گولبن ارگن (Gülben Ergen) کیست؟ + بهترین و مشهور ترین آهنگ های گولبن ارگن

در این مقاله میخواهیم به شرح بیوگرافی گولبن اربن خواننده و بازیگر مشهور اهل کشور ترکیه بپردازیم ،که از سال 1988 فعالیت خود را شروع کرده است وبسیار محبوب است.

نام گولبن ارگن
سال تولد 1972
حرفه -پیشه خواننده –بازیگر
سبک پاپ
فرزند 3فرزند
همسر مصطفی اردوغان—ارهان چلیک

گولبن ارگن (Gülben Ergen) کیست؟

گولبن ارگن 25 اوت سال 1972 در قاضی کوی استانبول چشم به این جهان گشود، او تا مقطع دبیرستان در رشته کسب و کار تحصیل کرد پس از آن فعالیت هنری خود را با بازیگری در سن 16 سالگی شروع کرده بعد وارد صنعت مدلینگ و خوانندگی شده است. او تنها یک برادر داشته که در سن 17 سالگی فوت کرده است.

گولبن فعالیت خود را در حرفه خوانندگی شروع کرد و در سال 1997 اولین آلبوم خود را به نام مربا منتشر کرد که این آلبوم با استقبال بسیار خوبی رو به رو شد پس از آن در سال 1999 آلبوم دوم خود با نام بلایند این لاو را منتشر کردو به این گونه او توانست در خوانندگی هم جایگاه خوبی را از آن خود کند و تا به اکنون در این عرصه توانسته جوایزی را نیز کسب کند. شهرت او در سال 2001 با ایفایی نقش در سریال و گرفتن جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره پروانه طلایی شروع شد.

 

بهترین و مشهور ترین آهنگ های گولبن ارگن

  • Giden Günlerim Oldu
  • Aşkla Aynı Değil
  • Müsaadenle
  • kusura Bakma
  • ciger parem

گولبن ارگن در کلیپ ابرام تاتلیس

در سن 22 سالگی در موزیک ویدیوی ابراهیم تاتلیسس بازی کرد،از همانجا بود که علاقه اش به موسیقی شروع شد و تصمیم گرفت دوره های آواز را ببیند.

 

گولبن کجا زندگی می کند؟

در حال حاضر گولبن ، ساکن شهر استانبول می باشد و در کنار خانواده اش در استانبول زندگی می کند و به فعالیت‌ های خود می‌ پردازد.

 

زندگی مشترک گولبن ارگن

گولبن در سال 2004 و زمانی که 32 ساله بود با مصطفی اردوغان (تهیه‌ کننده) 39 ساله ازدواج کرد که ثمره این ازدواج سه فرزند پسربه نام های اطلس ،آرس و گونی می باشد. البته در نهایت این زوج در سال 2012 پس از هشت سال   از یکدیگر جدا شدند.

 

شکایت از همسر اول

دادگاه کیفری استانبول پس از بررسی شکایت خواننده گولبن ارگن از همسرش سابقش، ارهان چیلیک را به جرم ” افشا عکس و فیلم های زندگی خصوصی اش” به ۲ سال حبس محکوم کرد، بعلاوه چیلیک برای ۵ سال تحت نظر دادگاه خواهد بود. دادگاه کیفری ۴۸ آنادولی استانبول ارهان چیلیک را به جرم نقض قانون حفظ فیلم های زندگی خصوصی و افشاءکردن عکس های زندگی شخصی فردی دیگر حکم ۲ سال حبس داده و حکم را نهایی کرده است سپس به درخواست کاهش حکم این حکم به یکسال و ۸ ماه زندان قطعی شده است. قاضی با در نظر گرفتن شخصیت و رفتار ارهان چیلیک در محضر دادگاه این ححکم را تا اطلاع ثانوی به تاخیر انداخته و حکم به ۵ سال تحت نظر بودن چیلیک صادر کرده است.. پس از آن گولبن در سال 2014 و زمانی که 42 ساله بود با یک ژورنالیست و مجری تلویزیون به نام ارحان چلیک ازدواج کرد.

این زوج برای ازدواج، روستاهای کوهی شیرینجه را که خانه هایی باعمریک صد سال میباشند، انتخاب کردند. اطراف سالن نیز با شاخه های گندم و گلهای لاواندا تزئین شده بود.  البته ناگفته نماند که این ازدواج پس از دو سال به جدایی ختم شد علت جدایی و دلیل طلاق شوهر قبلی گلبن بود، ارحان چِلیک در ماه سپتامبر گذشته خونه رو ترک کرده که دلیل این جدایی هم دیدارهای مکرر گولبن ارگن با شوهر قبلیش و پدر سه پسرش بود.  در حال حاضر این هنرمند معروف در کنار سه پسرش زندگی می کند.

تاسیس۴۰ مهد کودک

گولبن تا به الان بیشتر از ۴۰ مهدکودک در سراسر نقاط محروم ترکیه تاسیس کرده است تا بتواند خدمات رایگانی به خانواده های کم بضاعت  و کم درآمدارائه کند.

 

نویسندگی کتاب

این بازیگر و خواننده در سال ۲۰۰۸ کتابی منتشر کرد که شامل هفت داستان متفاوت می باشد،این کتاب در موضوعاتی چون  محیط زیست ، عشق برادرانه ، دوستی ، احترام به سالمندان ، حمایت از حیوانات و تغذیه سالم نوشته  شده است. او درآمد حاصل از فروش این کتاب را به بنیاد خیریه داوطلبان خدمت اهدا کرده است.

 

دابسمش شیلا خداداد

یکبار شیلا خداداد با لب خوانی و دابسمش یکی از آهنگهای معروف گولبن ارگن و تشکر این خواننده از توجه بازیگر ایرانی به ترانه های او فن پیچ شیلا خداداد و گولبن ارگن را پررنگ تر کرد. گولبن خواننده ترک در جدیدترین پست اینستاگرانی خود به دابسمش شیلا خداداد واکنش نشان داد و آدرس پیج این بازیگر زن ایرانی را در صفحه خود تگ کرد. شیلا خداداد به تازگی آهنگی از این خواننده پر طرفدار اهل ترکیه را دابسمش کرده و در صفحه اینستاگرام خود قرار داده بود.

 

سوالات متداول

  • گولبن ارگن کیست؟

گولبن ارگن خواننده و بازیگر محبوب ترکیه ای می باشد.

  • گولبن ارگن متاهل است؟

در حال حاضر گولبن ارگن پس از دو بار ازدواج ناموفق مجرد بوده و بهمراه 3 پسر خود خود در استانبول زندگی می کند.

 

مطالب مرتبط پیشنهادی:

بیوگرافی آیتاچ شاشماز بازیگر، زندگی شخصی و رابطه با جمره بایسل

بیوگرافی نسلیهان آتاگول بازیگر ترکیه ای، حواشی و همسر و فیلم ها

 

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل