آیا سایز آلت تناسلی مهم است؟  + اهمیت سایز آلت تناسلی در رابطه جنسی

آیا سایز آلت تناسلی مهم است؟ 

آیا سایز آلت تناسلی مهم است؟ ستاره فیلم های پورن، اندازه آلت تناسلی “ایده آل” خود را پس از داشتن “بهترین” رابطه جنسی اش توصیف می کند. نیکول آنیستون، ستاره فیلم های پورن، که 13 سال است در این تجارت بوده است، می گوید که وقتی نوبت به این سوال ابدی می رسد که “چه اندازه آلت تناسلی بهترین است؟” ممکن است جواب کاملاً دقیق نباشد.

 

اینکه سایز آلت تناسلی اهمیتی برای زنان دارد یا نه همیشه یک سوال بحث برانگیز بوده است. مردانی که آلت تناسلی کوچکی دارند می گویند که اهمیتی ندارد. برخی از زنان هم همین نظر را دارند، ولی زنان دیگر هم می گویند که سایز اهمیت دارد. آنها آلت تناسلی سایز بزرگ می خواهند و همین نظرات هم باعث شده تا همیشه در این مورد بحث هایی جریان داشته باشد.

 

بیشتر بخوانید: بیمه باسن ،سینه و آلت تناسلی سلبریتی ها + عکس 18+

 

اهمیت سایز آلت تناسلی در رابطه جنسی

یک ستاره فیلم های بزرگسال گفته است که به نظر او اندازه آلت تناسلی ایده آل چیست – و این خبر خوبی برای اکثر افراد جوان است. این که آیا اندازه آلت تناسلی مهم است یا خیر، سوال قدیمی بسیاری از مردان است. اما یک زن که شغل تمام وقتش شامل کودکان نوپا است می گوید که برخلاف نظر اکثر زنان، مردان نباید نگران سایز آلت تناسلی شان باشند.

آیا سایز آلت تناسلی مهم است؟ 

نیکول آنیستون، مدل پنت هاوس سابق، به سایزهای بزرگ آلت تناسلی اهمیتی نمی دهد. او به هالی رندال گفت: من سایز متوسط را دوست دارم و آلت تناسلی بزرگ را دوست ندارم. انجام بسیاری از پوزیشن ها با آلت های بزرگ خیلی سخت است. یک مرد معمولی می تواند خوب باشد… یا یک مرد با کوچک آلت تناسلی کوچک هم می تواند خوب باشد.

 

بیشتر بخوانید: آلت تناسلی کوچک مرد و شکایت همسرش از او! + عکس

 

بهترین رابطه جنسی با آلت تناسلی سایز متوسط

این پورن استار مشهور می گوید: بهترین رابطه جنسی زندگی من با مردی بود که سایز متوسطی داشت. وقتی نوبت به وب‌سایت‌ها و انجمن‌های اجتماعی متعددی می‌رسد که برای ارزیابی آلت تناسلی افراد پاسخ ارائه می‌دهند، او گفت: چرا آن‌ها اینقدر علاقه‌مند به مقایسه آن‌ها هستند؟ مهم نیست چه می گویید، آلت تناسلی مردانه همان چیزی که قرار است باشد، خواهد بود.

اهمیت سایز آلت تناسلی در رابطه جنسی

اکثر افراد به اینترنت دسترسی دارند، تصاویری از آلت های تناسلی دیگر را می بینند. هیچ راهی وجود ندارد که اکثر این مردانی که از زنان این سوال را می پرسند، به اینترنت نرفته و آلت تناسلی مردان دیگر را ندیده باشند. شما می دانید کجا ایستاده اید. من می دانم که واژن من همان چیزی است که به نظر می رسد و هرگز از من نمی پرسند… هی، به واژن من امتیاز می دهی؟

 

بیشتر بخوانید: جوانسازی آلت تناسلی با شوک درمانی توسط میلیاردر معروف!

 

دردسرهای آلت تناسلی بزرگ در رابطه جنسی

نیکول معتقد است که اندازه سایز آلت تناسلی مردان برایش مهم نیست. او ادامه داد: مردی وجود خواهد داشت که یک آلت تناسلی غول پیکر دارد و او در رختخواب وحشتناک خواهد بود. همچنین، باید بگوییم که او علیرغم اینکه از سال 2009 در صنعت فیلم بزرگسالان کار کرده است، هرگز به رابطه جنسی مقعدی اهمیت نداده است.

دردسرهای آلت تناسلی بزرگ در رابطه جنسی

او افزود: بعضی از زنان در این کار بسیار خوب هستند. و آنها واقعاً از آلت تناسلی بزرگ لذت می برند. [اما] برای من به نظر می‌رسید که درد دارم، و بیشتر افرادی که کار من را در طول سال‌ها دیده‌اند، می‌دانند که چه زمانی رابطه جنسی دردناک می شود. بنابراین من آلت متوسط را ترجیح می دهم ولی برخی از زنان آلت تناسلی بزرگ را ترجیح می دهند.

 

نیکول می‌گوید که به نظر می‌رسد طرفدارانش بیشتر به محتوایی که او در OnlyFans می‌گذارد علاقه‌مند هستند تا مطالب مبتنی بر استودیو او، زیرا شخصی‌تر است. وی در آخر توضیح می دهد که: من در اونلی فنز، هر چند وقت یکبار دوربین را بالا می‌گذارم. سپس فقط با دوربین صحبت می‌کنم و به آنها می‌گویم که در زندگی من چه می‌گذرد، درست مثل یک وبلاگ ویدیویی.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات