اخلاقیات جنسی آبان ماه  + تمایلات جنسی زنان و مردان متولدین آبان ماه «اکتبر October»

ابان ماه یکی از ماه هایي هست کـه تمایلات جنسی مردان و زنان جالب و خواندنی دارند در ادامه با تمایلات جنسی زنان و مردان متولدین آبان ماه «اکتبر October» هاتم بت را دنبال کنید .

 

اخلاقیات جنسی آبان ماه 

آن ها برای مراقبت و رابطه جنسی در محل متولد شده اند. آن ها افراد بسیار احساساتی هستند و حتی باوجود این کـه ممکن اسـت خیلی دمدمی مزاج و شبیه جنسی نباشند، مانند هیچکس بـه آن ها اهمیت میدهند. رابطه جنسی برای انها باید پر از عشق باشد و انها بسیار احساساتی و رمانتیک هستند. پس از از بین رفتن رابطه جنسی، اثرات بعدی عاشقانه را احساس می‌کنید.

تمایلات جنسی زنان و مردان متولدین آبان ماه «اکتبر October»

آن ها عاشقانه بعد از رابطه جنسی را می چشند و از ان لذت میبرند. در آغوش گرفتن و قاشق زدن کار آنهاست. انها میتوانند مدت زیادی پس از انجام عمل در رخت خواب دراز بکشند و این می‌تواند بـه معنای شروع یک جلسه دیگر باشد.

 

بیشتر بخوانید: تمایلات جنسی مردان و زنان متولدین تیر ماه June

 

تمایلات جنسی زنان و مردان متولدین آبان ماه «اکتبر October»

متولدین آبان ماه بسیار قوی، قدرتمند، پرتحمل و مقاوم هستند. آن ها همواره بـه ورزش و انجام فعالیت هاي‌ بدنی توجه زیادی دارند.
آبانی ها هرگز بی انرژی نمیشوند و پر از شور و حرارت هستند. آنان بـه زندگی امیدوارند و دست از تلاش و کوشش بر نمی دارند.

 

آبان ماهی ها نسبت بـه مسائل مرموز و اسرار جهان و حیات علاقه مند و کنجکاوند. ماجراجویی و کنجکاوی هرگز از آن ها جدا نمی‌شود. آن ها بسیار بلند پرواز و کمال گرا هستند. آبانی ها اهداف عالی در زندگی بر می گزینند و هدفمند عمل می‌کنند.آن ها با این کـه در باطن خروشان و نا آرامند ولی بـه خوبی میتوانند ظاهرشان را حفظ کنند.

 

آبانی ها حسود و جاه طلب هستند. آن ها سیاستمدارانی قدرتمند هستند و بـه خوبی می‌توانند امور را فرماندهی و رهبری کنند.
آبانی ها بسیار قابل اعتماد و فداکار هستند. انها هرکسی را وارد زندگی خودشان نمی‌کنند. آنان نصیحت کردن و مشاوره دادن بـه دیگران را بسیار دوست دارند.

 

آبان ماهی ها بسیار بـه روانکاوری و روانشناسی علاقه دارند انها فکر دیگران را میخوانند و همواره سعی دارند عقاید افراد دیگر را بررسی کنند.

اخلاقیات جنسی آبان ماه 

آبان ماهی ها از دروغ خوششان نمی‌آید. انها بـه شدت اهل انتقام گیری هستند.
متولدین آبان بسیار تودار، خجالتی و حساس هستند. آن ها اغلب بـه مسائل مشکوک و دارای افکار خیالی هستند.
آبانی ها مصمم، با اراده و با ثبات هستند و همیشه قاطعانه کار هایشان را انجام می‌دهند. انها شجاع، دلیر و با اعتماد بـه نفس هستند.

 

خصوصیات مردان متولد آبان ماه

مردان متولد آبان ماه هدف هاي‌ بزرگی دارند و بسیار با اراده و پشت کار هستند. آن ها بسیار باهوش و زیرک هستند. احساسات آبانی ها با شنیدن دروغ بسیار آسیب میبیند .

 

و آن ها از دروغ خوششان نمی‌آید. رفتار هایي کـه بر خلاف خواست و غرور مردانه ي انها باشد میتواند آبانی ها را بسیار خشمگین سازد، البته از خشم و انتقام آن ها بسیار باید ترسید زیرا خطرناک و سوزان اسـت. مردان آبان ماهی پدرانی فداکار، مهربان و دلسوز برای فرزندانشان هستند.

 

بیشتر بخوانید: تمایلات جنسی زنان و مردان متولدین خرداد «May»

 

خصوصیات زنان متولد آبان ماه

زنان متولد آبان ماه حسود، انتقام جو و گاهی جاه طلب هستند. انها زنانی مغرور، طناز، جذاب، زیبا و با اعتماد بـه نفس هستند. آنان راز نگه دار و خود دار هستند پس شـما همیشه می‌توانید بـه زنان آبانی اعتماد کنید.

خصوصیات مردان متولد آبان ماه

آن ها در خانه داری مهارت دارند و بسیار موقع شناس هستند. زنان آبان ماهی بـه اسانی عاشق نمیشوند و توجه داشته باشید اگر انها بـه شـما ابراز علاقه کرده اند در حقیقت شـما یک مرد برتر هستید.

 

 

تمایلات جنسی زنان و مردان متولدین آبان ماه «اکتبر October»

آبانی ها بـه عشق و تنفر بـه شکلی دیگر نگاه میکنند. برای آنگاه اندکی نفرت یا اندکی علاقه معنایی ندارد. آن ها یا کاملا عاشق و شیفته هستند یا برعکس ودر غیر این صورت آن ها کاملا نسبت بـه ان شخص یا موضوع بی اعتنا هستند.

 

زنان و مردان آبانی ها از لحاظ جنسی بسیار گرم و خوش طبع هستند انها اندام خوبی دارند و گرم مزاج هستند . تمایلات جنسی زنان و مردان متولدین آبان ماه «اکتبر October»

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات