این تساوی برای پرسپولیس خیلی دردناک بود | شکایت از ماساژور آبی ها به دلیل شادی گل

به نظر می رسد هرچقدر این تساوی برای استقلالی ها خوشاند بوده و باعث خوشحالی آنها شده، به همان اندازه گل ثانیه های پایانی یامگا مقابل پرسپولیس برای اعضای این تیم سنگین تمام شده و ناراحتی خود را با مطرح کردن مسائل عجیب برای تخلیه عصبانیت خود بروز می دهند.

 

ارکان مختلف باشگاه پرسپولیس ابتدا داور بازی را نشانه رفتند؛ سپس به رئیس کمیته داوران تاختند. پس از آن به سراغ علی خطیر و اتهام رفاقتش با مهدی تاج در ثبت این نتیجه رفتند. پس از آن  از سامره، نکونام به کمیته انضباطی شکایت کردند. پس از آن به نحوه گزارش گزارشگر پرسپولیسی انتقاد کردند و از او با اتهام گرایش رنگی به استقلال شکایت کردند. بار دیگر یادشان افتاد شاید استقلال سقف را رعایت نکرده باشد و یکبار دیگر به خاطر رعایت نشدن سقف و 3-0 شدن نتیجه شکایت کردند و حالا به شادی بعد از گل استقلالی ها که به طور طبیعی شادی زائدالوصفی هم بود، ایراد گرفتند.

شنیده می شود تیم حقوقی باشگاه پرسپولیس اینبار به سراغ شادی ماساژور استقلال رفت و با ایراد حقوقی به این شادی گل، پرونده او را به کمیته انضباطی ارجاع داد. این در حالیست که شروع کننده تنش نیمکت ها کسی نبود جز افشین پیروانی که پس از گل امید عالیشاه با شادی گلی عجیب باعث تحریک نیمکت استقلال شد و در واقع شادی گل جواد نکونام پاسخی به شادی گل عجیب افشین پیروانی بوده است. در خصوص شادی گل ماساژور استقلال نیز ظاهراً آقایان فراموش کرده اند که عیسی آل کثیر با همین شادی گل به سمت هواداران استقلال با چه توجیهاتی از سمت باشگاه پرسپولیس تبرئه شد!

 

پرسپولیسی ها در حالی داور بینوا را بابت عدم اخراج حامدی فر شماتت می کنند که ظاهراً فراموش کرده اند در دربی 97 همین موعود بنیادی فر برای ناراحت نشدن عده ای، از پنالتی و اخراج واضح فرجی برای خطا روی رودی ژستد صرف نظر کرد. یکی از اتفاقاتی که اگر VAR در آن مسابقه وجود داشت احتمالاً استقلال برنده مسابقه شده بود چرا که این پنالتی در دقیقه 89 حادث شد.

آنها در حالی افشاریان را به استقلالی بودن متهم کردند که اگر ایشان استقلالی بود، با توصیه هایی به داور مسابقه، این بازی را برای استقلال در می آورد و این در حالیست که بنیادی فر در دو صحنه ازاعلام پنالتی به سود استقلال صرف نظر کرد.

در نهایت آقایان که ظاهرا تلخی این شکست به کندذهنی آنها انجامیده اتهام استقلالی بودن به محمدرضا احمدی زدند که سالها پیش در دربی 58 به عنوان خبرنگار پس از گل پرسپولیس به استقلال در دربی از خوشحالی به هوا پرید و شادی می کرد!

هر چه که هست این روزها ارکان مختلف باشگاه پرسپولیس تحت فشار سنگین روانی هستند و برای خارج شدن از این فشار و تخلیه روانی خود به هر فرد مرتبط با برگزاری دربی اتهام می زنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل