پیش بینی لیگ قهرمانان اروپا

– پیش بینی لیگ قهرمانان اروپا
– پیش نمایش نیمه نهایی
– پیش بینی بازی بین دو تیم نیوکاسل و میلان
– پیش بینی بازی بین دو تیم بایرن مونیخ و منچستریونایتد

لیگ قهرمانان با شکوه بازگشته است. هفتهٔ افتتاحیه بازی‌ها نه تنها علامتی از بازگشت فوتبال در سطح بالاست، بلکه وعده‌ای از رویارویی‌های هیجان‌انگیز و لحظات یادگاری را نیز به هواداران می‌دهد. همگان منتظر دیدارهای بی‌پایان و مواجهات جذاب در این رقابت‌ها هستند.

باشگاه‌های آرسنال و نیوکاسل از لیگ برتر انگلیس دوباره به جمع رقبا بازگشته‌ اند. در بازی‌های افتتاحیه‌ ی خود، آرسنال با PSV و نیوکاسل با میلان مواجهه خواهند شد. همچنین، بایرن مونیخ که در آن هری کین به میدان می‌زند، با منچستر یونایتد رو به رو خواهد شد.

در همین راستا، منچسترسیتی به عنوان مدافع عنوان قهرمانی، استارت خود را با بازی مقابل کرولنا می زند.

اولین بازی ها ازمسابقات مرحله گروهی در ۱۹ و ۲۰ سپتامبر انجام می‌شود.

پیش بینی بازی بین دو تیم میلان و نیوکاسل

در اولین حضور نیوکاسل در لیگ قهرمانان پس از فصل ۲۰۰۲-۲۰۰۳، این تیم در گروه سخت امسال همراه با تیم‌های پاریس سن ژرمن، بروسیا دورتموند و میلان قرار گرفته است. آنها بازی افتتاحیه خود را در سان سیرو در سه‌ شنبه مقابل میلان به میدان خواهد رفت.

تیم نیوکاسل که با نام مستعار “سربازان سیاه و سفید” شناخته می‌شوند، با کسب رتبه چهارم در لیگ برتر انگلیس فصل گذشته به لیگ قهرمانان اروپا صعود کردند. اما در شروع فصل جدید، با نتایج ناخوشایندی روبرو شدند و سه بازی پیاپی را قبل از تعطیلی لیگ به خاطر فیفا دی باختند.

در همین راستا، میلان که در فصل گذشته به مرحله نیمه‌ نهایی لیگ قهرمانان رسیده بود، در دوران نقل و انتقالات تابستانی بازیکنان موثری را جذب کرد. کریستین پولیسیچ و ساموئل چوکوئزه از برجسته‌ترین هایی هستند که به این تیم پیوستند.

میلان در این فصل سه بازی افتتاحیه خود را در سری آ با پیروزی به پایان برده است. با ضریب شرط‌بندی ۲٫۷*، شانس خوبی دارند تا در گروه F مقابل “سربازان سیاه و سفید” (نیوکاسل) پیروز شوند.

سایت وان ایکس بت برای این مسابقه ضریب برد تیم میلان را ۲٫۷ و ضریب برد تیم نیوکاسل را ۲٫۶۸ پیش بینی کرده است.

بخوانید: با سایت وان ایکس بت بیشتر آشنا شوید.

پیش بینی بازی بین دو تیم شاختار و پورتو

شاختار دونتسک در پنج فصل اخیر، همیشه در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا حذف شده است. به نظر می‌آید که در فصل جاری نیز در گروه H با چالش‌هایی مواجه خواهند بود.

تیم اوکراینی امید دارد که بتواند جلوی تیم تازه‌وارد، آنتورپ، قرار بگیرد. اما در گروه خود با تیم‌های قدرتمندی نظیر بارسلونا و پورتو روبروخواهد شد. پورتو با ضریب شرط‌بندی ۱٫۷۶۳* به نظر گزینه‌ای جذاب برای پیروزی می‌آید هنگامی که در هامبورگ با شاختار دونتسک روبرو می‌شود.

با حضور پایدار مهدی تارمی در موقعیت مهاجم، پورتو در فصل گذشته به مرحله ۱۶ برتری لیگ قهرمانان رسید و در گروه خود، از باشگاه‌های بروژ، بایر لورکوزن و آتلتیکو مادرید جلوتر ایستاد.

سایت وان ایکس بت برای این مسابقه ضریب برد تیم شاختار را ۴٫۵ و ضریب برد تیم پورتو را ۱٫۸ پیش بینی کرده است.

پیش بینی بازی بین دو تیم بایرن مونیخ و منچستریونایتد

بی‌ شک، حساس ترین مسابقه هفته اول لیگ قهرمانان دیدار بین بایرن مونیخ و منچستر یونایتد در ورزشگاه آلیانز آرنا است.

این یک مصاف کلاسیک در سطح اروپا است. با این وضعیت، دو تیم در وضعیت‌های بسیار متفاوتی هستند و پیروزی بایرن مونیخ – با ضریب ۱٫۵۴۳* – به نظر می‌ رسد محتمل است.

بایرن مونیخ، تیم باواریایی درخشان، با سه پیروزی پشت‌ سرهم در بوندسلیگا به راه خود ادامه داده و حالا با وجود مهاجم جهانی هری کین، در بزرگترین ورزشگاه باشگاهی آماده بازی است.

در فصل پیش، بایرن مونیخ تا مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان پیش رفت، در حالی که منچستر یونایتد در همان زمان در لیگ اروپا به رقابت پرداخت.

منچستر یونایتد با آغازی نه چندان قوی بازی های فصل جدید را شروع کرده و پیش از وقفه ملی، با نتیجه ۳-۱ به آرسنال باخت داد. دفاع تیم دچار مشکلاتی به نظر می‌رسد و به خصوص کازمیرو، بازیکن وسط میدان، در فرم ضعیفی قرار دارد.

بایرن قابلیت پیروزی آسان در این دیدار را دارد و شرط‌بندی با مزیت یک گل (-۱٫۰) در مسابقه با نرخ ۱٫۸۷۷* می‌تواند گزینه جذابی باشد.

پیش بینی بازی بین دو تیم سویا و لنس

بر مبنای عملکرد فعلی‌شان در لیگ، سویا به نظر نمی‌آید همان تیم قوی لیگ قهرمانان باشد و در آندلوسیا ممکن است با مواجهه با تیم جوان و پرتلاش لنز به مشکل برخورد کنند.

در فصل گذشته، سویا در لالیگا در رتبه دوازدهم جدول رده بندی ایستاد، اما موفق شدند به قهرمانی لیگ اروپا دست یابند، که این موضوع برای آن‌ها جایگاهی در لیگ قهرمانان فراهم کرد. ولی آن‌ها ممکن است در گروه B کمی زیر فشار قرار گیرند و در عمق رقابت‌ها دچار مشکل شوند.

تیم سویا که تحت نظر خوزه لوئیس مِندی‌لی‌ باراست، هر سه بازی لیگ این فصل را واگذار کرده است. مقابله با لنز، که ضریب ۴٫۶۰ برای پیروزی دارد ، برای آن‌ها چالش‌ برانگیز خواهد بود.

لنز در تابستان امسال به دلیل از دست دادن بازیکنان کلیدی خود مانند لوئیس اوپندا و سکو فوفانا با چالش‌هایی مواجه شد، ولی در فصل گذشته فقط با فاصله یک امتیازی از پاری سن ژرمن در لیگ ۱ جایگاه خود را حفظ کرد. این مسابقه می‌ تواند موقعیتی مناسب برای بازگشت به روزهای درخشان آن‌ها باشد.

______________________
اختصاصی وبسایت فوتبالی

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات