آزاده اکبری کیست؟ + عکس های جدید آزاده اکبری را در کجا ببینیم؟

باید گفت که آزاده اکبری همسر خواننده معروف و مشهور رپ ایرانی سروش هیچکس می باشد و این زوج از رابطه بسیار عاشقانه ای برخوردارند. در این چند سال زندگی مشترک شان با یک دیگر هیچ مشکلی نداشتند. وی یکی از بانوان موفق و مشهور ایرانی می باشد که طرفدار حقوق زنان است.

همچنین تحصیل کرده دانشگاه استرالیا می باشد که از سواد با ارزشی برخوردار است. زیرا مدرکش را در یکی از بهترین دانشگاه های دنیا دریافت کرده است، در ادامه به بیوگرافی و حواشی این بانو معروف و مشهور ایرانی خواهیم پرداخت.

آزاده اکبری کیست؟

آزاده اکبری کیست؟

در رابطه با بیوگرافی آزاده اکبری باید گفت که همسر سروش هیچکس و از بانوان موفق ایرانی می باشد که تحصیلاتش را در دانشگاه های معتبر استرالیا گذرانده است. همچنین در دوران دبیرستان هم یعنی در سال ۲۰۰۱ میلادی از دانش آموزان موفق بوده است. تحصیلات او در حیطه رشته مهندسی پزشکی هسته ای و کارشناسی ارشد روزنامه نگاری از دانشگاه فنی سیدنی و همچنین مدرک نگارش خلاق از موسسه ادبیات شهر در سال ۲۰۱۶ میلادی بوده است. پس می توان گفت که مدت زیادی از عمرش را در استرالیا زندگی کرده است.

او در حوزه هایی چون سلامت دانش آموزان، سلامت کودکان، فعالیت های خیرخواهانه و حمایت از بانوان فعالیت های داوطلبانه ای داشته است. به چهار زبان فارسی، هندی، اردو و انگلیسی مسلط می باشد که این موضوع باعث شده است در فعالیت های بشر دوستانه در سطح جهانی همکاری و حضور داشته باشد و در نهایت باید گفت که در سال ۱۳۹۵ شرکتی را با نام Lync Media Group تاسیس کرد و اکنون مدیر عامل این شرکت می باشد.

عکس های جدید آزاده اکبری را در کجا ببینیم؟

باید گفت که او تایم بسیار کمی را به عکاسی و تولید محتوا هایی در رابطه با انتشار کلیپ ها و عکس های لاکچری و با کیفیت اختصاص می دهد و بیشتر درگیر فعالیت های بشر دوستانه و شرکت اش می باشد. اما اگر قصد دارید که عکس های همسر سروش هیچکس را مشاهده کنید باید گفت که نامش را در گوگل سرچ کنید تا به تمامی عکس های موجود از او دسترسی پیدا کنید. در نهایت می توانید به آیدی پیج پابلیک اینستاگرام خودش و یا همسرش هیچکس هم مراجعه کنید.

آدرس پیج اینستاگرام آزاده اکبری چیست؟

آدرس پیج اینستاگرام آزاده اکبری چیست؟

پیج اصلی آزاده اکبری با آیدی azadehakba فعال می باشد و او در این پیج پابلیک فعالیت می‌ کند. در رابطه با تولید محتوا پیج اینستاگرامی او باید گفت که عکس‌ های بسیار محدودی را از خودش و همسرش سروش‌ هیچکس به اشتراک می گذارد و بیشتر عکس هایی او در رابطه با حیطه کاری اش و کمک‌ های بشر دوستانه به دانش‌ آموزان، کودکان و حمایت از زنان می باشد. او نزدیک به ۷۰ هزار دنبال کننده دارد و از بانوان محبوب در اپلیکیشن اینستاگرام می باشد.

  • اینستاگرام آزاده اکبری

یوتیوب آزاده اکبری فعال است؟

در رابطه با یوتیوب آزاده اکبری باید گفت که متاسفانه هیچ فعالیتی در اپلیکیشن یوتیوب ندارد و بیشتر فعالیت هایش در اپ اینستاگرام می باشد. البته باید بدانید تایم زیادی از وقتش را به فعالیت‌ های مجازی اختصاص نمی دهد و سعی دارد روزانه ساعت های بسیار کمی را به فعالیت در فضای مجازی علی الخصوص اینستاگرام بپردازد. به همین منظور آزاده اکبری اینستا را به عنوان یکی از راه‌ های ارتباطی اش با مخاطبانش در نظر گرفته است. همچنین بیان کرده است که در یوتیوب هیچ اکانتی ندارد و اگر اکانتی با نام او موجود می باشد قطعاً از فن پیج هایش می باشند.

درآمد این شخص از کجاست؟

درآمد این شخص از کجاست؟

یکی از پرسش‌ های شایع در میان علاقه‌ مندان و دنبال‌ کنندگان آزاده اکبری، مساله‌ ای پیرامون منابع درآمد و راز پشت پرده‌ موفقیت مالی اوست. آزاده، که با پیشینه‌ ای درخشان از تحصیلات چندگانه و متنوع، از جمله مهندسی پزشکی هسته‌ ای در دانشگاه سیدنی، کارشناسی ارشد روزنامه‌ نگاری و حتی نگارش خلاق در ادبیات، بی‌ شک به عنوان یکی از زنان بسیار تحصیل کرده و باهوش ایرانی شناخته می‌ شود.

با نگاهی به فعالیت‌ های کاری او، مشخص می‌ شود که آزاده نه تنها به یک حرفه محدود نشده، بلکه دستان خود را به چندین فعالیت کسب و کار مختلف باز کرده است. او، موسس و مدیرعامل Lync Media Group که یک کمپانی پرقدرت و موفق است، می باشد و در عین حال، در فعالیت‌ های دیگری در سایر مجموعه‌ ها نیز سهم گسترده‌ ای دارد. این تنوع در سرمایه‌ گذاری‌ ها و مشارکت‌ های کاری، منجر به درآمدهای متنوع و پایداری برای او شده است.

بنابراین، می‌ توان گفت آزاده اکبری تنها یک شخصیت مجازی نیست، بلکه تصویری از تلاش، موفقیت و استقلال یک زن ایرانی مدرن است که با کمال تلاش و برنامه‌ ریزی دقیق، زندگی مالی موفق و پویایی را برای خود رقم زده است. این امر نشان می‌ دهد که تحصیلات و پشتکار می‌ تواند پله‌ های موفقیت را برای زنان علاقه‌ مند به کارآفرینی و فعالیت‌ های اقتصادی فراهم آورد.

آزاده اکبری و هیچکس در کدام کشور زندگی می کنند؟

در رابطه با مکان زندگی آزاده اکبری و همسرش سروش هیچکس باید گفت که این دو اکنون ساکن لندن می باشند و در لندن به زندگی هنری و زناشویی خودشان ادامه می‌ دهند اما قبل از این که آزاده با هیچکس ازدواج کند ساکن کشور استرالیا بود و دوران دبیرستان و دانشگاهی اش را در این کشور گذرانده بود. وی اکنون در لندن زندگی می کنند و از زندگی در لندن بسیار راضی می باشند و قصد مهاجرت به دیگر کشورهای اروپایی و آمریکایی را ندارند.

حاشیه های این شخص درباره چه موضوعاتی است؟

حاشیه های این شخص درباره چه موضوعاتی است؟

باید گفت که همسر سروش هیچکس یعنی آزاده اکبری تا به روز به دور از حواشی و خبر های زرد زندگی کرده است اما چند سال پیش خبر ها و حاشیه هایی در رابطه با دعوا امیر تتلو و آزاده اکبری منتشر شد. آزاده کاری کرد که پیج اینستاگرام امیر تتلو (خواننده رپ ایرانی) بسته شود که همین موضوع باعث شد شایعه ها و حواشی بسیاری روانه بازار شود. با جرات می توان گفت تنها همین مورد از موضوعات حاشیه های همسر سروش هیچکس می باشد دیگر هیچ حاشیه‌ ای نداشته است؛ زیرا او یکی از بانوان محبوب و موفق ایرانی می باشد که حمایت کننده و طرفدار بانوان و کودکان نیازمند می باشد.

آیا آزاده اکبری در جدایی هیچکس از ملتفت نقش داشته است؟

آیا آزاده اکبری در جدایی هیچکس از ملتفت نقش داشته است؟

با توجه به حرف‌ های سروش، دلیل ترک او از گروه ملتفت با مسایل شخصی و خانوادگی‌ اش مرتبط نیست. او مدعی شده است که به دلیل تخطی از اصول اخلاقی و نادیده گرفتن برخی از ارزش‌ ها، این تصمیم را گرفته است. اما فدایی، یکی از هم‌ گروهی‌ های او در ملتفت، با انتشار تصویری از والدین همسر سروش یعنی آزاده اکبری، موضوع را به مسائل سیاسی مرتبط می‌ کند و ادعا می‌ کند که همسر و خانواده او با گروه مخالف مجاهدین خلق ارتباط دارند.

فدایی تاکید کرده است که نیت او برای اشتراک‌ گذاری این تصویر، فاش کردن حقیقت بوده و او نمی‌ خواسته این عکس را منتشر کند، اما به دلیل ادعاهای سروش مجبور به این اقدام شده است. همچنین ویبرای اطلاعات بیش تر در این مورد، توضیح داده است که این تصویر از وب‌ سایت‌ های عمومی و صفحه رسمی خانواده همسر سروش گرفته شده و در واقع مربوط به یک عکس خصوصی نیست.

آیا تا به حال مصاحبه ای با آزاده اکبری انجام شده است؟

همان طور که در اول مقاله بیان کردیم آزاده اکبری از دوران نوجوانی اش در کشور استرالیا زندگی کرده است و در آن زمان هیچ معروفیتی نداشت زیرا همسر سروش هیچکس نبود. به همین خاطر کسی او را نمی شناخت و بعد از این که با هیچکس ازدواج کرد به شهرت رسید و پیج اینستاگرامی در رابطه با فعالیت هایش ساخت. به همین منظور هیچ رسانه رسمی و ملی با این بانو موفق ایرانی مصاحبه انجام نداده است اما کلیپ ها و عکس های بسیار زیادی از او در فضای مجازی علی الخصوص اینستاگرام و یوتیوب موجود می باشند.

همسر آزاده اکبری کیست؟

همسر آزاده اکبری کیست؟

سروش لشکری، که به نام مستعار هیچکس شناخته می‌ شود، به عنوان یکی از پیشروان رپ فارسی شناخته شده است. او در تهران، در روز نوزدهم اردیبهشت ماه ۱۳۶۴ به دنیا آمده است. در دوران تحصیلی، به رشته مترجمی زبان پرداخته بود، اما به دلایلی از دانشگاه اخراج شد.

وی هم‌ اکنون با همسرش، آزاده اکبری، در بریتانیا زندگی می‌ کند. از نظر خانوادگی، سروش تنها فرزند پسر خانواده‌ خود بوده و دو خواهر دارد. او در ابتدای دوران کودکی چندین سال در آلمان بوده، اما سپس با خانواده به ایران بازگشته و در منطقه ونک تهران سکونت گزیدند. ریشه‌ های اصالت هیچکس به همدان برمی‌ گردد، ولی پدرش صاحب یک کارخانه در اصفهان است. یکی از جالب‌ ترین ویژگی‌ های فردی او این است که با سرلشکر حسین لشکری، یک خلبان آزاده، وابستگی خانوادگی دارد.

سروش در سن پانزده سالگی به نوشتن ترانه‌ های انگلیسی رپ پرداخت و در سال ۱۳۸۲ همراه با سالومه یک قطعه با عنوان چشما رو من منتشر کرد. آن‌ ها جزو نخستین‌ هایی بودند که سبک رپ را به زبان انگلیسی در ایران معرفی کردند. نام هنری او، هیچکس، نشان‌دهنده یک تضاد است و نمادی از فیلسوفی وجودی وی است. با توجه به پشتیبانی مالی پدرش، او توانسته استودیوی خصوصی خود را راه‌ اندازی کند و در این مدت، گروه رپی نیز تشکیل داده است که به افزایش شهرت وی کمک کرده است.

شغل آزاده اکبری چیست؟

شغل آزاده اکبری چیست؟

شاید آزاده اکبری ویکی پدیا را درگیر خودش نکرده باشد؛ اما چیزی از محبوبیت و شهرت او کم نمی کند و او در حال حاضر دو شغل دارد. یکی از شغل های قدیمی اش در رابطه با فروش صنایع دستی خانگی می باشد که سایت فروشگاهی ETSY را دارد و از طریق این سایت می توان این محصولات زینتی و با ارزش هنری را خریداری کرد. گفته شده است که قیمت این محصولات ۲۵۰ پوند انگلستان می باشد و از راه فروش محصولات زندگی‌ اش را می‌ چرخاند.

شغل دیگر او در رابطه با شرکتی لاکچری با نام Lync Media Group می باشد که این شرکت را سال ۱۳۹۵ تاسیس کرد و مدیر عامل این شرکت می باشد. در کنار این دو کار، او و همسرش یک خیریه عظیم را حمایت و هدایت می‌ کنند که در آن به سلامت کودکان، دانش‌ آموزان و نیازمندان می پردازند.

لایو آزاده اکبری درباره چه موضوعاتی است؟

لایوهای اخیر او درباره چه موضوعاتی است؟

آزاده یکی از پر فعالیت‌ ترین کاربران در فضای مجازی است و خصوصا در اینستاگرام عملکرد بالایی دارد. او از قابلیت‌ های مختلف این شبکه اجتماعی بهره‌ برداری می‌ کند و یکی از پر طرفدار ترین‌ ویژگی های اینستاگرام های، قابلیت برگزاری لایو است که به او این امکان را می‌ دهد تا مستقیما با دنبال‌ کنندگانش در ارتباط باشد. در هر بار که آزاده به صحبت‌ های مهم و محوری می‌ پردازد، تعداد زیادی از کاربران با حضورشان نشان‌ می دهند که علاقه زیادی به بحث‌ های او دارند. اغلب، وقتی آزاده درباره پروژه‌ های جاری یا آتی خود، حواشی که به وجود آمده یا حتی در مورد همسرش، سروش هیچکس، صحبت می‌ کند، افراد بسیاری جمع می‌ شوند تا بشنوند.

وقتی هیچکس هم در کنار آزاده در لایو‌ها حضور پیدا می‌ کند، تعداد مخاطبان به شکل چشمگیری افزایش می‌ یابد، چرا که فرصتی است تا طرفداران هیچکس او را به صورت زنده ببینند. اگر به دنبال مشاهده لایو‌های پیشین آزاده هستید، بهترین راه مراجعه به وب‌ سایت‌ های ویدئویی مانند آپارات یا یوتیوب است. البته، با دنبال کردن پیج او در اینستاگرام، هر بار که لایوی جدیدی برگزار می‌ شود، می‌ توانید به سرعت از آن باخبر شوید.

نقش آزاده اکبری در اعتراضات اخیر چه بود؟

نقش آزاده اکبری در اعتراضات اخیر چه بود؟

یکی از پر تکرار ترین پرسش‌ ها در مورد آزاده، مشارکت او در جنبش‌ های اعتراضی اخیر است. با توجه به ادعاهایی مبنی بر ارتباط والدین آزاده اکبری با گروه مجاهدین خلق و مواضع مختلف آزاده نسبت به فلسفه این گروه، به نظر می‌ رسد که آزاده در این تحرکات نقش مستقیمی نداشته است. شایعات و حرف‌ های متعددی در این زمینه دور و بر او مطرح شده است، اما به طور قطع نمی‌ توان گفت که او در این حوادث مشارکت داشته باشد.

دعوای آزاده اکبری و تتلو بر سر چه موضوعی بود؟

دعوای آزاده اکبری و تتلو بر سر چه موضوعی بود؟

مدتی قبل، شخصی به نام امیر تتلو در فضای مجازی موجب واکنش‌ های زیادی شد. او با ایده‌ راه‌ اندازی یک حرم سرا و دعوت از دختران برای مشارکت در این طرح، سر و سامانی به این امر داد. ولی نکته‌ ای که موجب نگرانی و خشم عمومی شد، این بود که امیر می‌ خواست این طرح را با دخترانی در سنین پانزده تا بیست سال عملی کند. این موضوع با توجه به قوانین اخلاقی و قانونی بسیاری از کشورها در خصوص ارتباط با افراد زیر سن قانونی، موجب ناراحتی و اعتراضات فراوان شد.

در تداوم این موضوع، سروش لشکری، معروف به هیچکس و همسرش، آزاده اکبری، درگیر یک بحران شدید شدند. آزاده، با منتشر کردن تصاویر و مطالبی از امیر تتلو در موضوع حرم سرا در صفحات اجتماعی خود، از یونیسف خواست تا به این موضوع واکنش نشان دهد و جلوی این فعالیت‌ ها را بگیرد. سروش لشکری نیز به همراه یک روزنامه‌ نگار به نام آزاده قجری از او حمایت کرد و با استفاده از کمپین‌ های حمایتی، تلاش کردند تا جلوی این پروژه امیر تتلو را بگیرند. البته در این فرآیند، مناقشات و تعارضات لفظی نیز بین این اشخاص روی داد که تصاویر و ویدئوهای آن بر روی وب منتشر شده است.

اقدامات آزاده برای بسته شدن پیج تتلو

اقدامات او برای بسته شدن پیج تتلو

پس از درگیری‌ های میان سروش هیچکس، آزاده اکبری و امیر تتلو، تغییرات چشمگیری در فضای مجازی روی داد. آزاده با تصمیم جسورانه‌ ای پیج محبوب امیر تتلو را با میلیون‌ ها دنبال‌ کننده به چالش کشید و در نهایت موفق شد آن را مسدود کند. این اقدام آزاده باعث بروز اختلافات بسیاری در بین کاربران شد. برخی از افراد، که نگران فساد در فضای مجازی بودند، این اقدام را استقبال کردند، در حالی که طرفداران تتلو، از بسته شدن پیج وی ناراحت بودند. پس از این حادثه، شهرت آزاده چند برابر شد و تعداد دنبال‌ کنندگان او نیز با افزایش چشمگیری روبرو شد.

در این میان، تتلو با پشتکار و اصرار به بازگشت به فضای مجازی ادامه داد و چندین پیج جدید ایجاد کرد، اما همه آن‌ ها نیز به ترتیب مسدود شدند. وی در نهایت با استراتژی جدید بازگشت، او از روش‌ های مختلفی برای مخفی کردن هویت خود استفاده کرد، از جمله پوشاندن چهره و استفاده از فیلترها. این پیج جدید نیز موفقیت‌ هایی را تجربه کرد و به سرعت محبوبیت یافت، به نحوی که اکنون بیش از یک میلیون دنبال‌ کننده دارد.

آیا آزاده اکبری در مجاهدین خلق فعالیت می کند؟

آیا آزاده اکبری در مجاهدین خلق فعالیت می کند؟

آزاده، شریک زندگی رپر پر آوازه ایرانی، سروش هیچکس، در مرکز توجه قرار گرفته است به دلیل اخبار و رویدادهایی که اخیرا دور او و خانواده‌ اش مطرح شده است. آزاده اکبری یکی از افراد موفق و با استعداد در حوزه حقوق است، که در پایه یکی از دادگستری‌ ها به عنوان وکیل فعالیت می‌ کند و تحصیلات حقوقی اش را در استرالیا انجام داده است.

همچنین، او فعال حقوق زنان است و در مرکز خدمات خیریه‌ ای در انگلیس کار می‌ کند. در ادامه می‌ خواهیم بیشتر به زندگی و موضوعات اطراف آزاده اکبری بپردازیم، پس همچنان با ما همراه باشید.

سروش هیچکس در یکی از پیام‌ های خود در توییتر، موضوع ارتباط آزاده با مجاهدین خلق را رد کرده است. وی نوشته که آزاده به شدت با نگرش‌ ها و ایدئولوژی مجاهدین خلق مخالفت دارد و آن‌ ها را به عنوان یک گروه جداگانه می‌ شناسد.

وی همچنین افزوده است که آزاده سعی کرده است پدر و مادرش را از این گروه منصرف کند و در این زمینه نیز موفقیت‌ هایی داشته است. هیچکس هم تاکید کرده که رابطه‌ اش با گروه موسیقی ملتفت به دلیل اختلافات داخلی و نه به خاطر مسائل خانوادگی‌ اش خراب شده است. او معتقد است که اختلافات، حاصل رفتارهای غیر اخلاقی برخی اعضا بوده است.

سوالات متداول

  1. همسر آزاده اکبری کیست؟

    همسر او خواننده معروف رپ ایرانی سروش هیچکس یا پدر رپ ایرانی می باشد.

  2. آزاده اکبری و همسرش ساکن کدام کشور می باشند؟

    آزاده قبل از ازدواجش ساکن استرالیا بود اما بعد از این که با هیچکس ازدواج کرد؛ه لندن مهاجرت کرد و اکنون ساکن لندن می باشند.

  3. آیدی پیج آزاده اکبری همسر هیچکس چیست؟

    او با آیدی azadehakba در اپلیکیشن اینستاگرام به فعالیت در حوزه های مختلف می پردازد.

  4. شغل آزاد اکبری چیست؟

    مدیر عامل شرکت Lync Media Group می باشد و صنایع دستی خانگی زینتی هم می فروشد.

۵/۵ – (۳ امتیاز)

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات