اخاذی هکرها با عکس های لخت (دیپ جعلی) + سوء استفاده از عکس های دختران مدرسه ای

اخاذی هکرها با عکس های لخت (دیپ جعلی)

 

در این پست، ماجرای اخاذی هکرها با عکس های لخت (دیپ جعلی) که هوش مصنوعی تولید می کند را مرور می کنیم. این روزها، هشدار فوری به والدین در حالی که تصاویر برهنه «دیپ جعلی» ایجاد شده توسط هوش مصنوعی از ده‌ها دختر در مدارس به اشتراک گذاشته شده است، خشم مردم را برانگیخته است. گویا از دختران زیادی به خاطر این عکس ها اخاذی شده است.

 

پس از اینکه تصاویر برهنه «دیپ جعلی» تولید شده توسط هوش مصنوعی از ده ها دختر در اطراف مدارس به اشتراک گذاشته شد و خشم را برانگیخت، به والدین هشدار فوری داده شد. پلیس در حال بررسی پس از شکایت دانش‌آموزان است که عکس‌های ساختگی «دیپ جعلی» که به نظر می‌رسد آنها را برهنه نشان می‌دهد به طور گسترده توزیع شده است.

 

پس از باج گیری از دختران به خاطر تصاویری که با فناوری هوش مصنوعی ساخته شده بودند، مادران به یک گروه حمایتی پیوستند. تلگراف گزارش داد که سن قربانیان بین 11 تا 17 سال است. پلیس هفت مظنون را شناسایی کرده است. آنها معتقدند که این افراد سوءاستفاده گر، در ایجاد و اشتراک گذاری عکس های “دیپ جعلی” کمک کرده اند.

 

بیشتر بخوانید: تجاوز جنسی سلبریتی مشهور به زن 40 ساله در خانه اش! +عکس

 

سوء استفاده از عکس های دختران مدرسه ای

این عکس ها را می توان با استفاده از برنامه هایی که تصویر صورت قربانی را با هرزه نگاری آنلاین ترکیب می کند، تولید کرد. این نگرانی های اخیر در میان خانواده های دختران چهار مدرسه در منطقه اکسترمادورا غربی اسپانیا مطرح شده است. والدین این دخترها احساس خطر کرده اند. آنها می گویند که نجابت و عفت دخترانشان به خطر افتاده است.

اخاذی هکرها با عکس های لخت

یکی از مادران میریام الادیب می گوید: پس از اینکه دختر 14 ساله‌اش تصویری «دیپ جعلی» از خود را که برایش ارسال شده بود نشان داد، «قلبش به تپش افتاده است». او سپس در اینستاگرام به والدین دیگر هشدار داد. خانم الادیب 46 ساله نوشت: “اگر دخترم را خوب نمی شناختم، این عکس به نظرم واقعی به نظر می رسد.” و در پیامی به متخلفان گفت: شما از خسارتی که وارد می‌کنید آگاه نیستید.

 

بیشتر بخوانید: رابطه جنسی زندانبان زن با مرد زندانی در آمریکا + عکس

 

جرم استفاده از هوش مصنوعی برای اخاذی از دختران

استفاده از تصاویر برای ایجاد این مطالب ناپسند و توزیع آنها جرم بسیار سنگینی است. مادر دیگری به نام فاتیما گومز، که یک دختر 12 ساله دارد، به یک روزنامه اسپانیایی گفت که پس از اطلاع از هدف قرار گرفتن دخترش توسط مادر دیگری، دچار حمله اضطرابی شده است. او سپس از دخترش شنید که پسری در اینستاگرام درخواست “مقداری پول” کرده است.

وی ادادمه داد: پس از رد کردن درخواستش، این پسر، یک عکس برهنه از او ارسال کرد. ماریا گواردیولا، رئیس جمهور اکسترمادورا، با هشدار نسبت به “خشونت دیجیتالی علیه زنان” که “آفتی در حال افزایش است”، وعده یک کمپین آموزشی و آگاهی بخشی جدید را داد. خانم الادیب اصرار داشت: این احساس که زنان ساکت نمی‌مانند یک واقعیت است.

 

الادیب ادامه داد: ما دیگر شرمنده نیستیم. ما قربانی هستیم و اکنون می توانیم صحبت کنیم. زیرا جامعه از ما حمایت می کند. این پیامی است که من به دخترانم داده‌ام و آنها هرگز نباید آن را فراموش کنند. توزیع تصاویر سوء استفاده جنسی از کودکان و جنایات علیه حریم خصوصی ممکن است در اسپانیا بین یک تا پنج سال حبس داشته باشد. اما بعید است که مجرمان در سنین زیر 18 سال زندانی شوند.

 

بیشتر بخوانید: حرکت 18+ دانیلا همسلی بوکسور مشهور پس از برنده شدن در مسابقه!

 

استفاده از دیپ فیک برای هرزه نگاری

یک کارشناس امنیت سایبری گفت: سه روش خطرناک وجود دارد که مجرمان با استفاده از فناوری جدید هوش مصنوعی، از آنها بهره برداری می کنند. اینها شامل: دیپ فیک و کلاهبرداری های حملات «فیشینگ» هستند. همچنین اینها شامل تهاجم به حریم خصوصی داده های افراد هم می شود. یکی دیگر از مشاوران گفت: افزایش دیپ فیک به این معنی است که مردم دیگر نمی توانند به چشم ها و گوش های خود اعتماد کنند.

و یک تحقیق نشان داد که کلاهبرداران سایبری پورن انتقام جویانه عمیق را در وب تاریک (دارک وب) به قیمت 15800 پوند برای کلیپ های دقیقه ای می فروشند. یکی از ستاره توویچ و اونلی فنز، در اوایل سال جاری فاش کرد که با عکس ها و فیلم های برهنه دیپ فیک تولید شده توسط هوش مصنوعی، از او باج گیری شده است. این ستاره هم زنگ خطر را برای زنان به صدا درآورده است.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل