ازدواج پسر جوان با ستاره فیلم های پورن  + ازدواج با بازیگر فیلم های پورن

ازدواج پسر جوان با ستاره فیلم های پورن 

ازدواج پسر جوان با ستاره فیلم های پورن سوژه برخی از کاربران شبکه های اجتماعی شده است. این پسر جوان که 18 سال بیشتر ندارد، می گوید: من در 8 سالگی رویای تخت خواب ملکه پورنو روسیه را دیدم – و حالا ما عاشق هم شده ایم. ولادیسلاو تیولپانوف، جوان روسی، از عشق خود به ستاره بزرگسال کاتیا سامبوکا، گفته و در اینباره توضیحاتی را به رسانه ها ارائه داده است.

 

این دو نفر که اکنون در رابطه ای عاشقانه هستند، حرف های زیادی برای گفتن دارند. یک جوان 18 ساله خوش تیپ که رویای هم خواب شدن با ستاره فیلم های پورن رویاهای خود را در سر می پروراند، اکنون دیوانه وار عاشق او شده است و او نیز این احساسات را به این پسر دارد. ولادیسلاو 18 ساله، از شیفتگی خود به ستاره پورن کاتیا سامبوکا، 32 ساله سخن گفت.

 

ازدواج با بازیگر فیلم های پورن

اسطوره پورن و پسر سناتور فقید وادیم تیولپانوف با وجود داشتن سه فرزند از این مرد 32 ساله از رابطه قبلی، رسما با هم هستند. برای ولادیسلاو که عاشق این ستاره پورن است و برای اولین بار در هشت سالگی به او چشم دوخته بود، اهمیتی ندارد. این پسر جوان می گوید اولین باری که عکس او را دید “رویای ملاقات با او را داشت”.

 

بیشتر بخوانید: بهترین پورن استار جهان 2024 کیست ؟ عکس های خفن 18+

 

ازدواج پسر جوان با ستاره فیلم های پورن 

این زن روس زیبا اکنون مصمم است که عشق زندگی‌اش عکس‌های پورنو او را نگه نداشته باشد.او گفته که پس از ملاقات این پسر در 22 آوریل 2022، از گذشته‌اش ناراحت نیست. آقای ولادیسلاو در گفتگو با شبکه خبری روسی MK.RU تحت حمایت کاخ کرملین درباره این رابطه گفت: وقتی معروف شدم، صفحه او را در یک شبکه اجتماعی پیدا کردم و برای او نامه نوشتم.

 

اگرچه باور نمی کردم که او به من پاسخ دهد. فرض کردم که صفحه او توسط یک مدیر اداره می شود. اما کاتیا خودش به من پاسخ داد. او نوشت: به صفحه من خوش آمدید، ولادیسلاو. پس از آن، ما یک مکاتبه را آغاز کردیم. و در 22 آوریل با هم ملاقات کردیم. اولین ملاقات ما چند روز طول کشید – ولی ما به سادگی نتوانستیم از هم جدا شویم.

 

از فرزندان همسرم نگه داری می کنم

این زوج شیفته اکنون با خوشحالی در کنار هم هستند. باید بگوییم که ولادیسلاو از آن زمان به عنوان ناپدری سه فرزند کاتیا نیز قدم برداشته است. وی افزود: من فرزندان کاتیا را فرزندان خودم می دانم. فکر می کنم این کاری است که هر مردی باید انجام دهد. او نباید زنی را که دوست دارد نگه داشته و فرزندانش را جدا کند.

 

بیشتر بخوانید: قدکوتاه ترین پورن استار جهان که با کودکان اشتباه گرفته می شود!

 

ازدواج با بازیگر فیلم های پورن

فقط مردان ضعیف و پستی که نمی خواهند مسئولیت پذیر باشند می توانند بگویند: این فرزند من نیست. خودت آنها را بزرگ کن. این بدان معناست که آنها دیگری مهم خود را دوست ندارند. ولادیسلاو مدتی است که تحت نظر این ستاره فیلم های بزرگسال بوده است و ادعا می کند که از زمانی که عکس کاتیا را در سن هشت سالگی دیده بود آرزو داشت با او باشد.

 

اکنون، این زوج در حال زندگی مشترک با هم هستند و مرد خانواده ولادیسلاو می گوید: من زمان زیادی را با بچه ها می گذرانم. با هم قدم می زنیم و همیشه جایی می رویم. اخیراً به سیرک رفتیم. ما یک زندگی کاملاً عادی داریم، مانند هر زندگی دیگری. خانواده. ما زمان زیادی را با خانواده ام می گذرانیم. کل تابستان را با هم در ویلا سپری کردیم.

 

زندگی عجیب کاتیا سامبوکا ستاره فیلم های پورن

کاتیا سامبوکا وقتی هم سن این شوهر جوانش بود، تصمیم گرفت با برهنه شدن، کمی پول اضافی به دست آورد. چیزی که به عنوان یک شغل جانبی شروع شد به یک حرفه موفق در صنعت سرگرمی بزرگسالان تبدیل شد. پول درآوردن شروع شد و او به سرعت تبدیل به یک ستاره پورن موفق شد. کمتر از یک سال پس از فعالیت حرفه‌ای‌اش، مدیرش یک انتخاب برای او گذاشت – یا کالج یا پورنوگرافی.

 

بیشتر بخوانید: بمباران پورن استار با عکس های آلت تناسلی مردانه! + عکس

 

ازدواج بازیگر زن فیلم های پورن روسیه ای

خب، پول اینکار خوب بود و او در حال تبدیل شدن به یک موفق بود، بنابراین او پورنوگرافی را انتخاب کرد. با وجود اینکه زندگی بسیار خوبی داشت، اما خوشحال بود. او گفت: اولین باری که از یک صحنه پورنو فیلمبرداری کردم – عجیب بود. خیلی بد بود. واقعاً بد بود. از نظر احساسی، من تازه شروع به رفتن به سراشیبی کردم.

 

او فاش کرد که در ماه اول، اولین بیماری مقاربتی خود را گرفت و بعداً یک کارگردان به او گفت که او خیلی چاق است. سپس او برای کاهش وزن اضافی به مواد مخدر روی آورد و در نهایت به انواع مواد مخدر از جمله کوکائین و هروئین معتاد شد. اما او پس از سال‌ها مبارزه با افسردگی و چرخه مواد مخدر، سرانجام بارقه‌ای از امید را از طریق یک دوست پسر جدید پیدا کرد.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات