کراش (Crush) داشتن یعنی چه؟نشانه های کراش زدن دختر و پسر + روت کراش دارم یعنی چی؟

کراش (Crush) داشتن یعنی چه؟نشانه های کراش زدن دختر و پسر

حتما شما هم بار ها کلمه کراش به گوشتان خورده است زیرا این کلمه در میان جوانان امروزی بسیار استفاده می شود در این مقاله ما قصد داریم شما را با معنی کلمه کراش انواع مختلف این کلمه و همچنین تفاوت آن با عشق بیشتر آشنا کنیم در واقع این کلمه به این معنی است که شما نسبت به کسی یک علاقه و اشتیاق خاص دارید و دوست دارید که با او باشید اما زیاد به او دسترسی ندارید گاهی این کراش داشتن با احساسات قوی همراه است مانند احساس سردرگمی و خجالت .

روت کراش دارم یعنی چی؟

شاید شما هم این جمله  را از کسی شنیده باشید این جمله بدان معناست که فرد مورد نظر نسبت به شما علاقه مند است و این علاقه مندی صرفا به معنای احساس عشق نیست ممکن است این جمله را از یک همجنس خود بشنوید و مطمعن باشید این یک مورد غیر اخلاقی نیست بلکه می تواند به این معنی باشد که فرد مورد نظر شما را فردی بهتر از خود یافته است و می خواهد به نوعی از شما الگو برداری کند به همین علت تحت تاثیر شما قرار گرفته است .

انواع مختلف کراش زدن چگونه است ؟

1. کراش دوستانه

این نوع کراش زدن به معنای داشتن احساساتی پاک است به گونه ای که ممکن است شما روی دوست خود کراش بزنید به این معنا که او را فردی شایسته ببینید و بخواهید مانند او باشید و به او اعتماد کنید تا به یکدیگر بیشتر نزدیک شوید پس این نوع کراش زدن میان دو دوست بسیار عادی است و حتما به معنای عشق آتشین نیست.

2. کراش تحسین

این نوع کراش زمانی اتفاق می افتد که شما شخصی را بالاتر از خود می بینید و او را در حد پرستش دوست دارید و احساسات شدیدی نسبت به این فرد که معمولا هم در دسترس شما نیست دارید این نوع کراش معمولا نسبت به بازیگران یا ورزشکاران اتفاق می افتد و با احساسات شدید همراه است و ممکن است با عشق اشتباه گرفته بشود این نوع کراش معمولا در میان نوجوانان بیشتر است در این سن آن ها نسبت به یک بازیگر ، خواننده و … احساسات شدیدی پیدا می کنند و تمام زندگی خود را با او پر می کنند ریشه این نوع کراش معمولا از تحسین کاری است که آن فرد انجام می دهد و معمولا بعد از مدتی تغییر می کند و یا به فرد دیگری تبدیل می شود.

 

3. کراش زودگذر

این نوع کراش به این معنی است که احساسات در آن عمق و عمر زیادی ندارند و ممکن است حتی یکی دوساعت بیشتر نباشدو شاید بعد همین تایم کوتاه آن فرد را از یاد ببرید این نوع کراش زدن با احسااسات و اشتیاق همراه است اما لحظه ای و ممکن است اصلا هیچ نتیجه ای نداشته باشد به طور مثال تصور کنید وارد یک مغازه می شوید و از رفتار فروشنده خوشتان می آید و نسبت به ویژگی هایی که وی دارد روی او کراش می زنید این کراش تا زمانی که این فروشنده را می بینید ادامه دارد و ممکن است فردا اصلا او را به خاطر هم نداشته باشید.

 

4. کراش عشقی

فرض کنید کسی را می بینید که از همه لحاظ مثل صورت ،تیپ ، رفتار و … فردی است که شما دوست دارید بعد از دیدن این فرد شما نمی توانید از فکر کردن با او دست بردارید ودر مورد وی و خود خیال پردازی می کنید خیال پپردازی هایی چون در آغوش گرفتن و بوسیدن او این نوع کراش زدن که شایع ترین نوع آن نیز می باشد کراش عشقی یا رمانتیک است و ممکن است به نتیجه برسد و یا کلا نتیجه ای نداشته باشد و باعث آسیب های زیادی به فرد شود پس حتما زمانی که احساس کردی دچار این نوع کراش شدید حتما با یک مشاور در موردش صحبت کنید زیرا احساسات شدید می توانند خطر آفرین نیز باشند و صدمات زیادی را در صورت ناکامی به فرد وارد کنند.

 

نشانه های داشتن کراش روی کسی چیست ؟

1. خجالتی شدن

شما در برابر این شخص بسیار خجالتی می شوید و ممکن است حس کنید دارید مانند یک بستنی آب می شوید این یکی از نشانه هایی است که شما روی فرد مورد نظر کراش دارید.

 

2. مزه پراندن

یکی دیگر از نشانه های کراش داشتن که بر عکس نشانه قبلی است و معمولا در پسران بیشتر دیده می شود این موضوع است که شما در برابر کسی روی او کراش دارید فعال تر می شوید مزه می پرانید و سر به سرش می گذارید.

3. توجه بیشتر به خود

یکی دیگر از نشان های مهم این است که اگر به جایی می روید که کرا ش شما در آن حضور دارد معمولا بیشتر به ظاهر و لباس خود اهمییت می دهید و سعی می کنید از همیشه بهتر باشید و توجه فرد را به خود جلب کنید.

 

4. علاقمند شدن به علاقمندی های کراش

گاهی آنقدر احساسات شما زیاد است که حتی نسبت به علاقمندی های کراش خود نیز علاقمند می شوید به طور مثال اگر او از کتاب خاصی خوشش می آید شما هم بعد از مدتی به آن کتاب علاقمند می شوید.

 

5. رویا پردازی

شما معمولا در مورد کراش خود رویا پردازی می کنید و به او زیاد فکر می کنید به طور مثال کنجکاوید بدانید او چیکار می کند یا اگر در کنارش بودید چه کار می کردیدو …

تفاوت کراش با عشق چیست ؟

می توان گفت مهم ترین تفاوت عشق و کراش در مدت زمان آن هاست کراش معمولا یک احساس زودگذر است اما عشق ماندگار است کراش ممکن است بیشتر براساس خصوصیات فیزیکی به وجود بیاید و عشق بر اساس رفتار شخصیت و محبت قلبی کراش زود به وجود می آید وزود هم از بین می رود اما عشق به تدریح به وجود می آید و ماندگار می شود . گاهی تشخیص تفاوت این دو بسیار سخت است پس حتما برای تشخیص آن از یک فرد حاذق کمک بگیزید .

 

سوالات متداول

  • فرق میان رل و کراش در چیست ؟

رل یا همان رابطه به این معنی است که شما با فردی در رابطه هستید اما کراش به معنی این است که شما به فردی احساس اشتیاق دارید و ممکن است این فرد اصلا در دسترس شما نباشد

  • کراش در فضای مجازی چیست ؟

کراش در همه جا ممکن است اتفاق بیوفتد ممکن است شما در فضای مجازی با دیدن عکس ها و سبک زندگی یک فرد روی او کراش بزنید .

  • در جواب روت کراشم چی بگیم ؟

شما در ابتدا بابت احساسات فرد متقابل از وی تشکر کنید تا به احساسات او نیز صدمه نزنید و سپس با سنجیدن شرایط و احساسات خود پاسخ قاطعی به او بدهید.

  • چگونه بفهمیم کسی روی ما کراش دارد یا نه ؟

شاید جالب باشد بدانید افراد وقتی در مقابل چیزی که دوست دارند قرار می گیرند مردمک چشمهایشان درشت می شود این یک واکنش فیزیکی است . فردی که به شما علاقمند باشد در زمان حضور شما در هرجایی که باشد او نیز حضور می یابد او به حرف های شما توجه می کند و معمولا نیز بیشتر از دیگران به شما نگاه می کند .

 

 

مطالب مرتبط را هم بخوانید:

تشخیص میل جنسی و شهوت از روی ظاهر و چهره

حساس ترین نقاط بدن زن کجاست؟ عکس

امتیاز شما به این مطلب

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات