آزار جنسی زن اسپانیایی در حین لایو در توییچ  + آزار جنسی اینفلوئنسر اسپانیایی در ملاء عام

آزار جنسی زن اسپانیایی در حین لایو در توییچ 

آزار جنسی زن اسپانیایی در حین لایو در توییچ سر و صداهای زیادی به پا کرد. گویا یک توریست انگلیسی که مست بوده، در نزدیکی یک میخانه به باسن او ضربه می زند. این اتفاق در حالی رخ داد که این زن با نیم میلیون دنبال کننده اش در تعامل بوده و در حال پخش لایو بود. او گفته است که این مورد را به پلیس گزارش داده و فالوورهای او هم نامه های زیادی برای حمایت از او ارسال کرده اند.

 

آزارهای جنسی خیابانی در تمام نقاط جهان رخ می دهند. زنانی که تنها هستند و مردی به همراه آنها نیست، بیشتر با این آزارها رو به رو می شوند. در برخی از موارد، این اتفاق زمانی رخ می دهد که دوربین موبایل این زنان روشن بوده و در حال فیلم برداری یا پخش لایو است. بنابراین تمام افراد می توانند شاهد این اتفاقات ناگوار بوده و مدرکی هم برای اثبات آن ثبت می شود.

 

آزار جنسی اینفلوئنسر اسپانیایی در ملاء عام

ایزابلا گونزالس اینفلوئنسر مشهور اسپانیایی در یک بعد از ظهر آفتابی در بنیدورم در حال پخش لایو بود. در همین هنگام یک توریست مرد که در نزدیکی او است، به باسن این زن ضربه زده و او را مورد آزار جنسی قرار می دهد. این اتفاق در حالی رخ داد که لایو ایزابلا نیم میلیون دنبال کننده داشت و تمام این افراد شاهد این اتفاق بودند.

آزار جنسی زن اسپانیایی در حین لایو در توییچ

خانم گونزالس گفته که در ابتدا کمی وحشت زده شده و سریعا به سمت آن مرد برگشته است. زمانی که توریست انگلیسی فهمید که در مقابل چشمان نیم میلیون نفر اینکار را انجام داده، به همراه دوستش از این زن دور می شود. دوست او به زبان انگلیسی و لهجه بریتانیایی صحبت می کرده است. کمی بعد هم مرد آزارگر دست راستش را به نشانه معذرت خواهی بالا می آورد.

 

بیشتر بخوانید: تجاوز نگهبان مدرسه به دختر 14 ساله و زندانی کردن او! + عکس

 

اقدامات پلیس در برابر آزارهای جنسی

او همچنین گفته است که پلیس اقدام قاطعی انجام نداده است. اداره پلیس گفته که آزار جنسی که از طرف مرد انجام شده در ویدیو او به خوبی مشخص نیست و نمی تواند مدرک خوبی باشد. به طور کلی در قاره اروپا، به شکایات زنانی که مورد آزار جنسی قرار گرفته اند، رسیدگی خوبی نمی شود. تعداد شکایات زیاد بوده و تقریبا نیمی از آنها هم کذب می باشند.

 

در نتیجه پلیس هم اقدام مناسبی انجام نمی دهد. موارد بسیار زیادی بوده که در آن زنان به دروغ ادعای آزار جنسی داشته اند. درموارد دیگر هم مدارک کافی برای اقدام پلیس وجود نداشته است. تمام این موارد، روند رسیدگی به این دست پرونده ها را بسیار پیچیده می کند. زنان زیادی هستند که واقعا مورد آزارهای جنسی فیزیکی و کلامی قرار گرفته و به شکایت آنها رسیدگی نشده است.

 

بیشتر بخوانید: فیلم گرفتن از همسر حین رابطه جنسی و پخش آنها!

 

تشکر ایزابلا گونزالس از افراد حمایت کننده اش

ایزابلا امروز گفت: من می خواهم از همه افرادی که زحمت کشیدند و وقت گذاشتند و برای من نامه نوشتند تشکر کنم. باید بگوییم که ایزابلا گونزالس، شغل خود را در یک آکادمی انگلیسی رها کرد تا تمام وقت خود را به پلتفرم هایی مانند سرویس پخش زنده ویدیویی Twitch اختصاص دهد. فعالیت در شبکه های اجتماعی راه موفقیت را برای او هموارتر کرده است.

ایزابلا گونزالس

او درباره تصمیم خود در ژانویه 2021 گفت: پس از نیم سال مدیریت زمانم برای مطالعه، کار و تبدیل کردن خودم به استریمر، اتفاقی افتاد که هیچ یک از ما انتظارش را نداشتیم. یک بیماری همه گیر جهانی که ما را مجبور کرد در خانه بمانیم. در آن دوره من شروع به صرف تمام وقتم برای تولید محتوا کردم و در پایان تابستان تصمیم گرفتم جهشی داشته باشم.

 

بنابراین، تصمیم گرفتم که تمام تلاشم را روی چیزی بگذارم که واقعا از آن لذت می برم. پس از کشف اینکه می توانم از این طریق امرار معاش کنم، تمام وقتم را صرف شبکه های اجتماعی کردم. وی استوری هایی را هم، درمورد آزارهای جنسی خیابانی منتشر کرده است. هدف او این است که زنان بتوانند با امنیت کامل و دور از آزارهای جنسی زندگی کنند.

 

بیشتر بخوانید: سوزاندن اسباب بازی های جنسی در اندونزی توسط مقامات!

 

مقابله با آزار جنسی در خیابان

اگر زنی مورد آزار جنسی در خیابان قرار گرفته است، مهم است که در وهله اول از خود محافظت کند. از مکان دور شوید. اگر امکان دارد، به مکانی امن مانند یک فروشگاه یا ساختمان عمومی بروید. یا با صدای بلند فریاد بزنید. این می تواند توجه دیگران را جلب کند و متجاوز را بترساند. همچنین سعی کنید تا از خودتان دفاع کنید. این ممکن است شامل ضربه زدن، گاز گرفتن یا فریاد زدن باشد.

مقابله با آزار جنسی در خیابان

آزار جنسی زن اسپانیایی در حین لایو در توییچ

پس از اینکه از خود محافظت کردید، با پلیس تماس بگیرید. اگر می توانید، شماره پلاک ماشین متجاوز یا سایر اطلاعات شناسایی را یادداشت کنید. با یک دوست، یکی از اعضای خانواده یا یک مشاور صحبت کنید. صحبت کردن در مورد آنچه اتفاق افتاده است می تواند به شما کمک کند تا احساس بهتری داشته باشید و با آن کنار بیایید.

 

چند نکته اضافی برای مقابله با آزار جنسی در خیابان:

از راه رفتن در مناطق خلوت خودداری کنید. اگر مجبور هستید در مناطق خلوت راه بروید، از یک دوست یا یکی از اعضای خانواده بخواهید که با شما همراه باشد. به طور آگاهانه راه بروید. سر خود را بالا نگه دارید و مطمئن شوید که به اطراف خود توجه دارید. از پوشیدن لباس های تحریک آمیز خودداری کنید. چراکه می تواند متجاوز را تحریک کند.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات