ارسلان قاسمی کیست؟ + ارسلان قاسمی و همسرش

ارسلان قاسمی از بازیگران و سلبریتی های معروف ایران می‌باشد که تا به حال سریال ها و سینمایی های زیادی بازی کرده است. او تا به حال با بازی در فیلم های مختلف شهرت بالایی کسب کرده است. در این مقاله می‌خواهیم شما را با این بازیگر جوان بیشتر آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.

ارسلان قاسمی کیست؟

ارسلان قاسمی کیست؟

ارسلان قاسمی از بازیگران بسیار جذاب ایرانی می‌باشد که متولد سال 1374 می‌ باشد و تا الان در فیلم ها و سریال ها و سینمایی های متعددی بازیگری کرده است و در این حرفه موفق بوده و هواداران زیادی را به خود جذب کرده است. او در بسیاری از فیلم ها نقش اول را داشته است به طوری که در کارنامه اش با وجود سن و سال کمش امتیازات خیلی خوبی را به ثبت رسانیده است. با سر زدن به ویکی پدیا می‌توانید از بیوگرافی ارسلان قاسمی بیشتر با خبر شوید.

یکی از ویژگی هایی که در این بازیگر جوان ایرانی وجود دارد چهره بسیار زیبای اوست که همین سبب شده در کارهای مختلفی از او استفاده شود. ارسلان معمولاً در فیلم هایی که از او دعوت به بازی می‌شود نقش یک پسر نوجوان را بازی می‌ کند چرا که او در انجام این نقش ها بسیار توانمند می‌ باشد. این جوان ایرانی به دلیل دور بودن از حواشی های فضای مجازی یکی از ویژگی های مثبت را از آن خود کرده است.

ارسلان قاسمی و همسرش

در فضای مجازی تصاویر متعددی از ارسلان وجود دارد که در کنار او خانم هایی جوان یافت می‌ شود. خیلی ها درباره تصاویر متعدد گفته اند که آن خانم ها همسر ارسلان می‌ باشند. شایان ذکر است که نمی‌ توان صحت این اخبار را پذیرفت چون تعداد آن خانم ها زیاد می‌ باشند و نمی‌ شود گفت که همه آن ها همسران ارسلان می‌باشند. ارسلان در مصاحبات و گفت و گو هایش ادعا کرده که آن خانم های جوان تنها هوادارانش می‌ باشند. لیکن چیزی که مسلم است این است که ارسلان قاسمی تا الان مجرد بوده و تا به حال همسری نداشته است. این خبر مجرد بودن خویش را بارها و بارها در صحبت هاش بیان کرده است.

ارسلان قاسمی و ترلان پروانه چه رابطه ای باهم دارند؟

همان طور که حقیقت است ارسلان قاسمی و ترلان پروانه هر دو از بازیگران مشهور و معروف تلویزیون می‌باشند. یکی از جنجالی ترین خبرهای سلبریتی ها در 2021 این است که ارسلان و ترلان پروانه روابط مختلفی به هم داشته اند و رفت و آمد هایی با هم دارند.

حقیقت آن است که این دو بازیگر تنها در برخی سریال های و سینمایی ها با هم همکاری کرده اند و چیز دیگری جز این ها نمی‌ باشد. ولی ذهن منحرف و شایعه ساز این افراد شایعه ساز، این بازیگران مشهور را دچار حواشی متعدد و کذبی ساخته است که هیچ کدام از این حواشی صحت نداشته و آن دو بازیگر تنها دو همکار بدون رابطه دیگری هستند.

در این مورد باید بدانید که ترلان پروانه به عنوان دوست دختر سلبریتی ها شناخته می شود! دلیل این ادعا رابطه های متفاوت او با بازیگران و فوتبالیست ها می باشد.

اینستاگرام این بازگر

با گسترش فضای مجازی و اینترنت و به وجود آمدن سایت ها و شبکه های مختلف افراد زیادی به این فضا ملحق شده اند و تقریبا روز و شب را با آن می‌ گذرانند. البته در کنار این سرگرمی ها خیلی ها به کسب و کار و دیگر فعالیت های سود ده می‌ پردازند. از مکان های پر جمعیت در فضای مجازی که این روز ها بر اثر کثرت جمعیت غوغا راه انداخته است فضای مجازی اینستاگرام می‌باشد.

ارسلان هم مانند دیگر چهره های معروف در دنیا در سایت اینستاگرام پیج شخصی دارد که در آن تصاویر خود و فعالیت های هنری خود را منتشر می‌ کند. منظور از فعالیت های هنری وی فیلم هایی است که او بازی کرده است که شامل خود فیلم ها و یا پشت صحنه های آن فیلم ها می‌باشد.

  • اینستاگرام ارسلان قاسمی

فیلم لب دادن ترلان پروانه و ارسلان قاسمی

همان طور که در بالا بیان شد شایعاتی در ارتباط با این دو بازیگر یعنی ارسلان و ترلان پروانه در فضای مجازی یافت می‌ شود که هیچ کدام صحت ندارد. همچنین شایعه لب دادن ترلان پروانه و ارسلان قاسمی اینستاگرام به کلی غلط می‌ باشد و تا به حال همچین فیلم یا عکسی در واقعیت وجود نداشته و ندارد. همچنین عکس ارسلان قاسمی و ترلان پروانه در بغل هم نیز از جمله شایعاتی می‌ باشد که توجه خیلی از کسانی که دنبال حواشی افراد معروف هستند را به خود جلب کرده است.

درباره حقیقی بودن یا نبودن این فیلم ها که آیا در فضای مجازی هستند یا نه به نظر می‌رسد که فقط شایعه باشد. چون کسی تا به حال این فیلم ها را ندیده است و اگر این اتفاق افتاده بود به ارسلان اجازه بازیگری در تلویزیون را نمی‌دادند. حال آن که او بسیار در تلویزیون حاضر است.

ارسلان قاسمی در چه فیلم هایی بازی کرده است؟

ارسلان قاسمی یک بازیگر جوان و با استعداد است که تا کنون در فیلم های بسیاری حضور داشته است. او از 8 سالگی بازی را شروع کرده و اکنون کارنامه پر باری را برای خود ایجاد کرده است. در ادامه به برخی از فیلم های این بازیگر اشاره می کنیم.

لایه های دروغ

لایه های دروغ محصولی از سال 1400 می باشد و کارگردان آن رامین سهراب بوده است. لایه های دروغ اولین فیلمی است که به صورت اکشن و با همکاری ایران و فنلاند ساخته شده است. امیر حسین ماکویی و رامین سهراب نویسندگان این فیلم بوده اند و محصولی از کمپانی Sonram Productions می باشد. داستان این فیلم در مورد یک آتش نشان است که زندگی فردی را نجات می دهد و پس از آن دچار چالش های مختلفی می شود.

مرده خور

صادق دقیقی کارگردان این فیلم بوده است و پروانه مرزبان نیز تهیه کنندگی آن را برعهده داشته است. مرده خور فیلمی از سال 1398 می باشد و بازیگرانی چون سام درخشانی، احمد مهرانفر، لادن مستوفی، لیندا کیانی و ارسلان قاسمی در آن حضور داشته اند. می توانید این فیلم را از سایت های مختلفی به دست آورید.

پیشونی سفید 2

کارگردان، تهیه کننده و نویسنده پیشونی سفید، سید جواد هاشمی است که محصولی از سال 1396 می باشد. این فیلم در سینماهای کشور و برای کودکان ساخته شده بود. ترلان پروانه، ارسلان قاسمی، پژمان بازغی، لیلا اوتادی و محمد رضا شریفی نیا نام تعدادی از بازیگران این فیلم است. داستان فیلم در مورد یک اختاپوس است که قصد دارد آهوها را شکار کرده و عصاره وجود آن ها را بنوشد، اما آهوها با نقشه پیشونی سفید می توانند از این ماجرا جان سالم به در ببرند.

هشتگ

نویسندگی و کارگردانی این فیلم به عهده رحیم بهبودی فر بوده است و مقصود جباری و محمد علی کیانی تهیه کننده این فیلم بوده اند. هشتگ فیلمی از سال 1395 است و داستان آن در مورد دو زن است که پسرهای آن ها هم کلاسی هستند و به یک دیگر حسادت می کنند. آن ها متوجه می شوند که وضعیت تحصیلی فرزندهایشان اصلا خوب نیست و راه چاره ای برای این موضوع می اندیشند. نیوشا ضیغمی، بهاره رهنما، ارسلان قاسمی، محسن ملکی و بیژن بنفشه خواه در این فیلم حضور داشته اند.

یوسف پیامبر

سریال یوسف پیامبر یکی از فیلم هایی بود که بر اساس روایات قرآن و منابع اسلامی تهیه شده بود. ارسلان قاسمی در این فیلم به عنوان کودکی برادر یوسف پیامبر در این فیلم ایفای نقش کرده بود. مصطفی زمانی، الهام حمیدی، رحیم نوروزی و کتایون ریاحی در این فیلم حضور داشتند. این فیلم در سال 1387 منتشر شد و تا سال 1388 به طول انجامید. تا کنون بارها این فیلم در صدا و سیما منتشر شده است و طرفداران بسیاری دارد.

درآمد ارسلان قاسمی چقدر است؟

درباره درآمد و دارایی های این بازیگر جوان صحبت هایی هست ولی هیچ کدام از صحت و کذب قطعیتی ندارند. ماشین ارسلان قاسمی از جمله صحبت هایی است که در جاهای مختلف درباره آن بحث هایی شده است. حقیقت آن است که هیچ اطلاع دقیق و صحیحی از ماشین ارسلان در دست نیست.

از صحبت های عجیب و غریب دیگر در فضای مجازی صحبت از قد ارسلان قاسمی می‌باشد که واقعاً جای سوال دارد که قد او چرا باید مورد بحث قرار گرد. البته ناگفته نماند که ارسلان از جوانان بازیگر قد بلند می‌باشد که وی به واسطه همین قد بلند و چهره زیبایش بار ها بابت تبلیغات برند ها و مدلینگ پیشنهادات زیادی شده است. درباره زن ارسلان قاسمی هم مباحثی مطرح شده که واقعیت آن است که او مجرد است و تا الان ازدواج نکرده است.

حاشیه های ارسلان قاسمی

ارسلان همانند خیلی از بازیگران مشهور می‌باشد که درباره آن ها حواشی زیادی از طرف شایعه سازان سخته شده است. واقعیت امر این است که به هر خبری در این دنیای مجازی نباید اعتماد کرد چرا که همواره افراد سودجو و متعددی می‌باشند که به دنبال دردسر درست کردن و شایعه ساختن برای دیگران هستند.

نگاهی به رابطه ارسلان قاسمی و خواهرش

ارسلان قاسمی و مادرش تصاویر بسیاری را با یک دیگر منتشر کرده اند. ارسلان دو خواهر بزرگ تر از خود دارد که یکی از آن ها 10 سال از ارسلان بزرگ تر است و دیگری 12 سال تفاوت سنی با او دارد. طبق گفته های ارسلان او به دلیل فعالیت هایی که دارد، از کودکی زمان کمی را نزد خانواده اش بوده است و به این دور بودن عادت کرده است. او رابطه خوبی با خواهرانش دارد؛ اما زمان کمی را با آن ها سپری می کند و بیش تر وقت خود را به انجام کارها و فعالیت های خود می پردازد. حواشی مختلفی برای این بازیگر به وجود آمده است و تیترهای زیادی در مورد ارسلان قاسمی و دوست دخترهایش منتشر شده است که تمامی آن ها توسط خبرگذاری های زرد منتشر شده است.

حضور ارسلان قاسمی در بازی مافیا

بازی مافیا، یک بازی گروهی و استدلالی است که جنگی بین افراد آگاه و افراد نا آگاه رخ می دهد. این بازی در بین بسیاری از هنرمندان انجام می شود و ویدئوهای مختلفی را از آن منتشر می کنند. ارسلان قاسمی نیز یکی از شرکت کننده های بازی مافیا بود. ارسلان قاسمی، سمانه پاکدل، امیر حاجیلی، نگار فروزنده، پژمان بازغی، بهاره افشاری، پوریا پور سرخ، برزو ارجمند، امیر علی نبویان و مجید یاسر و ترلان پروانه شرکت کننده گان مرحله فینال فینالیست ها بوده اند.

هم اکنون می توانید قسمت های مختلف این بازی را از سایت های معتبر دانلود و تماشا نمایید. ارسلان قاسمی توانسته بود به خوبی در این بازی حضور داشت و بسیاری از هنرمندان رای دادند تا او از بازی بیرون برود. اما ارسلان به وسیله مهارتی که در این بازی داشت توانست مراحل بسیاری را پشت سر بگذارد. بهتر است بدانید که ارسلان قاسمی قدی به بلندی 1 متر و 68 سانتی متر دارد.

سوالات متداول

  1. ارسلان قاسمی چند سال دارد؟

    او متولد سال 1374 می‌باشد و در حال حاضر حدود 26 سال دارد.

  2. ماه تولد ارسلان قاسمی کدام است؟

    این بازیگر خوش تیپ در خرداد ماه سال 1374 به دنیا آمده است.

  3. ارسلان قاسمی از کی وارد حرفه بازیگری شد؟

    او در سال 1381 زمانی که تنها 5 سال داشته است در تلویزیون دیده شده است.

  4. اولین فیلمی که ارسلان بازی کرد چه بود؟

    در چشم باد اولین فیلم بود که ارسلان در آن بازی کرد.

5/5 – (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل