بعد از مرگ شوهرم شوگر مامی شدم  + شوگرمامی یعنی چه؟

بعد از مرگ شوهرم شوگر مامی شدم 

کارا میلر زن جوان می گوید: بعد از مرگ شوهرم شوگر مامی شدم و می دانم که او به من افتخار می کند! این زن به اشتراک گذاشت که چگونه پس از مرگ همسرش یک مادر شکر شد. او می گوید که می داند شوهرش “به او افتخار خواهد کرد” و همچنین فاش کرد که کجا می تواند یک پسر برای خودش پیدا کند. وی با دادن هدایا گرانبها به پسر خوانده اش، از او حمایت می کند.

 

از هدایای گران قیمت گرفته تا ماشین های لوکس و حتی پول نقد، کارا دوست دارد شریک زندگی خود دانیل 27 ساله را لوس کند. این “شوگر مامی” خودخوانده، مدت کوتاهی پس از طلاق از همسرش که اکنون درگذشته، در اپلیکیشن دوستیابی بامبل با او آشنا شد. کارا علیرغم اینکه 9 سال از این پسر بزرگتر است، اصرار دارد که دوست دارد دانیل را ارضا کند.

 

شوگرمامی یعنی چه؟

مانند مورد شوگر ددی، شوگرمامی ها، خانم هایی هستند که آماده اند برای صمیمیت عاشقانه یا صمیمی، برای یک پسر جوان تر پول خرج کنند. چنین رابطه‌ای مبتنی بر انتظارات عمل‌گرایانه است، جایی که انتظار می‌رود مردان جوان‌تر شریک زن خود را همراهی کنند. هنگام در نظر گرفتن معنای شوگرمامی، باید زنی را تصور کنید که ویژگی های زیر را داشته باشد:

بعد از مرگ شوهرم شوگر مامی شدم 

ثروتمند و با اعتماد به نفس باشد. از این زنان انتظار می رود که اعتماد به نفس بیشتری نسبت به سایر خانم ها داشته باشند، زیرا آنها در زندگی خود موفق بوده اند و به موفقیت مالی آنها منجر شده است. همچنین، داغ و پرشور باشد. این زنان در جستجوی مردان پرشوری هستند که شور و اشتیاق خود را با شعله ور شدن درونشان سیراب کنند.

 

بیشتر بخوانید: درآمد چند صد میلیونی دختر جوان از شوگر ددی های متعدد + عکس

 

شوگرمامی شدن زن جوان بعد از مرگ شوهرش

اکنون این زن تا 1000 دلار (830 پوند) برای او کمک هزینه می‌فرستد. متأسفانه، آرون همسر او در سال 2021 درگذشت، با این حال کارا معتقد است که شریک متوفی او سبک زندگی جدید او را تایید می کند و او به نقش جدید او به عنوان یک شوگر مامی “مفتخر” است. خانم کارا گفت: آرون از سبک زندگی من می دانست و در همه چیز از من حمایت می کرد.

این زن میانسال ادامه داد: احساس می‌کنم که شوهر متوفی ام به من افتخار می‌کند، اما به من می‌گوید «به سخنان متنفران گوش نکن»، همانطور که همیشه می‌گفت. من آرون را از طریق یک دوست مشترک حدود 10 سال پیش ملاقات کردم. عشق در نگاه اول بود. کارا، اهل کالیفرنیا، اعتراف می‌کند که دنیل اولین پسر خوانده او نیست، اما او جوان‌ترین دوست پسری است که تا به حال داشته است.

 

بیشتر بخوانید: بازیگر پورن شدن به درخواست شوگر ددی 80 ساله + عکس

 

کارا به عنوان یک شوگرمامی چه کارهایی انجام می دهد؟

کارا می‌گوید: اخیراً برای پسرم لباس‌های زیادی خریده ام. من مشتاقانه منتظر هستم که بیشترین پولی را که تا به حال به یک پسر خوانده داده‌ام، نزدیک به 10000 دلار به او بدهم. دانیل جوانترین شوگرکیدزی است که من با او بوده ام، او نه سال از من کوچکتر است. من جمعه ها تا یکشنبه ها با شوگرکیدزها پاتوق می کنم و شام می خوریم، گاهی هم برایشان لباس می خرم.

 

یکشنبه صبح دستمزد هفتگی 500 تا 1000 دلاری (413 تا 830 پوندی) را به او می دهم. کارا سبک زندگی خود را بسیار دوست دارد، او مشتاق است نکات و ترفندهای خود را با زنان دیگری که به دنبال شوگرکیدز هستند به اشتراک بگذارد. او همچنین ادعا می کند که بهترین راه برای ملاقات با یک مرد جوان تر، وقت گذرانی در مکان های سطح بالا است.

 

بیشتر بخوانید: داستان جالب زن زیبا که به دنبال شریک جنسی می گردد + عکس

 

ترفندهایی برای شوگر مامی شدن

این زن همچنین، نکات و ترفندهای خود را برای شکار یک پسر خوانده ی خوب، به اشتراک گذاشته است. او افزود: در یک روز معمولی، من به لایو چت خود می روم و با طرفدارانم در مورد چگونگی گرفتن یک شوگرمامی صحبت می کنم و مشاوره می دهم. من همچنین وب سایت های دوستیابی را توصیه می کنم. من دانیل را در بامبل ملاقات کردم تا از آنجا شروع کنم.

باید بگوییم که شوگر مامی به زنی اطلاق می شود که اغلب متاهل است و به معشوق جوان ترش در ازای کمک جنسی، کمک مالی می کند. همپوشانی معنایی قابل توجهی بین یک شوگرمامی و یک شوگرددی وجود دارد (“یک مرد مرفه معمولا مسن تر که از یک معشوقه، دوست دختر یا دوست پسر حمایت می کند یا هزینه های گزافی می کند”).

 

با این حال، اصطلاحات مترادف نیستند. شوگرمامی، به ویژه در استفاده اولیه، تمایل دارد برای اشاره به یک زن متاهل که از پسران جوان حمایت مالی می کند استفاده شود. در حالی که شوگرددی معمولاً بدون معانی وضعیت تأهل ارائه دهنده استفاده می شود. و در اصطلاح عامیانه، شوگرمامی یعنی کسی که در حال پرداخت قبض های پسرخوانده ی جوانش است.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل