آرایشگری با لباس زیر زنانه و هزاران دلار درآمد در ماه  + رزی کلارک چگونه یک آرایشگر با لباس زیر زنانه شد؟

آرایشگری با لباس زیر زنانه و هزاران دلار درآمد در ماه 

در این پست با رزی کلارک، آرایشگری با لباس زیر زنانه که هزاران دلار در ماه درآمد دارد آشنا می شویم. این هنرمند می گوید: مردم من را به خاطر اینکه یک آرایشگر لباس زیر زنانه هستم قضاوت می کنند – اما من هزاران درآمد دارم. رزی کلارک، که به عنوان یک آرایشگر با لباس زیر زنانه کار می کند، می گوید که مردم اغلب در مورد شغل او قضاوت می کنند.

 

با این حال، او اهمیتی به نظرات مردم نمی‌دهد، زیرا او هزاران دلار از حرفه خود به دست می‌آورد. پس از تلاش برای یافتن شغل، رزی اکنون به عنوان یک “کمپول” – یک آرایشگر لباس زیر زنانه – در Kalgoorlie، استرالیای غربی کار می کند. او می‌گوید که لباس کارش قضاوت‌های زیادی را دریافت می‌کند، اما او می‌گوید مسیر شغلی‌اش «تغییر دهنده زندگی اش» بوده است.

 

رزی علاوه بر دستمزد تمام وقت، بیش از 1000 دلار (525 پوند) انعام در هر شیفت به جیب می‌زند – و او قصد ندارد به این زودی شغل پردرآمد خود را ترک کند. این آرایشگر لندنی ابتدا در سیدنی ساکن شده و قصد نداشت زیاد در استرالیا باشد. با این حال، او بلافاصله عاشق این کشور و همچنین مردم و سبک زندگی شد و تصمیم گرفت به صورت تمام وقت کار کند.

 

بیشتر بخوانید: بازیگر پورن شدن به درخواست شوگر ددی 80 ساله + عکس

 

رزی کلارک چگونه یک آرایشگر با لباس زیر زنانه شد؟

در سال 2020، در سن 27 سالگی، رزی به عنوان بخشی از درخواست ویزای خود به دنبال یک کار روستایی بود. او به استرالیای غربی رفت تا بتواند شغلی در معدن یا کامیون‌رانی را پیدا کند. با این حال، با فراگیر شدن کووید 19 در کشور، برنامه‌های او به سرعت متوقف شد. زمانی که استرالیا مرزهای خود را بسته بود، او برای استخدام ناامید شد.

آرایشگری با لباس زیر زنانه و هزاران دلار درآمد در ماه 

رزی که از دانشگاه با درجه ممتاز در رشته بازاریابی فارغ التحصیل شد، گفت که فکر نمی کرد کار کردن اینقدر سخت باشد. با این حال، او پس از رد شدن با طرد شدن هم روبرو شد و زمانی که او را از یک پمپ بنزین اخراج کردند، «به پایان کار خود رسید» زیرا آنها «فقط شهروندان خودشان را استخدام می کردند».

 

بیشتر بخوانید: پرداخت هزینه درمان سرطان با فروش عکس های لخت در اینترنت

 

سرویس تحویل غذا با لباس زیر زنانه

در همان زمان، او نام «Boober Eats» را شنید – یک سرویس تحویل غذا و نوشیدنی که در آن رانندگان لباس زیر زنانه می پوشیدند. او که ناامید از درآمد بود، درخواست داد و به سرعت پذیرفته شد. خانم رزی برای کار جدیدش هیجان زده بود و یک ساعت طول کشید تا آماده شود. او یونیفرم کار جدید خود – یک ست لباس زیر چند رنگ توری – را پوشید و همچنین موهایش را حالت داد.

تحویل غذا با لباس زیر زنانه

رزی به یکی از همکارانش ملحق شد و در حالی که کیسه‌هایی در دست داشتند، از ماشین خود بیرون می‌رفتند و چیزی جز لباس زیر نداشتند و برای تحویل غذا در پارکینگ آپارتمان ها و خانه ها می‌رفتند. آنها سپس غذای کارگران را قبل از ادامه تحویل آنها توزیع کردند. او اعتراف می کند که پس از اولین شیفت کاری «با اعتماد به نفس پر شده بود» و دوست داشت با لباس زیرش راه برود.

 

این زن جوان، به این کار ادامه داد تا اینکه محدودیت‌های همه‌گیری در نهایت برداشته شد و همکارانش او را متقاعد کردند که به عنوان یک «کمپول» درخواست دهد. این اصطلاح به کارکنان بار اطلاق می شود که در شیفت کاری لباس زیر می پوشند. «کم» یک سنت استرالیای غربی است که قدمت آن به چندین دهه در شهرهای معدنی بازمی‌گردد.

 

بیشتر بخوانید: بمباران پورن استار با عکس های آلت تناسلی مردانه! + عکس

 

علایق مشتریان را بدانید تا پول خوبی بدست آورید!

هنگامی که کار جدید او شروع شد، رزی از میزان پول نقدی که داشت شوکه شد. رزی توضیح می دهد: شما باید علایق آنها را بدانید. فقط خدمات مشتری عالی! همیشه سلام کنید! بدانید که مثلا، دیوید در این زمان وارد می شود و آبجوش را خیلی سرد دوست دارد. فقط همچین چیزایی را بدانید، نان تان در روغن است.

کار کردن با لباس زیر

این زن جوان می گوید که تمام تلاش خود را می کند تا از مشتریان خودش درباره زندگی آنها سوالاتی بپرسد – از جمله درمورد همسران یا فرزندانشان سؤال می کند. او افزود: بیشتر مشتریان من دوست دختر یا همسر دارند. آنها معمولاً شروع به صحبت در مورد بچه‌ها می‌کنند و چقدر هیجان‌زده هستند. و آنها قرار است بعد از اینجا، به سمت خانه پرواز کنند.

 

خانم رزی ادعا می‌کند که توجه او به جزئیات باعث شده است که انعام‌های او از مجردان بیش از 1200 دلار (630 پوند) باشد. یکی از مشتریان رزی گفت: او اکنون یک شاغل تمام وقت حرفه ای است و هفته های خود را در سفر بین شهرهای مختلف می گذراند و کار می کند. و از آنجایی که او چنین پول زیادی به دست می آورد، فقط زمانی کار می کند که دوست داشته باشد.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات