بیوگرافی آناشید حسینی + حواشی آناشید حسینی

آناشید حسینی یکی از سلبریتی های اینستاگرام و بلاگر محجبه ی موفق اینستاگرامی است که در این مطلب قصد داریم به بیوگرافی او و بررسی فعالیتش در عرصه ی مد و طراحی لباس و بررسی حاشیه های زندگی شخصی اش بپردازیم، پس با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

بیوگرافی آناشید حسینی

بیوگرافی آناشید حسینی

آناشید حسینی، متولد ۴ بهمن سال ۱۳۷۰ در شهر اهواز است که یکی از بلاگر های معروف اینستاگرام و یک طراح لباس موفق به شمار می رود که به تازگی برند اختصاصی خود را نیز ثبت نموده است. او به سبب پوشش اسلامی و لباس های شیک و خاصی که طراحی می کند در مدت کوتاهی توانست به صد ها هزار فالوور در اینستاگرام برسد، او فارغ التحصیل مقطع کارشناسی در رشته ی معماری می باشد.

حواشی آناشید حسینی

مهمترین حاشیه سازی های این سلبریتی رابطه او با پویان مختاری خواننده شناخته شده و مدیر سایت شرط بندی حضرات بت و ریچ بت می باشد که خب در این مورد توصیه می شود حواشی مربوطه را از طریق لینکی که در دسترس قرار داده شده است، اقدام کنید.

جنجال ها و حاشیه های مراسم ازدواج آناشید حسینی و امیر حسین مرادیان در مرداد ماه سال ۱۳۹۷ به تیتر اول خبر های داغ در شبکه های اجتماعی و فضای اینستاگرام تبدیل شد، حاشیه های این مراسم عروسی به قدری زیاد شد که علاوه بر این زوج حتی پدر امیر حسین مرادیان، سفیر پیشین ایران در کشور دانمارک نیز مجبور به ارائه ی توضیحاتی در صفحه ی شخصی خود در اینستاگرام شد که نه تنها باعث فروکش نشدن آتش داغ خشم منتقدان نشد، بلکه بیش تر از قبل آن را شعله ور کرد.

لوکس ترین تفریحات آناشید حسینی

در حال حاضر خیلی از مخاطبان و طرفداران آناشید حسینی بر این باورند که او آقازاده است، چرا که از زندگی بسیار مرفه و لوکسی برخوردار است و ثروت هنگفت او باعث شده تا خیلی از افراد به این باور برسند. حال جالب است که بدانید آناشید در طول سال به انجام تفریحات زیادی می‌ پردازد که برای هر کدام از این تفریحات لاکچری هزینه‌ های بسیار زیادی را پرداخت می کند.

از لوکس‌ ترین تفریحات این مدل معروف می‌ توان به: سفر های اروپایی اش، کشتیرانی، اسکی، رفتن به کلاب‌ ها و دیسکو های گران قیمت و … اشاره کرد.

لباس عروس آناشید

آناشید از آن دسته از افرادی است که برای خرید هر وسیله‌ ای، هزینه‌ های هنگفتی را پرداخت می‌ کند. حال لباس عروس میلیاردی او که با طراحی خاص و منحصر به فرد دوخته شده است مدتی قبل حسابی در فضای مجازی معروف و جنجالی شد.

بهتر است بدانید آناشید در تاریخ ۲۷ تیر ۱۴۰۱ با دکتر امین رضا چلبیانلو ازدواج کرد و تصاویر ازدواجش را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرد. حال در این تصاویر لباس عروس آناشید توجهات زیادی را به سمت خود جلب کرد. پس از تحقیقاتی که توسط برخی از منابع خبری در رابطه با لباس عروس آناشید انجام شد، اطلاعاتی در رابطه با این که آناشید برای سفارش و تهیه این لباس عروس خاص هزینه هنگفتی که نزدیک به یک میلیارد تومن تخمین زده می شود را پرداخت کرده است.

البته ناگفته نماند که آناشید تا به اکنون در رابطه با اخباری که در مورد لباس عروس میلیاردی او در فضای مجازی منتشر شده واکنشی نشان نداده است و این اخبار را تکذیب نکرده است. به همین دلیل خیلی از افراد بر این باورند که او واقعاً برای لباس عروس خود هزینه هنگفتی را پرداخت کرده است.

دلیل عجیب آناشید درباره کشف حجابش

اگر آناشید حسینی را می‌ شناسید و یا فعالیت‌ های او را دنبال می‌ کنید، قطعاً می‌ دانید که یکی از دلایل شهرت آناشید، حجاب کامل او بوده است. آناشید برخلاف خیلی از مدل‌ های اینستاگرام با حجاب کامل تصاویر خود را در فضای مجازی منتشر می‌ کرد که این موضوع باعث شد توجهات زیادی به سمت او جلب شود و در مدت زمان کوتاهی به شهرت زیادی رسید.

البته این موضوع را هم باید افزود که مدتی قبل این مدل معروف در یک اقدام ناباورانه تصاویر بی‌ حجابی خود را منتشر کرد که این تصاویر سر و صدای زیادی را به پا کرد و خیلی از مخاطبانش تمایل پیدا کردند تا دلیل این اقدام عجیب را بدانند.

او در این باره توضیح داد: عزیزان دلم، من ۳۱ سالمه و در این سال‌ ها تنها ۳ سال حجاب داشتم. با احترام به همه دوستان محجبه خودم و خانم‌ های دیگر دو سال پیش دیدم نمی‌ تونم، به همین سادگی و دوباره مثل همیشه و گذشته‌ ام شدم.

آناشید حسینی و امیر حسین مرادیان

آناشید حسینی در سال ۱۳۹۷ با امیر حسین مرادیان، پسر سفیر سابق ایران در کشور دانمارک ازدواج کرد، مراسم ازدواج این زوج در تالار دانیال، یکی از تالار های گران قیمت و باشکوه شهرک غرب تهران و با حضور چهره های به نام سیاسی کشور برگزار شد.

توییتر آناشید حسینی چیست؟

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید در حال حاضر آناشید حسینی مدل معروف اهل ایران در اکثر شبکه‌ های اجتماعی که مورد استقبال مردم قرار گرفته‌ اند فعالیت می‌ کند تا به این گونه بتواند به میزان شهرت و معروفیت خود بی افزاید. حال مدتی قبل این مدل معروف یک صفحه کاربری در توییتر یکی از برترین و شناخته شده ترین شبکه‌ های اجتماعی، برای خود راه‌ اندازی کرد و در حال حاضر در این شبکه هم فعالیت می‌ کند.

حال اگر تمایل دارید تا توییتر این مدل معروف را پیدا کنید، پیشنهاد می‌ کنیم تا به قسمت سرچ این شبکه مراجعه نمایید و نام او را جستجو کنید تا به این گونه صفحه کاربری آناشید در توییتر برای شما نمایش یابد.

آناشید حسینی در مراسم عزاداری امام حسین

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید او تعصب و علاقه زیادی به ائمه به ویژه امام حسین (ع) دارد. علاقه او به امام حسین (ع) زمانی در فضای مجازی علنی شد که او تصاویر متعددی از خود را در مراسم عزاداری امام حسین (ع) که لباس‌ مشکی بر تن داشت در صفحه شخصی اش در اینستاگرام منتشر کرد.

آناشید حسینی بیماری خاصی دارد؟

یکی از اخباری که مدتی قبل در پیرامون آناشید منتشر شد و باعث به وجود آمدن حواشی بسیار زیادی شد در رابطه با بیماری این مدل معروف بوده است. در این باره بهتر است بدانید که برخی از پیج‌ های خبری در مورد بیماری خاص این مدل معروف مطالبی را منتشر کردند که این اخبار باعث نگرانی خیلی از طرفداران و مخاطبان او شد و سر و صدای زیادی را به پا کرد.

البته در نهایت آناشید از طریق صفحه خود در اینستاگرام بیان کرد که به هیچگونه بیماری خاصی مبتلا نیست و خدا را شکر در سلامت کامل به سر می‌ برد. هم چنین او در ادامه صحبت‌ های خود بیان کرد که این اخبار توسط عده ای بیکار برای او منتشر شده است.

استوری های آناشید حسینی

بعد از حاشیه هایی که در ارتباط با ازدواج اول آناشید پیش آمد و در بالاتر به آن اشاره داشتیم؛ آناشید حسینی در استوری هایی که با طرفدارانش به اشتراک گذاشت عنوان کرد که تنها یک سال است که ازدواج کرده اند و از زمان ازدواجشان در یک خانه ی نود متری اجاره ای ساکن هستند و یک ماشین معمولی دارند.

او گفت که کیف های برند گران قیمت و ساعت های چند ده میلیون تومانی که در تصاویر مدلینگ و پوشش او به اشتراک گذاشته می شود را از وقتی خریداری کرده است که در خانه ی پدرش زندگی می کرده و برای آنها هیچ توضیحی به کسی بدهکار نیست.

آناشید حسینی با ناراحتی از جو پیش آمده گفت که از کسانی که به او و همسرش تهمت می زنند و آنها را آقازاده خطاب می کنند، نمی گذرد و جواب آنها را به جد بزرگوارش واگذار می کند؛ صحبت های امیر حسین مرادیان در خصوص حاشیه سازی های اخیر سبب خشم و واکنش تند تری از سوی مخاطبان رسانه شد و او نیز بخش کامنت پست هایش را بست و با انتشار یک پست با عنوان کلام آخر به طور خلاصه توضیحاتی درباره ی هزینه ها و مراسم ازدواجش داشت.

صحبت های همسر قبلی آناشید

همسر آناشید حسینی در این صحبت ها گفته بود که بیش تر از ۶۰ میلیون تومان برای برگزاری مراسم عروسی خود هزینه نکرده است، بسیاری از مخالفان او و همسرش گفتند که بهتر است صادق باشد و حداقل انکار نکند؛ آنها معتقد بودند برگزاری یک مراسم ازدواج در تالار دانیال که یکی از گران قیمت ترین تالار های ازدواج شهرک غرب است قطعا به هزینه ای بیش تر از ۶۰ میلیون تومان نیاز دارد و از طرفی بهتر است طوری راجع به ۶۰ میلیون تومان حرف نزنی که انگار یک مبلغ ناچیز و پول خرد است.

در ادامه ی این جنجال ها، پدر امیر حسین مرادیان نیز در حمایت از پسرش و آناشید حسینی، با انتشار استوری در صفحه ی اینستاگرامش خطاب به مهدی صدرالساداتی گفت که بهتر بود با خود ایشان تماس می گرفت و اگر ایرادی دیده بودند شخصا تذکر می دادند؛ چندی بعد مهدی صدرالساداتی پست خود را درباره ی این مراسم ازدواج از صفحه ی اینستاگرامش پاک کرد که از چشم مخاطبان و دنبال کنندگان او دور نماند.

صدرالساداتی در توضیح گفت که ظاهرا امیر حسین مرادیان تماسی با او داشته و عنوان کرده که به هیچ وجه راضی نخواهد بود که عکسی از مراسم ازدواجش در شبکه های اجتماعی دست به دست شود، صدرالساداتی نیز پستش را در خصوص این مراسم پاک کرد و گفت که هنوز هم معتقدم مسئولان و مقامات جمهوری اسلامی بایستی درباره ی زندگی لاکچری و تجملات خود توضیحاتی به مردم ارائه دهند.

ماجرای طلاق آناشید حسینی

چندی پیش، امیر حسین مرادیان با انتشار پستی در صفحه ی شخصی اش در اینستاگرام از جدایی ناگهانی اش از آناشید حسینی پس از ۲۷ ماه زندگی مشترک خبر داد، او در متنی که خطاب به مهدی صدرالساداتی نوشته شده بود علت جدایی از همسرش را حواشی به وجود آمده برای آنها عنوان کرد. آناشید حسینی نیز با گذاشتن دو استوری مفصل در صفحه اش این خبر جدایی را تایید کرد و از حس و حالش بعد از طلاق نوشت.

آناشید حسینی در اروپا

آناشید علاقه بسیار زیادی به سفر های اروپایی دارد. حال بهتر است بدانید که او در طول سال چندین بار به کشور های اروپایی سفر می‌ کند و در طول سفرش با انتشار استوری‌ های خود مخاطبان و طرفدارانش را از جا هایی که در اروپا می‌ رود و فعالیت‌ هایی که انجام می‌ دهد مطلع می‌ سازد.

آناشید حسینی و ریحانه پارسا

چندی پیش امین فردین خبرنگار و افشاگر مسائل خصوصی سلبریتی ها و شاخ های مجازی، از ارتباط ریحانه پارسا و امیر حسین مرادیان، همسر سابق آناشید حسینی پرده برداشت؛ امین فردین در این خصوص گفت که با بررسی صفحه ی شخصی اینستاگرام این خانم بازیگر جنجالی و حاشیه ساز و پسر سفیر پیشین ایران در کشور دانمارک و مقایسه ی فالوور هایشان به این نتیجه رسیده است که ریحانه پارسا و امیر حسین مرادیان با هم رابطه ای دارند.

واکنش آناشید حسینی به انتشار خبر رابطه ی همسر سابقش در اینستاگرام جالب توجه بود؛ او با منتشر کردن یک استوری در صفحه ی شخصی اینستاگرامش نوشت “خلاق هر چه لایق” که به نظر می رسد در واکنش به این خبر بوده باشد.

سوالات متداول

  1. آناشید حسینی چند ساله است؟

    آناشید حسینی متولد چهار بهمن ماه سال ۱۳۷۰ است و ۲۹ سال دارد.

  2. علت جدایی آناشید حسینی و امیر حسین مرادیان چه بود؟

    علت جدایی آناشید حسینی از همسرش به گفته ی خودشان، حواشی ایجاد شده برای آنها در فضای مجازی بود که بر روی زندگی مشترکشان تاثیر منفی گذاشت و به جدایی آنها منجر شد.

  3. آیا آناشید حسینی به خبر رابطه ی امیر حسین مرادیان و ریحانه پارسا واکنش نشان داد؟

    آناشید حسینی با انتشار یک استوری در صفحه ی شخصی اش در اینستاگرام گفت که خلایق هر چه لایق که به نظر می رسد به موضوع ارتباط همسر سابقش با این خانم بازیگر جنجالی و پر حاشیه ارتباط داشته باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل