آتوسا مدگل کیست؟ + فعالیت یوتیوب آتوسا مدگل

مدگل خواننده ایرانی و همچنین یک سلبریتی اینستاگرامی است و همکاری های متعددی با بیشتر خواننده های بزرگ و معروف ایرانی داشته است. برای مثال او با گروه پایدار همکاری بسیار موفقی داشته است و سابقه کاری بسیار خوبی را برای خود با این گروه رقم زده است. او متولد بیست و هفتم آپریل بوده است.

او یک دختر اردیبهشتی است و با خواننده معروف ایرانی علی جیدال در رابطه است. او از زمان کودکی به موسیقی علاقه داشته است و به خواننده رپ شدن علاقه زیادی نشان داده است. او در سال های گذشته به علاقه خودش دست یافته است و توانسته است آهنگ های زیادی را منتشر کند.

آتوسا مدگل کیست؟

مدگل چند وقتی است که آهنگ های بسیار زیبا و جذابی را منتشر کرده است و تبدیل به یکی از خواننده های معروف در فضای مجازی شده است. همین باعث شده است که مردم بخواهند چیزهای زیادی از این خواننده جذاب بدانند از جمله اینکه می خواهند بدانند مدگل چه کسی است و چگونه تبدیل به یک خواننده موفق شده است و تاریخ تولد او چه موقع است و چند سال دارد. به زبان دیگر می توان گفت می خواهند اطلاعات بیشتری در مورد بیوگرافی مدگل بدانند. در واقع مدگل نام هنری آتوسا است و با این نام در بین مردم شناخته و معروف شده است. او در سبک هیپ هاپ موسیقی می خواند و آهنگ های جذاب او و رابطه ای که با یکی از خواننده های معروف دارد باعث شده است که وی تبدیل به یک خواننده مشهور شود. آتوسا مدگل متولد سال 1374 است. او با این سن کم توانسته است خود را بین خوانندگان معروف جای دهد. بیشتر مردم به او گفته اند که این سن به تو نمی خورد و به نظر می رسد سن کمتری داشته باشید. اما آتوسا گفته است من سن واقعی خود را به شما گفته ام و دلیلی نمی بینم که سنم را از بقیه پنهان کنم و به آن افتخار می کنم.

آتوسا در ایران متولد شده است و اهل تهران است و بیشتر زندگی خود را در تهران بوده است. از زمان کودکی اش علاقه بسیار زیادی به خوانندگی و موسیقی داشت، اما به دلیل اینکه در ایران محدودیت و ممنوعیت هایی برای زنان در زمینه موسیقی وجود داشت، نتوانست در آنجا کارش را ادامه دهد و مجبور شد که مهاجرت کند. خانواده اش او را حمایت کردند و در مهاجرت به او کمک های فراوانی کردند. او توانست در خارج از کشور به حرفه ای که علاقه دارد مشغول شود و افتخارات زیادی را کسب کند. مدگل با تلاش های بسیاری که در عرصه موسیقی داشت توانست یکی از خوانندگان معروف و مشهور ایرانی شود و هواداران و طرفداران زیادی برای خود جذب کند. اکنون او 26 سال دارد و جایگاه بسیار خوبی در عرصه موسیقی دارد. آهنگ های او به دلیل سبک متفاوت و جذابی که دارند در بین مردم مخاطبان و طرفداران خاص خود را دارند. او از صدای بسیار جذابی بهره مند است. همچنین مدگل کلیپ هایی درست می کند که در آن از تئوری های مختلف و ترسناک صحبت می کند و از این کلیپ ها به عنوان مدل ترسناک یاد می شود.

آتوسا شخصیتی بامزه و باحال دارد. او در کلیپ هایش حالت ها و شخصیت های خود را به نمایش می گذارد. حتی زمانی که غمگین است سعی می کند خود را شاد نشان دهد. او یک شخصیت چندگانه دارد و این را هم در کلیپ هایش نشان داده است. دلیل اینکه او نام مدگل را برای خود انتخاب کرده است هم همین است. او هر زمان رفتارش تغییر می کند و مانند دیوانه ها عمل می کند. ولی این رفتارها باعث نشده که شخصیت او به طور کامل تغییر کند و تبدیل به آدم غیرقابل پیش بینی شود. طبق گفته دوستانش او شخصیتی بسیار مهربان و دلسوز دارد و همیشه سعی می کند مانند یک کمک دهنده و یک دوست مهربان و دلسوز عمل کند و به اطرافیانش کمک کند و در مواقعی که ناراحت هستند آن ها را شاد کند و باعث شادی آن ها شود. او آدم فهمیده و با درکی است و همیشه در مواقع حساس سعی می کند کنار افراد مهم زندگی اش باشد.

آتوسا به عنوان یک یوتیوبر هم شناخته شده است. او کلیپ های در یوتیوب گذاشته است و به سوالات فن هایش درمورد رابطه اش با دوست پسرش یک سری توضیحات داده است. کلیپ هایی که او در یوتیوبش منتشر می کند بیشتر در زمینه شیوه ها وروش های آرایشگری و پخت و پز غذاهای مختلف است که به شدت مورد استقبال فالوورهایش در یوتیوب قرار گرفته است. این شدت از استقبال باعث شده است که آتوسا کلیپ های بیشتری را بسازد و آپلود کند. با توجه به تعداد بازدیدهایی که از صفحه یوتیوب او می شود آتوسا درآمد زیادی را از یوتیوب به دست می آورد. آتوسا لینک یکی از کلیپ های یوتیوبش را در صفحه اینستاگرامش گذاشته است که در مورد گروه ال جی بی تی در آن صحبت می کند و از همه هواداران و مخاطبانش خواسته است تا این کلیپ را تا آخر تماشا کنند و بعد از مشاهده ویدیو نظرات خود را در مورد آن بنویسند. این ویدیو برای آتوسا از ارزش بالایی برخوردار است.

آتوسا در کنار دوست پسرش علی جیدال چالش های بامزه و خنده دار را درست می کنند و آن ها را چنل یوتیوب خود با مردم به اشتراک می گذارد. حتی مدگل بیوگرافی خود را در قالب یک ویدیو در چنل یوتیوب خود منتشر کرده است که با مراجعه به چنل یوتیوب او می توانید آن کلیپ را ببینید. همچنین با فعال کردن زنگوله یوتیوب آتوسا می توانید از جدیدترین فعالیت های او در یوتیوب باخبر شوید.

فعالیت یوتیوب آتوسا مدگل

فعالیت یوتیوب آتوسا مدگل

آتوسا مدگل ولاگ و ویدیوهای زیادی در کانال یوتیوب خود قرار می دهد. بیشتر محتوای چنل این یوتیوبر مربوط می شود به موضوعات عجیب و فرا زمینی که بسیار هم پرطرفدار هستند. آتوسا معمولا این ویدیوها را با عنوان آنسولد منتشر می کند و مدعی است از زمانی که به تولید این گونه محتواها می پردازد بیش از پیش دیده شده است. برای پیدا کردن کانال این یوتیوبر کافی است نام وی را به انگلیسی در این اپلیکیشن جست و جو کنید.

بعد از پیدا کردن صفحه وی در یوتیوب می توانید با سابسکرایب کردن تمامی ویدیوها و ولاگ هایش را ببینید. آتوسا مدگل مدعی می باشد در ابتدا که فعالیت خود را در یوتیوب شروع کرده گمان نداشته که مخاطبان او را حمایت کنند و حتی برخی از دوستانش نیز او را نقد کرده اند. با این حال اکنون وی لوح یوتیوب را دریافت کرده است و درآمد خوبی نیز از این طریق دارد. علاوه بر این لازم است بدانید که این روزها یوتیوبرهای زیادی سعی دارند فعالیت هایی همچون او داشته باشند و در سبک وی تولید محتوا بکنند.

مروری بر چندی از تئوری های آتوسا مدگل

بسیاری از مخاطبان علاقه زیادی به صحبت های آتوسا مدگل در یوتیوب دارند. دلیل چنین موضوعی نیز این می باشد که مدگل معمولا در رابطه با تئوری های مختلف و مسائل عجیب حرف می زند. او همیشه سعی دارد که بیننده های خود را با موضوعاتی که به آن ها توجه نمی کنند آشنا کند. در ادامه به معرفی برخی از این تئوری ها خواهیم پرداخت.

اهرام مصر

آتوسا مدگل تا کنون در رابطه با اهرام مصر نیز تئوری هایی را ارائه داده است و مدعی می باشد که سنگ های این سازه از بالا به پایین در کنار هم قرار گرفته اند چرا که قدمت سنگ های بالایی از سنگ های پایینی بیشتر هستند. او همچنین مدعی می باشد که برای ساخت این سازه از ریاضیات پیشرفته ای استفاده شده است به طوری که بیرون آن گرم و داخلش سرد است. این خانم معتقد است که چنین سازه هایی توسط آدم فضایی ها و یا موجوداتی فرا انسانی ساخته شده اند.

ایلومیناتی ها

تئوری بعدی مدگل در رابطه با ایلومیناتی ها می باشد. این چهره معروف مدعی است که ایلومیناتی ها معمولا سلبریتی های خاصی را انتخاب می کنند و در ازای گرفتن روح آن ها باعث می شوند که به شهرت زیادی دست پیدا کنند.

توطئه هایی در رابطه با سلبریتی ها

از دیگر تئوری های آتوسا مدگل نیز می توان به موضوع وجود توطئه هایی در رابطه با سلبریتی ها اشاره کرد. این چهره معروف بیان می کند که بسیاری از سلبریتی های معروف گاهی رفتارها و کارهای عجیب و غیر اخلاقی دارند که ممکن است به دلخواه خود انجام دهند و یا این که توسط افرادی مجبور به انجام آن ها بشوند.

به هر حال تمامی این موضوعات تئوری می باشند و نمی توان به طور قطع صلاحیت آن ها را تایید کرد. اگر از علاقه مندان به چنین موضوعاتی هستید حتما ویدیوهای آتوسا مدگل را در یوتیوب مشاهده بکنید.

آتوسا مدگل مثلث برمودا

آتوسا مدگل علاوه بر این که یک خواننده رپر سرشناس است و با آهنگ هایش به شهرت و محبوبیت رسیده است، یک یوتیوبر معروف هم می باشد و هر از گاهی کلیپ های مختلفی ساخته و آن را در یوتیوب و اینستاگرام به اشتراک می گذارد. کلیپ های او اشاره به موضوعات مختلف دارند که از میان آن ها کلیپ مثلث برمودا آتوسا مدگل یکی از مهیب ترین و پر هیجان ترین کلیپ هایی بود که به اشتراک گذاشت. در این کلیپ آتوسا به این منطقه عجیب و مرموز اشاره می کند و اتفاقات و تحقیقاتی که تا کنون در این مکان صورت گرفته را مورد بحث قرار می دهد.

لحن مرموزانه و تغییر صدای او در این کلیپ به ترسناک تر کردن و هیجان انگیز تر شدن آن افزوده است. این کلیپ پس از انتشار میلیون ها بازدید کننده داشت و با بازخوردهای مختلفی از سوی کاربران همراه بود. برای دیدن این کلیپ می توانید به پیج شخصی و فن پیج های او در یوتیوب و اینستاگرام مراجعه کنید و همچنین در گوگل به جست و جو و مشاهده کلیپ مثلث برمودا آتوسا مدگل بپردازید.

آتوسا مدگل زمین صافه

یکی از کلیپ هایی که اخیرا از سوی آتوسا مدگل در یوتیوب و اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده است. کلیپ زمین صافه مدگل است که همان طور که از نام آن پیداست در این کلیپ آتوسا ادعا می کند که زمین گرد نیست بلکه صاف است. این کلیپ با بازخورد های مختلفی از سوی کاربران همراه بود و حتی برخی از یوتیوبر های مشهور به آن ری اکت نشان دادند. برای دیدن این کلیپ به یوتیوب مراجعه کنید و یا در گوگل به جست و جوی آن بپردازید.

عکس مدگل را در کجا مشاهده کنیم؟

مدگل به دلیل اینکه به شهرت و معروفیت بسیار زیادی رسیده است، مخاطبان زیادی می خواهند عکس های او را مشاهده کنند و از دیدن عکس های او لذت ببرند. برای دیدن عکس های مدگل کافی است که به صفحه اینستاگرام او مراجعه کرد. مدگل در صفحه اینستاگرام خود عکس های بسیار زیادی را برای طرفداران و هواداران خود آپلود می کند تا آن ها بتوانند عکس های او را ببینند. بعضی اوقات کلیپ هایی از خود منتشر می کند که در آن در حال خواندن آهنگ هایش است.

این کلیپ ها با استقبال بسیار زیادی از طرف طرفداران و هوادارانش رو به رو شده است. البته علاوه بر دیدن عکس های او در صفحه اینستاگرامش، می توان به گوگل مراجعه کرد و متن کلیدی عکس های مدگل را سرچ کرد و در نتیجه عکس های بسیار زیادی از این خواننده محبوب برای شما به نمایش در خواهد آمد. همچنین می توان در صفحه های اینستاگرام فن هایش عکس ها و ویدیوهای او را مشاهده کرد. فن های آتوسا در سریع ترین زمان عکس های جدید او را در صفحه هایشان منتشر می کنند.

پیج اینستاگرام مدگل چیست؟

مدگل علاوه بر اینکه یک خواننده معروف و مشهور شده است، همچنین در اینستاگرام به یکی از چهره های محبوب تبدیل شده است. آتوسا مدگل اینستاگرام را مرکز فعالیت های خود کرده است و فعالیت های گسترده و بسیار زیادی در این شبکه داشته است. او با فعالیت های خود در این شبکه توانسته است طرفداران زیادی را از طریق اینستاگرام جذب کند. اگر صفحه اینستاگرام او را مشاهده کنید، عکس ها و کلیپ های زیادی را می توانید در آنجا ببینید که با استقبال طرفداران رو به رو شده است.

او آهنگ های جدید خود را داخل صفحه اینستاگرام خود می گذارد تا بتواند آهنگ های خود را به طرفداران و هوادارانش معرفی و تبلیغ کند. اگر شما هم می خواهید که از بروز ترین آهنگ های او با خبر شوید، به شما پیشنهاد می کنیم که صفحه اینستاگرام او را دنبال کنید، زیرا او جدید ترین خبرها از آهنگ های منتشرشده خود را در صفحه اینستاگرام به اشتراک می گذارد. برای دسترسی به صفحه اینستاگرام مدگل کافیست اسم او را به زبان انگلیسی در قسمت جستجوی اینستاگرام بنویسید تا پیج این خواننده معروف برای شما بیاید.

مدگل فالووران زیادی در اینستاگرام خود دارد، پس می توان به راحتی پیج او را از پیج های فیک تشخیص داد. پیج اینستاگرام آتوسا مدگل 690 هزار دنبال کننده دارد. آتوسا اینستاگرام را به یک پل تبدیل کرده است تا بتواند با راحتی با طرفداران و هوادارانش ارتباط برقرار کند.

بهترین آهنگ های مدگل کدامند؟

مدگل از زمانی که فعالیت خود را در زمینه موسیقی شروع کرد تا به الان که آهنگ های زیادی را منتشر کرده است توانسته است که مخاطبان زیادی را برای آهنگ های خود به دست آورد. او به عنوان یک خواننده هیپ هاپی زیرزمینی در ایران به زبان انگلیسی تسلط کامل داشته است و آهنگ های زیادی را به فرانسوی و انگلیسی کاور کرده است و با این کار می خواست که صدای جذابش بیشتر به گوش طرفدارانش برسد.

او در صفحه خود عکسی با خواننده خارجی آوریل منتشر کرده است. آتوسا به دلیل اینکه صدای جذابی داشت در مراسم مدرسه آواز می خواند و معلمان و دانش آموزان از صدای جذاب و دلنشین او لذت می برند و او را تحسین می کردند و بعضی از معلمان از آتوسا می خواستند که سرکلاس هم از این هنرنمایی ها انجام دهد. چندتا از آهنگ های او را در اینجا ذکر می کنیم:

سرنوشت

سرنوشت یکی از محبوب ترین و بهترین آهنگ های مدگل است که تا کنون منتشر شده است. این آهنگ مدگل را به شهرت و معروفیت رساند و طرفداران زیادی را جذب کرد. برای دانلود آهنگ های او کافی است به سایت های معتبر مراجعه کرد. این آهنگ جذاب بسیار پر طرفدار بود و با همراهی عرفان پایدار و علی جیدال تولید شد.

زیبای وحشی

زیبای وحشی یکی دیگر از آهنگ های مدگل است که با استقبال زیادی از سوی مردم مواجه شد. از احساسی ترین آهنگ های مدگل می توان به این آهنگ اشاره کرد.

صدا

این آهنگ پس از انتشار مخاطبان زیاد را برای مدگل بدست آورد.

بنفش

از جذاب ترین و موفق ترین آهنگ های مدگل می توان به آهنگ بنفش مدگل اشاره کرد. او در مصاحبه های خود گفته است که عاشق رنگ بنفش است و به همین دلیل نام آهنگ را بنفش گذاشته است.

دیگه دیره

یکی دیگر از آهنگ های جذاب و پر طرفدار مدگل دیگه دیره است. در این آهنگ، مدگل توانسته است صدای جذاب و شنیدنی خود را به رخ هواداران رپ بکشد.

رفیق قدیمی

رفیق قدیمی مدگل، یکی از آهنگ هایی است که پس از انتشار آن، هواداران زیادی را جذب خود کرد.

خدا منو دوست داره

آهنگ خدا منو دوست داره، از آهنگ های محبوب و مورد علاقه خود مدگل است. این آهنگ ریتم بسیار آرام و زیبایی دارد.

آخر دنیا

آهنگ آخر دنیا، از یک ریتم بسیار زیبا برخوردار است و دارای تم بسیار غمگین است.

یاغی

او این آهنگ را به همراه جیدال خوانده است. این آهنگ در زمستان سال 1400 منتشر شده است. این آهنگ طرفداران خاص خودش را دارد.

کنسرت های مدگل

زمانی که مدگل ایران بود، به دلیل اینکه یک خواننده زیر زمینی محسوب می شد نمی‌ توانست کنسرتی برگزار کند. اما از زمانی که مهاجرت کرد توانست آهنگ های خود را به صورت کنسرت برگزار کند. این حرکت او با استقبال زیادی از سوی مردم و طرفدارانش رو به رو شد. بیشتر مردم که از هواداران او بودند، در کنسرت های او حاضر می شدند و از آن لذت می برند. کنسرت های او اغلب با تعداد بسیار زیادی از مردم برگزار می شد.

این تعداد از مردم به او انگیزه می دادند تا بیشتر در کارش موفق شود. استقبال و اشتیاق مردم در کنسرت های او باعث می شد که او به خود افتخار کند و بتواند انرژی لازم را از مردم بگیرد و صرف آهنگ های خود کند. بازخورد خوب مردم باعث می شد که او توانایی های خود را در این حوزه نشان دهد. مردم نقش مهمی در انگیزه و انرژی آتوسا داشته اند.

معروف ترین فیت های مدگل کدامند؟

مدگل، این خواننده مشهور با افراد مختلفی فیت داده است و آهنگ های او بازخورد خوبی نسبت به مردم جذب کرده است. او عضو گروه پرطرفدار پایدار (گروه عرفان پایدار) بوده است. رابطه ای که مدگل و جیدال با گروه پایدار داشتند، باعث دوستی آن ها شد. مدگل مدتی که با گروه پایدار همکاری می کرد، از نام مدگل پایدار برای نام هنری خود استفاده می کرد.

مدگل در استوری های خود در صفحه اینستاگرامش گفته است که همکاری با گروه عرفان پایدار از بهترین و موفق ترین تجربه های زندگی اش بوده است و از نتایجی که با همکاری آن ها بدست آورده است، راضی است. آهنگ الماس در آلبوم آیت الترپ از پر مخاطب ترین آهنگ های گروه پایدار و مدگل است که سبب شهرت او شد. آتوسا در گذشته با تارا صلاحی همخوانی های زیادی داشته است و پرودیوس کردن آهنگ های تارا صلاحی بر عهده او بوده است.

مدگل چه حاشیه هایی داشته است؟

امروزه حاشیه ها و جنجال های که برای افراد معروف و مشهور به وجود می آید، به سرعت از طریق فضای مجازی بین مردم پخش می شود. اتوسا از دسته کسانی بود که سعی می کرد حاشیه ای برایش درست نکنند. اما باز هم به دلیل اینکه چهره ای معروف است هر از گاهی در جنجال های می رود. او تمام تمرکز و تلاش خود را روی پیشرفت خود گذاشته است ولی باز هم حاشیه هایی برای او درست می شود. از حاشیه هایی که تا کنون برای این هنرمند و خواننده درست شده است، می توان به دیس آرش سرطان یکی از رپرهای ایرانی، دعوا و درگیری هایی که با بقیه خوانندگان داشته است، خیانت جیدال به او، خرید فالوور فیک برخی موضوعات دیگر اشاره کرد.

آرش سرطان با دیس کردن علی جیدال و دوست دخترش که آتوسا است باعث ایجاد حواشی شد و توانست خود را با این حواشی که برای جیدال و آتوسا درست کرده است بالا بکشد. جیدال و آتوسا توجهی به دیس دادن های او نکردند تا آرش سرطان بیشتر از آن بالا نیاید. همچنین حاشیه های در مورد مدگل و تتلو وجود دارد که می گویند این دو نفر به همدیگر توهین کرده اند. این حاشیه معروف ترین حاشیه ای است که آتوسا داشته است. علی جیدال در یکی از استوری های صفحه اینستاگرامش در مورد موزیک های تازه منتشر شده امیر تتلو واکنش نشان داد و کارهایی که تتلو منتشر کرده بود را سبک خواند. تتلو هم با الفاظ رکیک به این استوری و حرکت جیدال واکنش نشان داد. فن های امیر تتلو هم انتقادات زیادی در این باره کردند. آتوسا هم برای دفاع از دوست پسرش با امیر تتلو شروع به بحث کرد. تا چند وقت بحث و دعواهای این سه نفر سوژه برای رسانه ها شده بود.

در گذشته شایع شده بود که خشایار اس آر که از خواانده های معروف است با آتوسا وارد رابطه شده است. اما این حرف ها فقط در حد حاشیه و شایعه بودند و آتوسا و خشایار در صحبت هایی که در رسانه ها داشتند گفتند که فقط رابطه کاری با هم دارند و بیشتر از این نیست.

درآمد مدگل چقدر است؟

مدگل در کنار موسیقی و تدوین و آهنگ سازی هایی که انجام می دهد، مشغول اداره سایت‌ شرط بندی و پیش بینی شده است. مدگل یک سایت تفریحی و در آمد زا را برای هواداران خود تأسیس کرده است تا بتواند در کنار سرگرمی برای آن ها منبع درآمد خوبی را فراهم کند. از بخش هایی که در این سایت وجود دارد می توان به پیش بینی ورزش اشاره کرد. تعداد زیادی از رشته های ورزشی در این قسمت از سایت وجود دارد که علاقه مندان به هر رشته ورزشی می توانند رشته مورد نظر خود را انتخاب کنند و مسابقه ها و بازی های آن رشته را پیش بینی کنند. پرطرفدارترین رشته ورزشی در این سایت مربوط به بازی فوتبال می باشد. کسانی که علاقه مند به بازی فوتبال می باشند می توانند در این سایت نتیجه بازی را حدس بزنند و در آخر اگر درست پیش بینی کرده باشند مبلغی را دریافت کنند. هیجان انگیزترین قسمت این سایت مربوط به بازی انفجار است. در بخش بازی های کازینویی تعداد بالایی بازی مهیج قرار گرفته است که علاقه مندان می توانند بازی مورد علاقه خود را انتخاب کنند و برنده یا بازنده این بازی شوند.

زمانی که وقت مدگل خالی است، سعی می کنند با طرفداران خود ارتباط برقرار کند. این ارتباط از طریق گرفتن لایو صورت می گیرد. او در لایوهایش آهنگ های خود را به صورت زنده برای طرفدارانش اجرا می کند و در بعضی از لایوهایش دوست پسرش هم حضور دارد و باهم آهنگ ها را می خوانند. مدگل درآمد خوبی از یوتیوب به دست می آورد. درآمد ماهیانه او از یوتیوب تقریبا به یک میلیارد تومان می رسد. در یوتیوب کلیپ هایی از مدگل و پوتک نیز وجود دارد که چالش هایی را با هم انجام داده اند. همکاری یوتیوبرهای ایرانی کاری جذاب است. پوریا پوتک از یوتیوبرهای معروف ایرانی است و وقتی با یوتیوبرهای دیگر ویدیو درست می کند و به اشتراک می گذارد باعث بالا رفتن آن یوتیوبر می شود. زمانی که لایو دارد با مهربانی و آرامش به سوالات و کامنت های هواداران خود پاسخ می دهد و حال خوبی را به آن ها هدیه می دهد. این کار او باعث محبوبیت بیشتر او در بین هوادارانش شده است. همچنین مدگل در اینستاگرامش طرفدارانش را به چالش دعوت می کند و از آن ها می خواهد که در مورد آهنگ هایش نظر بدهند تا بتواند آهنگ های بهتر و خوب تری را منتشر کند.

آتوسا بخشی از درآمد خود را از طریق ولاگ هایی که با علی جیدال می گیرد بدست می آورد. آتوسا از دختران معروف یوتیوب است و کانال یوتیوب او 145 هزار سابسکرایب دارد. بعضی از ویدیوهای آتوسا ژانر خاصی دارد و ژانر آن ها وحشتناک و ترسناک است. او متخصص این است که داستان های ترسناک را به خوبی تعریف کند. او از کتاب ها و داستان های ترسناک به خوبی برای جذب مخاطب استفاده می کند. او می داند چه موضوعاتی در یوتیوب داغ است و سعی می کند بیشتر ازآن موضوعات در کلیپ های خود استفاده کند و محتوای خوبی از کلیپ هایش بیرون دهد. حال سوال این است که آیا آتوسا از درآمد خود راضی است؟ باید گفت که باتوجه با چیزهایی که در این قسمت گفته شد و کنسرت های بسیار زیاد او و خواندن آهنگ های بسیار او درآمد خوبی دارد و از آن راضی است.

نگاهی به لایوهای آتوسا مدگل

در این رابطه باید بگوییم که آتوسا مدگل بیشتر در یوتیوب فعالیت می کند و معمولا در اینستاگرام حضور زیادی ندارد. درنتیجه لازم است بدانید که او همچنین لایوی منتشر نمی کند و به نظر می رسد که از انجام چنین فعالیت هایی خوشش نمی آید.

مدگل کجا زندگی می کند؟

مدگل در ابتدای زندگی اش در ایران بود. این رپر طرفداران بسیار زیادی داشت. ولی با وجود محدودیت هایی که در ایران داشت نتوانست در آنجا بماند. او تصمیم گرفت برای همیشه از ایران برود و مهاجرت کند تا بتواند علاقه خود را به صورت حرفه ای دنبال کند. او از ایران مهاجرت کرد و هم اکنون در کشور فرانسه زندگی می کند و شهر پاریس را برای زندگی انتخاب کرده است. او حتی زمانی که در ایران زندگی می کرد می دانست که در کشور خودش آینده ای ندارد. پس از همان اول تصمیم گرفت که آینده زیبایش را در خارج از کشور بسازد. از همان ابتدا به فکر رفتن از ایران بود و پس از تصمیم ها و برنامه ریزی هایی که انجام داد توانست به هدف خود برسد و به پاریس مهاجرت کند.

او در آنجا در زمینه موسیقی رشد کرد و توانست افتخارات زیادی را برای خود کسب کند. با اینکه خانواده اش با رفتن او مخالف بودند و نمی خواستند که او از ایران برود، ولی او با اصرارهای زیاد و پافشاری روی هدفش توانست آن ها را راضی کند و اقامت خود را در پاریس بگیرد.

مدگل و علی جیدال همسر سابق او

در مورد وضعیت تاهل مدگل باید این طور گفت که او مجرد است و ازدواج نکرده است. ولی به این معنا نیست که او تنها است و تنها زندگی می کند. مدگل مدت هاست که با جیدال در رابطه است و این رابطه بسیار قدیمی است. رابطه آن ها پر از عشق و علاقه است و آن ها عاشق رابطه ای که دارند، هستند. طول عمر رابطه آن ها از گذشته تا کنون 6 الی 7 سال است. در این مدت، آن ها سختی ها و مشقت های زیادی را کشیده اند تا بتوانند به راحتی در کنار هم زندگی کنند. جیدال و مدگل در یکی از کلیپ هایشان که در صفحه یوتیوب خود گذاشته اند، در مورد آشنایی خود گفته اند. به گفته آن ها، آتوسا مدگل زمانی که در ایران بود، حدود 6 سال پیش، مهمانی بزرگی در تهران برگزار کرد. او دوستان خود را به این مهمانی دعوت کرد. یکی از دوستان او با جیدال در ارتباط بود و تصمیم گرفت که علی جیدال را با خود به این مهمانی ببرد.

جیدال در مورد حاضر بودنش در مهمانی مدگل این گونه می گوید که در آخر مهمانی مدگل شروع به نواختن گیتار کرد و همزمان با آن شروع به خواندن کرد. این کار رو باعث شد که جیدال تحت تاثیر او قرار بگیرد. از نظر جیدال آتوسا مدگل دختری بسیار جذاب بود و مورد توجه او قرار گرفت. مدگل با این حرکت زیبایش توانست علی جیدال را جذب خود کند و دل علی را ببرد. در پایان مهمانی علی جیدال سراغ او رفت و با او صحبت هایی کرد و شماره او را گرفت تا بتواند بیشتر با او در ارتباط باشد. پس از جریان هایی که اتفاق افتاد، علی جیدال به فرانسه رفت و در آنجا ماندگار شد. در این مدتی که علی جیدال در فرانسه بود، ارتباط آن ها بسیار کم شده بود. بعد از چند وقت، علی جیدال به ایران بازگشت. زمانی که جیدال با تهران رفت، آتوسا مدگل و او توانستند رابطه جدی تری را آغاز کنند. آن ها زیاد همدیگر را ملاقات می کردند و از گذراندن وقت کنار همدیگر بسیار لذت می برند. این احساسات باعث شد که رابطه بسیار جدی‌ تر بشود و آن ها مدت بسیار کوتاهی را با هم به کانادا سفر کنند. صمیمیت بین آن ها هرروز بیشتر می شد. این دو نفر در یک خانه با هم دیگر زندگی می کردند. در نهایت مدتی قبل این دو نفر از یک دیگر جدا شدند و در این رابطه حواشی زیادی نیز ایجاد شد.

معروف ترین آلبوم مدگل کدام است؟

مدگل در حال حاضر آلبومی به نام بنفش دارد که نام ترک اصلی آن هم بنفش است. آتوسا عاشق رنگ بنفش است و دلیل گذاشتن نام این آلبوم هم همین است. آتوسا مدگل می گوید که عشق برای او به رنگ بنفش است و رنگ بنفش عشق را برای او به تصویر می کشد. رنگ بنفش آرامش بسیار زیادی به او می دهد و علاقه او به رنگ بنفش به همین دلیل است. او این آلبوم را منتشر کرده است.

علی جیدال به همراه مدگل در تولید این آلبوم بوده است. همچنین او یک افکت مخصوص به خود را دارد که نام آن را بنفش گذاشته است. شما می توانید از این افکت در استوری های خود استفاده کنید. علی جیدال و آتوسا مدگل زحمت های زیادی برای آلبوم بنفش کشیده اند. برای گوش دادن به این آلبوم بهتر است از اپ هایی مانند اسپاتیفای استفاده شود تا حقوق ناشر نیز محفوظ باشد.

چرا آتوسا مدگل از جی دال جدا شده است؟

آتوسا و جیدال زمانی که در ایران زندگی می کردند با یکدیگر وارد رابطه شدند و علیرغم مخالفت های خانواده مدگل برای ادامه زندگی به خارج از کشور مهاجرت کردند و در تورنتو اقامت گزیدند. این دو با عضویت در گروه پایدار و فعالیت به عنوان رپرهای نسل چهار به شهرت رسیدند. آن ها پس از مدتی رابطه عاشقانه خود را آغاز کردند و عکس و کلیپ های مختلفی از یکدیگر در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشتند، تا جایی که در میان کاربران مجازی به محبوبیت بسیاری رسیدند و فن پیج های متعددی برای آن ها ساخته شد.

مدگل و جی دال پس از مدت ها رابطه چندی پیش در شبکه های اجتماعی اعلام کردند که دیگر با یکدگیر رابطه عاشقانه و خصومتی ندارند اما رابطه دوستانه آن ها همچنان به قوت خود باقی است. این موضوع واکنش و تعجب بسیاری از کاربران اجتماعی و طرفداران آن ها را در پی داشت. در رابطه با این موضوع که چرا این دو از یکدیگر جدا شده اند اطلاعات دقیقی از سوی آن ها منتشر نشده است و خبر های منتشر شده بر حسب حدس و گمان است.

دوست پسر جدید آتوسا مدگل کیست؟

هنگامی که نامی از دوست پسر آتوسا مدگل به گوش می خورد ناخودآگاه نام علی جیدال در ذهن نقش می بندد، چرا که آن ها به مدت هفت سال با یکدیگر رابطه داشتند و قصد آن ها از این رابطه ازدواج بود. اما پس از اعلام جدایی آن ها از یکدیگر در یکی از ویدئوهای وایرال شده در شبکه های اجتماعی که مصاحبه فرشاد سایلنت با آتوسا مدگل بود، از او پرسیده شد که آیا رابطه جدیدی را آغاز کرده است؟

آتوسا در پاسخ به فرشاد سایلنت گفت که بلی دوست پسر دارد و او از اشخاص معروف یا سلبریتی نمی باشد؛ اما در رابطه با آن که نام او چیست و چه ملیتی دارد صحبتی به میان نیاورد. آن طور که مشخص است آتوسا ترجیح می دهد رابطه جدید خود را خفا نگه دارد و در رابطه با آن شخص هم عکس و کلیپی را به اشتراک نگذاشته است. با این حال برخی از افراد هم بر این باورند که او پس از جدایی تا کنون وارد هیچ رابطه ای نشده و تمرکز خود را بر روی پیشرفت کارش قرار داده است.

آتوسا مدگل سعی کن نخندی

آتوسا مدگل همواره کلیپ های مختلفی از خود را در شبکه های اجتماعی منتشر می کند، کلیپ هایی که محتوای برخی از آن ها آموزشی و برخی نیز بر پایه طنز است. یکی از ویدئوهای طنز و پر طرفدار مدگل چالش طنز سعی کن نخندی بوده است. این چالش به این صورت است که در یکسری از ویدئوهای حاوی طنز در مقابل یوتیوبر پخش می شود و او باید خنده خود را در مقابل این کلیپ های خنده دار کنترل کند و به عبارتی اصلا نخندد. بیشتر چالش های منتشر شده از سوی مدگل در این سبک همراه با فرشاد سایلنت یوتیوبر معروف ایرانی بوده است.

این رپر با چه خواننده هایی همکاری کرده است؟

مدگل یکی از خوانندگان زن با استعداد و خوش صدای ایرانی است که پیش از شهرت در یوتیوب از طریق آهنگ های به معروفیت رسید. او تا کنون با خواننده های متعددی همکاری داشته که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم:

علی جیدال

علی جیدال دوست پسر سابق مدگل و خواننده رپ معروف ایرانی است. این دو در کنار هم آهنگ های مختلفی را در قالب عاشقانه، دیس لاو و … ساخته و منتشر کرده اند.

عرفان پایدار

عرفان پایدار هم از دیگر خوانندگان رپر پر طرفدار است که تا کنون در برخی از آهنگ هایش با مدگل همکاری داشته است. آهنگ هایی همچون دعوا و حالا نه از جمله ترانه هایی است که با حضور مدگل، عرفان پایدار و جیدال منتشر شده است.

ایمانمون

ترانه سرنوشت یکی دیگر از آهنگ های محبوب و پر طرفدار در میان علاقمندان به موسیقی رپ است که با همکاری ایمانمون، جیدال، مدگل و عرفان پایدار منتشر شده است.

پوریا پوتک

رپ بتل مدگل و پوریا پوتک از دیگر کیپ های منتشر شده از سوی این دو هنرمند در یوتیوب بوده است.

آتوسا مدگل و فرشاد سایلنت

فرشاد سایلنت یکی از یوتیوبرهای جوان و معروف ایرانی است که معمولا کلیپ ها و چالش هایی که منتشر می کند در میان کاربران مجازی بسیار پر طرفدار و محبوب است. این یوتیوبر گاهی تنها و به صورت مستقل از خود ویدئویی را ساخته و منتشر می کند؛ اما گاهی در کلیپ ها و بخصوص چالش های او افراد مشهوری همچون پوریا پوتک، آتوسا مدگل و … نیز حضور دارند.

مدگل و فرشاد سایلنت تا کنون کلیپ های مختلفی همچون چاش سعی کن نخندی، پاسخ به سوال و جواب های مختلف، هر کسی ببازه باید جوراب بخوره و … را با یکدیگر ضبط و منتشر کرده اند. این دو یوتیوبر با یکدیگر رابطه دوستانه خوبی دارند و برای پیشرفت و شهرت بیشتر در برخی موارد با یکدیگر همکاری می کنند.

نظر سلبریتی ها در مورد این فرد چه می باشد؟

آتوسا مدگل از آن دسته چهره های معروفی می باشد که برخی به شدت او را دوست دارند و برخی دیگر اما با او مخالف هستند. در نتیجه باید بگوییم که بسیاری از سلبریتی ها مدعی می باشند که او شخصیتی موفق است که به واسطه جیدال دیده شد اما اکنون از آن رپر نیز معروف تر شده است. برخی دیگر اما مدعی می باشند که او استعداد خاصی ندارد و با وی مخالف هستند.

همچنین لازم است بدانید که آتوسا مدگل در زمینه خوانندگی نیز فعالیت دارد و به همین دلیل بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. او سعی دارد از سبک خاصی در موزیک های خود استفاده کند و همین موضوع باعث شده که بسیاری از سلبریتی ها آهنگ های او را نپسندند. با این حال اما باید بگوییم که نظرات در رابطه با این چهره معروف متفاوت می باشند. خود مدگل بارها در این رابطه صحبت کرده و مدعی شده که خوب می داند دیگران چه نظری در مورد او دارند اما همیشه سعی دارد که در مسیر خود درست عمل کند و به اهدافش برسد.

به هر حال این روزها سلبریتی های مختلف ارتباطات زیادی با هم دارند. آن ها گاهی با هم بسیار دوست می شوند و گاهی نیز به شدت یکدیگر را تخریب می کنند. در نتیجه در مورد آتوسا مدگل نیز چنین می باشد و سلبریتی های مختلف با او ارتباطاتی متفاوت از هم دارند.

آتوسا مدگل چه عمل های زیبایی داشته است؟

اگر انواع استوری آتوسا مدگل و همچنین ویدیوهای او را مشاهده کنید متوجه خواهید شد که این چهره معروف هیچگونه عمل زیبایی ندارد و کاملا نچرال می باد. خود آتوسا نیز از این موضوع بسیار خوشحال است و همیشه سعی دارد که چهره واقعی خود را به همه نشان بدهد. وی حتی آرایش زیادی هم نمی کند و اعتقاد دارد که چهره ساده اش زیباتر می باشد. همچنین باید بگوییم که او بر روی اندام خود نیز هیچ عمل جراحی انجام نداده است.

طرفداران زیادی نیز هستند که این یوتیوبر را به همین دلیل دوست دارند و او را الگو خود قرار داده اند. البته لازم است بدانید که گاهی حواشی در رابطه با او به وجود می آید و برخی افراد مدعی هستند که وی عمل جراحی داشته است. با این حال اما آتوسا مدگل بارها در این رابطه صحبت کرده و مدعی شده که هیچ عملی نکرده است. تصاویر زیادی از این چهره معروف در سوشال مدیا موجود می باشد که با مشاهده آن ها متوجه سادگی و طبیعی بودن چهره و اندامش خواهید شد.

سوالات متداول

  1. آیا تا کنون مصاحبه ای با مدگل شده است؟

    تا کنون مصاحبه ای رسمی با مدگل انجام نشده است ولی برخی از رسانه ها در شبکه های مجازی گفتگوهایی با مدگل انجام داده اند. مدگل در مورد فراز و نشیب هایی که تا کنون تجربه کرده است برای آن ها گفته است.

  2. مدگل تا کنون موزیک ویدیویی منتشر کرده است؟

    مدگل یکی از خواننده های تازه کار و موفق است. موزیک ویدیوهایی که او منتشر کرده است زیاد نیستند ولی با استقبال زیاد مردم رو به رو شده است. مردم آن ها را بسیار پسندیده اند و واکنش خوبی نسبت به آن نشان داده اند. موزیک ویدیوهای او سبک خاص و متفاوتی دارد و مناسب قشرخاصی از جامعه جوانان می باشد.

  3. سبک لباس پوشیدن مدگل چگونه است؟

    استایل و سبک لباس پوشیدن آتوسا مدگل بیشتر شبیه بیلی آیلیش است. او بیشتر لباس های هیپ هاپ می پوشد. آتوسا مدگل به دلیل سبک لباس پوشیدنش در بین مردم طرفداران زیادی پیدا کرده است. او می گوید که عاشق خرید لباس است و از آن لذت می برد. او بیشتر از رنگ های شاد برای لباس هایش استفاده می کند.

به این مقاله امتیاز دهید :

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل