بهترین فیلترشکن ها برای تلگرام کدامند؟ + فیلترشکن شیر بت

تلگرام یکی از پلتفرم های اجتماعی است کاربران فارسی زبان بسیاری دارد. یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی بعد از توییتر، واتساپ و فیس بوک می باشد، که بیش از 300 میلیون کاربر فعال از سراسر جهان دارد. این شبکه اجتماعی در حال حاضر در ایران فیلتر می باشد و به همین دلیل شما عزیزان باید از طریق فیلترشکن برای تلگرام اقدام به وصل شدن نمایید. از این رو ما در این مقاله به معرفی بهترین فیلترشکن برای تلگرام که به عنوان بهترین فیلترشکن برای شرط بندی نیز معرفی می شود، می پردازیم.

  • به راحتی می توانید به لیست فیلترشکن برای اندروید دسترسی داشته باشید و در صورت تمایل هر یک از موارد را دانلود کنید.
 بهترین فیلترشکن ها برای تلگرام کدامند؟

بهترین فیلترشکن ها برای تلگرام کدامند؟

از آن جایی که امروزه تعداد وی پی ان ها بسیار زیادی در سطح جهان ارائه داده شده است که هر کدام ویژگی هایی خاص دارند، ممکن است انتخاب بهترین فیلترشکن برای تلگرام برای تان دشوار باشد. به همین دلیل در این قسمت به معرفی بهترین و قوی ترین فیلترشکن ها برای این موضوع می پردازیم تا شما بتوانید از این طریق سود بسیار بالایی را کسب کنید.

فیلترشکن شیر بت

فیلترشکن شیر بت به عنوان برترین وی پی ان ایرانی شناخته شده است. از این رو باید به شما بگوییم که این وی پی ان به عنوان بهترین فیلترشکن که بدون هیچ گونه اختلالی می باشد، برای تلگرام و حتی اینستاگرام بسیار انتخاب مناسبی می باشد. لازم به ذکر است که استفاده از این وی پی ان نیاز به هیچ گونه هزینه ای ندارد.

اکسپرس وی پی ان

فیلترشکن اکسپرس وی پی ان یکی از بهترین فیلترشکن های دنیا برای تلگرام می باشد، که اخیراً نظر کاربران بسیاری در سرتاسر جهان را به خود جلب کرده است. این فیلترشکن قدرتمند دارای پهنای باند بسیار زیاد می باشد که برای اتصال به سرورهای مختلف سرتاسر دنیا بهینه شده است.

فیلترشکن v2ray

فیلترشکن V2ray، یکی از پر سرعت ترین فیلترشکن ها برای تلگرام و همچنین برای باز کردن سایت های مسدود شده می باشد. با توجه به فیلترینگ اخیر، این گزینه نیز انتخاب مناسبی به عنوان بهترین وی پی ان می باشد.

هات اسپات شیلد

فیلترشکن هات اسپات شیلد، سابقه وب ‌گردی شما را ثبت نمی کند. تبلیغات نمایش نمی دهد تا حریم خصوصی تان محفوظ بماند. داده های شما را به اشخاص دیگر نمی‌ فروشد و حجم دانلود شما را محدود نمی کند. این نرم افزار و وی پی ان، بزرگ ترین سرویس رمز گذاری ایمیل در دنیا است که 30 میلیون نفر از آن استفاده می کنند.

سایفون

اولین و معروف ترین وی پی ان جهان که توانسته است با وجود همه محدودیت ها ی اینترنتی، رتبه نرم افزار برای اندروید را در جهان به 3 برساند و همچنین به خاطر امکانات و ویژگی های منحصر به فرد خود، توانسته است نام خود را در گوگل پلی ثبت کند، فیلترشکن سایفون نام دارد. سرعت بالای این فیلترشکن به صورت توربو می باشد که شما را با توجه به داشتن صد ها پروکسی به تمامی سرور های جهان وصل می کند.

لنترن

یکی از بهترین فیلترشکن ها برای شبکه اجتماعی تلگرام، فیلترشکن لنترن می باشد. این وی پی ان معروف از لحاظ سرعت اتصال داده و وصل شدن به تونل های سرور کشورهای دیگر بسیار قدرتمند می باشد. با استفاده از این فیلترشکن می توانید به راحتی به سرعت زیاد اینترنت دست پیدا کنید.

آرگو وی پی ان

آرگو وی پی ان، یکی از بهترین فیلترشکن ها برای تلگرام می باشد که در گوگل پلی، آخرین به روز رسانی این نرم افزار وجود دارد. سرویس آرگو وی پی ان، رایگان و نامحدود می باشد و هر زمان که بخواهید از سرورهای پروکسی رایگان این فیلترشکن نامحدود، می توانید لذت ببرید.

استفاده از فیلترشکن برای تلگرام قانونی است؟

سوالی که بسیاری از افراد پیش از دانلود فیلترشکن برای اینستاگرام و تلگرام دارند، این است که آیا استفاده از فیلترشکن قانونی است؟ به طور کلی باید گفت نظرات مختلفی در خصوص این موضوع وجود دارد، در کشور ما برخی از افراد معتقدند که استفاده از فیلترشکن قانونی نیست، با این حال در حال حاضر افراد بسیار زیادی در حال استفاده از وی پی ان برای دور زدن فیلترینگ و محدودیت ها هستند.

پروکسی چه تفاوتی با فیلترشکن برای استفاده از این اپ دارد؟

در بسیاری از مواقع ممکن است فیلترشکن سرعت اتصال پایینی داشته باشد اما پروکسی سریع تر متصل شود. هم چنین در برخی موارد نیز یک فیلترشکن قوی می تواند عملکرد بهتری در مقایسه با پروکسی داشته باشد.

قوی ترین فیلترشکن برای تلگرام ویندوز چیست؟

قوی ترین فیلترشکن برای تلگرام اصلی، دارای ویژگی هایی همچون سرعت بالا، امنیت و … می باشد. اگر می خواهید یک وی پی ان برای تلگرام دسکتاپ نصب کنید، می توانید به گوگل مراجعه کنید و با جست و جو عبارت هایی همچون دانلود فیلترشکن برای تلگرام ویندوز 10، ویا دانلود فیلترشکن برای تلگرام کامپیوتر، یک فیلترشکن برای تلگرام نسخه اصلی ویندوز خود دانلود و نصب کنید‌. دقت داشته باشید که همان طور که در بالاتر نیز معرفی نمودیم، قوی ترین فیلترشکن می تواند فیلترشکن شیر بت باشد.

برترین فیلترشکن برای تلگرام دارای چه ویژگی هایی باید باشد؟

مدت زیادی است که تلگرام در کشور ما مورد استفاده کاربران بسیاری قرار گرفته است. حال که این اپلیکیشن فیلتر شده است ما باید برای به کار بردن آن، از یک وی پی ان خوب و مناسب استفاده کنیم. سوالی که در این بخش به وجود می‌ آید این است که یک فیلترشکن خوب برای تلگرام باید دارای چه ویژگی‌هایی باشد؟

داشتن امنیت

فیلترشکن های خوب و مناسب برای تلگرام دارای برخی پروتکل های امنیتی هستند و از افشای اطلاعات سیستم شما جلوگیری می کنند. هم چنین یک فیلترشکن خوب و معتبر اجازه نفوذ هکر ها را به دستگاه شما نمی دهد و هیچ یک از اطلاعات مربوط به امور آنلاین شما ثبت و ذخیره نمی شود.

سرعت بالا

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که یک وی پی ان برای توییتر و دیگر شبکه های اجتماعی باید آن را دارا باشد، داشتن سرعت بالا و قابل قبول است. یک فیلترشکن خوب برای تلگرام، از پینگ مناسبی برخوردار است و بسیار و سرعت ثابت و خوبی دارد.

انتخاب سرور

همانطور که می ‌دانید برخی از فیلترشکن‌ها دارای سرورهای بسیار زیادی در سراسر جهان می‌باشند و این موضوع به کاربران این اجازه را می ‌دهد تا به راحتی از میان آنها بهترین و پر سرعت‌ ترین سرور را انتخاب کنند.

قیمت

یکی از مواردی که در رابطه با انتخاب فیلترشکن اهمیت دارد قیمت آن می ‌باشد. در واقع تمام کاربران به دنبال یک وی پی ان با قیمتی نسبتاً مناسب هستند؛ پس باید در هنگام انتخاب وی پی ان به قیمت آن توجه داشته باشید و بدانید که وی پی ان مدنظر شما با توجه به ویژگی‌هایی که ارائه می‌دهد آیا ارزش خرید دارد یا ندارد.

فیلترشکن برای تلگرام را چگونه دانلود کنیم؟

فیلترشکن های مختلف برای تلگرام رامی توان از طریق: گوگل پلی دانلود کرد و برای این کار، حتما باید فیلترشکن دیگری روشن باشد تا بتوانید به راحتی از گوگل پلی برنامه را دانلود کنید. هم چنین این فیلترشکن ها را می توانید از نرم افزار بازار و یا مایکت دانلود کنید.

فیلترشکن برای تلگرام اندروید با آیفون تفاوت دارد؟

زمانی که می خواهید یک فیلترشکن برای تلگرام دانلود کنید باید توجه داشته باشید که آیا برای سیستم عامل گوشی موبایل شما مناسب است یا خیر؟ به طور کلی باید بگوییم بسیاری از فیلترشکن ها عملکرد متفاوتی در اندروید و آیفون دارند. دقت داشته باشید که نرم افزار های آیفون بر روی تلفن های همراه اندروید و صل نمی شوند.

خرید قانونی فیلترشکن برای تلگرام

برای استفاده از یک فیلترشکن معتبر برای تلگرام که داده ها و اطلاعات شخصی و هویتی شما را به کشور های دیگر نفروشد شما می توانید به صورت قانونی از گوگل پلی و یا گوگل، فیلترشکن به صورت قانونی خریداری نمایید. خرید فیلترشکن مقوله ای است که پیش از هر چیز نیاز به تحقیقات کامل دارد.

آموزش ساخت فیلترشکن برای تلگرام

برای اینکه بتوانید از تلگرام استفاده کنید باید یک فیلترشکن مناسب برای این اپلیکیشن داشته باشید. شما می‌توانید فیلترشکن ‌های خوب و پرسرعت را از طریق گوگل و یا اپلیکیشن‌ هایی همچون گوگل پلی، پلی استور و مواردی از این دست دانلود کنید. همچنین به منظور ساخت فیلترشکن برای تلگرام می‌ توانید ویدیوهای آموزشی را در گوگل و یا در یوتیوب مشاهده کنید.

آیا امکان وارد شدن به تلگرام بدون فیلترشکن وجود دارد؟

دانلود فیلترشکن برای تلگرام از طریق گوگل پلی امکان دارد و همانطور که می دانید، برای استفاده از گوگل پلی در ابتدا حتماً باید فیلترشکن دیگری را روشن نمایید تا بتوانید از امکانات گوگل پلی بهره ببرید. بعد از روشن کردن فیلترشکن در گوگل پلی عبارت تلگرام را سرچ می کنید و بعد از نصب، شما وارد تلگرام می شوید. در قسمت تنظیمات، گزینه پروکسی را فعال کرده و دیگر نیازی به فعال کردن آی پی و یا گزینه دیگری ندارید. سپس دوباره به فیلترشکن بر می گردید و بر روی دکمه روشن کلیک می کنید.

بهترین پینگ vpn برای استفاده از تلگرام چند است؟

پیش از اینکه بگوییم بهترین پینگ وی پی ان برای استفاده از تلگرام چند است؛ ابتدا باید بگوییم پینگ چیست و چه مفهومی دارد. در واقع پینگ میزان تاخیر زمانی ای است که ما در هنگام انجام کار های آنلاین شاهد آن هستیم. به طوری که هر قدر میزان پینگ کمتر باشد، سرعت پردازش بالا تر است.

به طور کلی اگر بخواهیم بگوییم بهترین پینگ وی پی ان برای استفاده از تلگرام چه میزان است؛ باید گفت هر قدر پینگ وی پی ان برای استفاده از تلگرام کمتر باشد، عملکرد تلگرام بهتر است.

فیلترشکن های تلگرام نیاز به خرید سرور اختصاصی دارند؟

فیلترشکن های تلگرام نیاز به سرور اختصاصی ندارند و برای استفاده از فیلترشکن ها نیاز به وارد کردن سرور نیست. این نوع وی پی ان ها، به صورت خودکار سرور های خود را تغییر می دهد. همچنین این فیلترشکن ها دارای اشتراک پریمیوم می باشند و صد ها سرور از کشورهای مختلف دارند که با خرید آن ها می توانید سرعت اینترنت خود را بالاتر ببرید.

آیا وی پی ان رایگان برای telegram وجود دارد؟

بله، تمام وی پی ان هایی که در ابتدای مقاله معرفی نموده ایم، همگی کاملا رایگان در اختیار تان قرار می گیرند و تنها در صورتی که تمایل به فعال سازی نسخه پریمیوم آن داشته باشید، لازم است هزینه ای را پرداخت کنید.

هزینه خرید وی پی ان برای telegram چقدر است؟

اغلب فیلترشکن ها دارای اشتراک پریمیوم می باشند و صد ها سرور از کشورهای مختلف دارند که با پرداخت هزینه اندکی، می توانید وی پی ان خوبی برای telegram خریداری کنید و سرعت اینترنت خود را بالاتر ببرید. دقت داشته باشید که فیلتشکنی که انتخاب می کنید به عنوان یک فیلترشکن برای ویندوز نیز قابل استفاده باشد.

آیا تحریم شکن هم برای تلگرام داریم؟

برای تلگرام نیز تحریم شکن‌ هایی وجود دارد که شما می‌ توانید آنها را دانلود کرده و از این تحریم شکن‌ها برای دور زدن فیلترینگ و از بین بردن فیلتر تلگرام استفاده کنید.

سوالات متداول

  1. آیا فیلترشکن برای تلگرام پولی است؟

    فیلترشکن برای تلگرام هم به صورت رایگان و هم به صورت پولی در دسترس قرار داده شده است.

  2. فیلترشکن برای تلگرام را چگونه می توان دانلود کرد؟

    فیلترشکن برای تلگرام را می توان از مرور گر گوگل جست و جو کرد و پس از پیدا شدن دانلود و نصب کرد.

  3. فیلترشکن برای تلگرام چه مزایایی دارد؟

    این وی پی ان ها می توانند فیلتر های این نرم افزار را باز کنند و وارد آن شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل