استفاده پورن استار معروف از هوش مصنوعی برای سکس با هواداران  + هوش مصنوعی در صنعت پورنوگرافی

استفاده پورن استار معروف از هوش مصنوعی برای سکس با هواداران 

 

استفاده پورن استار معروف از هوش مصنوعی برای سکس با هواداران حواشی زیادی در شبکه های اجتماعی ایجاد کرده است. ستاره معروف فیلم های بزرگسال یک دستیار هوش مصنوعی ساخته تا طرفداران بتوانند هر زمان که بخواهند با او رابطه جنسی داشته باشند. اکنون طرفداران دنی دنیلز می‌توانند هر وقت بخواهند با او رابطه جنسی داشته باشند. ما در ادامه اطلاعات بیشتری را به اشتراک گذاشته ایم.

 

خانم دنی دنیلز پورن استار معروف، در آستانه راه اندازی یک “دستیار هوش مصنوعی” از خودش است، بنابراین طرفداران می توانند هر زمان که بخواهند با او رابطه جنسی برقرار کنند. بسیاری از مردم آرزو می کنند که بتوانند از نزدیک با یک ستاره بزرگسال آشنا شوند. با تشکر از هوش مصنوعی (AI)، این ستاره فیلم های پورن، این امکان را برای طرفدارانش فراهم کرده است.

 

بیشتر بخوانید: رابطه جنسی با هوش مصنوعی و آمار نگران کننده آن! + عکس

 

هوش مصنوعی در صنعت پورنوگرافی

این ستاره محبوب، صدا و تصاویر واقعی خودش را به نمایش می گذارد تا تجربه ای منحصر به فرد و شخصی را به طرفداران ارائه دهد. باید بگوییم که دنی دنیلز میلیون‌ها دلار در صنعت بزرگسالان به دست آورده است. اما اکنون او بیشتر به خاطر محتوای انفرادی و خاص خود شناخته شده است. حالا هم او در مأموریتی است که تغییری مدرن در پورن ایجاد کند.

استفاده پورن استار معروف از هوش مصنوعی برای سکس با هواداران 

به لطف فناوری در حال تکامل، او توانسته چیزی تولید کند که لمس شخصی یک پورن استار را ارائه دهد. در نتیجه موفقیت‌هایش در طول سال‌ها، دنی اکنون تعداد فالوورهای بیشتری از همیشه دارد و امپراطوری به ارزش حدود 5 میلیون دلار (3,950,525 پوند) دارد. وی که خود را یک دوجنسه معرفی می کند، 12 سال پیش وارد صنعت پورن شد و شروع به تولید محتوای لزبین کرد.

 

بیشتر بخوانید: ازدواج یک زن با شوهر مجازی که از هوش مصنوعی برخوردار است!

 

دستیار هوش مصنوعی دنی دنیلز

پس بازی در فیلم های لزبین، دنی به کار با مردان مشغول شد و اخیراً برنده جایزه XBiz برای بهترین ستاره رسانه اجتماعی زن ممتاز شد. حالا او می‌خواهد با روی آوردن به هوش مصنوعی به طرفدارانش “تجربه رابطه جنسی همیشگی” را ارائه دهد. او گفت که می خواهد به طرفدارانش این شانس را بدهد که واقعاً با او رابطه داشته باشند. و هر زمان که بخواهند می توانند به او دسترسی داشته باشند.

دنی دنیلز گفت: از زمان ساختن محتوا برای OnlyFans می خواستم با طرفدارانی که ممکن است فتیش های متفاوتی داشته باشند ارتباط برقرار کنم. شخصاً کارهای زیادی انجام می دهم، اما فقط می توانم روابط جنسی محدودی در طول روز داشته باشم. اما هواداران من می توانند آن تجربه همیشگی را داشته باشند. یعنی رابطه جنسی بدون توقف با من، در فضای آنلاین و با استفاده از دستیار هوش منصوعی من.

 

وی ادامه می دهد: این یک تجربه دوست دختر همهجانبه است. شما در واقع می توانید 24 ساعته با من رابطه داشته باشید. من در همه جا طرفداران دارم، بنابراین می خواهم با استفاده از هوش مصنوعی به زبان های مختلف صحبت کنم. این دستیار در قالب یک چت بات کار خواهد کرد. خانم دنیلز مشتاق بود تا چیزی مجازی برای طرفداران ایجاد کند تا از آن لذت ببرند.

 

بیشتر بخوانید: ترک شغل برای بازی در فیلم های جنسی و درآمد بیشتر! + عکس

 

به هر تکنولوژی جدید چاشنی سکسی می دهم!

دنی گفت که او معتقد است هوش مصنوعی به نوعی، آینده جهان است. اگر چیز جدیدی از راه می رسد، او همیشه به چیزهایی مانند: چگونه می توانیم این را سکسی کنیم؟ یا چگونه می توانیم آن را در پورن گنجانیم؟ فکر می کند. درباره هوش مصنوعی هم، پس از تفکر و برنامه ریزی زیاد، این دقیقاً همان کاری است که او انجام داد.

اما او توضیح می دهد که چیزهای خاصی در مورد شبیه سازی هوش مصنوعی هم وجود دارد. به عنوان مثال، طرفداران می توانند به صورت کلامی با او رابطه جنسی داشته باشند. اما او مجبور نیست در مورد هر کاری که نمی خواهد انجام دهد، با مشتریان آنلاین صحبت کند. ولی باز هم، این دستیار هوش مصنوعی چند کار را انجام می دهد که دنی خودش انجام نمی دهد.

 

او افزود: من مقعدی کار نمی کنم، اما چت بات من این کار را انجام می دهد. من درمورد آن هیجان زده هستم. این به آنها (هواداران) اجازه می دهد تا فانتزی ها و فتیش های جدید درمورد من را کشف کنند. در ماه اکتبر، دنی مدتی را در بریتانیا برای عرضه محصولات جدید سپری می کرد از استقبال مردم بسیار هیجان زده بود. دنی گفت: من فهمیدم که واقعاً طرفداران زیادی در آنجا دارم.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل