ارائه فرم آنالیز بازی منچستریونایتد و برنتفورد «لیگ برتر انگلیس، 15 مهر»

ارائه فرم آنالیز بازی منچستریونایتد و برنتفورد «لیگ برتر انگلیس، 15 مهر»

 

ارائه فرم آنالیز بازی منچستریونایتد و برنتفورد «لیگ برتر انگلیس، 15 مهر» منچستریونایتد با هدف کسب یکسری سه بازی بدون برد یا گل در لیگ برتر، عصر چهارشنبه در اولدترافورد از برنتفورد استقبال کرد . شیاطین سرخ در آخر هفته بـه طور کامل 2-0 از نیوکاسل یونایتد شکست خوردند ؛ در حالی کـه زنبورها سه بار دریک بازی هیجان انگیز 3-3 با برایتون اند هوو آلبیون شکست خوردند .

 

پیش نمایش مسابقه

مشابه شکست آرسنال مقابل نیوکاسل در فصل گذشته در سنت جیمز پارک – کـه البته بـه امید توپچی ها بـه لیگ قهرمانان اروپا پایان داد – منچستریونایتد بعدازظهر یکشنبه از همتایان خود در سیاه و سفید شکست خورد، مغلوب شد و مغلوب شد.

 

انتقام نام بازی نیوکاسل بود کـه چند هفته بعد از درد دل شکسته شدن فینال جام EFL بـه دست مردان اریک ده هاگ ؛ اما ضربه هاي‌ سر نیمه دوم جو ویلاک و کالوم ویلسون باعث طولانی شدن بازی مشکل ساز اخیر منچستریونایتد در صدر شد. پرواز.

 

هم تن هاگ و هم لوک شاو ناراضی اعتراف کردند کـه “شور، میل و گرسنگی” نیوکاسل بـه شدت بیشتر از منچستریونایتد اسـت کـه اکنون از همتایان شمال شرقی خود پایین تر آمده ودر رده چهارم جدول لیگ برتر قرار گرفته اسـت و تنها یک امتیاز از آخرین امتیاز خود کسب کرده اسـت. سه بازی در دسته برتر

 

در پایان بازی روز دوشنبه، اگر تاتنهام هاتسپر مقابل اورتون شکست نخورد، منچستریونایتد می تواند بـه طور کامل از جایگاه‌هاي‌ لیگ قهرمانان اروپا خارج شود، اما شیاطین سرخ دو بازی کمتر انجام داده‌اند و بنابر این هنوز سرنوشت خود در لیگ قهرمانان را در دستان خود دارند. دراین نقطه محوری

با توجه بـه این کـه لیگ اروپا و جام حذفی قبل از تعطیلات بین‌ المللی در کانون توجه قرار گرفته‌اند، می توان گفت کـه مردان تن هاگ تا حدودی وظایف خودرا نادیده گرفته‌اند و شیاطین سرخ ممکن اسـت در چهار بازی متوالی لیگ برتر برای نخستین بار موفق بـه گلزنی نشوند. 

ارائه فرم آنالیز بازی منچستریونایتد و برنتفورد «لیگ برتر انگلیس، 15 مهر»

با این حال، هیچ یک از 12 بازی اخیر میزبان در لیگ برتر در اولدترافورد با شکست بـه اتمام نرسیده اسـت و 8 گل خورده در خانه بهترین رکورد دفاعی در نوع خود در لیگ برتر اسـت، در حالی کـه برنتفورد می توانست با یک یا دو درس اینکار را انجام دهد. 

 

سه بار طرف توماس فرانک خودرا بـه سمت برتری بـه سمت جنوب سوق داد، و سه بار مرغان دریایی بـه عقب غرش کردند، زیرا نبرد بین دو خارجی اروپایی بـه نتیجه رسید و سپس برخی – پونتوس جانسون ؛ ایتان پینوک و ایوان تونی با دیگری رفتند. گل در کارنامه خود دارند.

 

یک امتیاز کافی بود تا برنتفورد بالاتر از یک تیم از هم گسیخته لیورپول بـه رده هفتم برسد – اگر چه آن ها یک بازی بیشتر از غول هاي‌ مرسی ساید انجام داده اند – و مردان فرانک تنها دو برد از هفت بازی اخیر خود در لیگ برتر دارند – کـه نتوانسته اند سقوط را شکست دهند. نامزدهای اورتون و لسترسیتی در ان دوره.

 

با این حال، شکست در گودیسون پارک نشان دهنده تنها باخت زنبورها از یک شانزدهم نهایی لیگ برتر اسـت و تعداد کمی از هواداران شیاطین سرخ نیاز بـه یادآوری شرمساری 4-0 دارند کـه در استادیوم Gtech Community در ماه هاي‌ تابستان بـه آن ها تحمیل شده اسـت.

 

زنبورها ان رابا پیروزی 2-1 در خانه منچسترسیتی دنبال کردند – هیچ تیمی از آرسنال درسال 1991 تا کنون در هردو باشگاه منچستر دریک دوره از خانه پیروز نشده اسـت – اما فرانک بر شکست 3-0 در اولدترافورد بازرسی کرد. پایان فصل گذشته

 

اخبار تیم

تن هاگ کـه قبل از سفر بـه سنت جیمز، کمتر از چهار بار مصدومیت را دریافت کرده بود، از همه ی رافائل واران ؛ مارکوس راشفورد ؛ مارسل سابیتزر و آنتونی مارسیال بدشانس برای ان شکست استقبال کرد. شروعی بیش از Wout Weghorst بی اثر .

 

با این حال، سه نفر از قربانیان مچ پا در آلخاندرو گارناچو ؛ تام هیتون و کریستین اریکسن درکنار دانی ون دی بیک «زانو» از میادین دور ماندند ؛ در حالی کـه کازمیرو آخرین بازی خودرا از چهار بازی محرومیت داخلی خود سپری می کند و گزینه هاي‌ تن هاگ را در مرکز بازی محدود می کند. دوباره پارک کن

 

آرون وان بیساکا، مدافع راست نیز بـه دلیل بیماری در بازی یکشنبه غایب بود، اما اگر این مدافع بـه سرعت التیام یابد، می تواند یکی از معدود تغییرات درکنار فرد و جیدون سانچو باشد .

ارائه فرم آنالیز بازی منچستریونایتد و برنتفورد «لیگ برتر انگلیس، 15 مهر»

در حالی کـه منچستریونایتد بدون هافبک تعلیقی بـه کار خود ادامه می دهد، برنتفورد از شاندون باپتیست کـه از محرومیت یک‌بازی خود بازگشته اسـت، استقبال میکند، اگر چه ویتالی ژانلت همان‌ گونه در تلاش برای رفع مشکل زانو اسـت.

 

کریستوفر آجر «گوساله پا» و کین لوئیس پاتر «زانو» نیز بعید اسـت تا چند هفته پایانی فصل دوباره بازی کنند، اما فرانک هیچ نگرانی جدیدی برای گزارش از بن بست 6 گل با برایتون ندارد، جایی کـه یانسون نخستین بازی خودرا بـه ثبت رساند. لیگ برتر از مهر ماه با یک گل آغاز می شود.

 

بنابر این سوئدی می تواند در خط دفاعی سه نفره برای میهمانان – با فرض آمادگی کافی – ادامه دهد، اما Yoane Wissa بـه نقطه میکل دامسگارد در سمت چپ چشم دوخته اسـت .

فرم پیش بینی بازی منچستریونایتد و برنتفورد «لیگ برتر انگلیس، 15 مهر»

ترکیب احتمالی منچستریونایتد:

دخیا; وان بیساکا، واران، مارتینز، مالاسیا؛ سابیتزر، فرد؛ سانچو، فرناندز، راشفورد؛ رزمی

 

ترکیب احتمالی برنتفورد:

رایا; می، پینوک، جانسون؛ هیکی، جنسن، نورگارد، هنری؛ امبومو، تونی، ویسا

 

می گوییم: منچستریونایتد 2-2 برنتفورد

برنتفورد تمایل دارد زمانی کـه شرایط در برابر تیم‌هاي‌ بیگ سیکس سخت می شود، پیشرفت کند و تیم فرانک باید چندین سؤال از خط دفاعی منچستریونایتد بپرسد، بـه خصوص با یک روز استراحت بیشتر برای لذت بردن.

 

تن هاگ باید بلافاصله پس از سختی هاي‌ آخر هفته از تیمش پاسخی دریافت کند، اما با توجه بـه این کـه برنتفورد بـه ندرت خودرا شکست می دهد و خودرا بـه عنوان متخصصان بن بست تثبیت می کند – یک امتیاز از 13 بازی بالای لیگ دراین فصل گرفته اسـت – میتوانیم یک تساوی سرگرم کننده را در اولد متصور شویم. ترافورد؛ پیشرفت قابل توجهی نسبت بـه شکست چهار گل خود در ماه اوت برای میزبان.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات