بهترین اسباب بازی ها مخصوص سکس و خود ارضایی + 10 اسباب بازی خفن ویژه خود ارضایی «رازهای عجیب سکس»

امروز می خواهیم در مورد سرگرمی هاي‌ جنسی یا همان اسباب بازی هاي‌ ساخته شده توسط بشر برای ارضا شدن خود صحبت کنیم در ادامه با 10 اسباب بازی خفن ویژه خود ارضایی «رازهای عجیب سکس» هاتم بت را دنبال کنید .

 

بهترین اسباب بازی ها مخصوص سکس و خود ارضایی

بر کسی پوشیده نیست کـه اسباب بازی هاي‌ جنسی برای مردان چیزی شبیه یک مفهوم تابو اسـت. در حالی کـه در چند دهه گذشته شاهد بوده ایم کـه فمینیسم در رابطه با رابطه جنسی، از لذت زنان دفاع کرده و استفاده از اسباب بازی هاي‌ جنسی را بـه عنوان وسیله اي برای زنان برای برقراری ارتباط با لذت خود بـه شیوه اي تأییدکننده می‌بیند، همین امر نمی‌تواند. برای بچه ها گفته شود
 
10 اسباب بازی خفن ویژه خود ارضایی «رازهای عجیب سکس»
سال‌هاست کـه مقاله‌ها این سوال را می‌پرسند – چرا یک نوع تابو در مورد اسباب‌بازی‌هاي‌ جنسی مردانه باقیمانده اسـت؟ از قضا، اسباب بازی هاي‌ جنسی کـه برای مردان و افراد آلت تناسلی درنظر گرفته شده اسـت، ممکن اسـت بیشتر از همتایان خود برای زنان و کسانی کـه دارای کلیتوریس هستند، بفروشند.
 
 
ملیسا آ ویتال، یک روزنامه‌نگار کـه قبلاً با برندهای پرفروش اسباب‌بازی جنسی کار کرده اسـت، میگوید: «بـه دلیل تابویی کـه در مورد اسباب‌بازی‌هاي‌ جنسی وجوددارد، راه روشنی برای اندازه‌گیری خرید اسباب‌بازی‌هاي‌ جنسی وجود ندارد. بسیاری از مردم از پول نقد استفاده می کنند یا تا حد پرداخت با بیت کوین پیش میروند تا از قرار دادن فروش محرمانه روی کارت اعتباری خود جلوگیری کنند.»
 
 
با این حال، اشتون اگنر، مدیر بازاریابی و ارتباطات در کیرو، می گوید کـه فروش بیشتری برای اسباب‌بازی‌هاي‌ صاحبان آلت تناسلی دارند. بنابر این اگر اسباب بازی هاي‌ جنسی برای مردان بسیار رایج اسـت، چرا هنوز برای بسیاری از انها چیزی برای مخفی کردن دیده می شود؟
 
 
 

10 اسباب بازی خفن ویژه خود ارضایی «رازهای عجیب سکس»

ویتال می گوید: «ننگ گسترده‌اي در مورد استفاده از اسباب‌بازی‌هاي‌ جنسی مردانه وجوددارد کـه برای زنان وجود ندارد. «این‌که یک زن را در حال خودارضایی ببینیم شهوانی تلقی می شود، اما داشتن خودارضایی برای یک مرد تابو و درنده اسـت. برندهای اسباب‌بازی جنسی از این فرصت استفاده می کنند تا اسباب‌بازی‌هایي بسازند کـه بدنام را از بین ببرد. فلش لایت‌هاي‌ فرقه‌اي کلاسیک زمانی تابو محسوب می شدند و تنگا افراد خودارضایی را بـه آثار هنری تبدیل کرده اسـت.
 
 

بیشتر بخوانید: 17 روش لیس زدن چوچول زنان «+عکس» | بهترین روش برای رسیدن به ارگاسم

 
 
اما اسباب بازی هاي‌ جنسی واقعاً می توانند بـه زندگی شـما بیافزایند. بنابر این اگر شـما مردی هستید کـه همیشه بـه انها نگاه تحقیر آمیز داشتید، بیایید دلایلی را بررسی کنیم کـه چراباید نظر خودرا تغییر دهید.
 
 
اگنر می گوید: «داشتن و استفاده از اسباب بازی هاي‌ جنسی مزایای زیادی دارد. کاهش استرس، خواب بهتر و سوزاندن کالری برخی از مزایای رایج هستند. ما متوجه شدیم کـه کاربران Kiiroo همچنین التیام ارتباطات، یادگیری در مورد بدن خود و بدن شریک زندگی خود و یادگیری کشف فانتزی ها دریک محیط امن را بـه عنوان مزایای اضافی نامیده اند.
 
 
او می‌افزاید: «دلایل شگفت‌انگیز زیادی برای داشتن و استفاده از اسباب‌بازی‌هاي‌ جنسی وجوددارد – بـه‌ویژه زمانی کـه محصولات مناسب خودرا پیدا کنید.
اگنر می گوید: تفاوت بین خودارضایی سنتی و استفاده از یک اسباب بازی «بستگی بـه نوع اسباب بازی مورد استفاده شـما دارد.
 
 
 
 

خود ارضایی سنتی یا مدرن ؟

 
او می گوید: «بـه طور کلی، خودارضایی با دست می تواند کسل کننده باشد و تجربه پیاده شدن را از بین ببرد. اسباب‌بازی‌هاي‌ جنسی علاوه بر این‌که بـه شـما کمک میکنند سریع‌تر، آسان‌تر و بـه روشی کمتر خسته‌کننده‌تر پیاده شوید، می توانند بدن را بـه روش‌هایي تحریک کنند کـه دست‌هاي‌ شـما نمیتوانند، با ارتعاشات خودکار، احساس فشار و مکیدن.
 
 
اگنر خاطرنشان می کند: «علاوه بر این، برخی از اسباب بازی هاي‌ جنسی را می توان کاملاً بدون هندزفری استفاده کرد، کـه می تواند بـه کسانی کـه ممکن اسـت بـه طور کامل از دستان خود استفاده نکنند .
 
 
کمک کند تا از خودارضایی لذت ببرند، در حالی کـه طبق معمولً نمی توانند از اینکار لذت ببرند. اسباب‌بازی‌هاي‌ جنسی با فناوری پیشرفته همچنین میتوانند با همگام‌سازی با محتوای بزرگسالان و VR و همچنین پلت‌فرم‌هاي‌ وب‌کم، بـه خودارضایی فانتزی بیافزایند.
 
 
 
ویتال می گوید: «مشابه این‌که کار دستی از طرف شریک زندگی شـما متفاوت از استفاده از ارقام خودتان اسـت، یک خودارضایی نیز حس منحصر بـه فردی را ارائه می دهد. . او می افزاید: «بسیاری از خودارضایی ها با برآمدگی ها و شیارهایی طراحی شده اند کـه برای لذت طراحی شده اند.
 
 
 

10 اسباب بازی خفن ویژه خود ارضایی

 
با این حال، در نهایت، اگر قبلا هرگز یکی از ان ها را امتحان نکرده اید، ممکن اسـت تعجب کنید کـه خرید یک اسباب بازی جنسی چیست – بالاخره دست شـما آزاد اسـت و آیا از روغن باکیفیت بالا استفاده می‌کنید یا فقط لوسیون داروخانه. ؛ روغن مخصوصاً گران نیست. «دراین مورد، بزاق نیز آزاد اسـت، و نوازش خود بدون هیچ روان کننده نیز یک راه کاملاً مناسب برای ارگاسم اسـت.»
 
 
اما همان طور کـه ویتال اشاره میکند، «اسباب‌بازی‌هاي‌ جنسی فرصتی فوق‌العاده برای بالا بردن و کشف لذت شـما با یا بدون شریک زندگی هستند.»
 
 
مطمئناً؛ ماندن در مسیر و امتحان کردن انچه همیشه امتحان کرده اید، ضرری ندارد. تکنیک آزمایش شده و واقعی شـما ممکن اسـت روش مورد علاقه شـما برای خودارضایی باشد. اما در مورد کمی کاوش چطور؟ نکته اي کـه در رابطه با لذت جنسی وجوددارد این اسـت کـه راه هاي‌ مختلفی برای داشتن ان وجوددارد، و مهم نیست کـه چقدر تجربه دارید، تجربه هاي‌ جدید همان‌ گونه می توانند شگفتی هاي‌ خوشایند باشند.
 
 

بیشتر بخوانید: بعد از خود ارضایی بهترین لذت جنسی با خود چیست؟ «لذت ثانویه خفن»

 
 

نمونه هایی از اسباب بازی مخصوص آلت مردان

 
ویتال می گوید: «علاوه بر گزینه‌هاي‌ تخصصی و سفارشی، رایج ‌ترین انواع اسباب‌بازی‌هاي‌ جنسی کـه برای مردان و صاحبان آلت تناسلی عرضه میشود، خودارضایی‌کنندگان و ماساژورهای پروستات هستند. بـه طور خلاصه، اسباب بازی هایي برای تحریک آلت تناسلی و مقعد. بنابر این برخی از انواع اساسی کـه ارزش توجه دارند چیست؟
 
 
نوازنده هاي‌ پایه
 
«خودارضایی‌ها مانند محصولات Fleshlight و TENGA نسخه اسباب‌بازی جنسی جوراب و لوسیون بدنسازی هستند: کمی روان‌کننده اضافه کنید و بـه جای دست‌تان، صاحبان آلت تناسلی می توانند حسی منحصربه‌فرد را هنگام بیرون زدن تجربه کنند.»
 
 
اگنر میگوید سکته مغزی گزینه‌اي عالی برای «کاربرانی اسـت کـه ظاهر و احساس بدن انسان را میخواهند». برای مثال، استروکرهای FeelStar کیرو، استروکرهای شخصی‌سازی شده‌اي هستند کـه بر اساس برخی از محبوب‌ترین مدل‌ها، ستاره‌ها و اینفلوئنسرهای صنعت ساخته شده‌اند.
 
 
نوازنده هاي‌ اتوماتیک
 
البته، قرن بیست و یکم اسـت، بنابر این یک نسخه پیشرفته از این نوع اسباب‌بازی نیز وجوددارد – یکی کـه کار را برای شـما انجام میدهد.
اگنر می گوید: «خودارضایی‌ها برای کاربرانی کـه بـه دنبال ارتقای استفاده از اسباب‌بازی‌هاي‌ جنسی خود هستند، گزینه‌اي عالی هستند، زیرا گزینه‌هاي‌ پیشرفته زیادی وجوددارد. بـه عنوان مثال، Pulse Solo Interactive پرینه را تحریک میکند.
 
 
 
و میتواند بدون نیاز بـه نوازش بـه کاربر ارگاسم بدون دست بدهد. یا Kiiroo’s Keon کـه نه تنها قادر بـه 230 ضربه در دقیقه اسـت، بلکه میتواند با اسباب‌بازی‌هاي‌ سازگار برای بازی شریک و محتوای بزرگسالان و پلت‌فرم‌هاي‌ دوربین عکاسی همگام شود و بـه کاربران امکان می دهد تا فانتزی‌هاي‌ جدید را برآورده کنند.همچنین اسباب‌بازی‌هایي وجود دارند کـه مانند محصولات Autoblow یک کار واقعی را شبیه‌سازی می کنند.
 
 
 

10 اسباب بازی خفن ویژه خود ارضایی

آیا از چسباندن آلت تناسلی خود بـه چیزها خسته شده اید؟ لذت مقعدی برای هر مردی نیست، اما این چیزی اسـت کـه بسیاری از مردانی کـه هنوز ان را امتحان نکرده‌اند ممکن اسـت از ان لذت ببرند.
 
 
اگنر با تاکید بر این‌که میتوان بدون توجه بـه هویت جنسی از آن ها لذت برد، می گوید: «پراگ‌هاي‌ باسن گزینه‌اي عالی برای کسانی هستند کـه میخواهند بازی مقعدی را تجربه کنند.»
 
 

ویبراتورهای پروستات

 
آیا می‌خواهید ان را بـه سطح دیگری ببرید؟ همان‌ طور کـه استروکرهای با تکنولوژی پایین و سپس استروکرهای خودکار وجوددارد، نسخه پیچیده‌تری از پلاگ لب بـه لب وجوددارد – ویبراتور مقعد.
 
 

بیشتر بخوانید: سکس با زنان بالای 50 سال و لذت باورنکردنی «+عکس»

 
 
 
 
ویتال می گوید: ماساژورهای پروستات مانند پلاگ‌هاي‌ باسن هستند، اما طبق معمولً برای هدف قرار دادن پروستات یا دسته‌اي از اعصاب با احساس گردو در داخل کانال مقعدی برای صاحبان آلت تناسلی طراحی شده‌اند. “همه ی پلاگ ها برای تحریک پروستات طراحی نشده اند، بنابر این مطمئن شوید کـه بـه دنبال ان هایي هستید کـه اینکار را انجام میدهند.”
 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل