ادامه نمایش طنز نکونام در استقلال | ضعیف ترین عملکرد آبی ها در آسیا مقابل السد

هفته دوم لیگ نخبگان آسیا بر خلاف انتظار هواداران استقلال پیش رفت و این تیم با شکست مقابل السد، موقعیت مناسبی که برای افزایش شانس صعودش از مرحله گروهی به دست آورده بود به سادگی از دست داد.

ادامه نمایش طنز نکونام در استقلال | ضعیف ترین عملکرد آبی ها در آسیا مقابل السد

السد که تا پیش از این در 6 بازی گذشته اش 13 گل دریافت کرده بود به لطف حضور مهاجم بی کیفیتی همچون بلانکو که سلیقه شخص نکونام است، کلین شیت کرد! آبی ها در حالی نتوانستند مقابل السد به گل برسند که برشام دروازه بان این تیم کوتاه ترین دروازه بان حاضر در جام محسوب می شود و در استقلال کلکسیونی از بازیکنان بلند قامت حضور داشتند.

نمایش ضعیف استقلال در این دیدار باعث شد تا حتی یک مربی همچون فیروز کریمی که با استقلال عملکرد فاجعه باری را رقم زده بود، به این تیم متلک بیاندازد!

بازیکنان بی روحیه استقلال که به واسطه تک تاکتیک بودن تیم، در بن بست کامل به سر می بردند در این دیدار نتوانستند عملکرد قابل قبولی ارائه دهند چرا که لیدر قابلی روی نیمکت این تیم حضور نداشت که آنها را رهبری کند.

اشتباهات سریالی کادر مدیریت استقلال در نهایت به این مسابقه کشیده شد و استقلالی که بدون مربی هم مقابل السد شکست می خورد را با حضور نکونام روانه این مسابقه کردند تا یک هفته طلایی برای انتخاب جانشین نکونام به هدر رفته باشد.

در استقلال به قدری بازیکن با کیفیت حضور دارد که تنها نیاز به یک نیمکت با درایت و با دانش فنی خوب است تا این تیم به موفقیت برسد. هر چه که بود، پایان نکونام در استقلال، به بدترین شکل ممکن رقم خورد تا او مدتها نتواند بابت این عملکرد فاجعه سری در بین سرها بلند کند.

مربی که ادعایی در حد لالیگا داشت اما عملکردش متناسب با لیگ دسته 2 بود در نهایت با حقارت محض مجبور به ترک نیمکت استقلال شد.

در شرایط فعلی اگر مدیریت بالادستی هلدینگ باهوش باشد، می بایست کل کادر مدیریت استقلال را نیز برکنار کند تا خون تازه ا یبه رگ های این تیم تزریق شود. اگر قرار باشد عملکرد کمدی و پر حاشه شهریاری و سمیعی در ادامه در استقلال جاری و ساری باشد، سرمربی بعدی این تیم هم نمی تواند کاری از پیش ببرد.

بخش زیادی از مشکلات استقلال، دخالت مدیریت این تیم در مسائل فنی و جذب بازیکن بود که باعث ایجاد تنش و دو دستگی بین بازیکنان، کادر فنی و هواداران این تیم شد.

نکته آخر اینکه سیدحسین حسینی بار دیگر نشان داد که ضعیف ترین دوران فوتبالی اش را سپری می کند و باز هم با یک دفع ناقص زمنه ناکامی استقلال را فراهم کرد. مشخص نیست یک بازیکن چند بار باید سوتی بدهد و یک اشتباه را تکرار کند تا از بازیکن جانشین او استفاده شود.

پی نوشت: نهادهای نظارتی می بایست به مبلغ قرارداد گوستاوو بلانکو ورود کنند. چرا که فیکس بودن این بازیکن ضعیف در بازی های استقلال، غیر طبیعی به نظر می رسد. او در 7 مسابقه ای که از ابتدای فصل تاکنون برگزار شده نه گل به ثمر رسانده و نه پاس گل داده و هیچ تاثیر مثبتی در روند هجومی آبی ها نداشته است اما به شکل مشکوکی توسط نکونام، فیکس می شد و همین مسئله باعث غرولند بازیکنان دیگر شده بود. آیا از محل قرارداد بلانکو، سود و عایدی نصیب برخی می شد که او تحت هر شرایطی در ترکیب اصلی قرار می گرفت؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل