افشاگری بیرانوند علیه پرسپولیس برای بازپسگیری کاپ قهرمانی کافی نیست؟

روز گذشته فایل صورتی منتسب به علیرضا بیرانوند در یک سایت منتشر شد. در این ویس که به نظر بیرانوند آن را برای یکی از دوستانش ارسال کرده، بیرانوند جملاتی را به زبان می‌آورد که یک ادعای بسیار بسیار جنجالی علیه پرسپولیس محسوب می‌شود.

افشاگری بیرانوند علیه پرسپولیس برای بازپسگیری کاپ قهرمانی کافی نیست؟

افشای پرداخت های خارج از قرارداد پرسپولیس به بیرانوند

🔺بیرانوند در این فایل صوتی تلاش می‌کند تا روایت خود را از وضعیت قراردادش با پرسپولیس و همچنین فسخ قرارداد ارائه دهد. بیرانوند در این فایل صوتی می‌گوید: بر اساس قوانین، باشگاه می‌توانست ۲۰ درصد آپشن در قرارداد بگنجاند که مربوط به رضایت سرمربی، حضور در تیم ملی و حضور در ۵۰ درصد مسابقات را شامل می‌شود، اما موضوع پاداش‌ها فرق می‌کند. پاداش، چیزی است که خارج از قرارداد پرداخت شده و چیزی حدود سه میلیارد به هر بازیکن بوده است. (نقل به مضمون)

🔺بیرانوند سپس توضیح می‌دهد که این سه میلیارد شامل پرداختی‌هایی است که حامیان مالی باشگاه به بازیکنان داشتند و در قرارداد نیامده است. این برای اولین بار است که بازیکنی از پرسپولیس یا سایر تیم‌ها چنین ادعایی را به زبان می‌آورد و می‌گوید که بازیکنان یک تیم دریافتی خارج قرارداد داشته‌اند.

🔺بیرانوند می‌گوید که بخشی از این پرداختی‌ها از حساب باشگاه پرسپولیس بوده و پرسپولیس با استناد به همین موضوع آن را از قرارداد اصلی کسر کرده تا بتواند در کمیته تعیین وضعیت علیه او (بیرانوند) حکم بگیرد.

🔺به عبارتی بیرانوند معتقد است که اسپانسرهای پرسپولیس به بازیکنان این تیم در قابل پاداش، ارقامی را پرداخت کرده‌اند و فقط بخشی از آن حساب باشگاه انجام شده که باشگاه پرسپولیس آن بخش از مبلغ که از حساب خودش واریز شده را از قرارداد بازیکنان کسر کرده است.

نکته قابل توجه اینکه هر روز ابعاد جدیدی از قهرمانی پر حرف و حدیث پرسپولیس در فصل گذشته روشن می شود. پس از اعتراف رسمی مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال به اشتباه داوری در هفته آخر و عوض شدن قهرمان لیگ و عذرخواهی رسمی او از تیم استقلال، حالا بیرانوند رسماً موضوع دریافتی های خارج از قرارداد را مطرح کرده است که البته تنها مربوط به فصل قبل نیست و موضوع پرداخت های هوادار متمول که خارج از قرارداد به بازیکنان این تیم پرداخت شده، چند سالی هست که مطرح است. اگرچه اگر بنا به رعایت عدالت در فوتبال و عمل به قوانین بود، 1 امتیاز کسر شده از پرسپولیس بابت مسجل شدن تخطی از قوانین، به این تیم بازگردانده نمیشد که همان یک امتیاز باعث قهرمانی این تیم در لیگ برتر شود.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات