آزار جنسی دختر 10 ساله توسط مادر و دوست پسر مادرش  + تجاوز مادر جوان به دختر 10 ساله اش

آزار جنسی دختر 10 ساله توسط مادر و دوست پسر مادرش 

 

انتشار خبر آزار جنسی دختر 10 ساله توسط مادر و دوست پسر مادرش باعث خشم کاربران در شبکه های اجتماعی شده است. یک مادر تگزاسی دختر کوچکش را برای چند سال را مورد آزار جنسی قرار داده است. این زن برنامه‌هایی برای همکاری با پلیس انجام داده و دیگر متهمان این پرونده را هم لو داده است. در ادامه به بررسی جزئیات این اتفاق ترسناک که در آمریکا افتاده است خواهیم پرداخت.

 

به گفته پلیس، یک مادر تگزاسی متهم به آزار جنسی دختر 10 ساله‌اش شده است – و گفته می‌شود که قصد دارد دیگر متهمان که از کودکان خود سوء استفاده جنسی می کنند را معرفی کند. خانم الیزابت اسپات، 37 ساله، ماه گذشته پس از اعتراف به داشتن رابطه جنسی با دختر زیر سن قانونی خود در حدود دو سال بازداشت شد.

 

بیشتر بخوانید: تجاوز معلم زن 28 ساله به دانش آموز پسر 18 ساله + عکس

 

تجاوز مادر جوان به دختر 10 ساله اش

نامزد این زن، گرت اندرو بیلی، 35 ساله نیز، روز چهارشنبه به اتهام آزار جنسی از یک کودک دیگر متهم شد. این مرد همچنین به پلیس گفت که دوست دخترش، الیزابت به او اجازه داده است تا حداقل در سه مورد جداگانه به او در آزار جنسی دخترش بپیوندد. این اتفاق هولناک در خانه این زن شیطان صفت انجام می شده و یک کودک دیگر هم در این خانه پیدا شده است.

آزار جنسی دختر 10 ساله توسط مادر و دوست پسر مادرش 

همچنین پلیس گفت، به همراه این زوج، یک مجرم جنسی سابقه دار به نام جارود کرکوس، 40 ساله را نیز بازداشت کرده است. پلیس پس از افشای پیام های اسنپ چت این مجرمان، نشان داد که اسپات برای آزار دخترش با او تماس گرفته و آنها را در خانه خود تنها گذاشته است. گویا این مرد برای تهیه فیلم های سیاه از کودکان و فروش آنها با این زن همکاری می کرده است.

 

بیشتر بخوانید: آزار جنسی زن اسپانیایی در حین لایو در توییچ + عکس

 

تهیه فیلم پورن از کودکان و فروش آنها

پرونده نگران کننده علیه این سه نفر در ماه گذشته، زمانی که پلیس به تماسی در Oak Terrace Apartments پاسخ داد، فاش شد. باید بگوییم که در داخل یکی از آپارتمان ها، پلیس کرکوس را با دختر 10 ساله پیدا کرد. سپس این مجرم جنسی با حکم قضایی برای توزیع پورنوگرافی کودکان بازداشت شد. وی به صورت آنلاین و آفلاین این ویدیوها را به فروش می رسانده است.

جارود کرکوس

بر اساس سوابق دادگاه شهرستان بکسار، وی قبلاً به اتهام تجاوز جنسی، و داشتن پورنوگرافی کودکان محکوم شده بود. هنگامی که افسران متوجه شدند که هیچ ارتباطی بین کرکوس و کودک وجود ندارد، تحقیقات آنها آنها را به سمت مادر این دختر هدایت کرد. در ادامه نیز، الیزابت مادر این دختر کوچک اعتراف کرد که او ملاقات دخترش و این مجرم جنسی را تسهیل کرده است.

 

بیشتر بخوانید: تجاوز نگهبان مدرسه به دختر 14 ساله و زندانی کردن او! + عکس

 

توضیحات پلیس درمورد 3 شیطان صفت تگزاسی

باید بگوییم که در حین بازداشت، دوست پسر الیزابت اعتراف کرد که چندین بار با دخترش رابطه جنسی داشته است. همچنین، او توضیح داده که در اسنپ چت با کرکوس تماس گرفته تا به او بپیوندد. این مرد شیطان صفت هم سریعا درخواست این زن را قبول کرده است. پلیس گفت که او بعداً اعتراف کرد که بیلی دوست پسرش هم در این آزار به او پیوسته است.

بیلی دوست پسر الیزابت اسپات

دوست پسر این زن، حتی یک بار بدون حضور مادر دختر را مورد آزار جنسی قرار داده است. در اعتراف نامه این مرد آمده است که: سوء استفاده بیلی از کودک ظاهراً زمانی شروع شد که او تنها 8 سال داشت. از زمان دستگیری الیزابت، دختر 10 ساله او و یک کودک دیگر هم از این خانه سیاه نجات پیدا کرده اند. تگزاس یکی از ایالت هایی است که بالاترین آمار جرم و جنایت را دارد.

 

خانم اسپات و بیلی متهم به تجاوز جنسی مداوم به یک کودک، جنایت درجه یک، همراه با سایر جرایم شدند. کرکوس هم به داشتن تملک به قصد ترویج پورنوگرافی متهم شد. پرونده این 3 شیطان صفت هم اکنون در دست بررسی پلیس است. احتمال دارد که این باند بسیار بزرگ تر بوده و کودکان دیگری هم پیدا شوند. پلیس آمریکا فعلا اجازه نشت اطلاعات بیشتر را نداده است.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات