به فروش گذاشتن پرده بکارت دخترهای جوان باکره + پرده بکارت چیست؟

دختر جوان و باکره با خبری جنجالی پرده بکارت خودرا با اعدادی میلیون دلاری بـه. فروش گذاشت و ثروتمند شد در ادامه با پرده بکارت این دختره باکره 2.8 میلیون دلار می ارزد «+عکس هات» سایت هاتم بت را دنبال کنید .

 

به فروش گذاشتن پرده بکارت دخترهای جوان باکره

سه میلیون دلار از معامله این دختر با بازرگان اماراتی بر سر پرده بکارتش رد و بدل شد ! بـه گزارش فراناز یک دختر آمریکایی بکارتش را بـه مبلغی حدود 2.8 میلیون دلار بـه یک بازرگان اهل ابوظبی فروخت.

پرده بکارت این دختر 19 ساله باکره 2.8 میلیون دلار می ارزد «+عکس هات»

این دختر 19 ساله کـه جیزل اسم دارد, بکارتش را روی سایت “سیندرلا اسکورت” بـه حراج گذاشته بود. این سایت بـه دختران باکره‌ ای کـه می‌خواهند پرده بکارت خودرا بفروشند فضایی ارائه می‌کند تا بتوانند خریداری راکه بالاترین توصیه را می‌دهد پیدا کنند.

 

روزنامه ایندیپندنت از قول آژانس “سیندرلا اسکورت” نوشت کـه پیش از بازرگان اماراتی, یک هنرپیشه هالیوود آماده شده بود برای یکبار همبستر شدن با این مانکن آمریکایی, حدود 2.8 میلیون دلار بپردازد. هویت هیچ یک از مشتریان و برنده این حراجی اعلام نشده هست.

 

دختر جوان آمریکایی گفته هست فکر نمی کرد رؤیایش برآورده شود. او میگوید: “خوشحالم کـه بکارتم را روی این سایت فروختم. هیچوقت فکر نمی کردم کـه مبلغ پیشنهادی این قدر بالا برود.”

عکس سکسی دختر باکره


بیشتر بخوانید: تجاوز جنسی پرستار زن به 7 نوزاد !! «+عکس»


 

پرده بکارت چیست؟

پرده بکارت شـما یک بخش کوچک و نازک از بافت دهانه واژن شـما اسـت. پرده بکارت توسط بافت‌هاي‌ باقیمانده از رشد جنین تشکیل میشود. اندازه، شکل و ضخامت پرده بکارت برای افراد متفاوت اسـت و میتواند در طول زمان تغییر کند. هنگامی کـه بـه دنیا می‌آیید، پرده بکارت طبق معمولً یک تکه بافت حلقه‌ای شکل اسـت کـه دهانه واژن شـما را احاطه کرده اسـت. گاهی اوقات پرده بکارت فقط قسمت پایین دهانه واژن شـما را می پوشاند، در موارد نادر، پرده بکارت کل دهانه واژن شـما را می‌پوشاند کـه باعث ایجاد مشکلاتی در طول دوره قاعدگی می شود.

پرده بکارت چیست؟

وی هم‌ چنین میگوید از این کـه زنان مایل بـه فروش بکارت, آماج فحش و توهین قرار میگیرند, “یکه” خورده هست. دختر آمریکایی می‌افزاید “اگر من بخواهم برای اولین بار با کسی باشم کـه نمی‌شناسمش, این تصمیم خودم هست. این کـه هر زنی بتواند هر کاری خواست با بدن خود بکند و جرأت زندگی کردن با جنسیت خودرا داشته باشد, علامت رهایی هست.”

 

قرار هست این دختر با محافظ شخصی بـه ملاقات خریدار برود. جیزل میگوید قصد دارد تا با پولی کـه بـه دست می آورد یک منزل بخرد, خرج تحصیل در دانشگاه را بپردازد و بـه سفر دور جهان برود.

 

بـه نوشته ایندیپندنت, پیش از این یک مدل رومانیایی 18 ساله بـه اسم “الکساندرا کفرن” درسال 2016 بکارت خودرا بـه مبلغ دو میلیون پوند بـه یک بازرگان هنگ کنگی فروخته بود. الکساندرا گفته بود: “من ترجیح می دهم بکارتم را در سیندرلا اسکورت بفروشم تا این کـه بخواهم ان را بـه دوست پسری بدهم کـه معلوم نیست پس فردا رهایم کند.”

بررسی انواع پرده های بکارت

بررسی انواع پرده های بکارت

پرده بکارت بخشی از اندام تناسلی زنان اسـت کـه بـه انواع مختلفی تقسیم می شود. انواع پرده بکارت زنان عبارتند از:

 

پرده بکارت مسدود

بکارت سوراخ نشده، بدون سوراخ یا مسدود نوع بسیار نادری از غشای هایمن اسـت. این نوع، دهانه واژن را کاملا پوشانده اسـت. طبق معمول افراد در زمان تولد یا قبل از نوجوانی تجربه پرده مسدود را خواهند داشت. این موضوع باعث میشود بعد از بلوغ، خون پریود بـه داخل واژن برگردد و منجر بـه ایجاد مشکلاتی نظیر درد شکم، کمر درد و یا مشکل در دفع ادرار شود. ممکن اسـت برای برداشتن این بافت بـه جراحی جزئی نیاز باشد. توصیه می شود برای راهنمایی بیشتر دراین خصوص بـه دکتر متخصص رنان جهت معاینه مراجعه نمائید.

 


بیشتر بخوانید: نحوه پرده زدن «بکارت» زنان به همراه آموزش کامل «+عکس»


 

پرده بکارت حلقوی

پرده حلقوی بـه صورت حلقه‌ای اطراف واژن را در بر می گیرد. بـه این دلیل کـه این نوع از پرده بکارت در اطراف واژن اسـت، ممکن اسـت تا هنگام دخول آسیبی بـه ان وارد نشود و بنابر این فرد خون ریزی نداشته باشد.

پرده بکارت حلقوی

 

پرده بکارت تیغه ای

پرده تیغه‌ای بـه صورت حفره‌هایی قراردارند کـه توسط غشایی نازک بـه هم وصل شده‌اند و طی اولین دخول این غشا پاره شده و خون ریزی رخ میدهد.

 

پرده بکارت غربالی

این نوع از پرده کاملا در طول واژن کشیده شده اسـت و دارای حفره‌هاي‌ زیادی اسـت، این نوع از پرده در اولین دخول دچار پارگی و خون ریزی خواهد شد.

 

پرده بکارت مشبک یا چند سوراخه

پرده بکارت مشبک یا چند سوراخه، بـه طور کامل دهانه واژن را پوشانده و سوراخ‌هاي‌ زیادی دارد. درصورت پارگی با خون ریزی همراه اسـت.

 

پرده بکارت ارتجاعی «هلالی»

نوع هلالی پرده بکارت، مانند پرده حلقوی می باشد اما به‌صورت حلقه‌ای نبوده و بخشی از ورودی واژن را پوشش داده اسـت. این نوع از پرده دارای قابلیت ارتجاعی زیادی بوده کـه باعث می شود با انجام رابطه فرد خون ریزی نداشته باشد و پرده بکارت بدون هیچ‌گونه آسیبی، سالم باقی بماند.

پرده بکارت ارتجاعی «هلالی»

 

پرده بکارت این دختر

مالک وب سایت “سیندرلا اسکورت” یک جوان 27 ساله بـه اسم یان تساکوبیلسکی اهل دورتموند کشور کشور آلمان هست. او در گفت و گو‌ای با مجله اقتصادی فوربس گفته هست کـه سهم او 20 درصد از ارزش هر معامله در وب سایت هست. او همینطور گفته هست دخترانی کـه هنوز بـه رشد کافی برای تشخیص خواسته خود نرسیده‌اند یا از نظر روانی دشوار دارند, برای شرکت در حراجی بکارت در وب سایت او پذیرفته نمی‌شوند.

پرده بکارت این دختر 19 ساله

 


بیشتر بخوانید: رابطه جنسی یک زوج جوان در باغ وحش روسیه با حیوانات «+عکس»


 

با این حال شمار زیادی از سکسولوژیست‌ ها در لزوم وجود چنین وب سایت‌هایی در عصر نوین تردید دارند. بـه اعتقاد یک سکس‌ شناس بـه اسم “شان بودرام”, فروش پرده بکارت نه تنها در قبل وجود داشته, بلکه امری بسیار قدیمی و متعلق بـه قبل هست.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات