گلچین آهنگ های پویان مختاری + مهاجرت پویان مختاری به ترکیه

پویان مختاری گلچین شامل بهترین و محبوب ترین آهنگ های پویان مختاری می باشد و مردم زیادی به دنبال آن هستند. آقای مختاری در سال 1369 در شهر ایذه چشم به جهان گشود. پویان خواننده پاپ ایرانی می باشد که طرفداران زیادی دارد و اهنگ های لری زیبایی منتشر نموده است. مختاری در سال 1384 شروع به انتشار اهنگ های خود نمود و در سال 1397 از ایران به مقصد ترکیه مهاجرت نمود.

پویان زمانی که 10 ساله بود به خاطر شغل پدرش به اصفهان رفت و در آن شهر به ادامه تحصیل پرداخت. وی فوق دیپلم نقشه کشی صنعتی از دانشگاه اصفهان دارد و ترک تحصیل نمود. او فعالیت خود را با موسیقی پاپ شروع کرد ولی بعد از مدتی وارد رپ به زبان لری گردید. پویان علاوه بر خوانندگی ترانه سرایی نیز می کرد و تمام اشعار آهنگ های خود را نوشته و اجرا نموده است. شما می توانید در ادامه ی این مطلب از بت کلونی با گلچین آهنگ های پویان بیش تر آشنا شوید.

پویان مختاری گلچین
پویان مختاری گلچین

گلچین آهنگ های پویان مختاری

پویان مختاری خواننده معروف ایرانی اهنگ های زیادی در ایران اجرا نمود.اهنگ های پویان مختاری عبارتند از لوکو لوکو، خوب، هشتک پشمک، گوز، جنگ، سالارتویی، معتبر، چه حالیه، امیر خلوت، خیلی عشقی، بگو همه بیان و غیره که طرفداران زیادی را به خود جلب نموده است. مختاری در ایران آهنگ هایی به زبان زیبای لری ارائه نمود و طرفداران زیادی در آن شهر دارد.

مهاجرت پویان مختاری به ترکیه

پویان مختاری یکی از هنرمندان معروف خوزستانی می باشد که در ایران آهنگ های زیادی را منتشر نمود. او سپس در سال 1397 به کشور ترکیه مهاجرت کرد و اعلام نمود دوست نداشتم از ایران بروم اما هر کاری کردم نتوانستم و از ایران رفتم و دیگر قصد بازگشت ندارم. پویان در میان بختیاری ها خیلی محبوب می باشد و اکثر آهنگ های او به زبان لری می باشد. مختاری بعد از اینکه به ترکیه رفت در اینستاگرام فعالیت زیادی کرد و به همراه همسرش که او هم به ترکیه بود سایت حضرات را تاسیس نمود و پول زیادی بدست آورد.

ازدواج پویان مختاری با همسرش

زمانی که پویان مختاری از ایران به مقصد ترکیه رفت با نیلی افشار آشنا شد. نیلی افشار آن زمان در سالن زیبایی مشغول به کار بود و بعد از آشنایی با پویان برای زاه اندازی سایت حضرات یاری کرد. بعد از اینکه این دو نفر با هم آشنا شدند رابطه خوبی پیدا کردند. این دو در صفحات مجازی فعالیت زیادی داشتند و توانستند برای سایت خود کاربران زیادی را جذب کنند. پویان بعد از مدتی نیلی را طلاق داد و این بار با داریا رادینوا آشنا و رابطه دوستی پیدا نمود. پویان بعد از اینکه رابطه دوستی با داریا داشت تصمیم کرفت با او ازدواج کند.

سایت بازی انفجار حضرات بت پویان مختاری

پویان مختاری بعد از مدتی در کشور ترکیه سایت حضرات را که یکی از زیر شاخه های مونتیگو می باشد راه اندازی نمود. این سایت با مدیریت مختاری خیلی پیشرفت نمود و کاربران زیادی در آن سایت ثبت نام کردند. این سایت به کمک نیلی افشار در زمینه بازی های آنلاین بر سر زبان ها افتاد و از این راه پویان پول زیادی بدست آورد. در سایت حضرات کاربران می توانند به صورت ریالی و یا ارز دیجیتال حساب کاربری خود را شارژ و شروع به بازی انفجار کنند. سایت حضرات از امکانات اپلیکیشن اندروید بهره مند می باشد که بر روی گوشی و لپ تاب قابل نصب می باشد.

5/5 – (1 امتیاز)

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات