بهترین پورن استار زن استرالیا  + بیلی بیور بهترین بازیگر فیلم های پورن استرالیا

بهترین پورن استار زن استرالیا 

بهترین پورن استار زن استرالیا می گوید: من برترین ستاره فیلم های پورن کشورم هستم – فکر نمی کنم مجبور به پرداخت مالیات باشم. بیلی بیور به عنوان “بهترین” ستاره فیلم های پورن استرالیا شناخته می شود، اما برخی از مردم ادعا می کنند که حرفه پرحاشیه او یک شغل واقعی نیست. او اکنون به منتقدانی پاسخ می دهد که ادعا می کنند برای کاری که انجام می دهد بزرگنمایی می کند.

 

زنی که در صنعت بزرگسالان کار می کند، گفت که از اینکه مردم می گویند شغل واقعی ندارد خسته شده است. در واقع، او فکر نمی کند که باید مالیات بپردازد، زیرا او سخت کار می کند. خانم بیلی بیور، که برنده جایزه بهترین ستاره پورن زن در جوایز انتخاب صنعت بزرگسالان استرالیا شد، ادعا می‌کند که مورد سوء استفاده آنلاین زیادی قرار می‌گیرد.

 

بیشتر بخوانید: تاسیس اولین مدرسه سکس در انگلیس + عکس

 

بیلی بیور بهترین بازیگر فیلم های پورن استرالیا

بسیاری از مردم می‌گویند حوزه کاری بازیگران فیلم های پورن غیرحرفه‌ای است. اما بیلی که به عنوان “بهترین” پورن استار استرالیا شناخته می شود، اکنون به کسانی که می گویند حرفه رتبه بندی X او شغل “واقعی” نیست، پاسخ داده است. او گفت، اگر واقعاً چنین است، پس امثال او نباید مالیات بپردازند. این گفته های او موج حواشی زیادی را به راه انداخته است.

بهترین پورن استار زن استرالیا 

این بازیگر پورن که یک مادر مجرد هم می باشد، اخیراً با یک شبکه خبری صحبت کرده و گفت: برخی کارهایی که برای جلب رضایت مشترکین خود انجام می دهد مانند “کار خیریه” است. او گفت: مردم به طور مداوم به من می گویند کاری که انجام می دهم یک شغل واقعی نیست و من باید یک شغل واقعی پیدا کنم.

 

بنابراین اگر این چیزی است که عموم مردم فکر می کنند، پس چرا ما باید خالقان محتوا در OnlyFans و ارائه دهنده سکس باشیم. سکس ورکرها (کارگاران جنسی) 10 برابر بیشتر از همه زحمت می کشند و کار می کنند. پس اگر شغل ما از دید آنها واقعی نیست، چرا توقع دارند که همانند دیگران مالیات پرداخت کنیم؟

 

بیشتر بخوانید: قدکوتاه ترین پورن استار جهان که با کودکان اشتباه گرفته می شود!

 

آیا بازیگری در حوزه پورنوگرافی شغل محسوب می شود؟

بیلی بیور می گوید: گفتن اینکه این یک شغل واقعی نیست، زندگی ام را مانند جهنم و مرا ناامید می کند. آنها متوجه نمی شوند که این کار دارای پول واقعی، زمان واقعی، بازاریابی واقعی، و البته صورت حساب های واقعی است. کارگر جنسی بودن فقط خوابیدن زیر این و آن نیست. شما باید با هزار مشکل دست و پنجه نرم کرده، همیشه در معرض خطر بوده و 10 برابر دیگران کار کنید.

او ادامه داد که اگر “شغل واقعی” ندارد پس چرا باید “مالیات واقعی” بپردازد؟ اکنون مردم می‌خواهند بگویند، “شما باید مانند هر فردی که در استرالیا شغلی دارد مالیات بپردازید.” او اضافه کرد. مردم در حال حاضر با خودشان تناقض دارند. آنها حتی نمی دانند که خودشان از زندگی چه چیزی می خواهند. بیلی با انتشار چند استوری در اینستاگرام در روز دوشنبه از ادعای خود حمایت کرد.

 

او در این پست گفت: “من معتقدم که ما نباید مالیات بپردازیم. زیرا همه شما بچه ها می گویید “خب OnlyFans یک شغل واقعی نیست، شما باید یک شغل واقعی پیدا کنید”. من مالیاتم را با پول انحصار می پردازم؟ خیز، پس کارم ادامه خواهد داشت.” این ستاره که اکنون 186000 فالوور در اینستاگرام دارد، به طور گسترده در پیج خودش درباره این موضوع صحبت کرد.

 

بیشتر بخوانید: بمباران پورن استار با عکس های آلت تناسلی مردانه! + عکس

 

آیا بازیگران فیلم های پورن باید مالیات پرداخت کنند؟

هیئت مدیره انجمن ATO در این زمینه گفته: “این یک صنعت جدید است و ما در حال تماشای آن هستیم تا بهتر درک کنیم، اما روشی که ما اخذ مالیات را در آن می بینیم یکسان است. ما سازندگان OnlyFans را به عنوان مشاغلی با هزینه های عملیاتی می بینیم. این یعنی دولت استرالیا می خواهد از پورن استارها و سازندگان محتوای جنسی مالیات بگیرد.

پیش از این گزارش شده بود که یک زن پس از به دست آوردن ثروت میلیونی برای سایت‌های مبتنی بر اشتراک، باید بیش از 100000 پوند مالیات بپردازد. تاشا پیج گفت که وقتی صورتحساب به او تحویل داده شد، زندگی اش ویران شد. زیرا احساس نمی کرد که کارش توسط دولت جدی گرفته شود. دولت همیشه می گفت که اینکار یک شغل محسوب نمی شود.

 

ماه گذشته این زن در یک ویدیوی وایرال در تیک تاک گفت: قبض مالیات من در واقع 150000 دلار برای 12 ماه گذشته است… بدون احتساب 26000 دلاری که باید برای GST بپردازم، ظاهراً بدن من از دید دولت یک (ماشینِ کار) در نظر گرفته شده است. به همین دلیل است که گفته اند باید مالیات بپردازم. این پول به جیب به دولتی می رود که کار جنسی را به عنوان کار واقعی نمی شناسد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل