اخلاقیات جنسی آبان ماه  + تمایلات جنسی زنان و مردان متولدین آبان ماه «اکتبر October»

ابان ماه یکی از ماه هایي هست کـه تمایلات جنسی مردان و زنان جالب و خواندنی دارند در ادامه با تمایلات جنسی زنان و مردان متولدین آبان ماه «اکتبر October» هاتم بت را دنبال کنید .

 

اخلاقیات جنسی آبان ماه 

آن ها برای مراقبت و رابطه جنسی در محل متولد شده اند. آن ها افراد بسیار احساساتی هستند و حتی باوجود این کـه ممکن اسـت خیلی دمدمی مزاج و شبیه جنسی نباشند، مانند هیچکس بـه آن ها اهمیت میدهند. رابطه جنسی برای انها باید پر از عشق باشد و انها بسیار احساساتی و رمانتیک هستند. پس از از بین رفتن رابطه جنسی، اثرات بعدی عاشقانه را احساس می‌کنید.

تمایلات جنسی زنان و مردان متولدین آبان ماه «اکتبر October»

آن ها عاشقانه بعد از رابطه جنسی را می چشند و از ان لذت میبرند. در آغوش گرفتن و قاشق زدن کار آنهاست. انها میتوانند مدت زیادی پس از انجام عمل در رخت خواب دراز بکشند و این می‌تواند بـه معنای شروع یک جلسه دیگر باشد.

 

بیشتر بخوانید: تمایلات جنسی مردان و زنان متولدین تیر ماه June

 

تمایلات جنسی زنان و مردان متولدین آبان ماه «اکتبر October»

متولدین آبان ماه بسیار قوی، قدرتمند، پرتحمل و مقاوم هستند. آن ها همواره بـه ورزش و انجام فعالیت هاي‌ بدنی توجه زیادی دارند.
آبانی ها هرگز بی انرژی نمیشوند و پر از شور و حرارت هستند. آنان بـه زندگی امیدوارند و دست از تلاش و کوشش بر نمی دارند.

 

آبان ماهی ها نسبت بـه مسائل مرموز و اسرار جهان و حیات علاقه مند و کنجکاوند. ماجراجویی و کنجکاوی هرگز از آن ها جدا نمی‌شود. آن ها بسیار بلند پرواز و کمال گرا هستند. آبانی ها اهداف عالی در زندگی بر می گزینند و هدفمند عمل می‌کنند.آن ها با این کـه در باطن خروشان و نا آرامند ولی بـه خوبی میتوانند ظاهرشان را حفظ کنند.

 

آبانی ها حسود و جاه طلب هستند. آن ها سیاستمدارانی قدرتمند هستند و بـه خوبی می‌توانند امور را فرماندهی و رهبری کنند.
آبانی ها بسیار قابل اعتماد و فداکار هستند. انها هرکسی را وارد زندگی خودشان نمی‌کنند. آنان نصیحت کردن و مشاوره دادن بـه دیگران را بسیار دوست دارند.

 

آبان ماهی ها بسیار بـه روانکاوری و روانشناسی علاقه دارند انها فکر دیگران را میخوانند و همواره سعی دارند عقاید افراد دیگر را بررسی کنند.

آبان ماهی ها از دروغ خوششان نمی‌آید. انها بـه شدت اهل انتقام گیری هستند.
متولدین آبان بسیار تودار، خجالتی و حساس هستند. آن ها اغلب بـه مسائل مشکوک و دارای افکار خیالی هستند.
آبانی ها مصمم، با اراده و با ثبات هستند و همیشه قاطعانه کار هایشان را انجام می‌دهند. انها شجاع، دلیر و با اعتماد بـه نفس هستند.

 

خصوصیات مردان متولد آبان ماه

مردان متولد آبان ماه هدف هاي‌ بزرگی دارند و بسیار با اراده و پشت کار هستند. آن ها بسیار باهوش و زیرک هستند. احساسات آبانی ها با شنیدن دروغ بسیار آسیب میبیند .

 

و آن ها از دروغ خوششان نمی‌آید. رفتار هایي کـه بر خلاف خواست و غرور مردانه ي انها باشد میتواند آبانی ها را بسیار خشمگین سازد، البته از خشم و انتقام آن ها بسیار باید ترسید زیرا خطرناک و سوزان اسـت. مردان آبان ماهی پدرانی فداکار، مهربان و دلسوز برای فرزندانشان هستند.

 

بیشتر بخوانید: تمایلات جنسی زنان و مردان متولدین خرداد «May»

 

خصوصیات زنان متولد آبان ماه

زنان متولد آبان ماه حسود، انتقام جو و گاهی جاه طلب هستند. انها زنانی مغرور، طناز، جذاب، زیبا و با اعتماد بـه نفس هستند. آنان راز نگه دار و خود دار هستند پس شـما همیشه می‌توانید بـه زنان آبانی اعتماد کنید.

آن ها در خانه داری مهارت دارند و بسیار موقع شناس هستند. زنان آبان ماهی بـه اسانی عاشق نمیشوند و توجه داشته باشید اگر انها بـه شـما ابراز علاقه کرده اند در حقیقت شـما یک مرد برتر هستید.

 

 

تمایلات جنسی زنان و مردان متولدین آبان ماه «اکتبر October»

آبانی ها بـه عشق و تنفر بـه شکلی دیگر نگاه میکنند. برای آنگاه اندکی نفرت یا اندکی علاقه معنایی ندارد. آن ها یا کاملا عاشق و شیفته هستند یا برعکس ودر غیر این صورت آن ها کاملا نسبت بـه ان شخص یا موضوع بی اعتنا هستند.

 

زنان و مردان آبانی ها از لحاظ جنسی بسیار گرم و خوش طبع هستند انها اندام خوبی دارند و گرم مزاج هستند . تمایلات جنسی زنان و مردان متولدین آبان ماه «اکتبر October»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل