اخراج دختر جوان از خانه به خاطر فروش عکس های سکسی  + میلیونر شدن از طریق فروش عکس های سکسی

اخراج دختر جوان از خانه به خاطر فروش عکس های سکسی 

 

در این پست به بررسی ماجرای اخراج دختر جوان از خانه به خاطر فروش عکس های سکسی می پردازیم. دختر جوان توضیح می دهد: پدر و مادرم مرا به خاطر فروش عکس های سکسی اخراج کردند. اما او می گوید: اکنون در 26 سالگی میلیونر شده ام. خانم جازمین تی، اولین بار زمانی که یک دانشجوی شکست خورده بود، شروع به فروش آنلاین عکس های سکسی از خودش کرد.

 

جازمین می گوید: اینکار را انجام داده، تا از نظر مالی دوباره روی پای خود بایستد. خوشبختانه برای او، این حرکت، تبدیل به یک موفقیت کامل شد. این اینفلوئنسر که با به اشتراک گذاری عکس های سکسی آنلاین ثروتش را به دست آورده است، می گوید: علیرغم اینکه او یک میلیونر خودساخته در 26 سالگی است، ولی والدینش شغل او را تایید نمی کنند.

 

میلیونر شدن از طریق فروش عکس های سکسی

همانطور که بالا توضیح دادیم، خانم جازمین تی، اولین بار زمانی که یک دانشجوی بود شروع به فروش عکس های داغ از بدن خود کرد. او در تلاش بود تا از نظر مالی خودش را سر و سامان دهد. و خوشبختانه برای او، اینکار تبدیل به یک موفقیت کامل شد و او را به پول نقد زیادی رساند.

اخراج دختر جوان از خانه به خاطر فروش عکس های سکسی

با این حال، این پول با یک اولتیماتوم دلخراش برای جازمین، به دست آمده است. زیرا گفته می شود که والدینش او را “از خانه اخراج” کردند و زمانی که آنها به شغل جانبی سودآور او پی بردند، به او گفتند که دیگر دخترشان نخواهد بود. جازمین که دلش شکسته بود خانه اش را ترک کرده و حالا در یک خانه بزرگ که برای خودش است، زندگی می کند.

 

جاسمین که فقط 446000 فالوور در صفحه اینستاگرامی اش دارد، گفت: من در مورد کاری که انجام می‌دهم نکاتی مد نظر داشتم. و از خودم در مورد اینکه آیا این کار برای من مناسب است یا خیر، به خصوص به خاطر فداکاری‌هایی که انجام می‌دادم، سؤال کردم. وقتی بزرگ شدم، رابطه خوبی با والدینم نداشتم، زیرا آنها مرا در خانه نگه می داشتند.

 

بیشتر بخوانید: همسر میلیونر اهل دبی روزی 1 میلیون پوند پول خرج می کند!

 

چرا جازمین شروع به فروش عکس های لخت خودش کرد؟

او می گوید: پدر و مادرم، به من اجازه نمی دادند که مشروب بخورم یا به مهمانی بروم. من هیچ دوستی نداشتم و خیلی تنها شده بودم. اما تا زمانی که آنها متوجه عکس های سکسی من شدند، متوجه نشده بودم که آنها چقدر خودشیفته هستند. نقطه عطف زمانی بود که به من اولتیماتوم دادند که یا کارم را انجام دهم یا عضوی از خانواده باشم. آنجا بود که متوجه شدم که عشق آنها به من، مشروط بود.

 

هنگامی که او شروع به کار کرد، جازمین، که در لس آنجلس، ایالات متحده زندگی می کند، با خواهرش، الی 24 ساله، در مورد حرفه خود صحبت کرد. اما آن را از والدینش مخفی نگه داشت. او ادعا می‌کند که مادرش صورت‌حساب‌های بانکی او را جست‌وجو کرده و منبع واقعی درآمد او را یافته است.

 

بیشتر بخوانید: آزار جنسی دختر 10 ساله توسط مادر و دوست پسر مادرش + عکس

 

والدین جازمین چگونه از شغل او آگاه شدند؟

او گفت: من اظهارنامه های کاغذی داشتم که به آدرس خانه ام ارسال می شد. والدینم هم تمایل داشتند که نامه من را باز کنند. وقتی مادرم درآمد شرکتی را دید که نمی‌شناخت، نام آن را جستجو کرد و متوجه شد که یک سایت بزرگسال است. به محض اینکه به خانه رسیدم، او با من دعوا کرد. او خیلی ناراحت بود و آنها گفتند که اگر قرار است این کار را ادامه دهم، دیگر دختر آنها نیستم.

من هم چمدان هایم را بستم و با یکی از دوستانم زندگی کردم. خواهرم به حرفه من احترام گذاشت و از من دفاع کرد. من واقعاً از او به خاطر این موضوع قدردانی می کنم. زیرا او هرگز مرا قضاوت نکرد و یک سیستم پشتیبانی خوب برای من در تمام این سختی ها بود. باید بگوییم که جازمین، اکنون تعداد زیادی طرفدار آنلاین دارد و سالانه یک میلیون دلار (807000 پوند) به دست می آورد.

 

در ابتدا، او فقط تصاویر برهنه و لباس زیر زنانه را بدون چهره اش به اشتراک می گذاشت. اما در نهایت تصمیم گرفت زندگی جدید خود را در آغوش بگیرد. این تاجر باهوش آنلاین، یک عملیات «افشای چهره» انجام داد که در آن او 20000 دلار (16000 پوند) از فالوورهای مشتاقش دریافت کرد. خوشبختانه، حالا زندگی خانوادگی او نیز با والدینش بهبود یافته است.

 

بیشتر بخوانید: عدم داشتن رابطه جنسی به خاطر جذابیت زیاد + عکس

 

آشتی با پدر و مادر بعد از ترک خانه

والدین جازمین، سرانجام پس از دیدن اینکه دخترشان چقدر خوشحال است، به آنجا آمدند. و آنها “بسیار افتخار می کنند” که او می تواند روی پای خود بایستد. او گفت: «دو سال طول کشید تا رابطه مان را درست کنیم. مدتی با هم صحبت نکردیم، اما در نهایت متوجه شدم که علیرغم همه چیز می‌خواهم با والدینم رابطه داشته باشم، بنابراین با آنها تماس گرفتم.

من از آنها پرسیدم که آیا می‌توانم برای جشن گرفتن شام روز مادر از آنها پذیرایی کنم. “ما توانستیم در شام آشتی کنیم و آنها گفتند تا زمانی که من از کاری که انجام می دهم ایمن و راضی باشم، آن را می پذیرند. و من خیلی بیشتر از همیشه با آنها صمیمی هستم و آنها می توانند ببینند که من می توانم از خودم حمایت کنم. من دیگر کسی نیستم که نگرانش باشند و آن‌ها به خوبی از پس آن برآمده‌اند.

 

زیرا من آنها را به شام‌های خوب می‌برم و برای روزهای تفریحی خانوادگی برنامه‌ریزی می‌کنم. زمان زیادی طول کشید تا آنها کاری که من انجام می دهم را بپذیرند. اما این یک موهبت در ظاهر بود، زیرا به من کمک کرد تا به شخصیت و موفقیتی که امروز دارم تبدیل شوم. دوست پسر 27 ساله جازمین که نمی خواهد نامش فاش شود نیز در تمام مشکلات خانوادگی از او حمایت کرد.

 

بیشتر بخوانید: تجاوز معلم زن 28 ساله به دانش آموز پسر 18 ساله + عکس

 

تشکر جازمین از دوست پسرش

خانم جازمین افزود: بعد از اینکه والدینم مرا دور انداختند، دوست پسرم به من مکانی داد تا در آنجا بمانم. و من واقعاً از او به خاطر فراهم کردن فضای امنی که در آن احساس می‌کردم بی‌قید و شرط دوست دارم، بر خلاف والدینم، قدردانی می‌کنم. وقتی به گذشته نگاه می‌کنم، به خودم می‌گویم: اگرچه در حال حاضر سخت است، اما اوضاع بهتر خواهد شد.

 

پا گذاشتن در این راه دشوار بود. زیرا باید همه چیز را به تنهایی کشف می کردم، اما اکنون احساس قدرت می کنم. وقتی به این فکر می‌کنم که حرفه‌ام چه چیزی برایم فراهم کرده است و به همه چیزهایی که به خاطر آن به دست آورده‌ام، شک و تردیدهایم از بین می‌ روند. در آخر هم باید بگوییم که جازمین حالا یک میلیونر است که نیازی به خانه یا حمایت کسی ندارد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل