برنامه دوستیابی به شیوه سکس لختی + برنامه تلویزیونی دوستیابی به سبک دیده شدن اندام جنسی «+عکس»

در یکی از شبکه هاي‌ مشهور hbo یک برنامه بسیار سکسی ساخته شده اسـت کـه درآن زن و مرد لخت شده اند و هم دیگر را برای سکس و رابطه جنسی انتخاب میکنند در ادامه با برنامه تلویزیونی دوستیابی بـه سبک دیده شدن اندام لخت «+عکس» سایت هاتم بت را دنبال کنید. 

 

برنامه دوستیابی به شیوه سکس لختی

«جاذبه عریان»؛ یک سریال دوستیابی واقعیت بریتانیایی کـه اخیراً بـه مکس اضافه شده اسـت کـه در ان شرکت کنندگان کاملاً عریان ظاهر می شوند، در حال حاضر در لیست 10 سریال برتر پخش کننده، شماره 1 اسـت.

برنامه تلویزیونی دوستیابی به سبک دیده شدن اندام جنسی «+عکس»

نمایش NSFW شرکت کنندگان را در حالی کـه با دیدن اعضای بدن خواستگاران احتمالی خود – از پاها شروع می شود و با صورت آن ها – بـه اتمام می رسد، “برعکس” قرار می گذارند.

 

امیدها تنها بر اساس ظاهر فیزیکی خود در مجموعه رقابت هاي‌ گستاخی کـه در واقع هفت سال پیش در خارج از کشور منتشر شد، یک دیگر را نقد و حذف میکنند.

 

اما اکنون، بینندگان آمریکایی می توانند شش فصل اول «جاذبه عریان» را در مکس تماشا کنند، کـه حتی بدون هیچ تریلر جدیدی برای تبلیغ ان؛ توجه زیادی را بـه صورت آنلاین بـه خود جلب کرده اسـت.بـه نظر میرسد بینندگان این نمایش را خودشان پیدا کردند و بحث رو بـه رشد در رسانه‌هاي‌ اجتماعی فقط باعث جلب توجه بیشتر شد.

برنامه دوستیابی به شیوه سکس لختی

 


بیشتر بخوانید: زنی که به همسرش شیر میدهد !! «+عکس»


 

برنامه تلویزیونی دوستیابی به سبک دیده شدن اندام جنسی «+عکس»

برنامه دوستیابی Naked Attraction از کانال 4 اکنون در صدر HBO Max قرار دارد. مجردها با بررسی دقیق و نقد بدن عریان خود در سریال هاي‌ جنجالی، تاریخ هاي‌ احتمالی را حذف میکنند.

برنامه تلویزیونی دوستیابی به سبک دیده شدن اندام جنسی «+عکس»

برهنگی نام بازی در “جاذبه لخت” اسـت.«جاذبه لخت»؛ نمایش وحشیانه تمام جلوی لخت دوستیابی، بی سر و صدا بـه مکس اضافه شد و امیدها تنها بر اساس ظاهر فیزیکی خود در مجموعه رقابت هاي‌ گستاخی کـه در واقع هفت سال پیش در خارج از کشور منتشر شد، یک دیگر را نقد و حذف می‌کنند.
حداکثر

 

برنامه دوستیابی Naked Attraction از کانال 4 اکنون در صدر HBO Max قرار دارد. مجردها با بررسی دقیق و نقد بدن عریان خود در سریال هاي‌ جنجالی، تاریخ هاي‌ احتمالی را حذف می‌کنند.

 

روش مسابقه جاذبه برهنه

شرکت کنندگان چشمشان بـه جایزه اسـت.یک نفر در X، پلتفرمی کـه قبلاً بـه عنوان توییتر شناخته می ‌شد، حتی ادعا کرد کـه این نمایش «ممکن اسـت بهترین نمایش واقعیت در تمام دوران باشد».

روش مسابقه جاذبه برهنه

یکیدیگر نوشت: «خواهر fkn من بـه تازگی من را دراین برنامه «جاذبه عریان» قرار داد و این دیوانه‌کننده‌ترین نمایشی اسـت کـه تا بـه حال از تلویزیون تماشا کرده‌ام.سانی هاستین یکی از مجریان برنامه The View حتی اعتراف کرد کـه او و همسرش، امانوئل، یک فصل از ان را نوش جان کردند.

 

برنامه تلویزیونی دوستیابی به سبک دیده شدن اندام جنسی «+عکس»

گفتگو در مورد “جاذبه لخت” در قسمت دوشنبه از برنامه گفتگوی روزانه حتی سارا هاینز را بر ان داشت تا بهترین برداشت خودرا از آلت تناسلی انجام دهد.

روش مسابقه جاذبه برهنه

شبکه HBO چیست ؟ بیوگرافی مختصر این شبکه

HBO Max پلتفرم پخش داخلی گروه رسانه اي WarnerMedia اسـت کـه از جمله مالکیت استودیوی فیلمسازی Warner Bros، ناشر کمیک DC و پخش کننده تلویزیون پولی HBO را در اختیار دارد. از آنجا تولیدات تعیین کننده سبک مانند “سیم”؛ “وست ورلد” و “بازی تاج و تخت”؛ “خانه اژدها” کـه از جمله نقاط عطف برای سریال هاي‌ تلویزیونی باکیفیت هستند، بـه وجود می‌آیند

 


بیشتر بخوانید: لباس توری براق و لختی بازیگر معروف در مراسم ویکتوریا سیکرت «+عکس»


 

. یکی از موفقیت‌هاي‌ اخیر اقتباسی از بازی ویدیویی «The Last of Us» اسـت کـه شروعی تماشایی داشت. HBO Max همچنین دارای طیف عالی از فیلم ها با عناوین انحصاری بسیاری اسـت. فیلم‌هایي از برادران وارنر اندکی پس از اکران در سینما در سرویس استریم ظاهر می شوند.

شبکه HBO چیست ؟ بیوگرافی مختصر این شبکه

اما در حالی کـه همسایگان اروپایی ما می توانند از برنامه‌هاي‌ مجلل HBO لذت ببرند، در کشور آلمان همه ی مکان‌ها صفحه نمایش سیاه باقی می ماند. اما این همه ی ماجرا نیست: بـه دلیل مشکلات فنی مداوم با سرویس استریم، وارنر تا حد زیادی HBO Max را بـه شکل قبلی ان کنار گذاشته اسـت. این سرویس بـه همراه Discovery Plus دریک پیشنهاد یکپارچه در ایالات متحده آمریکا ادغام شد.

 


بیشتر بخوانید: مت دیمون و همسرش با لباس شنای لختی کنار ساحل «+عکس داغ»


 

برنامه تلویزیونی دوستیابی به سبک دیده شدن اندام جنسی «+عکس»

سرویس پخش جدید HBO اکنون بـه سادگی Max نامیده می شود ودر 23 مه 2023 در ایالات متحده راه اندازی می شود – کشور های دیگر از جمله کشور آلمان باید دنبال کنند. این بـه این زودی اتفاق نخواهد افتاد. در واقع، بـه دلیل قراردادهای موجود با Sky و RTL+؛ ممکن اسـت حداقل تا سال 2025 طول بکشد تا Max بـه طور رسمی در کشور آلمان راه اندازی شود. در همین حال، HBO Max در برخی از کشورها در اروپا و آمریکای لاتین وجود خواهد داشت تا زمانی کـه تغییر در آنجا نیز اتفاق بیفتد – این ممکن اسـت زودتر از این جا اتفاق بیفتد.

برنامه تلویزیونی دوستیابی با اندام جنسی

وارنر قبلاً یک موفقیت واقعی را برای مکس اعلام کرده اسـت: «هری پاتر» بـه عنوان یک سریال بازمی‌گردد، زمان اجرا قرار اسـت ده سال باورنکردنی اجرا شود – احتمالاً در ده فصل پخش می شود. هنوز تاریخی برای شروع مجدد The Sorcerer’s Apprentice تعیین نشده اسـت.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات