ازدواج یک مرد تایلندی ۱۲۰ زن  + رابطه جنسی یک مرد با 120 زن روسپی تایلندی 

سکس و ازدواج یک مرد جوان با ۱۲۰ زن در تایلند بسیار عجیب بود در ادامه با رابطه جنسی یک مرد با 120 زن روسپی تایلندی «+عکس و جزئیات» هاتم بت را دنبال کنید .

 

ازدواج یک مرد تایلندی ۱۲۰ زن 

مرد تایلندی بییش از 100 همسر و زن را اختیار کرده اسـت و رابطه با این زنان هر شب انجام میشود. ماجرای جالب رابطه جنسی مرد تایلندی با 100 همسرش را در هاتم بتر می‌خوانید.

رابطه جنسی یک مرد با 120 زن روسپی تایلندی «+عکس و جزئیات»

رابطه جنسی یک مرد با 120 زن روسپی تایلندی «+عکس و جزئیات»

درحالیکه چند همسری در کشور تایلند غیرقانونی اسـت مردی دراین کشور 120 بار ازدواج کرده و از 120 همسر خود 28 فرزند دارد ؛ نکته جالب این اسـت کـه همه ی ي این زنان از وجود هم مطلع هستند و روابط خوبی با یک دیگر دارند. 22 تا از همسران من در محل زندگی خودم ساکن هستند و باقی در سرتاسر تایلند زندگی میکنند.

 

تامبون پراستر، رئیس ناحیه فرسن، در ناحیه نیکار تایلند، نزدیک بـه 90 کیلومتری از بانکوک، اخیرا وادار شد اعتراف کند کـه او بیش از 100 زن را بـه طور غیرقانونی بـه همسری خود درآورده اسـت.

 

بیشتر بخوانید: تجاوز در حمام به بلاگر معروف تیک تاکی «+عکس»

 

رابطه جنسی یک مرد با 120 زن روسپی تایلندی 

رابطه مرد تایلندی سیاستمدار 58 ساله کـه احتمالا بـه عنوان مسئول شورای شهری در فهرست افراد سیاستمدار قرار گرفته اسـت و شغل ساخت و ساز انجام می‌دهد وضعیت مالی خوبی دارد.

 

برای همین تصمیم بـه داشتن یک خانواده بزرگ گرفته اسـت. او در دیدار با گروهی کـه برای تایید صلاحیت شغل جدیدش بـه منزل او رفته بودند اعلام کرد کـه بیش از 100 همسر و 28 دختر و پسر دارد.

 

او از زمانی کـه 17 سال داشته اسـت ازدواج هاي‌ خودرا آغاز کرده اسـت و تا بـه امروز کـه بـه سن 58 سالگی رسیده اسـت 120 بار ازدواج کرده اسـت و با همه ی رابطه دارد.

 

او دراین مورد می‌گوید: نخستین همسرم 2 سال از من جوان تر بودو درحال حاضر 3 فرزند از او دارم ؛ بعد از آن بارها ازدواج کرده ام کـه تمامی زنان انتخاب شده من کمتر از 20 سال سن داشتند .

 

همه چیز در مورد ازدواج

همان طور کـه گفتیم ؛ زیبایی برحسب سلیقه افراد با یک دیگر متفاوت اسـت اما معیار های زیبایی در همه ی جا یکسان اسـت مثلاً همه ی افراد کسانی را زیبا می‌دانند کـه دارای چشمان درشت، صورت معصوم و بچگانه، صورت متناسب و… هستند .انسان هاي‌ زیبا بـه سمت هم بیشتر جذب می‌شوند و پس از ازدواج زندگی خوبی را سپری می‌کنند .

 

بیشتر بخوانید: حقایق ترسناک از پروتز واژن زنان «+عکس و جزئیات»

 

بهتر اسـت بدانید کـه زیبایی ظاهری نقش و اهمیت زیادی در دوام ازدواج دارد . در انتخاب همسر نمیتوان زیبایی ظاهر و تناسب اندام را بی اهمیت بدانیم اما زیبایی ظاهر بزرگترین معیاربرای ازدواج نیست .

 

هنگام انتخاب همسر باید زیبایی ظاهری و زیبایی باطنی رابا هم درنظر گرفت . اگر زیبایی هاي‌ ظاهری هر زوج را بین عدد یک تا 10 درنظر بگیریم . عدد 10 نشان دهنده بهترین و کامل ترین ظاهر می باش.

 

د زیبایی خانمها دریک سوم زوج ها بیشتر بوده و یک سوم در برخی از زوجین زیبایی مرد بیشتر اسـت ودر باقی زوجین زیبایی ظاهری انها تقریباً برابر اسـت .

 

در زوج هایي کـه خانم زیباتر اسـت، هردو طرف از زندگیشان راضی ترهستند و احتمال شکست کمتر اسـت. مردی کـه از ظاهر پایین تری نسبت بـه همسر خود برخوردار اسـت، چون همسر او بیش از انتظارش اسـت ،تلاش زیادی برای تداوم رابطه می‌کند.

اما در صورتی کـه زن بسیار زیبا باشد طوری کـه همه ی مردم مجذوب زیبایی او شوند ؛ احتمالا ازدواج با این زنان بـه دلایلی کـه اکثر زوجین میدانند ؛ دوام کمتری خواهد داشت .وقتی زیبایی مردان بیش از زنان اسـت و مردانی کـه زیباتر از همسرشان هستند ؛ ممکن اسـت در زندگی احساس نارضایتی بیشتری نمایند و احساس خوبی بـه زندگی زناشویی خود نداشته باشند .

 

بیشتر بخوانید: عکس سکسی دختران سوئیسی | هات ترین زنان کشور سوئیس

 

حتی برخی از این مردان در زندگی دچار مشکل میشوند .اگر زیبایی ظاهر زنها کمتر از همسرشان باشد ؛ آن گونه همسر آن ها تعهد کمتری نسبت بـه زندگی دارد و این مسئله موجب کمتر شدن عمر ازدواج انها می‌شود .

 

یک مرد جوان تایلندی ۱۲۰ بار رابطه جنسی با ۱۲۰ زن داشت و ازدواج کرد و بچه دار شد و این خبر بسیار عجیب بود کـه وایرال زیادی شد رابطه جنسی یک مرد با 120 زن روسپی تایلندی «+عکس و جزئیات»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل