بازیگر هوادار اوساسونا بدون سوتین به استادیوم رفت!  + حضور کلارا گال بدون سوتین در ورزشگاه

بازیگر هوادار اوساسونا بدون سوتین به استادیوم رفت! 

 

بازیگر هوادار اوساسونا بدون سوتین به استادیوم رفت! این مدل و بازیگر اسپانیایی مشهور بعد از این حرکت درگیر حواشی بسیار زیادی شد. بسیاری از کاربران به نوک سینه های بیرون زده او توجه کرده و او را مورد تمسخر قرار داده اند. با این حال، این بازیگر جوان که تازه وارد 21 سالگی شده جواب این انتقادها را داده است. در ادامه به بررسی کلی این ماجرا خواهیم پرداخت.

 

مدلی که پس از رفتن به مسابقه فوتبال در فضای مجازی محبوب شد، هواداران را به دلیل اینکه «سینه هایش را تنها موضوع بازی قرار داده اند» مورد انتقاد قرار داده است. یک مدل و بازیگر جوان اسپانیایی، که عکس هایش به دلیل رفتن بدون سوتین به یک مسابقه فوتبال در فضای مجازی منتشر شد، به تمسخرهای کاربران و ترول ها در فضای مجازی پاسخ داده است.

 

بیشتر بخوانید: جذاب ترین دختر هوادار منچسترسیتی کیست؟ + عکس

 

حضور کلارا گال بدون سوتین در ورزشگاه

کلارا گال در دیدار اوساسونا در لالیگا مقابل سویا شرکت کرد اما به دلیل اینکه بدون سینه بند در استادیوم حضور پیدا کرد، مورد توجه مردم قرار گرفت. خانم کلارا، 21 ساله، فقط در اینستاگرام، 4 میلیون طرفدار آنلاین دارد. این مدل همچنین به خاطر کار خود به عنوان یک بازیگر شناخته شده است و بیشتر برای بازی در نقش راکل در فیلم: (از طریق پنجره من) شناخته می شود.

بازیگر هوادار اوساسونا بدون سوتین به استادیوم رفت

کلارا که در پامپلونای اسپانیا بزرگ شد، طرفدار اوساسونا است و از کودکی به دیدن بازی های این باشگاه می‌رفت. هنگامی که او در حین بازدید اخیرش در حال قدم زدن در اطراف استادیوم بود، تصاویری از او برای صفحات رسانه های اجتماعی باشگاه گرفته شد. با این حال، طرفداران تصمیم گرفتند در مورد لباس بدن نمای او اظهار نظر کنند.

 

بیشتر بخوانید: کیم شیله جذاب ترین هوادار تیم دورتموند + عکس

 

عصبانیت کلارا گال از کاربران اینستاگرام

تمسخر کاربران و ترول های مجازی، در نهایت باعث عصبانیت کلارا شد. زیرا طرفداران با وجود همه چیزهای دیگر، سینه های او را تنها موضوع تمسخرشان می کردند. او در اینستاگرام خود گفت: از کودکی برای دیدن بازی های تیمم به السدار می رفتم. دیروز روز زیبایی بود و آنها نمی توانستند بهتر از این با من رفتار کنند. از اینجا می خواهم دوباره تشکر کنم.

با این حال، با توجه به نظراتی که خوانده ام، احساس می کنم باید واکنش نشان دهم. وقتی قبل از رسیدن به میدان لباس پوشیدم، به ذهنم خطور نمی کرد که قرار است در مورد نوک سینه هایم اینقدر نظر داده شود. تازه متوجه شدم، تمسخرها فقط به این دلیل است که زن هستم و سینه دارم. هرگز چنین قتل عام مجازی را ندیده بودم. وجدانم راحت است، با نپوشیدن سوتین هیچ اشتباهی نمی‌کنم.

 

آزارم نمی دهد که می گویند من دو امتیازی را به دست آورده ام که آنها نبرده اند. آزارم می دهد که سینه های من تنها موضوع است، در میان خیلی چیزهای جالب دیگری که وجود دارد، که بسیاری برای صحبت انتخاب می کنند. به نظر می رسد که ما از چند هفته گذشته چیزی یاد نگرفته ایم. بازی با تساوی 0-0 به پایان رسید و اوساسونا در رده یازدهم قرار گرفت در حالی که سویا به رده هفدهم سقوط کرد.

 

بیشتر بخوانید: جذاب ترین دختر هوادار منچستر یونایتد (دختران خفن خوش اندام)

 

بیوگرافی کلارا گال بازیگر اسپانیایی

کلارا هوته سانچز (زاده 15 آوریل 2002) که با نام کلارا گال نیز شناخته می شود، بازیگر و مدل اسپانیایی است. او بیشتر به خاطر نقش اصلی اش در نقش راکل در فیلم Through My Window (2022) شناخته می شود. خانم کلارا هوته سانچز در پامپلونای اسپانیا به دنیا آمد. گال از همان دوران کودکی به بازیگری علاقه نشان داد و در موسسه پلازا د لا کروز به تحصیل پرداخت.

در اکتبر 2021، گال در کلیپ تک آهنگ سباستین یاترا “Tacones Rojos” نقش بازی کرد. خانم گال در سال 2022 در نقش راکل مندوزا به عنوان بازیگر اصلی زن فیلم Through My Window در سال 2022 وارد صحنه شد. همچنین، در همان سال، گال در فیلم مدرسه شبانه روزی: لاس کامبرس در نقش اوا مرینو بازی کرد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل