آرمین 2afm کیست؟ + دوست دختر آرمین 2afm چه کسی است؟

تعدادی از خوانندگان رپ فارسی در یک دوره زمانی بسیار معروف می شوند و طرفداران زیادی را پیدا می کنند. این افراد معمولا یا سبک متفاوتی دارند یا ویژگی های ظاهری آن ها با بقیه افراد متفاوت است. یکی از این خوانندگان آرمین 2afm خواننده رپ و پاپ است که در این متن می خواهیم به معرفی او بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

آرمین 2afm کیست؟

آرمین 2afm کیست؟

آرمین زارعی که ملقب به آرمین 2afm و یا آرمین است متولد ۵ اردیبهشت ۱۳۶۵ در تهران است. او دانشجوی اخراجی کامپیوتر است و از همان دوره فهمید که باید موسیقی را به صورت جدی دنبال کند. آرمین از دبیرستان وقتی فقط ۱۷ سال داشت با دوستانش آهنگ می خواند و به صورت خانگی آن ها را ضبط می کرد. بعد از مدتی تصمیم گرفت به استودیو برود و آن جا آهنگ بخواند. در استودیو با رضایا با نام اصلی امیررضا طاری آشنا شد. او به آرمین پیشنهاد داد که آهنگ نازگل را با هم بخوانند.

با خواندن این آهنگ نام هر دو بر سر زبان ها افتاد و به صورت رسمی از سال ۱۳۸۶ آرمین 2afm به عنوان یکی از خوانندگان پر طرفدار سبک پاپ و رپ شناخته شد. او از دسته رپرهای نسل اول می باشد. شاید برای شما جالب باشد که بدانید 2afm به معنی چیست. این نام مخفف نام دوستان آرمین از زمان دبیرستان است که با هم آهنگ می خوانند و چون آرمین آن را دوست داشت هیچ موقع تغییرش نداد. آرمین بعد از اتفاقات سیاسی سال ۸۸ تصمیم گرفت کم کار شود تا دستگیرش نکنند و هم اینکه بتواند مجوز بگیرد. وی در نهایت در سال ۱۳۹۸ موفق به اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد شد و قرار شد که با نام آرمین زارعی به فعالیت خود ادامه دهد.

دوست دختر آرمین 2afm چه کسی است؟

تاکنون عکس های زیادی از آرمین 2afm به همراه دخترهای مختلف منتشر شده است که برخی از آن ها را دوست دختر این خواننده معرفی کرده اند. خود این سلبریتی هیچ گاه در رابطه با چنین خبرها و عکس هایی صحبتی نداشته اما مدتی بعد مشخص شده که آن ها فقط طرفداران او بوده اند. البته ناگفته نماند که آرمین در سال های اول فعالیت خود نامزدی داشت و چندین بار در کنار او دیده شده است.

این رابطه در نهایت تمام شد و اکنون آرمین 2afm مجرد می باشد. وی بعد از دریافت مجوز با احتیاط بیشتری رفتار می کند و دیگر حتی عکسی از او در کنار هیچ خانمی منتشر نشده است. به هر حال اگر این خواننده دوست دختر و یا نامزدی داشته باشد تا کنون در رابطه با این موضوع و زندگی شخصی خود صحبتی نداشته است.

ماجرای مجوز گرفتن آرمین 2afm در ایران چه بود؟

ماجرای مجوز گرفتن آرمین 2afm در ایران چه بود؟

آرمین 2afm از سال 1386 فعالیت خود را در زمینه موسیقی آغاز کرد. وی بعد از انتشار چندین ترک بدون مجوز با مشکلاتی رو به رو شد. چندین بار به این خواننده تذکر داده شده بود که نباید کارهای خود را بدون مجوز در ایران منتشر کند. در نهایت وی برای گرفتن مجوز هنری اقدام کرد و در پی آن سال ها مجبور به سکوت شد.

این خواننده مدت زمان زیادی را در زمینه رپ و موسیقی فعالیت نکرد و سرانجام بعد از سه سال توانست مجوز خود را دریافت کند. وی در سال 1398 اولین ترک رسمی خود را به نام رفت منتشر کرد. بعد از آن آرمین فعالیت خود را ادامه داد و تا کنون نیز تک آهنگ ها و آلبوم های دیگری را به صورت قانونی در اختیار مخاطبانش قرار داده است.

به دنبال این جریانات اجازه برگزاری کنسرت نیز به این هنرمند داده شد و آرمین 2afm بالاخره در 26 اسفند 1401 نخستین کنسرت خود را در سالن همایش برج میلاد برگزار کرد. آرمین در رابطه با گرفتن مجوز خود مدعی می باشد که سختی های زیادی کشیده است و در نهایت صبوری کردن در این راه نتیجه خوبی برای او داشته است.

معروف ترین آهنگ های آرمین 2afm کدامند؟

آرمین از زمان شروع فعالیت خود تا به امروز به غیر از چند سالی که کم کار بود و کار نمی کرد، آثار زیادی را منتشر کرده است و آهنگ های زیادی را خوانده است که به صورت تک آهنگ هم بوده اند. در زیر تعدادی از بهترین آهنگ های او را بررسی می کنیم.

یه چیزی بگو

یه چیزی بگو یکی از آهنگ هایی است که آرمین آن را با امیر تتلو خوانده است و در آلبوم تتلیتی او منتشر شده است. این آهنگ ۲۱ دی ۱۳۹۲ ارائه شد و موزیک ویدئویی نیز دارد که با جستجو در اینترنت می توان آن را تماشا کرد.

صدامو داری

یکی دیگر از آهنگ های آرمین صدامو داری است که خودش به تنهایی خوانده و یکی از بهترین آهنگ های او است. این اثر ۱۰ آذر ۱۳۹۲ منتشر شد و مسعود جهانی آن را تنظیم کرده است. این آهنگ موزیک ویدئو نیز دارد و می توانید آن را از اینترنت دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

دمش گرم

آرمین 2afm دمش گرم را در ۱۹ آبان ۱۳۹۴ خوانده است و مسعود جهانی نیز آن را تنظیم کرده است. این آهنگ نیز از بهترین آهنگ های این خواننده است که در اینترنت برای دانلود وجود دارد.

مثل تو هیچ جایی ندیدم

مثل تو هیچ جایی ندیدم

مثل تو هیچ جایی ندیدم نیز از کارهای معروف آرمین است که ۲۷ تیر ۱۳۹۰ منتشر شده است. این آهنگ در زمان خود بسیار معروف شده بود و همه آن را گوش می دادند. می توانید آن را هم اکنون نیز از سایت های معتبر دانلود کنید.

چی شد صدا قط شد؟

این آهنگ ۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ منتشر شده است که بسیار نیز مورد پسند طرفداران او قرار گرفت. عده ای زیادی در آن زمان چی شد صدا قطع شد را گوش می دادند و هم اکنون نیز می توانید از سایت های معتبر آن را دانلود کنید.

دیوونه

آرمین 2afm دیوونه را به همراه ملانی خوانده است که ۲۴ مهر ۱۳۹۲ منتشر شده است. این آهنگ موزیک ویدئو نیز دارد که می توانید آن را از یوتیوب تماشا کنید و یا از سایت های معتبر خود آهنگ را دانلود کنید.

یه سالیه

آهنگ یه سالیه را نیز آرمین خودش به تنهایی خوانده است و در ۹ مهر ۱۳۹۳ منتشر شده است. این آهنگ نیز در زمان خودش بسیار درخشید و می توان‌ آن را از سایت های مرتبط در این زمینه دانلود کرد.

بگو برا چی؟

بگو برا چی؟ نیز ۵ اردیببهشت ۱۳۹۶ منتشر شده است و سالار مقدم آن را ساخته است. این آهنگ را نیز می توان از سایت های معتبر در این زمینه دانلود کرد و از آن لذت برد.

شبا کجایی؟

در ۲۱ آبان ۱۳۹۲ نیز شبا کجایی منتشر شد. این آهنگ‌ نیز بسیار محبوب شد و همه از آن صحبت می کردند. می توان این آهنگ را نیز از سایت های معتبر در این زمینه دانلود کرد و از آن لذت برد.

دوباره برگرد

د‌وباره برگرد از آهنگ های نسبتا جدید آرمین است که ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ منتشر شده است. این آهنگ بسیار مورد توجه افراد قرار گرفت و آن را هم اکنون می توانید از سایت های مرتبط در این زمینه دانلود کرده و یا به صورت آنلاین گوش کنید و لذت ببرید.

بهترین آلبوم های آرمین 2afm کدامند؟

بهترین آلبوم های آرمین 2afm کدامند؟

آرمین 2afm از آن دسته از خوانندگانی است که آثارش را به صورت تک آهنگ ارائه داده است. او تا به حال آلبومی نداشته و موسیقی خود را از زمان آغاز فعالیت تا کنون در غالب بیرون از آلبوم ساخته است. اما گاهی اوقات سایت های موسیقی دانلود فول آلبوم آرمین را ارائه می دهند که باید به این نکته توجه داشت که این سایت ها خودشان آهنگ های آرمین را آلبوم کرده اند و این توسط خود خواننده انجام نشده است.

آرمین 2afm چه حاشیه هایی داشته است؟

همیشه پیرامون خوانندگانی که بسیار معروف می شوند و معمولا خوانندگان رپ نیز هستند حواشی ایجاد می شود. آرمین در ابتدا حواشی زیادی نداشته است اما بعد بخاطر روابطش با یک دختر که عکس او را در پیج خود می گذاشت حاشیه ساز شد. مدتی هم بخاطر اینکه فعالیت نداشت و مردم گمان می کردند که او از ایران خارج شده است و یا اینکه دستگیر شده است فعالیت ندارد که این هم حاشیه ساز شد. اما بعدا معلوم شد که آرمین به دادسرا احضار شده است و بخاطر همین فعالیت نداشته تا مجوز بگیرد.

یکی از عجیب ترین حواشی او رابطه اش با نیلی افشار می باشد. بدون شک در این مورد زیاد شنیده اید ولی خب باید بگوییم که این حاشیه تنها یک شایعه پراکنی برای این خواننده بوده است. این ماجرا به حدس و گمان های امین فردین در مورد دوست پسر نیلی افشار بعد از پویان برمی گردد.

آرمین 2afm با چه خواننده هایی همکاری داشته است؟

آرمین 2afm با چه خواننده هایی همکاری داشته است؟

آرمین 2afm به عنوان یک هنرمند مطرح ایرانی تا کنون با دیگر خواننده ها همکاری هایی داشته است. به گفته آرمین، وی علاقه زیادی به این موضوع دارد و همیشه دوست داشته که بتواند با انواع خواننده ها همکاری داشته باشد. در ادامه به معرفی چند مورد از فعالیت های او با دیگر هنرمندان در زمینه موسیقی و آهنگ خواهیم پرداخت.

همکاری آرمین 2afm با ملانی

ملانی از هنرمندان بسیار خوش صدا می باشد. آرمین 2afm نخستین بار با همکاری این خواننده موزیک چقدر خوبه را منتشر کرد.

همکاری آرمین 2afm با رضایا

در واقع آرمین فعالیت خود را در زمینه موسیقی به همراه رضایا شروع کرد و این دو همیشه در کنار یکدیگر دیده می شدند. از جمله همکاری های این دو هنرمند موزیک هایی چون کروات و نازگل می باشد.

همکاری آرمین 2afm با تتلو

آرمین 2afm با تتلو نیز همکاری داشته است و این دو هنرمند به همراه یکدیگر موزیک یه چیزی بگو را منتشر کرده اند.

همکاری آرمین 2afm با حسین تهی

از دیگر همکاری های آرمین می توان به انتشار موزیک سه نقطه به همراه حسین تهی اشاره کرد که از آثار قدیمی این خواننده می باشد.

آهنگساز کارهای آرمین 2afm چه کسی است؟

آهنگساز کارهای آرمین 2afm چه کسی است؟

معمولا آهنگسازی تمام کارهای آرمین 2afm بر عهده مسعود جهانی می باشد و این دو هنرمند سال های زیادی است که با یکدیگر کار می کنند. البته این خواننده با آهنگسازهایی چون سعید شمس، سالار مقدم و تعدادی دیگر نیز همکاری داشته اما بیشتر ترک های او را مسعود جهانی تنظیم کرده است.

آرمین در رابطه با این آهنگساز مدعی می باشد که وی کار خود را به خوبی یاد دارد و سلیقه من را می داند. آرمین 2afm می گوید بارها شرایطی پیش آمده که من با دیگر آهنگسازها همکاری کنم اما معمولا آن طور که باید راحت نبوده ام. وی معتقد است آهنگ هایی که توسط مسعود جهانی تنظیم می شود همیشه نتیجه بهتری به همراه دارد.

البته باید بگوییم که مسعود جهانی مدعی می باشد که به عنوان یک تنظیم کننده و آهنگ ساز تمامی کارهای یک خواننده را به تنهایی انجام می دهد. او به همین دلیل مبالغ بالایی برای تمامی همکاری های خود دریافت می کند. با این حال آرمین 2afm همیشه ترجیح می دهد تنظیمات آهنگ های خود را به او بسپارد.

آرمین 2afm مدعی می باشد که تنظیم و آهنگ سازی یک قطعه نیازمند دقت بالایی است و کار هر کسی نمی باشد. او به همین دلیل سعی می کند از افراد حرفه ای چون مسعود جهانی در این زمینه کمک بگیرد.

خریداری بلیط های آرمین 2afm چگونه ممکن می شود؟

خریداری بلیط های آرمین 2afm چگونه ممکن می شود؟

این روزها آرمین 2afm به دلیل داشتن مجوز امکان برگزاری کنسرت در تهران و دیگر شهرهای ایران را دارد. وی تا کنون کنسرت هایی برگزار کرده و با استقبال خوبی هم مواجه شده است. طرفداران این خواننده می توانند از راه های مختلف بلیط های کنسرت او را دریافت کنند. به عنوان مثال می توان به دفاتر تفریحی مراجعه کرده و بلیط ها را تهیه کرد.

هم چنین با مراجعه به سایت های ارائه دهند و رزرو جایگاه مناسب امکان خرید بلیط وجود دارد. قیمت این بلیط ها معمولا متفاوت می باشد. ارزش آن ها هر چه به جایگاه خواننده نزدیک تر باشد بیشتر می شود. در اولین کنسرت آرمین 2afm تمامی بلیط های این خواننده به فروش رسید و با حمایت فوق العاده ای رو به رو شد.

رزرو و خرید بلیط های آرمین 2afm را می توان به راحتی انجام داد. در بیشتره موارد بسیاری از هم گروهی های این هنرمند در فضای مجازی توضیحات لازم در رابطه با بازه زمانی خرید از روی سایت را برای طرفداران توضیح می دهند. هم چنین در برخی موارد امکان تهیه بلیط در محل برگزاری کنسرت وجود دارد که البته در موارد بسیار محدود چنین اتفاقی می افتد.

آرمین 2afm کجا زندگی می کند؟

آرمین تا به حال چند بار از ایران خارج شده است و در کشورهای مجاور ایران کنسرت برگزار کرده است. اما از زمانی که توانست مجوز بگیرد در ایران و تهران زندگی می کند. این فرد از معدود خوانندگان رپ است که در ایران مانده و می تواند به فعالیت خود ادامه دهد.

درآمد آرمین 2afm چقدر است؟

آرمین مانند بسیاری از خوانندگان و افراد معروف دیگر تا به حال چیزی از درآمد خود اعلام نکرده است و میزان دقیقی از این درآمد نیز مشخص نیست. اما می توان حدس زد که او بیشتر درآمد خود را از طریق فروش آهنگ های خود و گاهی اوقات با اجراهای زنده در مراسم های مهم به دست می آورد. همین طور می توان گفت که آرمین مدل نیز هست و بخشی از درآمد خود را از مدلینگ نیز دارد.

پیج اینستاگرام آرمین 2afm چیست؟

پیج اینستاگرام آرمین 2afm چیست؟

آرمین در اینستاگرام نیز فعال است و صفحه ای برای تعامل با مخاطبان خود ایجاد کرده است. آدرس صفحه اینستاگرام آرمین 2afm به این صورت arminzareeofficial است که بیش از ۹/۳ میلیون نیز دنبال کننده دارد. او تیک آبی به معنای اعتبار نیز از اینستاگرام گرفته است. وی در این صفحه عکس هایی از خود و کلیپ ها و خبرهایی از کارهای جدیدش ارائه می دهد. هم چنین می توانید از طریق کامنت ها نیز با او در ارتباط باشید.

عکس های آرمین 2afm را در کجا مشاهده کنیم؟

عکس های آرمین در اینترنت موجود است. این خواننده بسیار معروف است و همیشه در سایت های مختلف از او صحبت شده است و مصاحبه یا مقاله هایی از او وجود دارد. این سایت ها عکس هایی نیز از آرمین ارائه داده اند. می توان با جستجوی نام آرمین زارعی یا آرمین 2afm در قسمت تصاویر موتور جستجوی گوگل به این عکس ها دسترسی داشته باشید.

آیا یوتیوب آرمین 2afm فعال است؟

آرمین 2afm نیز همانند دیگر خواننده ها در یوتیوب نیز کانال خود را دارد. وی در این فضا فعالیت زیادی نمی کند و معمولا موزیک ویدیوها و یا کاور آلبوم های خود را قرار می دهد. این هنرمند به دلیل داشتن دنبال کننده های بسیار تمامی ویدیوهایی را که در یوتیوب منتشر می کند بازدید خوبی دارند.

آرمین 2afm به خاطره داشتن مجوز و زندگی در ایران با برخی محدودیت ها مواجه است و به همین دلیل نمی تواند همانند دیگر خوانندگان در این فضا فعالیت داشته باشد. به هر حال بسیاری از سلبریتی های ایرانی در خارج از کشور به طور گسترده در یوتیوب فعالیت می کنند و چون محدودیتی ندارند از این طریق مبالغ خوبی به دست می آورند. آرمین 2afm اما چنین شرایطی را ندارد و سعی می کند بیشتر بر روی کنسرت های خود تمرکز داشته باشد.

آرمین 2afm تا کنون چه کنسرت هایی برگزار کرده است؟

قبل از اینکه آرمین مجوز بگیرد و زمانی که با رضایا کار می کرد چند باری خارج از ایران کنسرت هایی را برگزار کرد با حضور پر شور طرفدارانش روبه رو شد. بعد از اتمام کار با رضایا نیز چند کنسرت برگزار کرد. ویدئوهای این اجرا ها در اینترنت موجود است و می توانید آن ها را هم تماشا کنید و هم دانلود کنید.

همسر آرمین 2afm کیست؟

همان طور که گفتیم رابطه آرمین با یک دختر قبلا حاشیه ساز شده بود و آرمین عکس های آن دختر را در پیج خود گذاشته بود. اما بعد معلوم شد که آن ها فقط با هم دوست هستند و ازدواج نکرده اند. هم اکنون نیز از همسر آرمین اطلاعاتی در دسترس نیست.

معروف ترین دیس های آرمین 2afm کدامند؟

معروف ترین دیس های آرمین 2afm کدامند؟

آرمین از آن دسته از خوانندگان رپ است که دیس نداشته است و یا اهمیت کمی داشته است. او بیشتر آهنگ دیس لاو می خواند. این در رپ به معنای انتقاد از شریک عاطفی و یا ضد عشق است و بیشتر آهنگ های آرمین در همین سبک است.

آرمین 2afm تا کنون با کدام رپرها همکاری کرده است؟

همان طور که در بالاتر بیان کردیم آرمین با خوانندگانی مانند رضایا، حسین تهی، تتلو و طعمه فعالیت داشته است. این خوانندگان اول تقریبا مانند یک گروه با هم فعالیت داشتند. اما امروز یا خوانندگی انجام نمی دهند و یا هر کدام به صورت مستقل موسیقی خود را ارائه می دهند.

آرمین 2afm پس از مجوز گرفتن چه آهنگ هایی خوانده است؟

آرمین 2afm پس از مجوز گرفتن چه آهنگ هایی خوانده است؟

آرمین 2afm با نام اصلی آرمین زارعی یکی از خواننده های تلفیقی رپ و پاپ کشورمان می باشد که در خیلی از حرفه های دیگر نیز موفق بوده و هم چنان هم فعالیت می کند. او به تازگی در عرصه موسیقی مجوز گرفته است و به این گونه به آرزوی همیشگی اش رسید.

جالب است بدانید از زمانی که آرمین مجوز رسمی خود را در عرصه موسیقی گرفته است، بیان کرده که می‌ خواهد از این به بعد با نام اصلی‌ اش یعنی آرمین زارعی و در سبک پاپ به فعالیت بپردازد. حال ناگفته نماند آرمین پس از گرفتن مجوزش، فعالیت خود را در خوانندگی بیشتر کرده است و تا به اکنون آهنگ‌ های متعددی را خوانده و منتشر کرده است. حال در ادامه قرار است به این موضوع بپردازیم، به همین دلیل پیشنهاد می‌ کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

شماره جدیدم از آرمین 2afm

یکی از جدید ترین آهنگ‌ های آرمین زارعی (شماره جدیدم) نام دارد که این آهنگ پس از انتشار مورد استقبال خیلی از مردم به ویژه طرفداران و مخاطبان این خواننده قرار گرفت. این آهنگ از سبک جدید و متن قوی برخوردار است.

بگو بینم

بگو ببینم یکی دیگر از آهنگ‌ های محبوب و پرطرفدار این خواننده به شمار می‌ رود که پس از گرفتن مجوزش آن را خوانده و منتشر کرده است. این آهنگ در سبک دیس لاو خوانده شده و پس از انتشار مورد استقبال خیلی از مردم قرار گرفته است.

دوست دارم

یکی از آثار فوق العاده آرمین که مدتی قبل آن را منتشر کرد (دوست دارم) نام دارد. با توجه به این که آرمین این آهنگ را در سبک جدیدی خوانده و منتشر کرده است، به همین دلیل خیلی از افراد پس از شنیدن این آهنگ به تعریف و تمجید آن پرداختند.

دلیل برداشتن لقب این خواننده چه بود؟

دلیل برداشتن لقب این خواننده چه بود؟

به هر حال گرفتن مجوز در ایران کار راحتی نمی باشد و باید از خیلی چیزها برای داشتن آن صرف نظر کرد. این خواننده نیز برای گرفتن مجوز مجبور شد که لقب آرمین 2afm را حذف کرده و خود را آرمین زارعی معرفی بکند. وی در این رابطه می گوید من مشکلی ندارم چرا که به هدف خود رسیده ام و همین که می توانم در ایران بخوانم برایم کافی می باشد.

در ایران برای انتشار آهنگ های یک خواننده به طور رسمی نیازمنده گذشتن از فیلترهای بسیاری می باشد که یکی از آن ها همین لقب خواننده ها می باشد. بنابراین نه تنها آرمین 2afm بلکه بسیاری از هنرمندان دیگر نیز اجازه داشتن القاب خاص و خارجی را ندارند. چرا که باید در راستای قوانین جمهوری اسلامی عمل کنند.

این خواننده نیز بعد از چنین اتفاق هایی حتی در اینستاگرام نام خود را از آرمین 2afm به آرمین زارعی تغییر داد. با این حال باید بگوییم که طرفداران او هنوز هم این خواننده را با نام آرمین 2afm می شناسند. این سلبریتی از ابتدا با لقب 2afm معرفی شده و اینگونه در ذهن طرفدارانش ثبت شده است. در واقع آرمین زارعی نام و نام خانوادگی شناسنامه ای این هنرمند می باشد.

ماشین لوکس آرمین زارعی در ایران چیست؟

ماشین لوکس آرمین زارعی در ایران چیست؟

آرمین 2afm این روزها به واسطه فروش آهنگ ها و آلبوم های خود و هم چنین اجرای کنسرت هایش از لحاظ مالی زندگی خوبی دارد. وی تا کنون توانسته از این طریق زندگی خود را تغییر دهد و اکنون صاحب خانه بسیار زیبا و ماشین های لاکچری می باشد. مدتی پیش این هنرمند سوار بر یک ماشین لوکس در خیابان های تهران دیده شد.

ویدیو آرمین سوار بر ماشی لاکچری اش در فضای مجازی به سرعت وایرال شد و در این فیلم مشخص می باشد که این هنرمند صاحب یک بنز مدل جدید است. به گفته خود آرمین 2afm، این هنرمند از کودکی علاقه زیادی به ماشین های لوکس داشته و اکنون توانسته که به هدف خود برسد.

دیده شدن این خواننده سوار بر ماشین لوکسش نیز حواشی هم برای او داشت. آرمین 2afm اما به هیچ کدام از این شایعات توجهی نکرد. این هنرمند بر خلاف بسیاری از سلبریتی ها کاملا بی حاشیه می باشد و بعد از انتشار این ویدیو نیز کوچک ترین ری اکشنی از خود نشان نداد.

به هر حال معمولا افراد هنرمندی چون آرمین 2afm به شدت مورد توجه مردم و رسانه ها قرار دارند و به سرعت تمامی اطلاعات آن ها در فضای مجازی پخش می شود.

تیکه انداختن این خواننده به امیر تتلو در کنسرت اخیرش

تتلو یکی از هنرمندانی می باشد که مدعی است خیلی سخت می توان در ایران برای یک رپر مجوز گرفت. آرمین 2afm نیز بعد از گرفتن مجوز خود و اجرای اولین کنسرتش وقتی بر روی استیج آمد با صدای بلند گفت سلام بالاخره نوبت ما هم شد. برخی از افراد گمان کردند که این حرکت او نوعی تیکه انداختن به ادعاهای تتلو می باشد.

آرمین نیز در رابطه با این موضوع گفت که تتلو دوست من است. بنابراین هیچ وقت به او تیکه نمی اندازم و حرفی که در ابتدای کنسرتم گفتم مربوط به او نمی شود. تتلو نیز در واکنش به اولین اجرای آرمین این گونه واکنش داد که خداروشکر بالاخره یکی از ما رپرها توانست در ایران مجوز بگیرد.

او هم چنین برای آرمین آرزوی موفقیت و سلامتی کرد و گفت این کنسرت اتفاق بسیار بزرگی می باشد و امیدوارم بقیه هنرمندها نیز آن را تجربه کنند. بنابراین تمامی حواشی در رابطه با تیکه آرمین 2afm به تتلو توسط هر دو این هنرمندان به طور کامل رد شده است.

خبر ازدواج این رپر حقیقت دارد؟

خبر ازدواج این رپر حقیقت دارد؟

آرمین 2afm مجرد می باشد و تا کنون هیچ خانمی را به عنوان همسر خود معرفی نکرده است. چندی پیش اخباری در خصوص ازدواج این هنرمند منتشر شد و برخی خبر رسانی ها مدعی شدند که او در حال برگزاری مراسم عروسی خود می باشد. آرمین نیز در این رابطه گفت که این خبرها شایعه ای بیش نیست.

وی هم چنین اضافه کرد که اکنون تصمیمی در رابطه با ازدواج ندارد و سعی می کند تمام تمرکز خود را بر روی کارش بگذارد چرا که گرفتن مجوز باعث هموار شدن مسیر او شده است. وی هم چنین اضافه کرد که اگر چنین قصدی داشته باشد حتما تمامی طرفدارانش را در جریان خواهد گذاشت و خودش اولین نفری است که این موضوع را اعلام می کند.

بنابراین تمامی این خبرها تنها برای جذب مخاطب می باشد. در واقع آرمین 2afm به دلیل شخصیت آرام و به دور از حاشیه ای که دارد همیشه از جنجال ها دور است. همین موضوع باعث شده که برخی از افراد سعی داشته باشند که حواشی در رابطه با ازدواج او به وجود بیاورند.

سوالات متداول

  1. آهنگ جدید آرمین 2afm چه نام دارد؟

    شماره جدیدم آرمین 2afm هم اکنون جدیدترین آهنگ او است که 1 آذر 1402 منتشر شده است. می توانید آن را از طریق سایت های معتبر گوش کنید و یا اینکه آن را دانلود کنید.

  2. آهنگ آرمین 2afm خیانت با چه کسی اجرا شده است؟

    آرمین آهنگ خیانت یا شب خیانت به همراه سحر قریشی خوانده است که می توانید آن را از سایت های معتبر در این زمینه دانلود کنید.

  3. دانلود آهنگ های قدیمی آرمین 2afm به چه صورت است؟

    تمامی آهنگ های آرمین 2afm را می توان از طریق اینترنت و سایت های معتبر دانلود کرد و هم چنین می توان از کانال ها و ربات های تلگرام مخصوص موسیقی نیز به آن ها دسترسی داشت.

  4. آیا آرمین 2afm یوتیوب دارد؟

    آرمین با آدرس Armin zareei “2AFM در یوتیوب نیز یک کانال مخصوص به خود دارد که می توانید هم موزیک ویدئوهای او را تماشا کنید و هم آهنگ های او را گوش دهید.

  5. او به چه رپرهایی همکاری داشته است؟

    امیر تتلو، حسین تهی و اردلان طعمه از معروف ترین رپرهایی هستند که با آرمین زارعی همکاری داشته اند.

5/5 – (1 امتیاز)

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات