ازدواج قانونی یک خواهر و برادر  + از شب زفاف یک خواهر و برادر تا ازدواج رسمی «+عکس»

یک خواهر و برادر بـه طرز عجیبی ازدواج کردند در ادامه با از شب زفاف یک خواهر و برادر تا ازدواج رسمی «+عکس» سایت هاتم بت را دنبال کنید .

 

ازدواج قانونی یک خواهر و برادر 

ماجرای ازدواج شوکه کننده خواهر و برادری کـه قانون ازدواج را بـه هم ریختند! این خواهر و برادر نخستین بار در ماه مه با روزنامه ها درباره ماجرای شوکه کننده اي صحبت کردند. انها متوجه شدند کـه پدرشان یکی اسـت و وارد یک رابطه جنسی با محارم شده اند.

از شب زفاف یک خواهر و برادر تا ازدواج رسمی «+عکس»

و گرچه این زوج کـه با نام “جیمز” و “مائورا” شناخته میشوند متوجه شدند کـه ازدواجشان باهم غیر قانونی اسـت ؛ ولی میگویند کـه همان‌ گونه مصممند تا مابقی عمرشان رابا هم بگذرانند و برای اینکار قانون را نادیده خواهند گرفت.

 

جیمز گفت: “ما برای ازدواج مان تقاضای را ارائه کرده ایم و اشتباهی در تشریفات اداری رخ نداده اسـت ؛ بـه همین خاطر در اواخر این ماه خواهیم توانست ازدواج کنیم.

 

بیشتر بخوانید: مسافرت زوجی معروف به صورت نیمه برهنه «+عکس»

 

از شب زفاف یک خواهر و برادر تا ازدواج رسمی «+عکس»

“برنامه ریزیمان برای کریسمس بود ولی تصمیم گرفتیم تاریخ ان را جلوتر بیاندازیم. مائورا لباس عروسیش را پوشیده اسـت ؛ ما لباس هاي‌ یکسانی را برای خودم و پسرمان سفارش داده ایم.ماجرای ازدواج و رابطه یک خواهر و برادر + عکس

 

“مراسم عروسیمان خیلی کوچک خواهد بود. ما دو شاهد داریم کـه ان ها را خیلی خوب می شناسیم و ان ها از وضعیتمان مطلع اند. اطلاعی ندارم کـه آیا چدرم خواهد آمد یا نه و آیا هیچ یک از والدین مان در ان مراسم خواهند بود یا نه.”

 

 

ازدواج با محارم در دین اسلام

ازدواج با محارم در دین اسلام حرام اسـت ودر بخشی از قرآن نیز بـه این موضوع اشاره شده اسـت:” حرام شده اسـت بر شـما ازدواج با مادر، دختران، خواهران، عمه ها، خاله ها، دختران خواهر و برادر شـما”. برای ازدواج با محارم مانند ازدواج سفید مجازات هایي درنظر گرفته شده اسـت، در ادامه این مقاله از وبسایت دادخواه وکالت بـه بررسی حکم ازدواج با محارم خواهیم پرداخت کـه امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت بهره را ببرید.

ازدواج قانونی یک خواهر و برادر 

 

از شب زفاف یک خواهر و برادر تا ازدواج رسمی «+عکس»

بـه نسبت محرمیتی کـه بـه دلیل وجود رابطه خونی ایجاد می‌شود، محارم نسبی گفته می‌شود، رابطه فرزند با پدر، فرزند با مادر، رابطه فرد با دایی، عمه، خاله، خواهرزاده و برادرزاده محارم نسبی گفته می‌شود.

 

این نوع محرمیت بـه واسطه رابطه زوجیت و ازدواج میان افراد ایجاد می‌شود، رابطه عروس با پدر شوهر، داماد با مادر زن و… جزو محارم نسبی بـه شمار می‌رود.

 

این نوع محرمیت بـه واسطه شیر دادن زن بـه طفل ایجاد می‌شود، شایان ذکر اسـت زن در اینگونه موارد، مادر اصلی طفل نیست. رابطه یک مرد با مادر رضاعی یا رابطه یک مرد با خواهر رضاعی جزو محارم رضاعی بـه شمار میرود.

 

بیشتر بخوانید: تولد پارتی دختر سلبریتی معروف در استخر «+عکس»

 

انواع محرم ها در اسلام و نگاه به ازدواج محارم

قبل از هر چیز بهتر اسـت بدانید کـه ازدواج کردن با افراد محرم در کشور ایران غیر قانونی اسـت و امکان ازدواج با این دسته از افراد در کشور ایران وجود ندارد، در نتیجه نمی‌توان ازدواج با افرادی کـه با ان ها محرم هستیم را قانونی کنیم ودر دفاتر اسناد رسمی بـه ثبت برسانیم. شایان ذکر اسـت امکان ازدواج با افرادی کـه محارم رضاعی هستند وجود ندارد. شایان ذکر اسـت ازدواج با انواع محارم در سایر کشورها نظیر فرانسه و… امکانپذیر اسـت.

ازدواج با محارم در دین اسلام

“پسرمان از این ازدواج هیجانزده شده اسـت. او می‌داند کـه چه اتفاقی در حال وقوع اسـت. برای خودم و مائورا هنوز خیلی قابل هضم نیست کـه داریم ازدواج می‌کنیم.”

 

بیشتر بخوانید: لباس توری و بدن نمای سلبریتی معروف لیلی آلن «+عکس»

 

از شب زفاف یک خواهر و برادر تا ازدواج رسمی «+عکس»

اکنون ؛ اگر چه جیمز و مائورا نیمه برادر و خواهر هستند، ولی مصممند کـه ازدواج کنند. بعد از آنکه پدر بیولوژیکی جیمز از دسترسی بـه او منع شد ؛ انها از نقض قانون ابایی ندارند.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات