از بیوگرافی آتوسا مدگل چه اطلاعاتی به دست می آید؟ + آهنگ های محبوب مدگل کدامند؟

مدگل از خوانندگان جوان و تازه کار سبک رپ فارسی محسوب می شود. او تا به امروز آهنگ های زیادی را به همراه دوست پسرش، جیدال منتشر کرده است. نام این دو همیشه با هم شنیده می شود و مخاطبانشان همیشه منتظر آهنگ های دو نفره این دو هستند.

از بیوگرافی آتوسا مدگل چه اطلاعاتی به دست می آید؟

از بیوگرافی آتوسا مدگل چه اطلاعاتی به دست می آید؟

بیوگرافی آتوسا مدگل به ما در شناختن این چهره جدید موزیک رپ کمک خواهد کرد. برای دانستن سن آتوسا مدگل باید تاریخ تولد این دختر اردیبهشتی را بدانیم. تاریخ تولد مدگل 7 اردیبهشت سال 1374 در شهر تهران است. او اکنون 26 سال سن دارد و تقریبا از سن 17 سالگی به کار موزیک و آهنگسازی مشغول است.

برخی از افراد با خواندن اسم او برای اولین بار می خواهند بدانند که آتوسا مدگل کیست، در پاسخ باید گفت مدگال خواننده ای است که به تازگی توانسته است به محبوبیت زیادی در اینستاگرام برسد. رابطه مدگال و جیدال، خواننده پر طرفدار سبک رپ سبب معروفیت او بوده است. آن ها مدت ها است که در موزیک های زیادی با یکدیگر همکاری می کنند.

آهنگ های محبوب مدگل کدامند؟

مدگل تا به امروز موزیک ها و موزیک ویدیو های زیادی را منتشر کرده است. در کارنامه هنری مدگال زیبای وحشی و آهنگ سرنوشت مدگال دو تا از بهترین موزیک ها هستند که اگر طرفدار سبک مدگل و جیدال باشید حتما آن ها را شنیده اید.

سرنوشت مدگل

جدید ترین آهنگ مدگل، این ترانه است. او برای این قطعه موزیک ویدیویی هم منتشر کرده است که مورد استقبال مردم قرار گرفته است. در سایت های معتبر پخش آهنگ، مانند سایت رادیو جوان می توانید این آهنگ را دانلود کنید.

خونه آخر مدگل

یکی دیگر از آهنگ های پر طرفدار مدگل و جیدال این آهنگ است. این آهنگ در همین امسال منتشر شده است و توانسته است از دانلود خوبی در سایت های مربوط به موزیک، برخوردار باشد.

دیگه دیره مدگل

این آهنگ اولین آهنگی است که او به صورت تک نفره آن را خوانده است. مدگل در اکثر آهنگ ها به همراه دوست پسرش، جیدال و یا گروه هایی مانند پایدار می خواند. او در این آهنگ برای اولین بار به صورت تنهایی جلوی مخاطبان حاضر شده است.

دسترسی به اینستاگرام مدگال چگونه است؟

با سرچ کردن نام madgalmusic در این پلتفرم اجتماعی می توانید به راحتی پیج اینستاگرام این خواننده با استعداد را پیدا کنید. او در اینستاگرام به شدت فعال است و تقریبا هر روز با مخاطبانش صحبت می کند. فعالیت مدگل در این رسانه از طریق پست، استوری و پست هایی است که همه خبر از او و برنامه هایش در زمینه موزیک می دهند.

  • اینستاگرام مدگل

عکس های Madgal را چگونه ببینیم؟

برای دیدن تصاویر مدگل بهترین راه مراجعه به پیج اینستاگرام او است. مدگل اینستا را محل اصلی فعالیت هایش می داند و از طریق پست ها و استوری هایش، هر روز با مخاطبانش در ارتباط است. برای آن که بتوانید از زمان دقیق انتشار موزیک ها و موزیک ویدیو های این خواننده و دوست پسرش، جیدال با خبر شوید، بهتر است او را در اینستاگرام دنبال کنید. با سرچ کردن نام Madgal در موتور جستجو گوگل هم می توانید تصاویر و ویدیو های این دو با هم را مشاهده کنید.

مدگال و دوست پسرش جیدال رابطه خوبی با هم دارند؟

مدگل و جیدال سال ها است که با یکدیگر در ارتباط هستند. می توان گفت این خواننده از طریق همین رابطه توانست فعالیتش را در زمینه موزیک انجام دهد. جیدال در کار های بسیاری با او همکاری کرده است و این دو از خوانندگان خوب رپ فارسی به حساب می آیند. امروزه این دو پس از 7 سال دوستی باز هم کنار هم زندگی می کنند و رابطه عاشقانه و خوبی دارند.

مدگال یوتیوب

مدگل از خوانندگان باهوشی است که خیلی زود فهمید باید در یوتیوب هم فعالیت داشته باشد. این خواننده به دلیل صدای زیبا و نرمی که دارد در این پلتفرم تنها به انتشار موزیک ویدیو هایش نمی پردازد. او در اکانتی که در یوتیوب دارد درباره اتفاقات عجیب در دنیا و حتی مکان های عجیبی که وجود دارند، صحبت می کند. او به عنوان یک گوینده از کنار هم قرار دادن تصاویر در این زمینه ویدیو های بسیار خوب و مهیجی آماده کرده است. این خواننده همچنین به انتشار ولاگ ها و ویدیو هایی با مضمون شخصی در یوتیوب مشغول است و سعی می کند تا فالوورانش را در یوتیوب بیش تر کند.

دانلود آهنگ بنفش و مدگال بنفش

جیدال و مدگال بنفش را در سال گذشته منتشر کردند و با بازخورد خوبی از سمت مخاطبان رو به رو شدند. بنفش نام معروف ترین و پر دانلود ترین موزیک این دو است. آن ها با این ترک توانستند مخاطبان زیادی به دست آورند. امروزه بنفش نام یکی از هایلایت های پیج اینستاگرام مدگل و جیدال است. سایت های زیادی این ترک را منتشر کردند و از آن حمایت کردند. مدگل و جیدال از طرفدارانشان درخواست کرده بودند که پس از انتشار این موزیک با آن دابسمش هایی را برایشان ارسال کنند. در شب انتشار این موزیک، این دابسمش ها در استوری های جیدال و مدگل دیده می شد.

حاشیه های مدگال حول چه موضوعاتی است؟

مدگل و جیدال در این سال ها بسیار تلاش کرده اند که وارد حواشی اینستاگرام نشوند. آن ها حتی از ارتباطشان هم تصاویر و ویدیو های کمی منتشر می کنند. با این حال برخی از سایت ها و پیج های اینستاگرامی در چند ماه گذشته شروع به انتشار یک سری شایعات بی نتیجه درباره جدایی این دو کردند. تمامی این حرف ها شایعه ای بیش نیست و آن ها امروز در کنار هم در تورنتو مشغول به زندگی هستند.

مصاحبه رسمی با Madgal انجام شده است؟

مصاحبه هایی که تا به امروز با این خواننده و جیدال منتشر شده است، همه در قالب لایو های اینستاگرامی هستند. آن ها از این طریق سعی می کنند تا با هوادارانشان در ارتباط باشند. در این لایو ها که ممکن است با حضور خوانندگان و دوستان دیگرشان هم باشد، این دو درباره زندگی و مسائل شخصی و همچنین موزیک هایشان صحبت می کنند.

مدگل و جیدال کجا زندگی می کنند؟

مدگل و جیدال تا به حال در شهر ها و کشور های زیادی زندگی کرده اند. او تا سنین جوانی در کشور ایران و در شهر تهران به همراه خانواده اش زندگی می کرد. زمانی که او تصمیم به فعالیت در زمینه موزیک و رپ گرفت به کشور های دبی و بعد از آن ترکیه مهاجرت کرد. جیدال زمان زیادی را در کشور فرانسه و شهر پاریس زندگی می کرد و به همین دلیل او نیز مدتی را در این شهر گذراند. امروزه آن ها هر دو در کشور کانادا و شهر تورنتو زندگی می کنند. این دو نفر از سلبریتی های ساکن کانادا هستند و قصد دارند شهروندی این کشور را به دست آورند.

همکاری این خواننده با گروه پایدار انجام شده است؟

مدگل و جیدال دو خواننده بسیار پر طرفدار هستند که در این سال ها تلاش کرده اند با خوانندگان دیگر نیز آهنگ هایی را منتشر کنند. امروزه یکی از راه های کسب شهرت و البته فالوور در میان خوانندگان، همین همکاری ها است. یکی از گروه هایی که این دو قطعات زیادی با آن منتشر کرده اند، گروه پایدار است. جیدال مدت ها عضوی از این گروه بود و بعد از معرفی مدگل در دنیا موزیک، او نیز با این گروه همکاری های زیادی انجام داد.

درآمد آتوسا مدگل از یوتیوبش چقدر است؟

آتوسا مدگل با انتشار ویدیو هایی در قالب ولاگ و اطلاعات آموزنده در یوتیوب سعی می کند مخاطبان زیادی به دست آورد. مدگل در تلاش است تا بتواند از طریق ویوی این ویدیو ها، از یوتیوب درآمد خوبی به دست آورد. با این روالی که او در پیش گرفته است، مطمئنا خیلی زود می تواند به این هدفش برسد.

موزیک ویدیو های مدگال چگونه است؟

موزیک ویدیو هایی که تا به حال از مدگل و جیدال منتشر شده اند، همگی از استقبال خوبی برخوردار بوده اند. مدگل سعی می کند در هر موزیک ویدیو ابتکار و ایده جدیدی را به مخاطبانش نشان دهد. در تمام این موزیک ویدیو ها او حضور داشته است و جالب است بدانید که در بخش هایی از آن ها به صورت زنده و بدون هیچ ادیتی روی صدایش خوانده است.

نظر خانواده آتوسا درباره رابطه او با جیدال چیست؟

خانواده مدگل با ارتباط او با جیدال موافق نبودند. آن ها دوست نداشتند که دخترشان وارد این سبک از کار شود؛ چرا که می دانستند در این صورت دخترشان نمی تواند در ایران زندگی کند. وی هرگز حمایت خانواده اش را در موزیک و رشته ای که به آن علاقه داشت، تجربه نکرده است. خانواده مدگل در ایران هستند اما مدگل امروزه به دور از آن ها در شهر تورنتو زندگی می کند.

سبک لباس پوشیدن آتوسا مدگل چه نوعی است؟

مدگل را هر بار با سبکی جدید در لباس هایش می بینیم. او تیپ های بسیار جالبی می زند و سعی می کند از رنگ های کم تر استفاده شده ای در لباس هایش استفاده کند. مدگل از رنگ مو های فانتزی استفاده می کند که باعث می شوند چهره او بسیار بامزه و متفاوت شود.

چرا آتوسا مدگل از جی دال جدا شده است؟

آتوسا مدگل یکی از رپر های جوان ایرانی است، که دارای صدای بسیار جذاب و منحصر به فردی است. آتوسا چندین سال است که با رپر پر آوازه و عضو گروه پایدار، علی جی دال در رابطه بوده است، این دو رپر برخلاف ظاهرشان سن زیادی ندارند و هر دو متولد دهه ۷۰ می باشند. اخیرا بعد از شروع شدن شایعه هایی در رابطه با حاملگی آتوسا، این شایعه توسط آتوسا در یکی از لایو هایش رد شد، و بعد از آن متوجه شدیم که این دو رپر جوان دیگر باهم زندگی نمی کنند و باهم رابطه ای ندارند.

دوست پسر جدید آتوسا مدگل کیست؟

آتوسا مدگل بعد از تمام کردن رابطه اش با علی جی دال، در یکی از ویدیو هایش که با فرشاد سایلنت داشت اعلام کرد که بعد از تمام شدن رابطه‌ اش با یکی دیگر وارد رابطه شده است که هویت آن فرد را فاش نکرد و گفت سلبریتی نیست و نمی خواهد هویت دوست پسرش بر همگان آشکار شود.

آتوسا مدگل مثلث برمودا

ویدیو مثلث برمودا مدگل یکی از پر بازدید ترین ویدیو های چنل یوتیوب مدگل است. این ویدیو از دسته سری های UNSOLVED آتوسا است، در این ویدیو ها در مورد عجایب جهان و ترسناک ترین افسانه هایی که در دنیای ما وجود دارد، صحبت می کند. ویدیو مثلث برمودا در مورد منطقه ای از اقیانوس اطلس است، که واقع در جنوب شرقی آمریکا است. مثلث برمودا به دلیل گم شدن هواپیما ها، کشتی ها و دیده شدن اتفاق های ماورایی مانند: دیده شدن سفینه هایی در آسمان و یا پیدا شدن حرم هایی در زیر آب در دسته ویدیو های undolved قرار گرفته است. این مکان مهیب و راز آلود در بین miami ،puerto rico و bermuda قرار دارد.

نام مثلث برمودا برای اولین بار در سال ۱۹۶۴ توسط vincent gaddis در مجله ای به نام argosy به کار رفت. در این مجله مثلث برمودا را به طوری معرفی می کنند، که در این مکان کشتی ها و هواپیما ها بدون هیچ دلیلی ناپدید می شدند. برای مثال: فقط در سال های ۱۹۴۶ تا ۱۹۹۱ در این مکان بیش از ۱۰۰ کشتی و هواپیما گم شده اند. در سال ۱۹۱۸ کشتی بزرگ که مال ارتش آمریکا بوده است در این مکان گم می شود، چیزی که در مورد این کشتی عجیب بوده است این بوده که این کشتی جزو نیروی دریایی آمریکا بوده است و این افراد بسیار برای مقابله با حوادث دریایی آموزش دیده بودند و گم شدن ناگهانی این کشتی حتی بدون یک نشانه کوچک برای مردم بسیار عجیب بود.

همچنین در سال های اخیر عجیب ترین اتفاقی که در این منطقه رخ داده بود، این بوده است که دو دانشمند آلمانی برای پایان دادن سوال ها و رمز و راز های این مکان عجیب، با لباس های غواصی به این مکان رفتند. همه چیز در ابتدای جست و جوی آن ها خوب بوده است تا هنگامی که صدای جیغ می شنوند، این صدا در ابتدا بسیار گوش نواز بوده است ولی رفته رفته مهیب و ترسناک شده است، تا زمانی که موجودی از پشت سر این دو نفر را گرفته و به سوی خود می کشد. از این اتفاق ترسناک فقط یکی از آن دو دانشمند زنده بیرون آمده است، که گفته های او از این تجربه بسیار ترسناک بوده است، و در پایان آتوسا تمام این اتفاقات را در ویدیو خود به طور کامل و جامع توضیح داده است و شما می توانید به یوتیوب او مراجعه و ویدیو آن را تماشا کنید.

این رپر با چه خواننده هایی همکاری کرده است؟

این رپر خوش صدا بجز آن که در کارنامه خود آهنگ های بسیار زیادی دارد، خودش نیز از بچگی به موسیقی علاقه بسیار زیادی داشته است. او همیشه از علاقه خودش نسبت به خوانندگانی همچون بیلی آیلیش گفته است، و دلش می خواهد روزی به کنسرت این خواننده برود.

در این بخش به معرفی و بررسی بعضی از آهنگ های آتوسا مدگل، این رپر جوان خواهیم پرداخت.

آهنگ بنفش

ااین یکی از آهنگ های بسیار محبوب و پرطرفدار این رپر جوان است، که همراه با همکاری و همراهی دوست پسر سابق خود یعنی علی جی دال ساخته شده است. خود آتوسا معتقد است که هوادارانش این آهنگ را بسیار دوست دارند و بخاطر آن ها و خواسته آن ها تصمیم گرفت که آلبوم آن را منتشر کند.

آهنگ سرنوشت

این رپر توسط این آهنگ شناخته شد، و در این آهنگ همکاری بسیار عمیقی با گروه پایدار داشته است. با توجه به این آهنگ و میزان فروش این آهنگ می توان گفت مردم سبک جدید رپ را دوست دارند و از آن استقبال می کنند، باید این را بدانید که حتی موسیقی روز به روز در حال پیشرفت است و سبک های جدید و متفاوت تری روی کار می آید.

بیوگرافی عرفان پایدار خورشید رپ فارسی نیز در اختیار شما قرار داده شده است.

آهنگ صدا

این آهنگ در یک جنگل فیلمبرداری شده است، و یکی از قطعاتی است که مدگل به تنهایی کار ساخت و تنظیم آن را بر عهده داشوه است، که بسیار مورد تایید و مورد استقبال مردم قرار گرفت.

آتوسا مدگل و فرشاد سایلنت

این رپر جوان دوستان بسیار زیادی دارد، و او بجز این که خواننده است، یک یوتیوبر بسیار موفق است، که در برنامه های لایو باقی یوتیوبر ها ممکن است از او خواهش کنند تا در ویدیو های آن ها حضور داشته باشد.

یکی از دوستان او، فرشاد سایلنت است. فرشاد از دوستان بسیار نزدیک آتوسا است و در لایو های یکدیگر ممکن است حضور داشته باشند و در رابطه با مسائل شخصی یکدیگر، زود تر از باقی دوستان باخبر هستند.

توسا مدگل سعی کن نخندی

ویدیو های سعی کن نخندی مدگل ویدیو هایی هستند که حالت چالش طور دارد، و اصولا با دیگر یوتیوبر های معروف فارسی هماهنگ می شوند و این چالش را انجام می دهند. آتوسا از دیگر یوتیوبر ها می خواهد تا این چالش را انجام دهند، در این ویدیو ها یکسری ویدیو های خنده دار و فان پخش می کنند و باید یوتیوبر ها نخندند، اگر هرکدام بخندند مجازات هایی برای آن ها در نظر گرفته می شود. یکی از معروف ترین چالش های سعی کن نخندی مدگل با فرشاد سایلنت بوده است، این ویدیو یکی از پر بازدید ترین همکاری های این دو یوتیوبر بوده است.

سوالات متداول

  1. مدگل چند سال دارد؟

    مدگل 7 اردیبهشت سال 1374 در شهر تهران به دنیا آمده است. او اکنون 26 سال سن دارد.

  2. آیا جیدال و مدگل از یکدیگر جدا شده اند؟

    تمامی این حرف ها شایعه ای بیش نیست و آن ها امروز در کنار هم در تورنتو مشغول به زندگی هستند.

  3. چرا مدگل به کشور فرانسه رفت؟

    جیدال زمان زیادی را در کشور فرانسه و شهر پاریس زندگی می کرد و به همین دلیل مدگل نیز مدتی را در این شهر گذراند.

  4. مدگل امروزه در چه سبک از موزیک فعالیت می کند؟

    مدگل از خوانندگان جوان و تازه کار سبک رپ فارسی محسوب می شود.

5/5 – (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل