد، در حالی که بیش از پنج سال از آخرین باخت خود به عنوان میزبان یا میهمان در برابر میزبانان روز شنبه می‌ گذرد.

همچنین، سلتا تا کنون در خانه خود دراین فصل هیچ بردی کسب نکرده است و تا به امروز فقط دو امتیاز از پنج بازی خانگی به دست آورده است. به نظر می‌ آید که شرط‌های با شانس ۲٫۱۱۰ برای ثبت سه امتیاز توسط آتلتیکو مادرید در روز شنبه جذاب باشد.

پیش بینی بازی بین دو تیم بارسلونا و اتلتیکوبیلبائو

بارسلونا تنها تیمی در لالیگا می باشد که تاکنون بدون باخت بوده است و همچنین از چهار بازی در ورزشگاه موقت استادی اولمپیک لوئیس کومپانیس ۴ برد را به ثبت رسانده است.

این رکورد روز یکشنبه دررویارویی با تیم اتلتیک بیلبائوآزمایش خواهد شد، تیمی که در جدول لیگ تنها چهار امتیاز پایین‌ تر از آن‌ها قرار دارد.

تیم اتلتیک بیلبائو در این فصل شروع قدرتمندی داشته است. این تیم تنها دو بار در این فصل بازنده بوده، اما رکورد اخیر آن‌ها در برابر بارسلونا اصلاً برای طرفدارانش خوشایند نخواهد بود. بلوگرانا در سه دیدار اخیر میان این دو تیم پیروز شده‌اند و هیچ گلی نخورده‌اند، این دوره شامل دو برد ۴-۰ پیاپی در ورزشگاه خود بارسلونا است.

اگرچه نتیجه روز یکشنبه ممکن است به اندازه‌ای قاطع نباشد، اما بارسلونا همچنان اعتماد به برتری دارند و می‌ توانند با شانس ۳٫۰۰۰* به برد همراه با کلین شیت در این مسابقه حمایت کنند.

پیش بینی مسابقه بین دو تیم ختافه بارسلونا

در نهایت، بیایید به یکی از پرانتظارترین و هیجان‌انگیزترین بازی‌های هفته در اروپا نگاهی بیندازیم. رقابتی که هر دو تیم فوتبال پایتخت اسپانیا، رئال مادرید و آتلتیکو مادرید، را به میدان می‌برد. این دو تیم همیشه رقابت‌هایی داغ و حساس با یکدیگر داشته‌اند و هر دیدار آنها بر انتظارات فوتبال دوستان جواب می‌دهد. در این بازی، هم نام و افتخار و هم سه امتیاز مهمی در لیگ برای گرفتن است.

رئال مادرید با شروع قوی در لالیگا، پنج پیروزی متوالی را کسب کرده‌ است. در تابستان، انتظار می‌ رفت تیم یک جایگزین برای کریم بنزما جذب کند، اما این موضوع به واقعیت پیوسته نشد. ولی با ورود جوان و پرتوان، جود بلینگهام، هواداران کمتر حس فقدان بنزما را احساس می‌ کنند. بلینگهام با زدن پنج گل در پنج بازی اولیه‌ ی خود در لالیگا نشان داده است که می‌ تواند یکی از ستون‌ های اصلی حمله رئال مادرید باشد و به تیم کمک کند تا به اهداف بزرگ‌ تر خود نزدیک‌ تر شوند.

رقیب محلی رئال، اتلتیکو مادرید، با شوک شکست ۳-۰ مقابل والنسیا روبرو شد و به دنبال بازگشت قوی در بازی‌های بعدی بود. در مسابقه بعدی خود با لاتزیو، اتلتیکو تا دقایق پایانی در حال حاکم بودن بر بازی و کسب سه امتیاز بود، اما با گلی که در دقیقه ۹۵ دریافت کرد، فرصت برای جبران شکست قبلی را از دست داد. این نتایج نشان‌دهنده چالش‌ها و فشارهایی است که آتلتیکو در این فصل با آن مواجه شده است.

تیم اتلتیکو مادرید به رهبری دیگو سیمئونه در ورزشگاه خانگی‌ شان عملکردهای قوی‌ ای داشته است. در فصل گذشته فقط در سه مسابقه لیگ در ورزشگاه متروپولیتانو شکست خورده‌اند و در تنها بازی خانگی این فصل، گرانادا را با نتیجه ۳-۱ شکست داده‌اند. ولی جالب است که رئال مادرید یکی از این سه تیم بوده که سال گذشته توانسته در ورزشگاه اتلتیکو پیروز شود. با این حال، با ضریب ۲٫۶۹۰*، امیدواری‌هایی برای تکرار این پیروزی از سوی رئال وجود دارد.

—————
اختصاصی وبسایت فوتبالی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل