آموزش کامل بازی بدلند

آموزش کامل بازی بدلند
بازی بدلند یک بازی فکری و هیجان‌ انگیز است که بازی‌ کنندگان را به هیجان و ماجراجویی در جنگل دعوت می‌ کند.
در حال حاضر بیش از صد میلیون دنبال‌ کننده و گیمر فعال در سراسر جهان دارد و روز به‌ روز هم به طرف‌ داران این برنامه اضافه می‌ شود.

بازی بدلند چیست؟
بدلند یک بازی مهیج و پرطرف‌ دار ویدئویی است که از ورژن بازی‌ های معمایی و هیجان‌ انگیز است که در سال 2013 برای اولینبار وارد عرصه گیم شد.
شرکت و کمپانی Frogmind فنلاند منتشر کنند سال 2013 در فنلاند کمپانی Frogmind طراح و منتشر کننده بازی‌ های ویدئوای این بار با ایده‌ای جدید بازی جدیدی وارد بازار گیم کرد به اسم بدلند Badland و طراح این بازی است.
بدلند یک گیم ویدئویی است که می‌ توان روی اندروید و ios اجرا و نصب کرد در همان روزهای اول انتشار چیزی نگذشته بود که به محبوبیت بالای کاربران و گیمرهای دنیا درآمد.
در این بازی امکان حالت‌ های گیم تک‌ نفره و چند نفره وجود دارد محیط و تم اطراف بازی بسیار زیبا و دیدنی است به‌ طوری‌که بازی در جنگلی سحرآمیز و پر خطر ایجاد شده است.

آشنایی با ویژگی‌های مهم بازی بلند
اگر بخواهیم چند تا از مهم‌ترین ویژگی‌ های این بازی (games badland) را معرفی کنیم عبارت‌ اند از:

پشتیبانی کامل از کنترل‌ کننده‌ های بازی
امکان بازی تا حداکثر ۴ بازیکن
طراحی شده برای سیستم‌ عامل اندروید، ای او اس
پشتیبانی از حالت Cloud Save و Immersive
امکان بازی تک نفر با بیش از ۱۰۰ سطح منحصربه‌ فرد

بازی بدلند
در واقع این بازی به قوانین خاصی نیاز ندارد و شما می‌ توانید فقط با لمس‌کردن گوشی موبایل خود و انجام تکنیک‌ ها برنده این بازی باشید نقش اول این بازی موجودی به اسم کلون است که در جنگلی پر خطر باید راه خود را پیموده و از موانع بگذرد و زنده به مقصد برسد کلون موجودی سیاه‌ رنگ گرد است که پرواز می‌ کند و شما باید با جمع‌ کردن نیرو و انرژی برای او او را به کلونی قدرتمندتر تبدیل کرده و به هدفتان برسید.

بازی بدلند چه محتویاتی دارد
بازی بدلند یک محیط ساده ولی پر رمز و راز دارد که شما باید به عنوان بازیکن کنترل شخصیت اصلی داستان رو به دست گرفته و به بازی کردن ادامه دهید. یکی از مزیت‌ های این بازی آفلاین بودن است که می‌ توان حتی بدون اتصال به اینترنت و کاملاً رایگان از بازی کردن لذت ببرید.

آموزش بازی بدلند
در این بازی فقط به تمرکز و دقت بالا نیاز است به صورتی که شما باید این را در نظر داشته باشید که قانون بازی بر طبق دنیای واقعی طراحی شده است و شما قبل از انجام حرکت می‌ توانید اتفاقات پیشرو را پیش‌ بینی کنید.
موارد دیگر بازی نیازی به توضیح و آموزش ندارد و شما فقط باید زنده بمانید به مراحل بعدی دست پیدا کنید و بازی را به اتمام برسانید.
البته نگران نباشید با اتمام بازی می‌ توان نسخه 2 بازی یعنی Badland 2 را دانلود کرد و استفاده کرد.

زمان لازم برای انجام بازی بدلند
بازی بیش از صد و بیست (12۰) مرحله سخت و دشوار دارد که فقط باید زنده بمانید و به مرحله بعد راه پیدا کنید زمان اهمیت چندانی در این بازی ندارد و بیشتر دشواری مسیر مهم است که شکست و نخورید و مراحل مرگبار مسیر جنگل را طی کنید و بازی را تمام کنید.

خرید بازی بدلند
این بازی یک گیم کاملاً رایگان است و شما فقط باید برای نصب آن کمی اینترنت مصرف کنید و بعد تمام دیگر نیازی به پرداخت هزینه و خرید اشتراکی نیست.
بازی بدلند یک بازی با نسخه اندروید است و شما می‌ توانید فقط با نصب نرم‌ افزارهای شبیه‌ ساز بازی آن رو روی کامپیوتر بالا بیاورید و بازی کنید

چند نفر برای انجام بازی نیاز است؟
قانون اصلی این بازی تک‌ نفره است ولی می‌ توان بازی را به حالت چندنفره یا به اصطلاح مولتی پلیر درآورد و با دوستان خود به اشتراک بگذارید و مسابقه دهید و رقابت کنید.
شما می‌توانید در قسمت coop دوستان خود را برای گذراندن یک مرحله دعوت کنید و لذت ببرید از بازی یا در قسمت versus با دوستان خود رقابت کنید.

شرایط سنی بازی
در این بازی شرایط سنی وجود ندارد و این بازی جذاب هم برای کودکان مجاز است و هم برای بزرگسالان ساخته شده است

چطور این بازی را دانلود کنیم؟
برای دانلود این بازی می‌توانید از گوگل پلی‌استور استفاده کنید و به صورت رایگان این بازی هیجان‌ انگیز را دانلود کنید اگر به این نوع از بازی‌ ها علاقه دارید بازی بلندرز و بلند براول را نیز امتحان کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل