پیش بینی بازی بین دو تیم لنس و آرسنال + پیش بینی بازی بین دو تیم ناپولی و رئال مادرید

– پیش بینی لیگ قهرمانان اروپا
– پیش نمایش نیمه نهایی
– پیش بینی بازی بین دو تیم لنس و آرسنال
– پیش بینی بازی بین دو تیم ناپولی و رئال مادرید

هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در حال پیگیری می باشد. عاشقان فوتبال منتظر دیدارهای مهم و جذاب در سه شهر معروف، یعنی لنس، ناپل و گلاسگو هستند. در این مقاله، شرایط و آخرین اخبار برای بازی‌های این سه شهر برایتان آورده‌ ایم تا بهتر بتوانید از مسابقات لذت ببرید.

پیش بینی بازی بین دو تیم لنس و آرسنال

پس از یک وقفه‌ ای بلند مدت از فصل ۲۰۱۶/۱۷ در لیگ قهرمانان، آرسنال با بازگشتی حیرت‌ انگیز به میدان آمد و با شکست تیم آیندهوون استارت بازی های رو زد.

در شمال لندن، با پیروزی چهار بر صفر، تیم زیر نظر میکل آرتتا یک نمایش شگفت‌انگیز برای هواداران خانگی خلق کرد، جایی که توپچی‌ها تیم خوب هلندی را کاملاً مغلوب ساختند.

بوکایو ساکا، لئاندرو تروسارد، گابریل ژزوس و کاپیتان مارتین اوده‌گارد، در بازی اول موفق بزه گلزنی شدند و شروع رویایی آرسنال را در مسیر اروپایی رقم زدند.

در بازی بعدی، توپچی‌ها در سه‌ شنبه برای ر.یار.یی با تیم لنس آماده خواهند شد، تیمی که در این فصل تنها در یک بازی از سه بازی خانگی خود در تمامی رقابت‌ها موفق به پیروزی شده‌اند.

تیم لنس، پس از یک دوره طولانی که از این رقابت ها دور بوده، دوباره به لیگ قهرمانان بازگشته است. آخرین باری که این تیم در لیگ قهرمانان اروپا حضور یافته داشته، فصل ۲۰۰۲/۰۳ بود.

آرسنال با قدرت خط حمله‌ ی خود و اعتماد به نفس بالا، در آستانه کسب دومین پیروزی از دو بازی لیگ قهرمانان قرار دارد. احتمال آنها برای برد در ورزشگاه استاد بولارت-دللیس ۱٫۵۷۱* می‌ باشد.

بخوانید: با سایت وان ایکس بت بیشتر آشنا شوید.

پیش بینی بازی بین دو تیم ناپولی و رئال مادرید

رئال مادرید در سه‌ شنبه شب با چالش سختی روبرو خواهد شد، زمانی که در ورزشگاه دیگو آرماندو مارادونا باید با قهرمان سری آ، ناپولی، روبرو شود.

قهرمان فصل گذشته ایتالیا ورزشگاه خانگی خود را به یک قلعه نفوذ ناپذیر تبدیل کرده‌ است، و تنها در یکی از ۹ بازی آخر رسمی در این ورزشگاه معروف شکست خورده‌اند.

رئال مادرید با یک پیروزی ضعیف ۱-۰ مقابل یونیون برلین در اولین مصاف خود در لیگ قهرمانان این فصل به ناپل می رود.

بازی با تیم ناپولی در ناپل برای تیم زیر نظر کارلو آنچلوتی چالش برانگیزخواهد بود. این دیدار ممکن است با نتیجه تساوی پایان یابد و تساوی با ضریب ۳٫۶۸۰* بسیار جذاب به نظر می‌آید.

پیش بینی بازی بین دو تیم سلتیک و لاتزیو

در تنها دیدار مورد انتظار چهارشنبه، لاتزیو پس از تساوی ۱-۱ مقابل آتلتیکو مادرید، در پی یک عملکرد بهتر است هنگامی که در گلاسکو با سلتیک به مصاف هم می‌ رود.

سلتیک با نتیجه۲-۰ مقابل فاینورد در بازی افتتاحیه مرحله گروهی این فصل شکست خورد، مجدداً نشان‌دهنده رکورد نسبتاً ضعیف خود در لیگ قهرمانان شد.

“هوپس” در ۱۰ بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان نتوانسته به پیروزی دست یابد و به نظر می‌ رسد که برای کسب یک پیروزی در این رقابت‌ها باید حداقل تا پس از چهارشنبه در ورزشگاه پارکهد منتظر بمانند.

با وجود مهاجمان کهنه کا و با تجربه مانند چیرو ایموبیله و پدرو، ستاره سابق بارسلونا و چلسی، در ترکیب لاتزیو، این تیم ممکن است قدرت حمله‌ ای داشته باشد که برای قهرمانان اسکاتلند بیش از حد باشد.

شانس پیروزی لاتزیو در شب چهارشنبه با ضریب جذاب ۲٫۳۴۰* ارزش پیش‌ بینی دارد.

پیش بینی بازی بین دو تیم سویا و لنس

بر مبنای عملکرد فعلی‌شان در لیگ، سویا به نظر نمی‌آید همان تیم قوی لیگ قهرمانان باشد و در آندلوسیا ممکن است با مواجهه با تیم جوان و پرتلاش لنز به مشکل برخورد کنند.

در فصل گذشته، سویا در لالیگا در رتبه دوازدهم جدول رده بندی ایستاد، اما موفق شدند به قهرمانی لیگ اروپا دست یابند، که این موضوع برای آن‌ها جایگاهی در لیگ قهرمانان فراهم کرد. ولی آن‌ها ممکن است در گروه B کمی زیر فشار قرار گیرند و در عمق رقابت‌ها دچار مشکل شوند.

تیم سویا که تحت نظر خوزه لوئیس مِندی‌لی‌ باراست، هر سه بازی لیگ این فصل را واگذار کرده است. مقابله با لنز، که ضریب ۴٫۶۰ برای پیروزی دارد ، برای آن‌ها چالش‌ برانگیز خواهد بود.

لنز در تابستان امسال به دلیل از دست دادن بازیکنان کلیدی خود مانند لوئیس اوپندا و سکو فوفانا با چالش‌هایی مواجه شد، ولی در فصل گذشته فقط با فاصله یک امتیازی از پاری سن ژرمن در لیگ ۱ جایگاه خود را حفظ کرد. این مسابقه می‌ تواند موقعیتی مناسب برای بازگشت به روزهای درخشان آن‌ها باشد.

______________________
اختصاصی وبسایت فوتبالی

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات