بمباران پورن استار با عکس های آلت تناسلی  + ارسال عکس آلت تناسلی به پورن استار معروف

بمباران پورن استار با عکس های آلت تناسلی 

بمباران پورن استار با عکس های آلت تناسلی سوژه برخی از رسانه های شده است. یک ستاره فیلم های بزرگسال گفته است که هر روز هزاران عکس از آلت های تناسلی فالوورهایش دریافت می کند. این زن گفته است که ارسال این عکس ها همانند بمباران پیج او است. ما در ادامه به بررسی این اتفاق جالب و واکنش این بازیگر فیلم های پورن درباره این عکس ها پرداخته ایم.

 

ستاره فیلم های بزرگسال که عکس‌های آلت تناسلی فالوورهایش را طبقه بندی می کند، اندازه‌های مورد علاقه‌اش را که «لایق عشق هستند» به اشتراک می‌گذارد. تعداد شگفت آور زیادی از مردان دوست دارند عکس های آلت تناسلی خود را برای ارزیابی برای ستاره های بزرگسال بفرستند. اما کریستیانا لاو قوانین سختگیرانه ای در مورد اندازه گیری هایش دارد.

 

بیشتر بخوانید: نکات جالب درباره پورن استارها و صنعت پورنوگرافی

 

ارسال عکس آلت تناسلی به پورن استار معروف

این ستاره فیلم های پورن، مدت زیادی است که مورد بمباران عکس‌های آلت تناسلی توسط طرفدارانش قرار گرفته است. او می‌گوید در صورتی که اندازه مشخصی داشته باشند، هنگام رتبه‌بندی آن‌ها، «نقاط‌هایی را به آن‌ها متصل می‌کند». کریستینا لاو خوشحال است که به مردان در کانال سایت بزرگسالان خود که توسط 4800 مشترک دائمی دارد، امتیاز می دهد.

بمباران پورن استار با عکس های آلت تناسلی 

اما او معیارهای سختگیرانه ای در مورد اندازه دارد. او به پادکست OnlyStans گفت: برای من مهم نیست که چه نوع آلت تناسلی دارید، من فقط آنها را رده بندی کرده و به آنها امتیاز می دهم. اگر آلت شما امتیاز بالایی گرفت، به این معنی نیست که عاشق آلت تان شده باشم. قد کوتاهی دارم، بنابراین نمی توانم آلت های بالای 10 اینچ را تحمل کنم. پس اگر آلت کوچک یا متوسطی دارید، در خدمت تان هستم.

 

بیشتر بخوانید: فروش عکس های دوران بارداری بوکسور زن و درآمد باورنکردنی او!

 

اندازه مناسب آلت تناسلی از دید کریستینا لاو

کریستیانا در پادکست با جولیا سندووال، مدل OnlyFans هم ظاهر شد، و گفت که در مورد اندازه دقیق آلت تناسلی مرد کمی منطقی تر شده است. او به پادکست گلنی بالز گفت: بستگی دارد. بگذارید بگوییم که ما مانند چهار اینچ یا پنج اینچ را دوست داریم – این می تواند برای ما زنان قد کوتاه خوب باشد. اما نه برای زنانی که قد بلند و بدن پر تری دارند.

ارسال عکس آلت تناسلی به پورن استار معروف

من فکر می‌کنم مسئله اینجاست که ما علیه هر آلت تناسلی تبعیض قائل می‌شویم، اگر همه آن‌ها خوب باشند، چه می‌شود؟ هر چند گاهی اوقات یک آلت تناسلی واقعی چیزی است که لازم داریم. خانم کریستیانا توضیح داد که یکی از طرفدارانش با او تماس گرفت تا از او بپرسد که آیا این دو دختر با استفاده از یک اسباب بازی جنسی برای او اجرا خواهند کرد یا خیر.

 

بیشتر بخوانید: برنده مسابقات جنسی اروپا جایزه نقدی را برای جراحی سینه خرج کرد

 

آیا پورن استارها با طرفداران خود رابطه خواهند داشت؟

پذیرایی از درخواست های طرفداران می تواند یک تجارت پرسود باشد. کریستیانا فاش کرد که در یک اجرای زنده 90 دقیقه ای می تواند بیش از هزار دلار درآمد داشته باشد. او ادامه داد: من حتی زیر دوش هم کار انجام خواهم داد تا چند کار را یکجا انجام دهم – هم در همان زمان تمیز می شوم. جولیا گفت از اینکه اوضاع در OnlyFans چطور پیش می‌رود راضی است.

اندازه مناسب آلت تناسلی از دید کریستینا لاو

جولیا، دوست کریستینا ادامه داد: بعید است که بتواند به جریان اصلی پورن پرش کند. او افزود: من فقط دوست دارم ویدیو بسازم… اما واقعا آنها را آنلاین نمی گذارم. تقریباً هیچ مقدار پولی وجود ندارد که نظر او را تغییر دهد. اما او اعتراف کرد، اگر به یک فرد خاص باشد که طرفدار قابل اعتمادی است که برای مدت طولانی می‌خواهد رابطه جنسی داشته باشیم… من حاضرم مذاکره کنم.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات