آکیو کیست؟ + برند لباس آکیو چیست؟

اگر در حال خواندن این مقاله هستید حتما یکی از علاقه مندان رپ گنگ فارسی و خواننده شناخته شده در این سبک یعنی گاد پوری هستید. گاد پوری خواننده ای موفق در این سبک موسیقی بوده است و به عقیده بسیاری از دوستداران این خواننده، کارگردان موزیک ویدئوهای او یعنی آکیو نقش پر رنگی در این موفقیت داشته است.

ساخت یک ویدئوی جذاب، تاثیر زیادی در جذب مخاطب و طرفدار برای یک خواننده به خصوص خوانندگان رپ دارد. آکیو هم کسی است که توانسته است این کار را به خوبی با ساخت موزیک ویدئو بر روی آهنگ های گاد پوری انجام دهد. بیشترین همکاری این کارگردان با گاد پوری است و در برخی از ویدئوهایش هم به عنوان بازیگر حضور دارد. علاوه بر این همکاری، گاد پوری و آکیو یک برند لباس با نام ایرونی هم راه اندازی کرده اند که در برخی ویدئوها می توانید تیشرت های ایرونی که همین نام بر روی آن نوشته شده است را در تن خوانندگان گروه و خود آکیو هم ببینید.

بهترین دیس های رپ فارسی که با دیس بک همراه شده اند؛ را به همراه بررسی حواشی و مفهوم دیس ها فراهم کرده ایم.

آکیو کیست؟

آکیو کیست؟

نام آکیو را حتما در موزیک ویدئوهای خواننده رپ فارسی گاد پوری دیده و شنیده اید. او یکی از اصلی ترین اعضای تیم گاد پوری است و وظیفه ساخت و کارگردانی ویدئو برای موزیک های او را بر عهده دارد. گاد پوری خواننده رپر گنگ فارسی و بسیار پرطرفدار است. او فعالیتش را از سال 98 آغاز کرد و در سال 99 اولین موزیک ویدئوی خود را با کارگردانی آکیو منتشر کرد.

آکیو و گاد پوری در شهر رشت متولد شده اند و در همین شهر هم زندگی و فعالیت می کنند. گاد پوری متولد سال 1374 است اما از بیوگرافی آکیو اطلاعات زیادی منتشر نشده است، اما می توان حدس زد که او هم به احتمال زیاد از متولدین دهه هفتاد است و شاید یکی دو سال از گاد پوری کوچکتر باشد. این دو علاوه بر همکاری هایی که با هم دارند، دوستان بسیار صمیمی با هم هستند و هوای همدیگر را دارند.

بهترین فیت های رپ فارسی تا سال 1402 از نظران شنوندگان هم در دسترس شما قرار داده ایم.

برند لباس آکیو چیست؟

شاید در برخی موزیک ویدئوهای گاد پوری و آکیو کلمه ایرونی را دیده باشید که بر روی لباس های آن ها نوشته شده است. در واقع این دو نفر یک برند لباس هم راه اندازی کرده اند و نام این برند را هم ایرونی گذاشته اند. این برند برای کسانی که به این خوانندگان رپ علاقه مند هستند و تمایل دارند مانند آن ها لباس بپوشند، راه اندازی شده است. تیشرت ایرونی که آکیو در برخی موزیک ویدئوها به تن دارد، یکی از جوایزی است که او برای بسیاری از طرفداران خودش و گاد پوری در نظر می گیرد.

عکس های آکیو را در کجا مشاهده کنیم؟

شما می توانید برای دیدن عکس های آکیو اینستاگرام او را دنبال کنید و عکس هایی که از خود به اشتراک می گذارد را ببینید. علاوه بر این، او در چند موزیک ویدئو از گاد پوری به عنوان بازیگر هم حضور دارد و ویدئوهای پشت صحنه کارهایش را هم در پیج شخصی او و گاد پوری می توانید مشاهده کنید. آیدی او در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام و یوتیوب در ادامه معرفی خواهد شد.

آدرس پیج اینستاگرام آکیو چیست؟

اگر علاقه مند هستید تا آکیو را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، می توانید او را با نام akiox در اینستاگرام، یوتیوب و توئیتر پیدا کنید. او از سال 2016 فعالیتش را در اینستاگرام آغاز کرده است و حالا حدود 100 هزار فالوور در اینستاگرام دارد. آیدی گاد پوری هم در اینستاگرام godpoori است که می توانید موزیک ویدئوهای ساخته شده توسط آکیو را در این پیج مشاهده کنید. آکیو توییتر هم دارد و جالب است که در این شبکه اجتماعی هم 9 هزار دنبال کننده دارد. برای دیدن پست های او در توئیتر همان آیدی akiox را جستجو کنید.

  • اینستاگرام آکیو

این کارگردان اغلب با چه کسانی همکاری کرده است؟

آکیو به عنوان کارگردان بیشتر با گاد پوری همکاری دارد و وظیفه ساخت و کارگردانی موزیک ویدئوهای او را بر عهده دارد. این همکاری به 5 سال پیش بر می گردد که اولین موزیک ویدئوی گاد پوری توسط آکیو ساخته و منتشر شد. آکیو یکی از اعضای اصلی این گروه است و طرفداران زیادی هم در بین جوانان و نوجوانان دارد. او در برخی از این موزیک ویدئوها هم حضور دارد و بعد از خود گاد پوری مهم ترین فرد این گروه است.

موزیک ویدیو های آکیو را در کجا مشاهده کنیم؟

اگر می خواهید موزیک ویدیو های آکیو را ببینید باید کارهای خواننده رپ فارسی یعنی گاد پوری را دنبال کنید، چون او سازنده و کارگردان این موزیک ویدئوها است. شما می توانید آن ها را در گوگل جستجو کنید و یا در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام و یوتیوب، این دو نفر را دنبال کنید. ویدئوهایی از پشت صحنه های ساخت این موزیک ویدئوها هم در صفحات شخصی آکیو و گاد پوری موجود است که می توانید مشاهده کنید. در برخی از این موزیک ویدئوها می توانید تصویر خود آکیو که به عنوان بازیگر حضور دارد را هم مشاهده کنید.

آدرس چنل یوتیوب آکیو چیست؟

در حال حاضر اکثر چهره های معروف در یوتیوب فعالیت می‌ کنند که این موضوع شامل آکیو هم می‌ باشد. این روزها یوتیوبرها از طریق فعالیت در یوتیوب و بازدید ویدیوهاشان توانسته اند یک منبع درآمد خوب برای خود به وجود آورند. حال مدتی قبل آکیو در یوتیوب یک چنل برای خود راه اندازی کرد. پس از آن از مخاطبان و طرفدارانش درخواست کرد تا چنل یوتیوب او را دنبال کنند، چرا که از این به بعد قرار است ویدیوهای خود را در چنل یوتیوبش آپلود کند.

در حال حاضر آکیو یوتیوب را به مرکز فعالیت خود تبدیل کرده است و تمام ویدیوهایش را در چنل یوتیوب خود آپلود می‌ کند. حال اگر تمایل دارید تا اطلاعات بیشتری در رابطه با زندگی آکیو و یا فعالیت و کارهای آکیو به دست آورید پیشنهاد می‌ کنیم تا چنل یوتیوب این کارگردان را دنبال کنید. هم چنین گفتنی است در چنل یوتیوب آکیو می توانید کلیپ های جالب و مفید او همچون کلیپ موبایل گرافی آکیو را هم مشاهده نمایید.

این کارگردان در کدام موزیک ویدیو ها بازی کرده است؟

آکیو در چند موزیک ویدئو از گاد پوری علاوه بر نقشی که به عنوان کارگردان دارد، بازی هم کرده است. یکی از آن ها موزیک ویدئوی ت ت ت پ ت ت ت و دیگری موزیک ویدئوی Untitled II است که می توانید بازی آکیو را در آن ها مشاهده کنید. هر دوی این موزیک ویدئوها دیس بک هایی به هیپ هاپولوژیست بودند. هیپ هاپولوژیست یکی از خوانندگان رپ فارسی است که در یک ترک با نام حله با حسین تهی، امیر تتلو، پیشرو، حصین و گاد پوری همکاری داشت و بعد از همین ترک اختلافاتی بین او و گاد پوری ایجاد شد که به انتشار دیس و دیس بک هایی از دو طرف انجامید.

آکیو چه موزیک ویدیوهایی ساخته است؟

بهتر است بدانید در حال حاضر آکیو ساخت و کارگردانی موزیک ویدیوهای رپران به ویژه رپرهای نسل چهار را بر عهده دارد. این موضوع باعث شده است تا او با برخی از رپران همکاری داشته باشد و موزیک ویدیو عده ای از رپران توسط او ساخته شده است. حال در ادامه قرار است در رابطه با این که این فرد تا به اکنون چه موزیک ویدیوهایی را ساخته است اطلاعاتی قرار دهیم. به همین دلیل پیشنهاد می‌ کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

ساخت موزیک ویدیو گاد پوری به نام ت ت ت پ ت ت ت

مدتی قبل گاد پوری رپر معروف موزیک ویدیو خود به نام tttpttt را منتشر کرد. این موزیک ویدیو بسیار جذاب و دیدنی است و از کیفیت بالایی هم برخوردار می باشد. حال گفتنی است که ساخت این موزیک بر عهده آکیو بوده است.

ساخت موزیک ویدیو گاد پوری به نام Untitled II

بهتر است بدانید یکی از موزیک ویدیوهای جنجالی گاد پوری که ساخت آن توسط آکیو بوده است Untitled II نام دارد. این موزیک ویدیو پس از انتشار جنجال زیادی را به وجود آورد آورد، چرا که دیس بک به هیپ هاپولوژیست بوده است.

آکیو کجا زندگی می کند؟

آکیو متولد و ساکن رشت است و در همین شهر هم فعالیت می کند. او و گاد پوری از جمله کسانی هستند که در رپ فارسی به صورت زیرزمینی در ایران فعالیت می کنند. این دو نفر هنوز هیچ صحبتی از مهاجرت و ترک ایران و ادامه فعالیتشان در کشورهای خارجی نکرده اند و به نظر نمی رسد فعلا تصمیمی برای مهاجرت داشته باشند.

این کارگردان برند لباس خود را با چه کسی ایجاد کرده است؟

همکاری آکیو و گادپوری از ساخت موزیک ویدئو فراتر رفته است و این دو نفر با همکاری هم برند لباس ایرونی را راه اندازی کرده اند. برند لباس آکیو و گاد پوری را در برخی موزیک ویدئوها با تیشرت هایی با نوشته ایرونی بر تن اعضای گروه و خود آکیو می توانید ببینید.

آکیو چه حاشیه هایی داشته است؟

همان طور که گفتیم آکیو اطلاعات زیادی از زندگی شخصی اش منتشر نمی کند و شاید یکی از دلایلش این است که نمی خواهد برای خودش حاشیه درست کند. با این وجود نام او در حاشیه هایی که برای گاد پوری و گروه آن ها ایجاد می شود، دیده و شنیده می شود. یکی از حاشیه هایی که در صحنه فیلم برداری ساخت یکی از موزیک ویدئوهای آکیو برای گاد پوری به وجود آمد، تصادف او با ماشین پژو پارسی بود که در صحنه در حال انجام حرکات نمایشی برای این موزیک ویدئو بود.

پس از این اتفاق طرفداران گاد پوری آن را توطئه ای از طرف دیگر خوانندگان رپ فارسی که با گاد پوری دشمنی داشتند، می دانستند. یکی از این افراد هم هیپ هاپولوژیست بود که البته او هیچ نقشی در این تصادف نداشت و مقصر اصلی راننده ماشین پژو پارس بود. گاد پوری در این تصادف آسیب شدیدی ندید و تنها مدتی به خاطر کمر درد مجبور شد تا استراحت کند.

حالا که نام هیپ هاپولوژیست آورده شد باید به حواشی و اتفاقاتی که بین او و گاد پوری پیش آمد هم اشاره کنیم. اگر تمایل دارید بیشتر در مورد این اختلافات بدانید می توانید در یوتیوب ویدئویی با عنوان افشاگری گاد پوری و آکیو را جستجو و مشاهده کنید.

این کارگردان به جز گاد پوری با چه افرادی همکاری داشته است؟

در حال حاضر اکثر افراد برای دیده شدن و گاهی اوقات موفقیت و دسترسی به پول بیشتر باید با چهره‌ های موفق دنیا همکاری کنند تا به این گونه بتواند نتیجه بهتری را ارائه دهند. آکیو از آن دسته از افرادی است که با همکاری‌ های موفقی که با گاد پوری رپر مشهور ایرانی داشته است توانسته به شهرت فراوانی برسد و جایگاه خوبی را بدست آورد. این کارگردان علاوه بر این که با گاد پوری در موزیک ویدیوهای مختلف همکاری داشته است رابطه بسیار نزدیک و صمیمی با این رپر دارد. هم چنین بهتر است بدانید این کارگردان علاوه بر گاد پوری با رپران دیگر همچون حمید صفت نیز همکاری‌ هایی داشته است.

درگیری پارسالیپ با آکیو و پوری

گاهی اوقات شاهد درگیری برخی از رپران با یکدیگر هستیم. حال بهتر است بدانید مدتی قبل پارسالیپ از طریق چنل یوتیوب خود ویدیویی منتشر کرد و در این ویدیو به فحاشی سپهر خلسه و پوری پرداخت. این موضوع باعث شد تا درگیری بین پوری و پارسالیپ به وجود آید. پس از مدتی آکیو نیز به حمایت دوست و همکارش پوری پرداخت و این موضوع باعث شد تا درگیری بین او و پارسالیپ هم به وجود آید.

عده ای بر این باورند که همکاری آکیو و پوری علاوه بر این که باعث موفقیت این کارگردان شده است باعث شهرت آکیو نیز شده است. چرا که گاهی اوقات پوری باعث به وجود آمدن حواشی برای آکیو می‌ شود و این موضوع باعث شده تا او در کانون توجهات قرار گیرد و افراد بیشتری او را بشناسند. به هر حال بیشتر حواشی آکیو مربوط به همکاری هایش با گاد پوری است.

تیکه های آکیو به هیپ هاپولژیست

مدتی قبل درگیری بین هیپ هاپولژیست و گاد پوری به وجود آمد و پس از آن هیپ هاپولژیست دیس ترک گاد پوری را منتشر کرد. این موضوع باعث شد تا گاد پوری نیز دیس بک هیپ هاپولژیست به نام Untitled II را منتشر کند. این دیس بک از گاد پوری دارای یک موزیک ویدیو می‌ باشد که در این موزیک ویدیو آکیو به عنوان کارگردان و بازیگر حضور داشته است. هم چنین این کارگردان در قسمتی از Untitled II به هیپ هاپولژیست تیکه انداخته است و این موضوع باعث شروع درگیری آکیو و هیپ هاپولژیست بوده است.

داستان تماس شایان رگ با آکیو چه بود؟

همان طور که در قسمت قبل بیان کردیم مدتی قبل دعوا و درگیری بین گاد پوری و هیپ هاپولژیست به وجود آمد که این درگیری بسیار حاشیه ساز شد. پس از آن شایان رگ به حمایت دوستش هیپ هاپولژیست پرداخت. شایان رگ در تماس تلفنی که با گاد پوری داشته است این رپر و همکارش آکیو را ترسو نامیده و به فحاشی آن ها پرداخته است.

درآمد آکیو چقدر است و از کجا می باشد؟

خیلی از افراد به ویژه مخاطبان آکیو کنجکاو هستند تا در رابطه با منبع درآمد و میزان درآمد او اطلاعات بیشتری را به دست آورند. در این باره بهتر است بدانید که این شخص در حال حاضر به عنوان کارگردان با برخی از رپران به ویژه رپران نسل چهار همکاری می‌ کند. این شخص معمولاً ساخت و کارگردانی موزیک ویدیوهای برخی از رپران را بر عهده دارد. او از این طریق توانسته یک منبع درآمد خوب برای خود به وجود آورد و درآمدزایی کند.

هم چنین ناگفته نماند مدتی است که این کارگردان فعالیت خود را در یوتیوب هم آغاز کرده است. او از طریق بازدید ویدیوهایش در یوتیوب توانسته یک منبع درآمد خوب برای خود به وجود آورد. البته با توجه به این که این کارگردان تا به اکنون در مورد میزان درآمدش صحبتی نکرده است از این رو اطلاعات دقیقی در این باره در دسترس نمی باشد.

سوالات متداول

  1. آکیو در چه زمینه ای فعالیت می کند؟

    آکیو کارگردان موزیک ویدئوهای خواننده رپر گنگ فارسی با نام گاد پوری است و در برخی موزیک ویدئوها هم به عنوان بازیگر حضور دارد.

  2. آکیو منیجر گاد پوری و کارگردان موزیک ویدئوهای او متولد چه سالی است؟

    او اطلاعات زیادی از خود منتشر نکرده است اما به احتمال زیاد متولد اواخر دهه هفتاد است و بین 25 تا 27 سال سن دارد.

  3. عکس های آکیو را از کجا می توان مشاهده کرد؟

    برای دیدن عکس های او می توانید به صفحه اینستاگرامش با آیدی akiox مراجعه کنید و یا او را در موزیک ویدئوهای گاد پوری با نام ت ت ت پ ت ت ت و موزیک ویدئوی Untitled II ببینید.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل