آرتام جم کیست؟ + پیج اینستاگرام آرتام جم چیست؟

آرتام جم فرزند دنیا جهانبخت و مهراد جم از چهره های معروف ایران است و به همین دلیل این روزها مورد توجه خیلی از کاربران شبکه‌ های مجازی قرار گرفته است.

  • جهت ورود به سایت شرط بندی مادر آرتام جم، دنیا جهانبخت می توانید همین حالا بر روی گزینه “ورود به وب سایت” کلیک کنید.
آرتام جم کیست؟

آرتام جم کیست؟

یکی از سوالات متداولی که این روزها برای خیلی از کاربران شبکه های مجازی به وجود می آید، این است که آرتام جم کیست؟ به همین دلیل در این قسمت قرار است به بیوگرافی آرتام جم بپردازیم و اطلاعات جالبی را در رابطه با او قرار دهیم. آرتام فرزند سلبریتی مجازی دنیا جهانبخت و هم چنین مهراد جم خواننده معروف کشورمان است. او در تاریخ 2021/11/11 در یکی از بهترین و لاکچری ترین بیمارستان های لندن به دنیا آمده است. شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید در زمان به دنیا آمدن آرتام یک کادر پزشکی حرفه‌ ای در اتاق عمل حضور داشتند تا به این گونه دنیا جهانبخت برای به دنیا آوردن فرزندش با مشکلی رو به رو نشود. هم چنین خیلی از منابع بیان کرده اند که دنیا جهانبخت میلیاردها تومان هزینه برای به دنیا آوردن فرزندش پرداخت کرده است.

آرتام با توجه به این که در یک خانواده معروف و جنجالی به دنیا آمده است، به همین دلیل این روز ها مورد توجه خیلی از مردم قرار گرفته است. می توان این گونه بیان کرد که آرتام از همان بدو تولد بسیار شناخته شده و معروف بوده است، چرا که مادر او دنیا جهانبخت یکی از پرحاشیه ترین سلبریتی های مجازی به شمار می رود.

پیج اینستاگرام آرتام جم چیست؟

پیج اینستاگرام آرتام جم چیست؟

جالب است که بدانید دنیا جهانبخت حدود چندین ما قبل از این که بچه دار شود، در اینستاگرام یک صفحه کاربری برای فرزند به دنیا نیامده اش راه اندازی کرد. می توان این گونه بیان کرد که دنیا در تاریخ ژانویه 2021 یک صفحه راه اندازی کرد و از آن زمان به بعد به طور روتین پیج فرزندش را در صفحه اینستاگرام خود تبلیغ می کرد و از مخاطبان و فالوورانش درخواست می کرد تا پیج فرزندش را دنبال کنند که این موضوع با حاشیه‌ های بسیار زیادی رو به رو شد و خیلی از افراد بیان کردند که دنیا هنوز باردار هم نشده است، اما در ابتدا برای فرزند به دنیا نیامده اش در اینستاگرام یک پیج راه اندازی کرده است تا او را نیز همانند خود به یک شاخ مجازی تبدیل کند.

با این حال در ابتدا دنیا جهانبخت در این پیج عکس های متعددی از کودکانی که در اینترنت دانلود می کرد را قرار می داد تا به این گونه بتواند در این صفحه هم فعالیت کند. اما پس از به دنیا آمدن فرزندش دنیا آرتام جم اینستاگرام او را به مرکز فعالیت خود قرار داد و به صورت روتین کلیپ ها و عکس های متعدد از فرزندش را در این صفحه منتشر می‌ کند تا به این گونه به تعداد فالووران پسرش نیز بیافزاید. حال این موضوع را هم باید افزود که برای پیدا کردن آدرس پیج اینستاگرام آرتام کافیست تا به قسمت جستجوی این شبکه مراجعه کنید و عبارت (artam) را سرچ کنید تا پیج اینستاگرام آرتام جم برای شما نمایش یابد. جالب است که بدانید در حال حاضر پیج آرتام بیش از 1.7 میلیون فالوور در اینستاگرام دارد که این موضوع بسیار بحث برانگیز است. با این حال با مراجعه به پیج آرتام می توانید عکس ها و کلیپ های متعددی از او را مشاهده نمایید.

پدر واقعی آرتام جم چه کسی است؟

پدر واقعی آرتام جم چه کسی است؟

مدتی قبل دنیا جهانبخت با یکی از خوانندگان معروف ایران به نام مهراد جم وارد رابطه شد که این رابطه با حواشی بسیار زیادی رو به رو شد، چرا که دنیا چندین سال از مهراد بزرگ تر بوده است و علاوه بر آن خیلی از کاربران بیان کردند که دنیا فقط با خوانندگان وارد رابطه می شود. حال با این که در پیرامون دوستی این دو چهره معروف فراز و نشیب‌ های بسیار زیادی مشاهده می شد، اما در نهایت دنیا با انتشار یک استوری خبر بارداری اش از مهراد جم را با فالوورانش در میان گذاشت که این موضوع با حواشی بسیار زیادی رو به‌ رو شد.

البته مدتی قبل مهراد جم در یکی از صحبت های خود بیان کرد که پدر واقعی فرزند دنیا نیست و به همین دلیل دیگر تمایلی ندارد تا با دنیا در ارتباط باشد و می خواهد به ایران بازگردد که این موضوع حاشیه‌ های زیادی را به وجود آورد و خیلی از افراد از او انتقاد کردند که نباید دنیا را در این وضعیت تنها بگذارد. پس از صحبت های مهراد، دنیا جهانبخت نیز یک استوری منتشر کرد و در این استوری بیان کرد که پدر واقعی آرتام فرزندش، مهراد است اما مهراد بنا به دلایلی تمایل دارد تا به ایران بازگردد و در ایران به فعالیت‌های خود ادامه دهد که به نظر او احترام می گذارد. پس از این جریانات مهراد به ایران بازگشت و دنیا جهانبخت به تنهایی فرزندش را در لندن به دنیا آورد.

آرتام جم چند ساله شده است؟

آرتام جم فرزند دنیا جهانبخت و مهراد جم یکی از پر حاشیه ترین چهره های خردسال دنیای مجازی می باشد که در سال 2021 در انگلستان متولد شده است. او در حال حاضر سه سال سن دارد و یکی از کوچک ترین افراد مشهور اینستاگرام به شمار می رود که به واسطه ماجرا های پدر و مادرش مورد توجه مردم قرار گرفته است. این چهره سن خیلی کمی برای فعالیت های مختلف خصوصا انجام کارهای مجازی دارد و به همین دلیل است که صفحه او توسط ادمین و یا مادرش یعنی دنیا جهانبخت اداره می شود.

او به همراه مادرش زندگی می کند و مراحل رشد او به صورت عکس و فیلم در پیج اینستاگرام این کودک قرار گرفته است که شما می توانید با جستجو در مورد او به این محتویات دسترسی پیدا کنید. آرتام جم امسال وارد سن چهار سالگی می شود و قطعا این روز توسط ادمین و دنیا جهانبخت با تولد و آمادگی کامل به عنوان یک اتفاق بزرگ اعلام می شود و همچون دیگر جزئیات زندگی او مورد توجه رسانه ها و طرفداران او قرار می گیرد. در صورت علاقه زیاد شما می توانید سن این چهره را با محاسبه سال میلادی محاسبه کنید.

تبریک تولد مهراد جم به آرتام

مدتی پیش اخباری منتشر شد که در آن کاربران این موضوع را بیان کردند که مهراد جم تولد فرزند خودش را تبریک گفته و این تبریک را به صورت استوری منتشر کرده است. همان طور که تکرار کردیم این خانواده پر حاشیه هستند و اخبار زیادی را در پی دارند که خبر تبریک مهراد جم به فرزندش برای تولد جزء آخرین موارد می باشد که به تعداد زیادی وایرال شده است اما نمی توانیم در مورد اعتبار آن خبر قطعی به شما اعلام کنیم.

مادر آرتام جم کیست؟

مادر آرتام جم کیست؟

با توجه به این که این روزها نام آرتام جم در شبکه های مجازی شنیده و یا عکس هایی از او مشاهده می شود، به همین دلیل برای برخی از افراد سوالی که به وجود می آید، این است که مادر آرتام کیست؟ در این باره بهتر است که بدانید مادر آرتام، دنیا جهانبخت یکی از چهر های فعال اینستاگرام است که این روزها به عنوان شاخ مجازی نیز شناخته می‌ شود. زهرا جهانبخت معروف به دنیا جهانبخت متولد سال 1368 در تهران است و در رشته گرافیک، تحصیلات خود را به پایان رسانده است.

او مدت‌ هاست که از ایران مهاجرت کرده است و با توجه به فعالیت گسترده ای در شبکه های مجازی انجام می دهد و حاشیه‌ سازی و هم چنین روابط گسترده اش با مردان مختلف، این روزها توانسته به یکی از چهره های معروف اینستاگرام تبدیل شود که نزدیک به 16 میلیون فالوور نیز در اینستاگرام دارد. حال مدتی قبل دنیا جهانبخت از مهراد جم خواننده معروف ایرانی باردار شد و فرزند خود به نام آرتام را به دنیا آورد.

عکس های آرتام جم و دنیا جهانبخت

عکس های آرتام جم و دنیا جهانبخت

با توجه به این که آرتام فرزند دنیا جهانبخت و مهراد جم است، به همین دلیل این روزها مورد توجه خیلی از مردم به ویژه کاربرانی که در شبکه مجازی فعالیت می‌ کنند قرار گرفته است. حال خیلی از افراد تمایل دارند تا به مشاهده عکس های آرتام بپردازند و به این گونه بیشتر با فرزند دنیا جهانبخت آشنا شوند. در این باره بهتر است بدانید اگر به اینترنت مراجعه نمایید و عباراتی از جمله عکس جدید آرتام جم و دنیا جهانبخت را جستجو کنید با نتایج خوبی رو به رو خواهید شد و عکس های متعددی از او برای شما نمایش خواهد یافت. هم چنین در اینترنت می توانید به جستجو و مشاهده عکس شناسنامه آرتام جم نیز بپردازید.

البته ناگفته نماند که یکی دیگر از روش های جستجو و مشاهده عکس های آرتام مراجعه به صفحه اینستاگرام او است، چرا که این روزها دنیا جهانبخت صفحه آرتام را به یک آلبوم تبدیل کرده است و به صورت روتین عکس های بسیار با کیفیتی از فرزندش را در لوکیشن های مختلف و یا در کنار خود منتشر می‌ کند که تمام عکس های او با استقبال بسیار خوب فالوورانش نیز رو به رو شده اند.

کلیپ های آرتام جم را در کجا ببینیم؟

کلیپ های آرتام جم را در کجا ببینیم؟

کلیپ ها و عکس های زیادی از آرتام گرفته می شود چون در حال حاضر چهره محبوب بسیاری از کاربران می باشد و دنبال کننده های زیادی دارد. او سن کمی دارد اما همان طور که اشاره کردیم ادمین و خود دنیا جهانبخت پیج او را اداره می کنند. در صفحه اصلی آرتام جم در اینستاگرام محتویاتی همچون عکس های تک نفره و دو نفره او با مادرش، کلیپ هایی که از او گرفته می شود و موارد این چنینی به اشتراک گذاشته می شود و برای تمامی افراد قابل مشاهده می باشد. کافی است نام او را جستجو کنید تا صفحه اینستاگرام او برای شما در دسترس قرار گیرد.

چه حواشی ای در خصوص این نوزاد رقم خورده است؟

چه حواشی ای در خصوص این نوزاد رقم خورده است؟

با توجه به این که پدر و مادر این کودک در لیست پرحاشیه ترین چهره های معروف ایران قرار دارند، به همین دلیل در پیرامون آرتام از قبل از تولد او تا به اکنون حاشیه های متعددی مشاهده شده است. به عنوان مثال مدتی قبل حاشیه ای در رابطه با این که پدر واقعی آرتام، مهراد جم نیست منتشر شد که این موضوع حواشی زیادی را به وجود آورد، اما پس از مدتی دنیا جهانبخت مادر آرتا این شایعات را تکذیب کرد و در این باره بیان کرد که پدر واقعی آرتام، مهراد جم است. پس از آن حاشیه دیگیری در رابطه با این که آرتام شبیه به امیر تتلو است و به همین دلیل به احتمال زیاد پدر واقعی آرتام، تتلو است به وجود آمد که این موضوع نیز جنجال زیادی را به وجود آورد و دنیا جهانبخت بار دیگر این شایعات را تکذیب کرد.

هم چنین با توجه به این که در حال حاضر پیج آرتام در اینستاگرام بیش از 2 میلیون فالوور دارد، به همین انتقاد های زیادی به مادر آرتام یعنی دنیا جهانبخت شده است که چرا فرزند او با این که هنوز دو سال هم ندارد، باید در اینستاگرام نزدیک به دو میلیون فالوور داشته باشد و هم چنین خیلی از کاربران بیان کرده اند که دنیا از فرزندش سوءاستفاده می کند تا به این گونه بتواند به میزان شهرت و معروفیتش بیافزاید. هم چنین یکی دیگر از حاشیه هایی که در پیرامون این کودک مشاهده شده است در رابطه با نداشتن شناسنامه او بوده است. در این باره برخی از افراد بیان کردند که آرتام هنوز شناسنامه ندارد، اما دنیا جهانبخت با انتشار شناسنامه فرزندش این حاشیه‌ ها را تکذیب کرد.

آیا آرتام جم پسر تتلو است؟

آیا آرتام جم پسر تتلو است؟

آرتام جم فرزند مشترک دنیا جهانبخت مدل مشهور ایرانی می باشد و پدر او مهراد جم خواننده سبک پاپ ایرانی می باشد که در حال حاضر به ایران بازگشته است و آرتام و مادرش به همراه هم زندگی می کنند. آرتام جم فرزند امیر تتلو نمی باشد و هیچ ارتباط و نسبتی با این خواننده ندارد چون هیچ شباهتی بین آن ها وجود ندارد و این موضوع که او فرزند چه کسی می باشد توسط خود دنیا جهانبخت بار ها تکرار شده است و اخبار او در رسانه های معتبر دنیا بازگو شده است.

دنیا جهانبخت تمامی جزئیات زندگی خودش با پدر آرتام را بار ها در لایو ها و مصاحبه های خودش مطرح کرده است و این موضوع را اعلام کرده است که آرتام حاصل رابطه و زندگی مشترک کوتاه مدت با مهراد جم می باشد. او با افراد زیادی همکاری و رابطه داشته است اما تنها کسی که پدر فرزند او می باشد یک نفر می باشد و این یک نفر مهراد جم می باشد. آرتام تا کنون پدر خودش را از نزدیک ندیده است؛ اما همه مردم و طرفداران او می دانند که پدر واقعی این بچه چه کسی می باشد و چرا او را ترک کرده است.

این نوزاد به همراه چه کسی زندگی می کند؟

این نوزاد به همراه چه کسی زندگی می کند؟

دنیا مدت ها قبل برای حفظ امنیت خود از ترکیه به لندن مهاجرت کرد و پس از آن در کنار مادرش و مهراد جم در یکی از محله های لاکچری لندن ساکن شد. حال همان طور که در قسمت قبل بیان کردیم مهراد قبل از به دنیا آمدن فرزندش لندن را ترک کرد و به ایران مهاجرت کرد. به همین دلیل دنیا فرزند خود را در کنار مادرش به دنیا آورد. در حال حاضر نیز آرتام به همراه مادر و مادربزرگش زندگی می کند و هم چنین یک پرستار شخصی دارد که در طول روز مراقب اوست و خواسته های آرتام را برطرف می کند.

محل تولد آرتام جم کجا بود؟

با توجه به این که دنیا در هنگام بارداری ساکن لندن بوده است، به همین دلیل فرزند خود را نیز در لندن به دنیا آورده است. حال شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید دنیا جهانبخت فرزند خود را در یکی از گران قیمت ترین و معروف ترین بیمارستان های لندن که اکثر سلبریتی‌ ها فرزندان خود را در این بیمارستان به دنیا آورده‌ اند، به دنیا آورده است و به همین دلیل بیان شده است که او هزینه زیادی را برای به دنیا آوردن فرزندش در این بیمارستان پرداخته کرده است.

هم چنین این موضوع را هم باید افزود که او در هنگام زایمان یک تیم فیلمبرداری حرفه ای استخدام کرد تا از تمام مراحل زایمانش فیلمبرداری کنند و این فیلم در چنل یوتیوب خود منتشر کرد که مورد استقلال خیلی از کاربران یوتیوب گرفت و از بازدید بسیار بالایی نیز برخوردار شد. حال شما با مراجعه به چنل یوتیوب دنیا جهانبخت می توانید به مشاهده این ویدیو بپردازید. خیلی از کاربران بیان کرده اند با این که دنیا هزینه زیادی را برای به دنیا آوردن فرزندش در این بیمارستان لاکچری پرداخت کرده است، اما با فیلمبرداری از مراحل زایمانش و قرار دادن این فیلم در یوتیوب بیشتر از مبلغی که خرج کرده، از طریق یوتیوب دریافت کرده است و همچنین با این ویدیو به میزان شهرت و مخاطبان خود افزوده است.

آیا آرتام جم بیماری خاصی دارد؟

آیا آرتام جم بیماری خاصی دارد؟

آرتام جم یکی از کودکان مشهور فضای مجازی می باشد که به واسطه شهرت پدر و مادرش او نیز مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است. آرتام جم بیماری خاصی ندارد و در سلامت کامل به سر می برد. برخی از رسانه ها برای جذب مخاطب اخباری را در مورد افراد نشر می دهند که یکی از این اخبار شایعات بیماری این چهره می باشد که اخیرا به تعداد زیادی وایرال شده است ولی باید دقت داشت که این موارد توسط مادر او تکذیب شده است.

آرتام جم در واقعیت هیچ بیماری ندارد و از زمانی که به دنیا آمده است نیز هیچ بیماری درون بدن او وجود نداشته است. اخبار مختلف به تعداد زیاد هستند اما این شما هستید که می توانید با انتخاب منابع معتبر به این موارد دامن بزنید و یا اینکه با عدم توجه به اخبار و شایعات به انتشار آن ها پایان دهید.

آرتام جم توییتر دارد؟

فعالیت های آرتام جم در حال حاضر در برنامه اینستاگرام انجام می گیرد و در هیچ برنامه شناخته شده دیگری حضور ندارد چون دنبال کننده های اینستاگرام بیشتر هستند و او از این طریق شناخته شده است. این چهره توییتر ندارد و شما نمی توانید هیچ اکانتی با نام او مشاهده کنید که اعتبار رسمی داشته باشد پس بهتر است فقط در صفحات اینستاگرام و یا سایت های معتبر گوگل جزئیات او را دنبال کنید. در رابطه با اینکه آرتام جم توییتر دارد باید اشاره کنیم که او تا کنون صفحه ای در این برنامه ایجاد نکرده است.

کلاب هاوس آرتام فعال است؟

آرتام جم یک چهره مشهور می باشد که در اینستاگرام و برنامه های معتبر که به عنوان رسانه های اجتماعی شناخته شده اند فعالیت دارد و جزئیات زندگی او برای مردم قابل پخش می باشد. اما باید توجه داشت که کلاب هاوس یکی از نرم افزار های خاص می باشد که فقط برخی از افراد در آن حضور دارند اما آرتام فعالیتی در کلاب هاوس ندارد و بیشتر عکس ها و ویدئو های مربوط به او در همین برنامه ها قابل دسترس می باشند. کلاب هاوس این چهره فعال نمی باشد چون خود او نمی تواند در این برنامه فعالیت داشته باشد و برنامه های دیگر توسط ادمین اداره می شوند.

سوالات متداول

  1. آرتام جم کیست؟

    آرتام فرزند سلبریتی معروف دنیا جهانبخت و هم چنین مهراد جم خواننده مشهور کشورمان است. او در تاریخ 11/11/2021 در یکی از بهترین بیمارستان های لندن به دنیا آمده است.

  2. چگونه می توان به مشاهده عکس های آرتام جم پرداخت؟

    با مراجعه به صفحه اینستاگرام آرتام می توانید عکس های با کیفیتی از او را در لوکیشن های مختلف مشاهده کنید، هم چنین با جستجوی نام آرتام جم در اینترنت هم با نتایج خوبی رو به رو خواهید شد.

  3. مهم ترین حاشیه پیرامون آرتام جم چه بوده است؟

    از مهم‌ ترین حاشیه آرتام می‌ توان به این که بیان شده بود پدر او مهراد جم نیست و به دلیل شباهتی که به امیر تتلو دارد، پدر واقعی او امیر تتلو است اشاره کرد، البته تمام این شایعات توسط دنیا جهانبخت تکذیب شد.

  4. در حال حاضر محل زندگی آرتام جم کجاست؟

    پس از این که دنیا به لندن مهاجرت کرد فرزند خود را نیز در یکی از بهترین بیمارستان های لندن به دنیا آرود و در حال حاضر آرتام در کنار مادرش در لندن زندگی می‌ کند.

به این مقاله امتیاز دهید :

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات