بررسی FastestVPN «2023» : آیا این واقعا سریعترین VPN است؟

بررسی FastestVPN «2023» : آیا این واقعا سریعترین VPN است؟

 

بررسی FastestVPN «2023» : آیا این واقعا سریعترین VPN اسـت؟ اگر چه FastestVPN یک ارائه دهنده VPN نسبتاً جوان اسـت، همانگونه کـه در بررسی FastestVPN خود متوجه شدیم، دائماً ویژگی هاي‌ جدید را اضافه می کند و خدمات خودرا التیام می بخشد. آخرین دسته از پیشرفت‌هاي‌ ان بـه گونه‌اي طراحی شده‌اند کـه VPN را سریع‌تر، ایمن‌تر و استفاده آسان‌تر می کند.

 

دراین بررسی FastestVPN، ما این ارائه دهنده را از طریق wringer قرار میدهیم تا ببینیم کـه چگونه ویژگی ها و عملکرد ان با بهترین خدمات VPN موجود در بازار مقایسه میشود. نتایج آزمون عملی و نتیجه گیری نهایی ما را در زیر بررسی کنید.

 

FastestVPN: یک بررسی کوتاه

بسته امنیتی جامد
رمزگذاری AES-256
سیاست عدم ورود بـه سیستم حسابرسی شده اسـت
سرعت خوب در سرورهای نزدیک
از تمامی پلتفرم هاي‌ اصلی پشتیبانی می کند
با Netflix US کار می کند
تورنت مجاز اسـت
برنامه هاي‌ مبتدی پسند
تقسیم تونل
قیمت مقرون بـه صرفه
حداکثر 10 اتصال هم زمان
چیزی کـه ما دوست نداریم
شبکه سرور کوچک
عملکرد ضعیف در سرورهای دور
فقط انگلیسی

 

FastestVPN یک سرویس VPN میان رده اسـت کـه درسال 2017 در جزایر کیمن راه اندازی شد. این برنامه برنامه هاي‌ مبتدی را ارائه می‌دهد کـه نصب و پیمایش انها بسیار آسان اسـت. از OpenVPN با رمزگذاری AES-256 ؛ IKEv2 و WireGuard پشتیبانی می کند. سایر ویژگی هاي‌ امنیتی قابل توجه عبارتند از سوئیچ kill ؛ فایروال NAT و مسدود کننده تبلیغات .

 

FastestVPN حدود 600 سرور را در 35+ کشور اجرا می کند کـه با استانداردهای امروزی نسبتاً متوسط ​​اسـت. سرعت خوبی را در سرورهای نزدیک ارائه میدهد اما در مکان هاي‌ دور پایین می‌آید. این می تواند Netflix US و دیگر سرویس هاي‌ پخش محبوب مانند Disney+؛ BBC iPlayer و Hulu را رفع انسداد کند. همچنین تورنت در تمامی سرورها مجاز اسـت.با درنظر گرفتن همه ی این موارد، آیا FastestVPN واقعاً می تواند نام خودرا توجیه کند؟ برای یافتن مطالعه را ادامه دهید.

مشخصات FastestVPN

???? قیمت
از 40 دلار برای دسترسی مادام العمر
???? سیستم عامل
ویندوز، مک، iOS، اندروید، لینوکس
???? اتصالات
10
???? روش هاي‌ پرداخت
پی پال، کارت اعتباری، ارز دیجیتال، بیت کوین، UnionPay
???? پروتکل ها
OpenVPN، IKEv2؛ Wireguard
???? گزینه هاي‌ تورنت
تورنت مجاز اسـت
???? ضمانت بازگشت وجه
15 روز
???? سیاهههای مربوط
سیاهههای مربوط بـه صفر
???? با
با نتفلیکس کار می کندبا HBO کار می کندبا دیزنی + کار می کندبا Kodi کار می کندبا BBC کار می کندبا تورنت کار می کندبا بازی کار می کند
معامله
معامله ویژه مادام العمر با قیمت 40 دلار!

 

سرعت – FastestVPN چقدر سریع است؟

FastestVPN در طول مدار آزمایش ما سرعت هاي‌ خوبی بـه ما داد، اما هنوز نمی‌تواند با بهترین ارائه دهندگان VPN رقابت کند . با درنظر گرفتن این موضوع، ما بـه FastestVPN امتیاز 8 از 10 را برای سرعت دادیم .

 

در اینجا مروری کوتاه بر نتایج آزمون ما است:

FastestVPN سرعت هاي‌ خوبی را در مکان هاي‌ نزدیک تر ارائه می‌دهد .
ما کاهش سرعت قابل توجهی را در سرورهای دور تجربه کردیم .
ما در هنگام بازی و تورنت با مشکلات تاخیر مواجه شدیم .
نتایج تست سرعت برای FastestVPN
برای این بررسی FastestVPN، ما برنامه ویندوز ان را از دفتر خود در هلند آزمایش کردیم . ما ابتدا سرعت خودرا بدون VPN تعیین کردیم و ان رابا عملکرد FastestVPN در مکان هاي‌ مختلف سرور مقایسه کردیم.

 

ممکن اسـت بر اساس سرعت اتصال و مکان اصلی خود نتایج متفاوتی دریافت کنید، بنابر این جدول زیر بـه بهترین وجه بـه عنوان نشانگر سرعت بالفعل استفاده می‌شود.

 

در اینجا نتایج تست سرعت FastestVPN ما آمده است .

سرور دانلود «Mbps» آپلود «Mbps» پینگ «ms»
بدون VPN 94.56 94.78 4
Smart Connect «سوئد، استکهلم» 56.91 76.93 51
شرق ایالات متحده «نیویورک» 22.14 49.05 169
غرب ایالات متحده «لس آنجلس» 13.94 47.95 291
انگلستان «لندن» 87.69 89.9 18
ژاپن «توکیو» 9.26 24.9 447
استرالیا «سیدنی» 8.57 18.63 600
هلند «آمستردام» 82.65 83.17 10
کشور آلمان «دوسلدورف» 88.67 89.73 13
برزیل «سائوپائولو» 10.63 45.06 401
کانادا «مونترال» 28.88 87.68 178

 

عملکرد FastestVPN مستقیماً با مقادیر پینگ ان متناسب بود – سرورهای نزدیکتر با پینگ هاي‌ پایین تر سرعت خوب و تجربه اي بدون تاخیر را بـه ما دادند. از طرف دیگر، با فاصله گرفتن از هلند، سرعت شروع بـه کاهش کرد. FastestVPN عده اي از بالاترین پینگ هایي را داشت کـه تا بـه حال دیده ایم . بنابر این، اگر بـه دنبال یک VPN بازی خوب هستید ؛ این ابزار برای شـما نیست.

 

نکته تخصصی:

سرورهایی کـه از نظر فیزیکی دورتر از مکان شـما هستند، مقادیر پینگ بالاتری خواهند داشت. تأخیر بیش از 150 میلی‌ثانیه بر تجربه بازی و استریم شـما تأثیر منفی می گذارد. بنابر این، توصیه میکنیم برای چنین عملیات‌هایي با پهنای باند سنگین، بـه سرورهای نزدیک‌تر بچسبید.

 

انتخاب سرور خودکار FastestVPN نیز ناامید کننده بود. سروری را در سوئد با پینگ 51 انتخاب کرد و سرعت دانلود ما را بـه نصف کاهش داد . اگر می خواهید بهترین سرعت را داشته باشید، باید بـه صورت دستی یک سرور در کشور خود انتخاب کنید.

 

همچنین در طول آزمایش ما عده اي از اشتباهات مکانی جزئی وجود داشت . بـه عنوان مثال، ابزار IP و مکان ما نشان داد کـه ما در برلین هستیم ودر حال آزمایش یک سرور در دوسلدورف هستیم.

 

در نتیجه، FastestVPN نام خودرا در طول آزمایش سرعت ما توجیه نکرد . عملکرد نسبتاً خوبی داشت اما نمی‌تواند با VPN هاي‌ رعد و برق سریع رقابت کند. با این حال، اگر بـه اتصال طولانی مدت نیاز ندارید، همان‌ گونه گزینه خوبی اسـت.

 

سرعت در استفاده روزانه

در طول آزمایش FastestVPN، عده اي از بهترین نمایش‌هاي‌ Netflix و کلیپ‌هاي‌ YouTube را بدون هیچ مشکلی پخش کردیم.افت سرعت فوق بـه ویژه در طول جلسات بازی ما مشهود بود. ما FastestVPN رابا MTG Arena آزمایش کردیم، کـه حتی آن قدر هم سخت نیست. با این حال، ما با مشکلات تاخیر ثابت در سرورهای دور مواجه بودیم . اگر اهل بازی‌هاي‌ آنلاین با پهنای باند سنگین هستید، توصیه میکنیم با FastestVPN بـه سرورهایی نزدیک‌تر بـه موقعیت مکانی خود بچسبید.

 

ما الگوی مشابهی را هنگام استفاده از FastestVPN برای تورنت تجربه کردیم . سرورهایی با پینگ پایینتر، بارگیری‌هاي‌ سریع و بدون دردسر را ارائه می کردند، در حالی کـه مکان‌هاي‌ دور کمی مشکل داشتند.FastestVPN در حفظ سرعت آپلود ما بسیار بهتر بود . این باعث می‌شود کـه ابزار خوبی برای عملیات بارگذاری سنگین مانند ایمن کردن فعالیت هاي‌ کنفرانس ویدیویی یا پخش جریانی در Twitch باشد.

 

ایمنی – FastestVPN چقدر ایمن است؟

همانگونه کـه با آزمایش گسترده ما ثابت شده اسـت، FastestVPN یک راه اندازی امنیتی قوی ارائه میدهد. این مرورگر شـما را ناشناس می کند و از شـما در برابر جاسوسی هاي‌ آنلاین محافظت می کند. پس از مدار آزمایش خود، ما بـه FastestVPN 9.5/10 برای ایمنی آنلاین دادیم .

 

در اینجا یک مرور سریع از نتیجه گیری ما وجود دارد:

FastestVPN از پروتکل هاي‌ OpenVPN ؛ WireGuard و IKEv2 پشتیبانی می کند .
این یک سیاست قطعی عدم ورود بـه سیستم را حفظ می کند .
دارای سوئیچ کش خودکار اسـت .
ما هیچگونه نشت داده اي را در طول آزمایشات خود تجربه نکردیم .
ثبت نام بـه نام شـما «اختیاری»؛ ایمیل و اطلاعات پرداخت نیاز دارد .

 

پروتکل ها

عملکرد کلی، امنیت و انعطاف پذیری VPN شـما عمدتاً توسط پروتکل هاي‌ VPN پشتیبانی میشود. این ها همچنین بر توانایی شـما برای دور زدن سانسور آنلاین و رفع انسداد پلتفرم هاي‌ محدود جغرافیایی مانند Netflix تأثیر می گذارد.

 

در اینجا پروتکل های پشتیبانی شده توسط FastestVPN آمده است:

OpenVPN «TCP/UDP» : محبوب ترین پروتکل VPN با بهترین تعادل سرعت و امنیت. این باید نیازهای اکثر کاربران VPN را برآورده کند.
IKEv2 : نسبت بـه OpenVPN بـه CPU کمتری نیاز دارد اما آسان تر مسدود میشود. برای کاربران موبایل و افرادی کـه زیاد سفر می‌کنند عالی اسـت.
WireGuard : آخرین افزوده شده بـه فهرست پروتکل FastestVPN کـه بـه دلیل سرعت بی نظیر و امنیت عالی خود شناخته شده اسـت. این برای عملیات تشنه پهنای باند مانند استریم ایده آل اسـت.

اسکرین شات از FastestVPN، پروتکل ها

FastestVPN از رمز AES-256 برای رمزگذاری ترافیک آنلاین شـما استفاده می کند. این بهترین روش رمزگذاری اسـت کـه ما امروز داریم. این رمزگذاری در درجه اول بـه عنوان رمزگذاری ” درجه نظامی ” شناخته می‌شود اما توسط بانک ها، بیمارستان ها و سایر موسسات نیز استفاده میشود.

 

می‌توانید FastestVPN را تنظیم کنید تا یک پروتکل را بـه طور خودکار انتخاب کند . این ابزار مبتدی پسند بهترین پروتکل را بر اساس موقعیت مکانی و سرعت اتصال شـما انتخاب می کند. هنگامی کـه با جنبه فنی VPN ها آشنا نیستید، کمک بزرگی اسـت.

 

OpenVPN باید نیازهای اکثر کاربران VPN را برآورده کند، بنابر این توصیه می کنیم با این گزینه شروع کنید. TCP در برابر فیلترها و فایروال هاي‌ VPN کندتر اما انعطاف پذیرتر خواهد بود، در حالی کـه UDP سریع تر اسـت اما بـه اسانی مسدود می‌شود.

 

ورود به سیستم و حریم خصوصی

FastestVPN بر اساس تحقیقات ما در مورد خط مشی رازداری ان؛ یک انتخاب عالی برای افرادی اسـت کـه بـه حفظ حریم خصوصی فکر میکنند. این مرکز در جزایر کیمن اسـت ؛ حوزه قضایی بدون قوانین اجباری نگه‌داری داده‌ها . این بدان معناست کـه آن ها موظف بـه ذخیره اطلاعات کاربر در سرورهای خود نیستند. جزایر کیمن نیز خارج از ائتلاف چشم هستند ؛ کـه یک امتیاز بزرگ درکتاب ما اسـت.

 

FastestVPN یک سیاست عدم ورود بـه سیستم خوب دارد ؛ بـه این معنی کـه هیچ داده اي را ثبت نمی کند کـه بتوان از ان برای شناسایی شـما استفاده کرد. فعالیت آنلاین، آدرس IP، موقعیت مکانی، مُهرهای اتصال، یا سایر اطلاعاتی کـه میتواند ترافیک شـما را بـه شـما ردیابی کند، ثبت نمیکند.

 

اطلاعیه مهم: تعهد FastestVPN بـه حفظ حریم خصوصی کاربر در ابتدای سال 2023 با یک ممیزی موفقیت آمیز ثبت گزارش مستقل کـه توسط AltiusIT انجام شد، بـه طور رسمی تأیید شد.
اساساً FastestVPN فقط آدرس ایمیل و اطلاعات پرداخت شـما را ثبت می کند . این بـه شـما امکان میدهد کاملاً ناشناس بمانید زیرا همیشه می‌توانید یک ایمیل رایتر ایجاد کنید و با ارز دیجیتال پرداخت کنید. بنابر این، FastestVPN تا حد امکان بـه یک سرویس VPN خوب بدون ورود بـه سیستم نزدیک اسـت .

 

کلید کشتار

FastestVPN دارای یک سوئیچ خودکار مرگ اینترنتی اسـت کـه از همه ی دسترسی بـه اینترنت خارج از یک تونل VPN ایمن پیشگیری می کند. این ویژگی مشابه سوئیچ کشتن “دائمی” ارائه شده توسط Proton VPN اسـت.ما طرفداران بزرگ سوئیچ‌هاي‌ کشتن دائمی انحصاری نیستیم. ما ترجیح می‌دهیم انها را بـه عنوان یک گزینه در اختیار داشته باشیم و همچنین بـه یک سوئیچ kill “معمولی” دسترسی داشته باشیم کـه بـه شـما امکان می‌دهد بدون محافظت VPN آنلاین شوید.

 

میتوانید ان را در منوی “تنظیمات” روشن کنید. در آخرین بررسی ما، هنگام فعال کردن سوئیچ kill، پیام‌هاي‌ خطا دریافت کردیم. هر چند اینبار نه. واضح اسـت کـه FastestVPN با اشکالات مقابله کرده اسـت و سوئیچ kill اکنون یکپارچه کار می کند .

 

اسکرین شات از FastestVPN، تنظیمات

توجه داشته باشید کـه سوئیچ kill FastestVPN بـه طور پیش‌فرض غیرفعال اسـت و اگر می خواهید از ان استفاده کنید، باید ان را بـه صورت دستی روشن کنید.

 

فایروال NAT

FastestVPN دارای فایروال NAT داخلی اسـت . این ویژگی در سمت سرور پیاده سازی شده اسـت ؛ بنابر این هیچ گزینه اي در نرم افزاری کـه دانلود کرده‌اید پیدا نخواهید کرد. حتی در آنجا ذکر نشده اسـت، بنابر این اکثر کاربران حتی نمی‌دانند کـه فعال اسـت. از آنجایی کـه هیچ کنترلی روی ان ندارید، نمی توانید ان را خاموش کنید.

 

این پیاده سازی از چیزی بـه نام ” DNS-blackholing ” استفاده می کند کـه تقاضای هاي‌ DNS شـما را در برابر فهرست سیاه سایت هاي‌ بدافزار شناخته شده بررسی می کند. اگر تقاضای شـما با دامنه اي در فهرست مطابقت داشته باشد، مسدود خواهد شد. بـه عبارت دیگر: اگر نمی توانید بـه یک وبسایت کلی دسترسی پیدا کنید، نگران نباشید – این فقط فایروال اسـت کـه کار خودرا انجام میدهد.

 

دو VPN

FastestVPN اکنون سرورهای VPN دوگانه «همچنین بـه عنوان “مولتی هاپ” شناخته میشود» ارائه میدهد. شـما می‌توانید این سرورها را در زیر تب “ D-VPN ” در نرم افزار پیدا کنید. گزینه هاي‌ موجود عبارتند از:

  • فرانسه از طریق انگلستان
  • کشور آمریکا از طریق هلند
  • انگلستان از طریق ایالات متحده کشور آمریکا
  • اسکرین شات از FastestVPN، سرورهای چند هاپ

 

مزیت در این جا دو برابر کردن امنیت شـما با قرار دادن ترافیک شـما در دو لایه رمزگذاری اسـت. متأسفانه، رمزگذاری سنگین تر سرورهای VPN دوگانه نیز منجر بـه کاهش سرعت بالاتر می‌شود.

 

آیا FastestVPN داده های شما را لو می دهد؟

FastestVPN محافظت از نشت IPv4 و IPv6 را ارائه میدهد. در طول آزمایش گسترده FastestVPN، ما متوجه نشت IP یا DNS نشدیم ؛ کـه همیشه یک امتیاز بزرگ برای حفظ حریم خصوصی و امنیت کاربر اسـت.همان طور کـه می‌بینید، تست ipleak.net ما فقط مکان سروری را کـه در ان زمان استفاده می‌کردیم نشان داد. بـه عبارت دیگر، FastestVPN هیچ داده‌اي را کـه نمیخواهیم با ISP یا هر نهاد دیگری کـه بـه صورت آنلاین در کمین اسـت بـه اشتراک بگذاریم، فاش نکرد.

 

FastestVPN به چه اطلاعاتی نیاز دارد؟

در طول ثبت نام، FastestVPN آدرس ایمیل و اطلاعات پرداخت شـما را میـــخواهد . وبسایت انها بـه وضوح بیان می کند کـه آدرس ایمیل شـما فقط برای مقاصد صورتحساب و ثبت حساب استفاده می‌شود.این الزامات بـه شـما این امکان را میدهد کـه در طول ایجاد حساب خود تا حد امکان ناشناس بمانید . درصورت تمایل، همیشه می‌توانید یک ایمیل جدید بدون هیچگونه اعتبار شخصی ایجاد کنید و این VPN رابا بیت کوین یا سایر ارزهای دیجیتال خریداری کنید.

 

قابلیت استفاده – FastestVPN چقدر کاربر پسند است؟

FastestVPN یک ارائه دهنده مبتدی پسند اسـت کـه مجموعه اي از گزینه هاي‌ پیشرفته گیج کننده ندارد. اگر قبلاً از VPN استفاده نکرده اید، این ان را بـه یک انتخاب عالی تبدیل می کند. بـه همین دلیل اسـت کـه امتیاز 8.5 از 10 را برای کاربردپذیری کسب کرده اسـت .

 

در اینجا چند نکته وجود دارد که باید در نظر داشت:

  • وبسایت FastestVPN بـه اسانی قابل پیمایش اسـت .
  • نصب بر روی تمامی سیستم عامل ها سریع و بدون دردسر اسـت .
  • رابط VPN ان ساده و مبتدی پسند اسـت.
  • FastestVPN تقسیم تونل و مسدود کننده تبلیغات داخلی را ارائه می‌دهد .
  • این یکی از ارزانترین VPN هاي‌ موجود اسـت.
  • پرداخت هاي‌ رمزنگاری پذیرفته می‌شود.
  • FastestVPN پشتیبانی 24/7 مشتری را ارائه میدهد «پشتیبانی از چت زنده شامل».
  • تیم پشتیبانی کاملا آگاه و مایل بـه کمک هستند.

 

وب سایت و فرآیند نصب FastestVPN

وبسایت FastestVPN بسیار ساده و برای پیمایش آسان اسـت . همه ی چیز بـه خوبی چیده شده اسـت و ما هیچ مشکلی برای پیدا کردن مسیر خود نداشتیم. با این حال، بـه طور کلی از تعداد زیادی پاپ آپ و تبلیغات زیاده روی می کند .

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات