برندگان بخت آزمایی که جراحی زیبایی انجام دادند  + 1. جین پارک برنده یورو میلیونز

برندگان بخت آزمایی که جراحی زیبایی انجام دادند 

در این پست، با برندگان بخت آزمایی که جراحی زیبایی انجام دادند آشنا می شویم. بسیاری از برندگان بخت آزمایی پس از تبدیل شدن به یک میلیونر به خرید اتومبیل های گران قیمت، خانه های شیک و تعطیلات لوکس روی می آورند. اما افرادی که در زیر به آنها اشاره می کنیم پس از انفجار موجودی بانکی شان زیر تیغ جراحی رفتند تا زیباتر دیده شوند.

 

1. جین پارک برنده یورو میلیونز

ده سال پیش، جین پارک در سن 17 سالگی جوان‌ترین برنده یورو میلیونز در تاریخ شد. او بعداً گفت که از بردن این جایزه پشیمان است. اما سبک زندگی او پس از اینکه از موجودی اش 8 پوند در ساعت به یک میلیون دلار در بانک تبدیل شد، به طرز چشمگیری تغییر کرد. این دختر 27 ساله اکنون یک اینفلوئنسر است و از OnlyFans درآمد کسب می‌کند.

برندگان بخت آزمایی که جراحی زیبایی انجام دادند 

این دختر گفت که او برای برنده شدن در لاتاری خیلی جوان است و خوشحال است که برای نقد کردن پول باید 18 ساله شود. و در مورد نکات منفی برنده شدن هم گفت: کاش بیشتر روزها پول نداشتم. با خودم می گویم: اگر برنده نمی شدم زندگی من بسیار آسان تر می شد. مردم به من نگاه می کنند و فکر می کنند، کاش سبک زندگی او را داشتم، ای کاش پول او را داشتم.

 

اما آنها متوجه میزان استرس من نیستند. جین علاوه بر تعطیلات زیاد، خرید ماشین‌ها و لباس‌های گران قیمت، از ثروت خود برای ایجاد تغییراتی در بدنش استفاده کرد. او گفت: از بین بهترین خرج هایی که داشته، زمانی بوده است که او یک جراحی سینه داشته است. اما یک جراحی پلاستیک دیگرش بسیار بد بوده، و تقریباً او را کشت. خوشبختانه او بهبود یافت و در سال 2021 دوباره آن جراحی را انجام داد.

 

بیشتر بخوانید: سایت شرط بندی بازی لاتاری یا بخت آزمایی | بازی لاتاری شرطی

 

2. کالی راجرز برنده لاتاری انگلیس

جوانترین برنده لاتاری در بریتانیا کالی راجرز بود. او که فقط 16 سال داشت، ناگهان صاحب 1.8 میلیون پوند شد. باید بگوییم که او به عنوان یک دختر صندوق دار به 3.60 پوند در روز متکی بود و با والدین رضاعی خود در یک ملک شورایی در کامبریا زندگی می کرد. این دختر که اکنون 34 سال دارد، ثروت خود را از جمله 300000 پوند لباس و 250000 پوند برای کوکائین به باد داد.

او همچنین نیم میلیون به دوستان و خانواده خود داد، اما درست مانند جین پارک، هزاران دلار را نیز برای جراحی های سینه اش خرج کرد. و مانند جین، او معتقد است که برای بدست آورن این ثروت بسیار جوان بوده است. کالی گفت: من یک چهره مشهور بودم و مردم در میخانه ها به سراغ من می آمدند که گویی بهترین دوست من هستند و من برای خرید همه نوشیدنی برای آنها تحت فشار بودم.

 

نمیدانستم به چه کسی اعتماد کنم. این پول برای فردی به سن آنموقع من خیلی زیاد بود. حتی اگر بگویید زندگی شما تغییر نمی کند، تغییر می کند – و اغلب نه برای بهتر شدن. تقریباً من را شکست، اما خوشبختانه اکنون قوی‌تر هستم. سه جراحی سینه، سر تراشیده و چندین خالکوبی او را در حال حاضر غیرقابل تشخیص کرده است و مادر چهار فرزند هم شده است.

 

بیشتر بخوانید: جین پارک برنده یورو میلیونز عکس های لخت خودش را منتشر کرد!

 

3. سارا کاکینگ برنده جکپات 3 میلیون پوندی

سارا کاکینگ در سال 2005 در بخت آزمایی 3 میلیون پوند برنده شد. وی حتی تا به امروز توسط غریبه هایی در خیابان شناسایی می شود. آنها از سارا می پرسند: این سینه های بزرگ تو ثمره ی برنده شدن در بخت آزمایی هستند؟ سارا می گوید: درست پس از اینکه برنده شدم، برای خودم و دو خواهرم وقت برای حراجی زیبایی سینه گرفتم.

او بعداً پس از به دنیا سه فرزند گفت که قفسه سینه‌اش در اثر تغذیه با شیر مادر از بین رفته است. بنابراین دوباره همین عمل جراحی را انجام داد. اما اکنون او می گوید که من سینه هایم را دوست دارم! پسر بزرگ من شش سال دارد و به همه می گوید که من در لاتاری برنده شدم. او از مدرسه به خانه آمد و گفت: به معلمم گفتم تو برنده جک پات شدی و او می خندید.

 

ولی با وجود این برد که زندگی این خانواده را تغییر داد، سارا در نهایت از شوهرش جدا شد. این مادر جوان توضیح می دهد: فکر می‌کنم هر دوی ما با هیاهویی که در مورد برنده شدن در لاتاری وجود داشت، از بین رفتیم. اکنون همه چیز حل شده است و زندگی به حالت عادی اش بازگشته است. اما ما در آخر متوجه شدیم که دیگر عاشق یکدیگر نیستیم.

 

بیشتر بخوانید: 6 بخت آزمایی با بهترین شانس برنده شدن بالا

 

4. جیم و مورین امرتون برنده 4.4 میلیون پوند

11 سال از زمانی که جیم و مورین امرتون پس از دریافت 4.4 میلیون پوند به طور ناگهانی ثروتمند شدند می گذرد. و این زوج که در ناتینگهام شایر زندگی می کنند، پس از صرف 40000 پوند هزینه برای کاهش وزن، شاید گران ترین جراحی را در بین برندگان لوتوی بریتانیا انجام دادند. آنها بای پس معده و جراحی برداشتن پوست بعد از لاغری را انجام داده اند.

برندگان بخت آزمایی که جراحی زیبایی انجام دادند

جیم که قبلاً در یک کارخانه خودروسازی تویوتا کار می کرد، گفت: من همه چیز را امتحان کرده بودم، همه جا بودم. آهسته دویدن، شنا کردن… همه چیز را امتحان کرده بودم، اما هیچ کدام جواب نداد. تصمیم گرفتیم مقداری پول خرج کنیم و آن را به درستی انجام دهیم. بای پس معده انجام دادیم. هنوز هم می توانیم غذا بخورید، همه چیز عادی است، فقط مقدار آن تغییر کرده است.

 

حالا به جای اینکه در وعده شام یک کباب بزرگ بخوریم، به جای آن یک شام کباب کوچک می خوریم. این تنها چیزی است که تغییر کرده است. او اکنون یک مرد لاغر اندام است و پس از برنده شدن در لاتاری بازنشستگی زودهنگام گرفت تا بتواند زمان با کیفیتی را با همسرش سپری کند. آنها پس از برنده شدن و جراحی بالاخره به آرزوی لاغر شدن خودشان رسیدند.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل