آنالیز پیش بینی بازی اتلتیکو مادرید و کادیز «لالیگا اسپانیا، 9 مهر»

آنالیز پیش بینی بازی اتلتیکو مادرید و کادیز «لالیگا اسپانیا، 9 مهر»

 

آنالیز پیش بینی بازی اتلتیکو مادرید و کادیز «لالیگا اسپانیا، 9 مهر » همه ی نگاه‌ها بـه سیویتاس متروپولیتانو خواهد بود، زیرا اتلتیکو مادرید و کادیز یکشنبه شب بـه مصاف هم میروند. چه کسی با تمام غنایم بـه خانه میرود وقتی همه ی چیز گفته شده و انجام شود؟

 

نکات شرط بندی اتلتیکو مادرید و کادیز

این بازی یکشنبه 1 اکتبر 2023 برگزار خواهد شد. زمان شروع بازی 20:00 BST اسـت. همچنین می توانید پیشبینی هاي‌ بیشتر لالیگا را در این جا بیابید.

 

اتلتیکو مادرید در نیمه اول برتری دارد

اتلتیکو مادرید در 6 بازی اخیر خود 4 پیروزی کسب کرده اسـت. اتلتیکو مادرید در 4 بازی از 5 بازی اخیر خود در نیمه اول برتری داشت. اتلتیکو مادرید در هفت بازی از 10 جدال اخیر خود با کادیز در نیمه اول برتری داشت. هردو تیم در بین اهداف قرار بگیرند

 

تمام هفت درگیری اخیر بین این تیم ها در هردو انتها دارای گل بود. هردو تیم در سه بازی از پنج بازی اخیر کادیز گلزنی کردند.اتلتیکو مادرید در لالیگا 2.5 گل در هر بازی بـه ثمر رسانده اسـت.

مقایسه شانس اتلتیکو مادرید و کادیز، آمار و اعداد h2h

اکنون کـه پیش‌بینی‌هاي‌ اتلتیکو مادرید و کادیز را مرتب کرده‌ایم. میتوانید عده اي از بهترین آمارهای این مسابقه را بـه همراه ابزارهای مناسب برای کمک بـه انتخاب بهترین شانس‌ها در این جا بیابید.

  • شانس اتلتیکو مادرید : 4/11 «1.36» – 73.3%
  • شانس تساوی : 15/4 «4.75» – 21.1%
  • شانس کادیز : 8/1 «9.00» – 11.1٪

 

با این حال، اتلتیکو مادرید با امتیاز 11/4 «1.36» برنده مورد انتظار اسـت. تیم هایي کـه این شانس ها را دارند بـه طور کلی 73.3 درصد احتمال برنده شدن دارند. شـما همچنین باید بازار اهداف بیش از حد یا کمتر را درنظر بگیرید. گزینه over 2.5 را می‌توان در 4/6 «1.67» با احتمال ضمنی 60 درصد پشتیبانی کرد، در حالی کـه گزینه under 2.5 در حال حاضر با قیمت 11/10 «2.10» با احتمال 47.6 درصد اسـت.

 

این شانس‌ها از سوی شرکت‌هاي‌ شرط‌بندی مختلف می آیند، و بنابر این احتمالات همیشه بـه 100% نمی رسد.همچنین می توانید بهترین نکات فوتبال امروز ما را دراین مقاله بیابید.

 

ترکیب اتلتیکو مادرید مقابل کادیز
اتلتیکو مادرید

اتلتیکو مادرید در پی پیروزی هاي‌ متوالی مقابل رئال مادرید و اوساسونا اسـت. یک کشش دو بازی کـه در ان انها پنج بار پشت دروازه را پیدا کردند. دیگو سیمئونه با استقبال از کادیز در سیویتاس متروپولیتانو بـه دنبال هدایت تیمش بـه سومین پیروزی متوالی خواهد بود. آلوارو موراتا بـه دلیل کارت قرمز یک بازی محروم اسـت.

 

ترکیب پیشبینی شده: اوبلاک، مولینا، ساویچ، هرموسو، ویتسل، لینو، یورنته، کوکه، نیگز، ریکلمه، گریزمان.

 

کادیز

برخلاف حریفان امروزی، کادیز از بهترین فرم خود در حال حاضر لذت نمی‌برد. آن ها در سه بازی اخیر خود بدون برد هستند و از 6 بازی اخیر خود فقط یکی را برده اند. این یک بازی دشوار برای تیم میهمان خواهد بود، زیرا انها در چهار سفر اخیر خود بـه این ورزشگاه شکست خوردند. جالب اسـت کـه ببینیم آیا کادیز میتواند از این بازی امتیاز بگیرد یا خیر. در آستانه این تساوی هیچ غایب جدیدی برای مردان سرجیو وجود ندارد.

 

ترکیب پیشبینی شده: لدسما، کارسلن، مره، فالی، هرناندز، آلخو، آلکاراز، کوامه، ناوارو، گومز، راموس.

ترکیب های اولیه

ترکیب ها بلافاصله پس از اعلام بـه طور خودکار بـه روز میشوند.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل