ارسلان قاسمی کیست؟ + بهترین فیلم های ارسلان قاسمی کدامند؟

ارسلان قاسمی محبوب ترین سلبریتی ایرانی و بازیگر سینما و تلویزیون می باشد که در حال حاضر به یکی از بازیگران معروف تبدیل شده است و مدتی است که فعالیت خود را در عرصه خوانندگی و حرفه مدلینگ هم شروع کرده است.

ارسلان قاسمی کیست؟

ارسلان قاسمی کیست؟

شاید تا به اکنون نام ارسلان قاسمی از سلبریتی های اینستاگرام را شنیده باشید و یا این که فیلم های او را مشاهده کرده باشید. ارسلان قاسمی یکی از بازیگران معروف و سرشناس اهل ایران است که در ادامه قرار است به اصالت، قد ارسلان و به صورت کلی بیوگرافی ارسلان قاسمی بپردازیم و اطلاعات کامل و جالبی را در رابطه با او قرار دهیم، به همین دلیل پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

ارسلان قاسمی که بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران می باشد، در تاریخ 1 خرداد 1374 در تهران به دنیا آمده است. در مورد خانواده این بازیگر معروف بهتر است که بدانید پدر ارسلان مدیرعامل شرکت کشتیرانی و مادرش مدیر مهدکودک است. هم چنین او دو خواهر دارد که یکی ده سال و دیگری دوازده سال از او بزرگتر هستند و ارسلان ته تغاری خانواده است. ارسلان تحصیلات خود را در رشته تئاتر و مهندسی معماری به پایان رسانده است و از سن 8 سالگی جلوی دوربین رفته است و در حال حاضر خوانندگی هم می کند و هم چنین حضور فعالی در عرصه مدلینگ دارد.

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید ارسلان به واسطه بهاره رهنما بازیگر معروف که یکی از دوستان صمیمی مادرش بوده است برای کار جدید مسعود جعفری جوزانی معرفی و در نهایت بعد از تست پذیرفته می شود و به این گونه در سال 82 و زمانی که هشت ساله بود در سریال در چشم باد بازی می کند و در این سریال استعداد خود را در بازیگری شکوفا می کند و مورد توجه اهالی سینما و تلویزیون قرار می گیرد. پس از آن ارسلان در سال 1387 و در سن 13 سالگی، نقش کودکی بنیامین در سریال حضرت یوسف را بازی کرد، سپس در سال 1389 با حضورش در هوش سیاه و سریال فاصله ها توانست به شهرت و معروفیت بسیار زیادی برسد. در حال حاضر ارسلان با قد 168سانتی متر به یکی از بازیگران معروف و با استعداد اهل ایران تبدیل شده است.

بهترین فیلم های ارسلان قاسمی کدامند؟

ارسلان قاسمی یکی از بازیگران جوان و معروف اهل ایران به شمار می رود که از زمانی که فعالیت خود را به عنوان بازیگر شروع کرده است، همیشه سعی داشته تا به موفقیت و استقلال برسد، به همین دلیل از همان ابتدا از بازیگران پرکار به شمار می رفته است که در طول سال در سریال ها و فیلم های متعددی به نقش آفرینی می پردازد. حال در میان فیلم های متعددی که این بازیگر تا به اکنون در آن ها به نقش آفرینی پرداخته است، برخی از فیلم های ارسلان قاسمی در لیست بهترین فیلم های او قرار گرفته اند که در ادامه قرار است به معرفی این فیلم ها بپردازیم، به همین دلیل پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

هفت سنگ

هفت‌ سنگ که یک مجموعه تلویزیونی است در تاریخ 8 تیر 1393 به مناسبت ماه رمضان از شبکه سه پخش شد. این مجموعه تلویزیونی شامل 25 قسمت است و کارگردان این مجموعه علیرضا بذرافشان می باشد. حال بهتر است که بدانید در این مجموعه بازیگرانی همچون: پرویز پورحسینی، بهنام تشکر، ارسلان قاسمی، الهام پاوه‌نژاد، شبنم مقدمی، مهدی سلطانی و فرناز رهنما به نقش آفرینی پرداخته اند.

تا ثریا

تا ثریا که یک مجموعه تلویزیونی اجتماعی درام می باشد، ساخته سیروس مقدم و به تهیه‌ کنندگی الهام غفوری می باشد که در سال 1390 پخش شده است. این مجموعه ساخته آریا عظیمی نژاد و خواننده تیتراژ پایانی آن محمد اصفهانی است. هم چنین نویسنده فیلمنامه سریال تا ثریا سعید فرهادی است. این سریال در 30 قسمت 45 دقیقه ایی در پاییز 1390 به روی آنتن رفت. حال این موضوع را هم باید افزود که ارسلان قاسمی در این سریال در نقش پویا (پسر ثریا، برادر نگین و الناز) حضور داشته است.

در چشم باد

در چشم باد نام یک مجموعه تلویزیونی به کارگردانی و هم چنین نویسندگی مسعود جعفری جوزانی می باشد که در ژانر تاریخی حماسی است و تولید این مجموعهٔ توسط مرکز سیما فیلم و فیلمبرداری آن از مهر سال 1382 در یک لوکیشن واقع در شمال ایران آغاز شد و تقریبا 5 سال به طول انجامید و در نهایت در اواخر سال 1387 به پایان رسید. از بازیگران این سریال می توان به: پارسا پیروزفر، کامبیز دیرباز، ارسلان قاسمی، سعید نیک‌ پور، ستاره صفر آوه، محمدرضا هدایتی و … اشاره کرد. بهتر است بدانید که ارسلان با حضور در این سریال فعالیت خود را در حرفه بازیگری شروع کرده است.

هوش سیاه

هوش سیاه نام یک مجموعه تلویزیونی پلیسی با موضوع جرائم رایانه‌ ای است که در 2 فصل پانزده قسمتی و بیست و شش قسمتی به کارگردانی مسعود آب پرور ساخته شد. تهیه‌ کننده این مجموعه برعهده سید مرتضی فاطمی و سید عباس فاطمی قرار داشت. این سریال در تاریخ 25 تیر 1398 از شبکه آی فیلم فارسی دوباره پخش شده‌ است. هم چنین فصل 1 و 2 این سریال مجددا در مهرماه 1401 از شبکه آی فیلم پخش شده است. در این سریال بازیگرانی از جمله: حسین یاری، کیکاووس یاکیده، ارسلان قاسمی، رضا آشتیانی، افشین کتانچی، روح‌الله کمانی و … به نقش آفرینی پرداخته اند.

هشتگ

هشتگ فیلمی به نویسندگی رحیم بهبودی‌ فر و کاگردانی و تهیه‌کنندگی مقصود جباری و محمدعلی کیانی محصول سال 1395 است. این فیلم از چهار مهر به سرگروهی پردیس زندگی در سینما های ایران اکران شد و پخش آن هم بر عهده مؤسسه سینمایی (راه عرفان) بوده است. در این فیلم ارسلان قاسمی در نقش کامران سلطانی در کنار بازیگران دیگر مانند: نیوشا ضیغمی، بهاره رهنما، محسن ملکی و … به نقش آفرینی پرداخته است.

آنتن

آنتن یک مجموعه نمایش خانگی به کارگردانی و تهیه‌ کنندگی ابراهیم عامریان و هم چنین نویسندگی حمزه صالحی و در ژانر کمدی-خانوادگی است که مسائل و مشکلات موجود در دانشگاه‌ ها را به زبان طنز بیان می‌ کند. در این مجموعه ارسلان قاسمی در نقش فرزاد حاتمی (دانشجوی دامپزشکی) حضور داشته است.

تورنا 2

تورنا 2 فیلمی به کارگردانی و نویسندگی سید جواد هاشمی و با مضمون کودک و نوجوان در ژانر تخیلی می‌ باشد، این فیلم محصول سال 1397 است. از بازیگران این فیلم می توان به: اکبر عبدی، کامران تفتی، ارسلان قاسمی، بهنوش بختیاری، الناز حبیبی، عباس جمشیدی فر و برخی دیگر اشاره کرد.

ارسلان قاسمی از چه سالی فعالیت خود را در عرصه بازیگری آغاز کرد؟

با توجه به این که ارسلان قاسمی از مدل های اینستاگرام و بازیگر خوب کشورمان مدت زمان نسبتا طولانی است که در عرصه بازیگری فعالیت می‌ کند، به همین دلیل خیلی از مخاطبان و طرفداران او کنجکاو هستند تا بدانند این بازیگر جوان از چه سالی فعالیت خود را در حرفه بازیگری شروع کرده است؟ در این باره بهتر است که بدانید ارسلان به دلیل علاقه اش به بازیگری و حمایت خانواده خود به ویژه مادرش از دوران کودکی فعالیت خود در عرصه بازیگری شروع کرده است. در این باره به طور کلی تر می توان این گونه بیان کرد که مادر ارسلان دوست صمیمی بهاره رهنما بازیگر سرشناس اهل ایران بوده است، از این رو ارسلان به واسطه بهاره رهنما در کار جدید مسعود جعفری جوزانی تست داد و در این تست پذیرفته شد.

به این ترتیب ارسلان در اوایل سال 1382 و زمانی که تنها هشت ساله بود، فعالیت خود را در حرفه بازیگری و با حضورش در سریال در چشم باد شروع کرد و پس از آن با حضور در سایر مجموعه‌ های تلویزیونی، سریال ها و فیلم های دیگر فعالیت خود را به صورت حرفه‌ ای تری در بازیگری ادامه داد. در حال حاضر ارسلان قاسمی به یکی از بازیگران موفق و سرشناس تبدیل شده است که توانسته طرفداران بسیار زیادی را نیز در سراسر کشور بدست آورد.

ارسلان قاسمی چه حاشیه هایی داشته است؟

معمولا حاشیه در پیرامون افراد معروف و سرشناس که طرفداران بسیار زیادی دارند همچون خوانندگان، بازیگران و … مشاهده می‌ شود. حال با توجه به این که ارسلان یکی از بازیگران جوان و بااستعداد اهل ایران به شمار می‌ رود که طرفداران و مخاطبان بسیار زیادی هم دارد، به همین دلیل هر از گاهی در پیرامون او نیز حاشیه‌ هایی مشاهده می‌ شود که تمام حواشی پیرامون این بازیگر توسط مردم به ویژه مخاطبانش دنبال می‌ شوند. حال از مهم ترین حواشی که در پیرامون ارسلان مشاهده شده است می‌ توان به موضوعاتی از جمله: فعالیت هایی که او در عرصه بازیگری انجام می دهد، میزان درآمد این بازیگر معروف، روابط شخصی او، انتشار اخباری در رابطه با عروسی ارسلان قاسمی، رابطه ارسلان قاسمی و ترلان پروانه، شایعاتی در رابطه با ارسلان قاسمی و نامزدش دینا صالحی، شروع فعالیت جنجالی ارسلان در عرصه خوانندگی، مهاجرت او به خارج از کشور و … اشاره کرد.

البته این موضوع را هم باید افزود که ارسلان تمام سعی خود را کرده است تا از حواشی دور بماند و تا به اکنون به هیچ کدام از حاشیه های پیرامونش واکنشی نشان نداده است و آن ها را تایید و یا تکذیب نکرده است. هم چنین او در حال حاضر تمام تمرکز خود را بر روی پیشرفت در حرفه اش قرار داده است.

ارسلان قاسمی ازدواج کرده است؟

با توجه به این که ارسلان قاسمی طرفداران و مخاطبان بسیار زیادی دارد و از بازیگران مشهور اهل ایران به شمار می‌ رود، از این رو خیلی از طرفداران و مخاطبان او می خواهند تا علاوه بر زندگی حرفه ای این بازیگر معروف در مورد روابط شخصی او و همسر ارسلان قاسمی هم اطلاعاتی را به دست آورند و یا این که تمایل دارند تا همسر ارسلان قاسمی اینستاگرام او را پیدا کنند. در ابتدا بهتر است بدانید ارسلان تا به اکنون ازدواج نکرده است و در حال حاضر مجرد می باشد. حال این موضوع را هم باید افزود با توجه به این که ارسلان یکی از بازیگران مشهور به شمار می‌ رود، به همین دلیل هر از گاهی شایعاتی در پیرامون روابط شخصی او مشاهده می‌ شود. به عنوان مثال مدتی قبل اخباری در رابطه با این که ارسلان با ترلان پروانه ازدواج کرده است در فضای مجازی منتشر شد که این اخبار سر و صدای زیادی را به وجود آورد، اما پس از مدتی تمام این اخبار توسط منابع رسمی تکذیب شدند.

بهتر است بدانید با این که ارسلان تا به اکنون در مورد روابط شخصی خود با طرفداران و مخاطبانش صحبتی نکرده است و در مورد دوست دختر او اطلاعات دقیقی در دسترس نمی باشد. اما با توجه به این که او از موقعیت اجتماعی بسیار خوبی برخوردار است و بسیار خوش تیپ و خوش چهره است به همین دلیل فرض این که این بازیگر تنها و مجرد باشد بسیار کم است.

عکس های ارسلان قاسمی را در کجا مشاهده کنیم؟

ارسلان قاسمی یکی از بازیگران محبوب اهل ایران به شمار می رود که طرفداران و مخاطبان بسیار زیادی نیز دارد. حال خیلی از افراد تمایل دارند تا به مشاهده تصاویر این بازیگر بپردازند و به این گونه بیشتر با او و فعالیت هایی که انجام می‌ دهد آشنا شوند. در این باره بهتر است بدانید با توجه به این که تا به اکنون عکس های متعددی از ارسلان منتشر شده است، به همین دلیل جستجو و مشاهده تصاویر او راحت و آسان می باشد. حال اگر شما به اینترنت مراجعه نمایید و عبارت مورد نظر خود و یا عباراتی همچون عکس ارسلان قاسمی جدید را جستجو کنید با نتایج خوبی رو به رو خواهید شد و تصاویر او برای شما نمایش خواهد یافت. در اینترنت می توانید به جستجو و مشاهده تصاویر وایرال شده همچون عکس ارسلان قاسمی در یوسف پیامبر، عکس مادر ارسلان قاسمی و … نیز بپردازید.

هم چنین ناگفته نماند که علاوه بر اینترنت اگر به شبکه‌ های مجازی این بازیگر همچون اینستاگرام و یا فن پیج های ارسلان قاسمی که در اینستاگرام فعالیت می‌ کنند هم مراجعه نمایید می‌ توانید عکس های بسیار با کیفیتی از این بازیگر را در لوکیشن های مختلف مشاهده کنید.

آدرس پیج اینستاگرام ارسلان قاسمی چیست؟

این روزها اکثر بازیگران برای این که بتوانند با طرفداران و مخاطبانش در ارتباط باشند و هم چنین به معرفی فیلم ها و سریال های جدید شان بپردازند در شبکه های مجازی مانند اینستاگرام فعالیت می‌ کنند. حال شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید این بازیگر معروف در نوامبر 2013 یک صفحه شخصی در اینستاگرام برای خود راه اندازی کرد و از آن زمان به بعد ارسلان قاسمی اینستا را به مرکز فعالیت خود تبدیل کرده است و از طریق صفحه شخصی اش فعالیت هایی که انجام می‌ دهد را با طرفداران و مخاطبانش به اشتراک می گذارد و با آن ها در ارتباط است.

حال اگر می خواهید تا آدرس صفحه اینستاگرام ارسلان قاسمی را پیدا کنید پیشنهاد می کنیم تا به قسمت جستجوی اینستاگرام مراجعه نمایید و عبارت (arsalanghasemi1995) را سرچ کنید تا به این گونه پیج او برای شما نمایش یابد. در حال حاضر این بازیگر در اینستاگرام بیش از 983 کا فالوور دارد که این موضوع نشان دهنده میزان محبوبیت او در بین کاربران اینستاگرام می باشد.

درآمد ارسلان قاسمی چقدر است؟

ارسلان قاسمی یکی از بازیگران معروف اهل ایران به شمار می‌ رود که از طریق از حرفه اش توانسته یک منبع درآمد خوب برای خود به وجود آورد و درآمدزایی کند. حال بهتر است بدانید که بیان شده است ارسلان برای بازی در هر قسمت از سریال و یا فیلم مبالغ بسیار زیادی را به عنوان دستمزد دریافت می‌ کند. هم چنین جالب است که بدانید این روز ها ارسلان از طریق فعالیت در حرفه مدلینگ هم یک منبع درآمد عالی برای خود به وجود آورده است. البته این موضوع افزود را هم باید افزود با توجه به این که ارسلان تا به اکنون در رابطه با میزان درآمدش با مخاطبان خود صحبتی نکرده است، به همین دلیل در این باره اطلاعات دقیق و کاملی در دسترس نمی باشد.

ارسلان قاسمی کجا زندگی می کند؟

اگر از طرفداران و مخاطبان این بازیگر معروف هستید، بهتر است که بدانید ارسلان قاسمی در یکی از محله‌ های تهران به دنیا آمده و بزرگ شده است و در حال حاضر نیز در تهران به فعالیت‌ های خود می‌ پردازد. البته ناگفته نماند که گاهی اوقات این بازیگر معروف بنا به دلایل کاری و یا تفریح به خارج از کشور سفر می کند. اما او تا به اکنون هیچ گاه به خارج از کشور مهاجرت نکرده است. هم چنین ارسلان در یکی از مصاحبه های اخیر خود در این باره بیان کرده است که فعلاً قصد مهاجرت به خارج از کشور را ندارد و می خواهد به مردم کشورش خدمت کند.

این بازیگر تا کنون موفق به کسب جایزه ای هم شده است؟

با این که ارسلان قاسمی مدت زمان نسبتا طولانی است که در حرفه بازیگری فعالیت می‌ کند و تا به امروز در خیلی از سریال ها و فیلم ها حضور داشته و به نقش آفرینی پرداخته است، اما او تا به اکنون موفق به کسب هیچ گونه جایزه ای نشده است. البته با توجه به این که ارسلان از بازیگران با استعداد به شمار می‌ رود، به همین دلیل خیلی از اهالی سینما و تلویزیون بر این باورند که او در آینده نزدیک به موفقیت‌ های بسیار زیادی خواهد رسید.

ارسلان قاسمی در تئاتر هم فعالیت دارد؟

ارسلان قاسمی یکی از بازیگران فعال و پرکاری به شمار می‌ رود که تا به اکنون در فیلم ها، سریال ها و مجموعه های تلویزیونی متعددی به عنوان بازیگر حضور داشته است. حال شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید او تا به اکنون در برخی از نمایش های تئاتر نیز حضور داشته و به نقش آفرینی پرداخته است. در این باره بهتر است بدانید ارسلان برای اولین بار در سال 1395 در نمایش (به علت ضیق مکان) و در سال 1396 در نمایش (وصیت نامه خانم سارا) نیز حضور داشته است.

فیلم های ارسلان قاسمی را چگونه دانلود کنیم؟

ارسلان قاسمی تا به اکنون در خیلی از فیلم ها و سریال ها حضور داشته و به نقش آفرینی پرداخته است. حال این روز ها یکی از متداول ترین سوالاتی که برای خیلی از افراد به ویژه مخاطبان او به وجود می‌ آید، این است که چگونه می‌ توانند به دانلود فیلم های این بازیگر معروف بپردازند؟ در این باره بهتر است بدانید که در عصر مدرن روش های مختلفی برای جستجو و دانلود فیلم های ارسلان قاسمی وجود دارد. به عنوان مثال اگر شما به اینترنت مراجعه نمایید و نام فیلم مورد علاقه خود از این بازیگر را جستجو کنید با نتایج خوبی رو به رو خواهید شد و سایت های فیلم مختلفی برای شما نمایش خواهد یافت که با مراجعه به هر کدام از این سایت های فیلم می توانید در کوتاه ترین زمان و با فرمت دلخواه به دانلود فیلم مورد علاقه خود از این بازیگر معروف بپردازید و از مشاهده آن لذت ببرید.

هم چنین ناگفته نماند که علاوه بر سایت های فیلم که در اینترنت موجود هستند، یکی دیگر از روش های جستجو و دانلود فیلم های این بازیگر مراجعه به کانال های فیلم است. اگر به کانال های فیلم که در تلگرام موجود هستند مراجعه نمایید هم می توانید با یک جستجوی ساده با نتایج خوبی رو به رو شوید و به دانلود فیلم های مورد علاقه خود از این بازیگر بپردازید و از مشاهده آن لذت ببرید.

سوالات متداول

  1. ارسلان قاسمی کیست؟

    ارسلان قاسمی در تاریخ یک خرداد 1374 در تهران به دنیا آمده است و بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران می باشد. هم چنین او مدتی است که فعالیت خود را در عرصه خوانندگی و حرفه مدلینگ هم شروع کرده است و در حال حاضر یکی از چهره های معروف ایران می باشد

  2. آیا ارسلان قاسمی در ایران زندگی می کند؟

    بهتر است بدانید که ارسلان قاسمی در تهران به دنیا آمده است و در حال حاضر در شهر تهران زندگی می کند و به فعالیت‌ های خود می‌ پردازد و تا به اکنون مهاجرت نکرده است.

  3. چگونه می توان به دانلود فیلم های ارسلان قاسمی پرداخت؟

    اگر در اینترنت نام فیلم مورد علاقه خود از ارسلان قاسمی را جستجو نمایید، سایت‌ های مربوطه برای شما نمایش خواهد یافت.

  4. همسر ارسلان قاسمی کیست؟

    ارسلان تا به اکنون ازدواج نکرده است و در حال حاضر مجرد می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل